נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ספאדיני (Spadini)

>>
>>
שירות לקוחות ספאדיני (Spadini) טלפון

ספאדיני (Spadini) הינה חברה העוסקת בייצור ושיווק בתחום הפלסטיקה והמתכת ומתמחה בתחום אביזרי האמבטיה והסניטציה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ספאדיני (Spadini)

צור קשר שירות לקוחות ספאדיני
צור קשר שירות לקוחות ספאדיני

טלפון של שירות הלקוחות של ספאדיני (Spadini)

מספר הטלפון הינו:  

050-4963635

ליצירת קשר בווצאפ- +972 50-496-3670

צור קשר באתר של ספאדיני (Spadini)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/39zr6bj

צור קשר בפקס של ספאדיני (Spadini)

מספר הפקס הינו:

08-8532203

צרו קשר עם ספאדיני עוזגום

ספאדיני עוזגום היא חברה שהוקמה כחברה יצרנית למוצרי פלסטיק ומתכת בשנת 1964 ומאז היא הפכה למקצוענית בייצור, יבוא ושיווק בתחומי אביזרי האמבטיה והסניטציה. ספאדיני עוזגום משווקת כמויות אדירות של מוצרי אמבטיה וסניטציה בכ1600 נקודות מכירה ברחבי הארץ ווגם באתר שלה כך שאם יש לכם אמבטיה, שירותים ובאופן כללי אינסטלציה בבית, ייתכן מאוד שהמים שלכם עוברים במוצרי החברה. מכיוון שהחברה מייצרת, מייבאת ומשווקת לסיטונאים ולפרטיים תוכלו לפנות אליה למגוון צרכים וביניהם: הזמנה גדולה כבעלי עסקים או קבלנים, הזמנה פרטית של מוצרים בודדים, בקשות לייצור סטוק בדוגמא או בצבע מסויים, דיווח על מוצרים פגומים, החזרות וביטולים.

  1. מרכז ההזמנות של ספאדיני עוזגום זמין לשירותכם במספר הטלפון 050-4963631 או במספר הטלפון 052-6553515.
  2. לשירות הלקוחות של מוצרי האמבט והסניטציה ספאדיני עוזגום התקשרו למספר: 050-4963635.
  3. אם תרצו לשלוח מכתבי דואר או להגיע לספאדיני עוזגום תוכלו לעשות זאת בכתובת: הגנן 36 מודיעין.
  4. מספר טלפון נוסף ליצירת קשר עם ספאדיני עוזגום הוא 08-8532202 והוא זמין בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-17:00 וביום ו' בין השעות 8:00-12:00.
  5. כמו כן תוכלו לשלוח חומר כתוב או מצולם למספר הפקס של ספאדיני עוזגום: 08-8532203

ספאדיני עוזגום למקצוענים

מעבר לאסלות מעוצבות, פתחי ניקוז, ברזים ודושים, ספאדיני עוזגום משווקת גם את "מאחורי הקלעים" של האינסטלציה שלכם ועוד כלים לאנשי המקצוע שצריכים להתקין לכם את המוצרים בבית. אם זה מה שאתם מחפשים תוכלו להכנס לדף למקצוענים של ספאדיני עוזגום, לראות את המוצרים ולהזמין. הקישור לדף המקצוענים באתר של ספאדיני עוזגום הוא: https://bit.ly/3laSeXg

נקודות מכירה של ספאדיני עזגום ברחבי הארץ

ספאדיני עוזגום משווקת מוצרים כל כך הכרחיים בכל בית, מים נמצאים אצלנו גם במטבח וגם בשירותים, גם בגינה, גם במכונת הכביסה, גם במדיח הכלים וכמובן שגם במקלחת. לא סתם אומרים שמים מסמלים חיים. פועל יוצא של השימוש הגדול שלנו במים הוא השימוש הגדול שלנו במוצרי אינסטלציה וסניטציה. הוותק של ספאדיני עוזגום אפשר לה במשך השנים להגיע למספר כל ך גדול של נקודות מכירה ברחבי הארץ כך שהסיכוי שלא תצליחו להשיג מוצר ממוצרי החברה בקרבת ביתכם הוא קלוש. לרשימה המלא של כמעט 1600 נקודות המכירה של ספאדיני עוזגום הכנסו לקישור: https://bit.ly/3DSYGst

אמצעים נוספים ליצור קשר עם ספאדיני עזגום

לא רק ב1600 נקודות מכירה, גם באתר האינטרנט של ספאדיני עוזגום תוכלו להזמין ממוצרי החברה ונכון לזמן כתיבת שורות אלו, אם תזמינו בסכום הגבוה מ200 ₪ תקבלו גם משלוח חינם עד הבית. אם תזמינו בסכום הקטן מ200 ₪ תשלמו 25 ₪ על משלוח עד הבית. כתובת האתר של ספאדיני עוזגום היא: https://www.spadinigroup.co.il/.

בנוסף, אם תרצו להתייעץ בהתכתבות, לשלוח תמונות על מנת שיבינו למה אתם מתכוונים או לשלוח מסמכים מצולמים, תוכלו לשלוח לספאדיני עוזגום ווטסאפ למספר הטלפון: 050-496-3670.

ספאדיני עוזגום ברשתות החברתיות

כמו שכולם יודעים היום, רשתות חברתיות הן המקום להתעדכן במה שכולם עושים באופן שוטף ומיידי ובקלות יתרה. אם אתם רוצים להתעדכן במה שקורה בספאדיני עזוגום- מבצעים, מוצרים חדשים, נקודות מכירה שנוספו ועוד מגוון רחב של עדכונים, תוכלו לעשות זאת בקלות ברשתות החברתיות של החברה.

כתובת הפייסבוק של ספאדיני עוזגום היא: https://www.facebook.com/spadinigroup.

כתובת האינסטגרם של ספאדיני עוזגום היא: https://www.instagram.com/spadini_official/.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ספאדיני (Spadini)

כל המידע על שירות הלקוחות של ספאדיני (Spadini) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ספאדיני (Spadini). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ספאדיני (Spadini), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ספאדיני (Spadini), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ספאדיני (Spadini), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.