נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סמארט סקול טלפון

>>
>>
שירות לקוחות סמארט סקול טלפון
צור קשר שירות לקוחות סמארט סקול טלפון

סמארט סקול בית התוכנה הגדול בישראל בתחום החינוך, אשר שם דגש על מצוינות, עדכניות טכנולוגית ומתן שירות מהימן. מאות מוסדות ברחבי ישראל עושים שימוש שוטף במערכות התוכנה שלנו אשר הונדסו בקפידה ובדגש על יעילות, אמינות, ידידותיות למשתמש ומתן מענה מקיף למכלול הצרכים הפדגוגיים.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סמארט סקול

צור קשר שירות לקוחות סמארט סקול טלפון

טלפון של שירות הלקוחות של סמארט סקול

מספר הטלפון הינו:  

077-3399999

מייל של שירות הלקוחות של סמארט סקול

כתובת המייל הינה:

INFO@SMARTSCHOOL.CO.IL

צור קשר באתר של סמארט סקול

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3GdV9Dt

שירות הלקוחות בכתובת של סמארט סקול

כתובת החברה הינה:

נחל איילון 37, תל אביב-יפו

טלפון של שירות הלקוחות של סמארט סקול

מספר הטלפון הינו:  

077-3399999

מייל של שירות הלקוחות של סמארט סקול

כתובת המייל הינה:

INFO@SMARTSCHOOL.CO.IL

צור קשר באתר של סמארט סקול

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3GdV9Dt

שירות הלקוחות בכתובת של סמארט סקול

כתובת החברה הינה:

נחל איילון 37, תל אביב-יפו

אודות סמארט סקול

סמארט סקול היא מערכת ממוחשבת לניהול בתי ספר ומוסדות חינוך. המערכת מציעה פתרון גם לתלמידים ולהוריהם בדמות יישומון (אפליקציה) ייעודי, וגם סביבה נוחה למורים ולמנהלי בתי הספר שבה אפשר לבצע פעולות, לתכנן את שנת הלימודים ולשלוח הודעות להורים ולתלמידים. סמארט סקול היא למעשה טכנולוגיה, הגדולה ביותר בישראל שעוסקת בתחום החינוך ומפתחת ממשק ייעודי למגזר זה. בשירותי התוכנה משתמשים למעלה מאלף ושלוש מאות מוסדות לימוד בישראל, וזוכים לא רק למקצועיות טכנולוגית ומתן פתרון לצרכיהם, אלא גם לשירות לקוחות, תמיכה טכנית ותוכנה ידידותית וקלה למשתמשים.

שירותים מבית סמארט סקול

תוכנת סמארט סקול מספקת כלים שונים לניהול איכותי ומקצועי של בתי ספר ומוסדות חינוך. באמצעות המערכת, בית הספר יכול ליצור כרטיס תלמיד, ובו לשמור את כל המידע על התלמיד, הציונים וההערכות השונות. לאחר מכן, ניתן ליצור באמצעות המערכת תעודות בעיצוב אישי המושכות את הציונים וההערכות מתוך כרטיסי התלמידים. ניתן ליצר מודלים של דוחות (למשל של נוכחות או של התפלגות ציונים), ולבנות מערכת שעות באופן ידני או אוטומטי. המערכת מאפשרת לבתי הספר לשבץ ולאזן את התלמידים בכיתות, לנהל את התוכן שיופיע במסכים הפרוסים בבתי הספר ולשלוח הודעות לתלמידים באמצעות האפליקציה.

הצד שהשני של המערכת, זה המשתקף לתלמידים ולהוריהם הוא אתר ויישומון וובטופ. באפליקציה זו, התלמידים יכולים לעקוב אחרי ציוניהם, לראות תאריכי מבחנים, לקבל הודעות מבית הספר ולצפות במערכת השעות.

המערכות של סמארט סקול מאושרות על ידי משרד החינוך. סמארט סקול מציעה לכל בית ספר המצטרף לסביבה הממוחשבת הטמעות תוכנה על ידי מומחי סמארט סקול והדרכות אישיות לצוותי בית הספר (הן הצוותים הפדגוגיים והן המנהלתיים) על אופן תפעול המערכת בשגרה. סמארט סקול מפעילה אתרי תמיכה ועזרה מקוונים וגם מוקד תמיכה אליו ניתן לפנות במגוון דרכים.

שירות לקוחות סמארט סקול

ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות סמארט סקול במספר דרכים. ראשית, אפשר להתקשר לשירות לקוחות סמארט סקול בטלפון 077-3399999. מוקד שירות הלקוחות פועל בימים ראשון עד חמישי בשעה שמונה בבוקר ועד שבע בערב. בימי שישי וערבי חג פועל המוקד בין השעות שמונה בבוקר לאחת בצהריים. הפקס של שירות לקוחות סמארט סקול זמין דרך טלפון 03-5372057. דרך נוספת לפנות למוקד שירות הלקוחות היא דרך הדואר האלקטרוני בכתובת info@smartschool.co.il. משרדי סמארט סקול יושבים ברחוב נחל איילון 37 בתל אביב יפו. לקוחות המעוניינים לשלוח מכתבים יכולים לשלוח לכתובת תא דואר 19067 תל אביב יפו מיקוד 61190. באתר החברה בכתובת www.smartschool.co.il ניתן לקבל קוד קיו אר אותו ניתן לסרוק באמצעות הטלפון ולעבור לשיחה עם המוקד בשעות הפעילות באמצעות יישומון "ווטסאפ". בנוסף, יש באתר טופס מקוון אותו ניתן למלא עם פרטי הפנייה ונציג החברה יחזור אליכם.

כניסה מאובטחת ופרטיות המידע בסמארט סקול

מערכת סמארט סקול שומרת מידע רב על תלמידים רבים, ציוניהם ופרטים המצוינים עליהם בכרטיס האישי. בשל כך, מערכות סמארט סקול וווב טופ מוגנות באמצעות שם משתמש וסיסמה אישיים. ניתן להיכנס למערכת האישית ולכרטיס התלמיד רק באמצעות שימוש באמצעי הזיהוי או בהזדהות משרד החינוך. רק לאחר ההתחברות המאובטחת, יכול כל תלמיד לראות את פרטיו ואת מערכת השעות שלו, ואת שלו בלבד. משתמש שאיבד את פרטי הכניסה שלו יכול לפנות למנהלן בית הספר או לשירות הלקוחות כדי לקבל סיסמה חדשה.

גם המורים יכולים לראות רק את תלמידיהם וכפופים לקוד אתי המונע מהם להפיץ מידע או לחלוק עם אחרים מידע אישי השמור באפליקציה. הפרטים המוצגים במערכת מטופלים על ידי סמארט סקול בכפוף להנחיות המחמירות של משרד החינוך. מדיניות הפרטיות של החברה מתייחסת גם למידע האישי המוזן במערכת על ידי המורים והתלמידים ומפרטת את הדרכים השונות בהם היא שומרת ומאבטחת אותו – שכן מדובר במידע אישי של קטינים. את מדיניות הפרטות והשימוש במידע של סמארט סקול ניתן לקרוא באתר החברה בכתובת www.smartschool.co.il

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סמארט סקול

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סמארט סקול רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סמארט סקול. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סמארט סקול, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סמארט סקול, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סמארט סקול, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.