נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סנסוי (Sansui)

>>
>>
שירות לקוחות סנסוי (Sansui) טלפון
צור קשר שירות לקוחות סנסוי

סנסוי, שאת עיקר מוצריה מייצרים מפעלים גנריים במזרח הרחוק, עוסקת בעיקר בעיצוב, ייצור ושיווק של מוצרי אודיו-וידאו ביתיים וטלוויזיות מסוגים שונים

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סנסוי (Sansui)

צור קשר שירות לקוחות סנסוי

טלפון של שירות הלקוחות של סנסוי (Sansui)

מספר הטלפון הינו:  

1-618-392-3456

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 

מייל של שירות הלקוחות של סנסוי (Sansui)

כתובת המייל הינה:

support@premierservicessupport.com

צור קשר באתר של סנסוי (Sansui)

כתובת האתר הינה:

http://www.sansuiproducts.com/

בקצרה אודות סנסוי

סנסוי הינה ענק יפנית, בבעלות התאגיד הסיני Grande Holdings, סנסוי נוסדה בשנת 1944, והחלה את דרכה בייצור מערכות שמע, מגברים וציוד סאונד, כאשר מוצריה נחשבו איכותיים, ודורגו במקומות הראשונים בעולם, מבחינת איכות המוצר. עם השנים החלה החברה לפנות לקהל רחב יותר, וצמצמה את עלויות היצור. מוצרי החברה הפכו להיות זולים, ופחות איכותיים. מה שגרם לחברה להפסדים, והוביל אותה לפירוק. באותו שלב נכנס התאגיד הסיני וקנה אותה, תוך כדי שהוא ממשיך באותו קו של יצור מוצרים זולים עבור קהלי יעד ממדינות שונות, אך מתוך הקפדה על ייצור איכותי ורמת גימור גבוהה.

כיום סנסוי, מייצרת מגוון מוצרים כגון מערכות שמע, מגברים, ציוד סאונד. ואף מוצרים נוספים כגון מסכי טלוויזיה, מכונות כביסה, מקררים, מזגנים ועוד.

החברה משווקת את מוצריה כיום במעל ל100 מדינות ברחבי העולם, אך עיקר היצור שלה הוא עבור מדינת הודו, שאיתה יש ליפן היסטוריה ארוכה של עזרה הדדית, וחילופי תרבות. החברה ממקדת את עיקר הייצור שלה עבור אופי הצרכן ההודי, עבור אופי תרבות הבידור השולטת במדינה, ומשתמשת בטכנולוגיה המתאימה כדי לעשות זאת בדרך המקצועית והזולה ביותר.

גם בישראל משווקים מוצרי סנסוי, דרך משווקים מורשים, כגון המילטון, KSP, ועוד רבים, ונמכרים בחנויות אלקטרוניקה ומוצרי חשמל בייתים ברחבי הארץ.

מוצרי סנסוי – יצירת קשר עם שירות לקוחות

אם הנכם מעוניינים ביצירת קשר עם סנסוי העולמית, תוכלו לעשות זאת על ידי שימוש באחד מדרכי יצירת הקשר הבאים:

אם הנכם מעוניינים ליצור קשר עם יבואנים מורשים של מוצרי סנסוי בישראל, עבור קנייה, או קבלת מידע על מוצרי סנסוי, תוכלו לעשות זאת על ידי פניה אל אחד ממוקדי שירות הלקוחות של היבואנים המורשים, דרך שימוש באחד מאמצעי יצירת הקשר הבאים:

  • מוקד שירות הלקוחות הטלפוני של KSP – 04-8141600.
  • מוקד המכירות של המילטון – 08-6852114.

מוצרי סנסוי – אתר אינטרנט

אם הנכם מעוניינים בקבלת מידע נוסף על סנסוי, תוכלו לעשות זאת דרך ביקור באתר הבית של סנסוי העולמית, הנמצא בקישור הבא – https://www.sansuiworld.com/ .

באתר החברה תמצאו את כל מוצרי החברה המוצעים למכירה, יחד עם מידע מפורט עבור המוצרים, ואת כל פרטי יצירת הקשר הרלוונטיים עם סנסוי העולמית. תוכלו ללמוד על המוצרים החדשים של החברה כגון טלוויזיית הQOLED החדשה, ולהתרשם ממוצרים חדשים נוספים.

אם ברצונכם לרכוש או לקבל מידע עבור מוצרי סנסוי הנמכרים בישראל, תוכלו לעשות זאת דרך כניסה אל האתרים השונים של רשתות המתמחות במכירת מוצרי חשמל לבית כגון אתר הבית של KSP, או אתר המילטון, או פשוט לרשום במנוע החיפוש שבאתר זאפ את שם המותג סנסוי, ולקבל בתוצאות החיפוש את כל החברות המוכרות ונותנות שירות עבור מוצרי סנסוי בישראל.

תוכלו להיכנס אל דף מוצרי סנסוי באתר זאפ, דרך הקישור הבא – https://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=sansui .

שאלות על שירות לקוחות סנסוי

האם ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות לקוחות של סנסוי בישראל?

לסנסוי אין מוקד שירות לקוחות בישראל, אלא לקוחות המעוניינים במידע ושירות, צריכים ליצור קשר ישירות עם מוקדי שירות הלקוחות של החברות השונות המשווקות ומוכרות את מוצרי סנסוי בישראל.

איך ניתן ליצור קשר עם סנסוי העולמית עבור קבלת מידע על שיתוף פעולה עסקי?

ניתן ליצור קשר עם סנסוי העולמית, עבור הגשת בקשה לשיתוף פעולה עסקי, דרך אתר החברה בכתובת הבאה – https://www.sansuiworld.com/partner-with-us.html .

כדאי לזכור לפני שפונים לשירות לקוחות סנסוי

אם ברצונכם ליצור קשר עבור קבלת מידע על אחריות ושימוש במוצרי סנסוי בישראל, כדאי ליצור קשר ישירות עם החנות דרכה רכשתם את המוצר ולקבל דרכם את המידע הנדרש המגיע לכם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סנסוי (Sansui)

כל המידע על שירות הלקוחות של סנסוי (Sansui) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סנסוי (Sansui). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סנסוי (Sansui), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סנסוי (Sansui), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סנסוי (Sansui), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.