נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עמינח

>>
>>
שירות לקוחות עמינח טלפון
שירות לקוחות עמינח

חברה לייבוא וייצור מיטות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עמינח

שירות לקוחות עמינח

טלפון של שירות הלקוחות של עמינח

מספר הטלפון הינו:  

077-9972865

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-16:30 

 לייעוץ לפני רכישה-077-9976555

מייל של שירות הלקוחות של עמינח

כתובת המייל הינה:

 crm@aminach.co.il

צור קשר באתר של עמינח

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3lgX971

הפייסבוק של שירות הלקוחות של עמינח

שם דף הפייסבוק הינו:

עמינח

ליצירת קשר בעמוד האינסטגרם של עמניח

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של עמינח

שם ערוץ היוטיוב הינו:

עמינח ישראל

סיפורה של עמינח

עמינח היא ריהוט ישראלית המתמחה במזרונים ופתרונות שינה מתקדמים. לרשת יש 45 סניפים בפריסה ארצית, וכן מפעל ומרכז מחקר מתקדם הממוקם בקיבוץ ניר צבי במרכז הארץ. בנוסף, עמינח מפעילה את "עמינח מדיק" אשר מספק פתרונות והתאמות של מיטות וריהוט קיים לחולים, חולים סיעודיים וקשישים.

רשת עמינח התחילה כרפדייה קטנה ביפו שהוקמה על מידי משה שוורץ בשנת 1932. החנות גדלה והתפתחה ובמשך השנים פתחה סניפים נוספים והפכה להיות שם דבר בתחום השינה בארץ. החברה פיתחה מזרונים ומוצרים שמזוהים איתה עד היום. ביניהם ניתן למצוא את ספפה – מיטה בעיצוב ספה הנפתחת באמצעות קפיצים, המרכז הבריאותי – פיתוח חדשני שמונע מהמזרון לשקוע בחלקו האמצעי וכך תומך בעמוד השדרה, וכן מיטה וחצי – מיטה ברוחב 1.20 המאפשרת לבני נוער מיטה של גדולים ו"לישון באלכסון" לפי הסלוגן.

חנויות עמינח

עמינח מוכרת את מוצריה בשלושה סוגים של חנויות שלכל אחד מהם סניפים רבים בפריסה ארצית. עמינח סנטר מוכרת את מוצרי עמינח, קינג קויל, ספפה, סרטה ועוד. גוד נייט היא הרשת התחרותית של עמינח והיא מתמחה במבצעים ומוצרים זולים בשיטת שלם וקח. אמריקן קומפורט היא רשת מוצרי הפרימיום של הרשת ושם גם ניתן למצוא כורסאות טלוויזיה מתקדמות ומוצרי נוחות ומסאז'. כמו כן, החברה מפעילה גם את חנות "אינוביישן" – מותג דני שעמינח היא הייבואנית הבלעדית שלו. ברשת ניתן למצוא ריהוט ייחודי המעוצב בקו נורדי עדכני. ניתן למצוא פרטים על הסניפים של כל אחד מהמותגים והרשתות באתר של עמינח בכתובת https://bit.ly/2m3c1JT. באתר מפורטים כתובות החנויות ודרכי ההגעה, שעות הפתיחה של הסניפים וכן פרטים ליצירת קשר. באתר מצוין גם האם הסניף נגיש או לא. כל חנויות עמינח מצוידות במערכות עזר לשמיעה וניתן למצוא הוראות באתר כיצד להתאים את מכשיר השמיעה לשימוש בסניף. ניתן גם לבקש מהמוכרים מכשיר עזר אישי ונייד לשיפור השמיעה עם לולאת השראה או עם אוזניות רגילות.

יצירת קשר עם עמינח

כחברה גדולה המספקת שירות לשוק הישראלי שנים רבות, עמינח מצטיינת בשירות לקוחות אישי, איכותי ומהיר. ניתן ליצור קשר עם החברה במספר ערוצים. שירות לקוחות עמינח בטלפון 077-9966630 מספק מענה טלפוני בימים ראשון עד חמישי בין השעות שמונה וחצי בבוקר לארבע וחצי אחר הצהריים. ניתן לפנות לשירות הלקוחות גם באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת crm@aminach.co.il, או ביישומון (אפליקצייה) ווטאסאפ בטלפון +97252-746-1454, שם ניתן לקבל מענה מנציג בשעות הפעילות של המוקד. באתר עמינח בכתובת https://www.aminach.co.il/ יש אפשרות לשוחח עם נציג בבועית צ'ט הנפתחת בצד הימין התחתון של המסך.

עמינח מפעילה גם טלפון ובו מוקד ייעוץ לפני רכישה במספר 077-9967555, הפעיל בימים ראשון עד חמישי מהשעה תשע וחצי בבוקר ועד ארבע וחצי אחר הצהריים, ובימי שישי וערבי חג בין השעות תשע וחצי בבוקר ועד אחת בצהריים. ניתן לפנות למוקד היעוץ גם באמצעות כתובת מייל יעודית בכתובת aminach.online@aminach.co.il.

לפניות נוספות או שאלות לחברה ניתן להשאיר פרטים בטופס מקוון ייעודי באתר החברה בכתובת https://bit.ly/3XKnKcc ונציג החברה יחזור אליכם בשעות פעילות המוקד.

עמינח ניר צבי

המפעל של עמינח וכן המטה ומרכז הפיתוח שלה, נמצא בקיבוץ ניר צבי, סמוך ללוד. מתחם זה מתפרש על שלושים אלף מטרים רבועים וכולל שישה מפעלים עצמאיים: קפיצים, עץ, מתכת, מזרונים, ספוג והרכבה.  במתחם עמינח ניר צבי ניתן למצוא גם את חנות המפעל של החברה, באזור התעשייה ניר צבי. חנות המפעל עמינח ניר צבי פתוחה בימים ראשון עד חמישי מהשעה עשר בבוקר ועד שבע בערב, ובימי שישי מהשעה תשע בבוקר ועד אחת בצהריים. ניתן ליצור קשר עם עמינח ניר צבי (חנות המפעל) בטלפון 077-2316688.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שירותי בריאות

שירות לקוחות ערן בר מאיר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ערן בר מאיר טלפון דף הבית ד"ר ערן בר-מאיר, מנתח פלסטי מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית ושיחזורית, ניתוחים פלסטיים

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של עמינח

כל המידע על שירות הלקוחות של עמינח רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של עמינח. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עמינח, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של עמינח, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של עמינח, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.