נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סנפרוסט

>>
>>
שירות לקוחות סנפרוסט טלפון

סנפרוסט מייצרת מגוון רחב של ירקות, לקטי ירקות ומרקים קפואים

צור קשר שירות לקוחות סנפרוסט

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סנפרוסט

צור קשר שירות לקוחות סנפרוסט

טלפון של שירות הלקוחות של סנפרוסט

מספר הטלפון הינו:

180-028-2844

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה' : 09:00 עד 16:00

צור קשר באתר של סנפרוסט

כתובת האתר הינה:

https://www.tnuva.co.il/contact

הפייסבוק של שירות הלקוחות של סנפרוסט

שם דף הפייסבוק הינו:

תנובה

על מוצרי סנפרוסט

סנפרוסט היא אחת מהחברות הוותיקות בישראל בתחום של מוצרי מזון קפואים. החברה הוקמה בשנת 1970 ושיווקה מאז מוצרי ירקות קפואים בכל רחבי הארץ. סנפרוסט חרטה על דגלה לספק ללקוחותיה אך ורק מוצרים איכותיים, בריאים ומתוצרת ישראלית מקומית "כחול לבן". בין המוצרים של סנפרוסט אפשר למצוא ירקות קפואים כמו אפונה, שעועית ירוקה, תירס, חומוס ושעועית לבנה. כמו כן, סנפרוסט מייצרת את סדרת הארוחות, שבמסגרתה אפשר לקנות שקית של אוסף ירקות מוכנים, שרק צריך לחמם ולהגיש, כדי לאפשר לכל המשפחה ליהנות מארוחה בריאה ומזינה. מאז שנת 1998 פועלת סנפרוסט תחת תנובה, אשר אחראית על השיווק וההפצה של מוצרי סנפרוסט.

מפעלי המזון והאריזה של סנפרוסט מייצרים מארזי ירקות קפואים איכותיים, מהשורה הראשונה בעולם, ולשם כך הם משתמשים בטכנולוגיות ייצור ובקרת איכות מהמתקדמות ביותר בישראל. כל זאת כדי להבטיח ללקוחות סנפרוסט את המוצרים הבריאים והמזינים ביותר. תהליך הייצור של מוצרי סנפרוסט עומד בכל התקנים הקפדניים של משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי, במטרה להבטיח ללקוחות החברה מוצרים איכותיים ובריאים. מפעלי סנפרוסט מתאפיינים בהקפדה ללא פשרות על איכות הירקות, כולל השגחה על הירקות כבר בשלב בחירת הזנים והגידול בשדות. כל מוצרי סנפרוסט כשרים.

שירות לקוחות סנפרוסט

לאור השותפות בין סנפרוסט לתנובה, לקוחות סנפרוסט יכולים ליצור קשר עם תנובה כאשר הם זקוקים לשירות לקוחות סנפרוסט. הפנייה לשירות לקוחות סנפרוסט יכולה להיעשות ממגוון סיבות. למשל, לקוחות יכולים לפנות לשירות לקוחות סנפרוסט כדי לברר פרטים על אופן השגחת הכשרות במפעלי סנפרוסט, או כדי להתלונן על מוצר שהגיע לא טרי ולא בסטנדרטים הקפדניים של סנפרוסט ותנובה.

כמו כן, סנפרוסט מתגאה בכך שהיא מקשיבה כל הזמן ללקוחותיה ומעדכנת את תפריט המוצרים השונים בהתאם לדרישות ובקשות שמגיעות מלקוחות החברה. לשם כך, יכולים לקוחות סנפרוסט ליצור קשר עם שירות לקוחות סנפרוסט כדי להציע לחברה רעיונות חדשים למארזי ירקות קפואים, והחברה מתחייבת לבחון כל הצעה בכובד ראש במטרה לשרת את לקוחותיה כמיטב יכולתה.

סנפרוסט – צור קשר

במקרה שבו לקוחות מעוניינים ליצור קשר עם סנפרוסט כדי להתלונן על מוצר פגום, ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני של שירות הלקוחות של סנפרוסט. שירות הלקוחות של סנפרוסט פועל בטלפון 1-800-282-844, ופועל בין הימים ראשון עד חמישי בין השעות 9:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים. כמו כן, אפשר לפנות לסנפרוסט בדואר באמצעות הכתובת מוקד צרכנים, תא דואר 403, אשקלון, מיקוד 78100301. החברה לא מספקת שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני או וואטסאפ.

כמו כן, תנובה, שפועלת בשותפות עם סנפרוסט, מאפשרת ליצור קשר בנוגע למוצרי סנפרוסט גם באמצעות טופס מקוון בכתובת האינטרנט www.tnuva.co.il. באמצעות הטופס המקוון ניתן להציע מוצר חדש, להתלונן על מוצר פגום לשאול שאלות לגבי המוצרים השונים של סנפרוסט, ואף לפרגן למוצרי סנפרוסט ולספר לתנובה האם המוצרים היו טעימים ומה אהבתם בהם.

ניתן לבצע פעולות נוספות באתר האינטרנט של סנפרוסט (תנובה). לקוחות סנפרוסט יכולים ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סנפרוסט, וגם יכולים לעיין ברכיבים התזונתיים של כל אחד ממוצרי סנפרוסט. בנוסף, באתר האינטרנט של סנפרוסט אפשר למצוא טיפים לשמירה על מוצרי סנפרוסט, טיפים להכנת כריכים ואפילו אפשר למצוא מתכונים שנכתבו במיוחד כדי להתאים למוצרי סנפרוסט. באתר האינטרנט אפשר אפילו להירשם לקבלת עדכונים על מוצרים חדשים של סנפרוסט כדי להיות הראשונים ששומעים על מוצרים חדשים ומקבלים עדכונים ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות לוטו קש
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות לוטוקש טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לוטוקש דף הבית מועדון הלוטו הוותיק והמוביל בישראל העוזר לכם להגשים חלום ולזכות בלוטו. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »
מאוחדת שירות לקוחות לוגו
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות בית ענבר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ענבר טלפון דף הבית בית ענבר הינו מכון שמיעה השייך להבריאות "מאוחדת" וממוקם בירושלים. מבט מהיר על

קרא עוד »

ביקורות על החברה

3 Responses

  1. למה לא נותנים מענה פונים מספר פעמים לשרות לקוחות ולא טורחים לחזור
    מעונינת לדעת למה לא ניתן להשיג בכל המקומות כרישה
    היתי רוכשת בעבר ביוחננוף בירושלים
    לא מוצאת בשום חנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סנפרוסט

כל המידע על שירות הלקוחות של סנפרוסט רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סנפרוסט. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סנפרוסט, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סנפרוסט, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סנפרוסט, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.