נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עונות (ONOT)

>>
>>
שירות לקוחות עונות (ONOT) טלפון

עונות-הפריטים של הרשת מאופיינים בסגנון לבוש עם נוחות מרבית במגוון רחב של מידות ובמחירים נוחים היוצרים עבור קהל הלקוחות הנאמן דגמים בעיצובים מיוחדים ובגזרות מחמיאות למראה אופנתי ונשי. רשת עונות עוסקת בעיצוב, יצור ושיווק פריטי אופנה לנשים שוחרות אופנה במידות 42 ומעלה, ומפעילה סניפים בפריסה ארצית. המותג ONOT,סימן לעצמו מטרה להפוך את הלקוחה שלו למאושרת.

צור קשר שירות לקוחות עונות

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עונות (ONOT)

צור קשר שירות לקוחות עונות

טלפון של שירות הלקוחות של עונות (ONOT)

מספר הטלפון הינו:  

054-3366063

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-16:00 

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר:

טלפון לשירות לקוחות בנושא אתר – 054-3366050

טלפון ליצירת קשר בווצאפ-  054-3366050

מייל של שירות הלקוחות של עונות (ONOT)

כתובת המייל הינה:

support@onot.co.il

צור קשר באתר של עונות (ONOT)

כתובת האתר הינה:

https://www.onot.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של עונות (ONOT)

שם דף הפייסבוק הינו:

Jump & Onot – ג'אמפ ועונות

אודות עונות

אם החלטת שהגיע הזמן לפנק את עצמך ולרענן את ארון הבגדים בפרטי לבוש חדשים ואופנתיים, רשת עונות היא המקום המושלם לעשות זאת.

רשת עונות, הינה מהמובילות בארץ בענף אופנת נשים, עם למעלה מ70 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, בבעלות הרשת מועדון לקוחות ענק המאפשר שלל הטבות ומבצעים לחברות הנמנות בו.

הייחודיות של הרשת היא ביצירת פרטי לבוש המאופיינים בעיצוב עכשווי, נוחות מקסימלית ומחירים טובים. הרשת מאגדת בתוכה גם את מותג האופנה Jump וגם את מותג האופנה Onot, וכך מציעה לכלל לקוחותיה גיוון גדול מאוד של פרטי לבוש מעוצבים ואיכותיים.

החיבור בין שתי רשתות אופנה אלו, יצר אפשרות לכל אישה למצוא את פרטי הלבוש האהובים עליה, בעיצובים מדהימים, בגזרות יפות ובמחירים טובים.

בעונות תוכלי למצוא פרטי לבוש רבים ומחמיאים, בין אם את מחפשת משהו קליל ויום יומי, ובין אם התשוקה שלך היא למשהו קלאסי בסגנון אירופאי.

פרטי הלבוש של עונות יעזרו להבליט את הביטחון העצמי שלך, וישדרו לסביבה את הלובשת אותם כאישה אופטימית ומאושרת.

ברשת עונות שמו כערך עליון את החשיבות של הלקוחה, ואת הרצון שלהם בכך שתהיי מאושרת, ולכן שירות הלקוחות של הרשת זמין, מקצועי ואיכותי, נציגי הרשת יעשו הכול כדי להשביע את רצונך.

הרשת מפעילה סניפים בכל רחבי הארץ וזאת במטרה לאפשר לכל אישה את היכולת להנות ממגוון פרטי הלבוש האופנתיים של הרשת.

עונות – דרכי יצירת קשר

במידה והנך מעוניינת ליצור קשר עם רשת עונות, קיימים מבחר דרכים לעשות זאת.

  1. ליצירת קשר עם חנויות רשת עונות ולקבלת מידע כללי, ניתן ליצור קשר דרך מספר הטלפון הבא 054-3366063.
  2. ליצירת קשר עבור תמיכה באתר האינטרנט יש ליצור קשר במספר הבא 054-3366050.
  3. ניתן ליצור קשר גם דרך הווצאפ במספר 054-3366050 .
  4. במידה והנך מעוניינת בשליחת מייל לרשת עונות, ניתן לשלוח לכתובת support@onot.co.il
  5. ניתן אף ליצור קשר ולקבל מענה דרך השארת הודעה באתר האינטרנט של רשת עונות בדף שירות הלקוחות בכתובת https://www.onot.co.il/contact
  6. ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בזמני הפעילות בימים א-ה בין השעות 09:00-16:00

עונות – אתר אינטרנט

בין אם את מעוניינת בפריט לבוש יומיומי ובין אם בבגד מהפנט לאירוע חשוב, בעונות תמצאי אופנה מתאימה, ומגוון עצום של פרטי לבוש במבצעים מיוחדים, כול המידע קיים באתר האינטרנט של עונות. תוכלי למצוא באתר את כל פרטי האופנה העכשוויים בשלל מידות, גוונים ועיצובים מדהימים לצד מבצעים ומחירים טובים, ניתן להיכנס לאתר בכתובת https://www.onot.co.il/

תוכלי ליצור קשר דרך האתר עם כל אחד מסניפי הרשת ולמצוא את הסניף המבוקש ברשימת הסניפים, יחד עם מספר הטלפון של הסניף ליצירת קשר.

בנוסף ניתן ליצור קשר דרך השארת הודעה באתר, ואחד מנציגי הרשת יצור איתך קשר חזרה.

שאלות ותשובות שיעזרו ללקוחות עונות לפני פניה לשירות הלקוחות

שאלה: מתי הכי טוב ליצור קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של עונות?

תשובה: בכל עניין ושאלה שיש לכן אתן מוזמנות ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות בשעות הפעילות ונציגי השירות ישמחו לעמוד לרשותכן.

שאלה: איך אפשר ליצור קשר כדי לדעת מתי המשלוח מגיע?

תשובה: זמני האספקה של המשלוחים הינם עד שבעה ימי עסקים, ניתן לבדוק במייל את אישור ומספר ההזמנה, ביום המסירה ישלח מסרון דרך המשלוחים, במידה וישנן שאלות נוספות ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של רשת עונות.

שאלה: איך ניתן ליצור קשר כדי לבדוק עם מידה מסוימת קיימת במלאי?

תשובה: כל פריט שאתן מעוניינות לקנות, יש לבחור את המידה המתאימה במעמד הוספת הפריט לסל, רק מידות שבמלאי תהיינה זמינות לבחירה.

טיפים לסיום שכדאי לדעת על עונות:

  • הרשמי לניוזלטר של עונות, ותקבלי כל חודש את כל המבצעים החמים, ופרטי קולקציית האופנה החדשה, ישירות אל המייל שלך.
  • שימי לב שהנך ממלאת את כל הפרטים שצריך בעת ההרשמה לאתר כך תמנעי עיכובים בעת ביצוע ההזמנה.
  • בעת יצירת קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות, קחי דף ועט שיהיו לצידך, כך תוכלי לרשום מידע נחוץ, ולהשתמש בו לאחר מכן בוודאות שהוא אכן המידע הנכון שנמסר לך בעת יצירת הקשר עם שירות הלקוחות של רשת עונות.

 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 Responses

  1. אני קונה קבועה ב"עונות", מאז פתיחת הסניף בגרנד בחיפה בהנהלת רותי, אני נכנסת גם סתם להגיד שלום, לחייך להתקבל בחיוך ומילה טובה מכל הצוות ומרותי. אבל, התיקט שבגב הפריט תמיד דוקר וחובה להורידו. אנא, תיפרו או הצמידו בצורה שלא תגרד ותפצע, וגםיש להחליף את הסרט במשהו עדין יותר. תודה.

  2. עבור עונות , רכשתי 2 פריטים באונליין ב 27/11 , לא קיבלתי עד היום (14/12) , שירות טלפוני ללא מענה ומתנתק כל הזמן..
    חייבתם את כרטיס האשראי שלי ב 27/11 ואין שום צפי הגעה או מענה מכם.
    זו בהחלט הפעם האחרונה שאני מתכננת לקנות אצלכם.
    לקוחה מאוכזבת
    דורית שמידט
    0522882188

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של עונות (ONOT)

כל המידע על שירות הלקוחות של עונות (ONOT) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של עונות (ONOT). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עונות (ONOT), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של עונות (ONOT), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של עונות (ONOT), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.