נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פאוארקארד (Power card)

>>
>>
שירות לקוחות פאוורקארד (Power card) טלפון

פאוארקארד מעניק לך הנחות והטבות משמעותיות לרשתות הגדולות והפופולריות בישראל.‏

צור קשר שירות לקוחות פאוארקארד

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פאוארקארד (Power card)

צור קשר שירות לקוחות פאוארקארד

טלפון של שירות הלקוחות של פאוארקארד (Power card)

מספר הטלפון הינו:

03-5726444

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-14:30

מספר טלפון נוסף- 03-9486245

מייל של שירות הלקוחות של פאוארקארד (Power card)

כתובת המייל הינה:

service-p@powercard.co.il

צור קשר באתר של פאוארקארד (Power card)

כתובת האתר הינה:

https://powercard.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של פאוארקארד (Power card)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

03-9486371

מספר טלפון נוסף בווצאפ- 03-5725111

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פאוארקארד (Power card)

שם דף הפייסבוק הינו:

PowerCard – פאוארקארד

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פאוארקארד (Power card)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

powercard_israel

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של פאוארקארד (Power card)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

power card

מועדון פאואר קארד – שירות מעולה ללקוחות לפני ומאחורי הקלעים

רשת האינטרנט הביאה איתה שפע רב והרבה מאד אפשרויות בחירה עבור צרכנים ולקוחות בכל תחום עניין ותוכן. כך גם בכל מה שקשור לכספים ולכרטיסי אשראי. יש לא מעט כרטיסי אשראי והחברות שמנפיקות את הכרטיסים נלחמות על כל לקוח ועל כל צרכן. נשאלת השאלה – איך בוחרים כרטיס אשראי? האם יש הבדלים בין הכרטיסים השונים? האם יש הבדלים בין החברות עצמן אשר מציעות את הכרטיסים? 

התשובות לשתי שאלות אלה היא חד משמעית – כן! יש לא מעט פרמטרים שעל פיהם צריך לבחור כרטיס אשראי – גובה המסגרת שהאשראי מציעה, מערך שירות הלקוחות שעומד לרשותם של הלקוחות והמשתמשים, הטבות כאלה ואחרות ועוד. נושא זה של הטבות הוא בדיוק מה שמפתה הרבה מאד אנשים לבחור בכרטיס של פאואר קארד – הנחות, מבצעים והטבות שניתנים אך ורק למחזיקי הכרטיס ולמי שמשלם איתו וגולת הכותרת של הכרטיס הזה – החזר כסף חודשי בצורה של כרטיס מתנה בשיעור מסוים מגובה ההוצאות. 

הפרמטרים החשובים בבחירת כרטיס אשראי

כיום יש מודעות גבוהה לנושא של לקוחות והצלחה של חברות בזכות קהל הלקוחות שלה. הלקוח לא רוצה שמערכת היחסים העסקית שלו עם האשראי תסתיים ברגע שהוא בוחר לעשות שימוש בכרטיס שלה אלא רוצה לדעת שהחברה זמינה עבורו ותעמוד לרשותו כאשר הוא יצטרך עזרה או תמיכה כלשהן. דרך המוקד של פאואר קארד טלפון 03-9486245 אפשר לברר פרטים כלליים אודות כרטיסי האשראי, להבין את כל התנאים לשימוש בו, גובה העמלות, אם קיימות וכמובן לקבל טיפים והמלצות איך הכי כדאי להשתמש בכרטיס כך שההטבות תבואנה לידי ביטוי בצורה הכי טובה והכי משתלמת עבור הלקוח. 

כיום הלקוחות יודעים להעריך מערך שירות לקוחות שבא לקראתם, שיש לו זמינות גבוהה ולא פחות חשוב – שיוצעו ללקוחות כמה וכמה דרכים ליצור קשר עם החברה על מנת שהם לא ירגישו שאין להם דרך ליצור קשר ולקבל מענה. חברות האשראי כבר יודעות את זה (כמו לא מעט חברות אחרות מתחומים אחרים של החיים) ודואגות שללקוחות שלהן יהיה איך להשיג אותן ואיך לקבל מענה לשאלות חשובות שמתעוררות מפעם לפעם. דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא שהחברות האלה יודעות שללקוחות שלהן יש אפשרות בחירה והם בהחלט יכולים לקבל החלטה לעבור לאשראי אחרת. המערך של שירות לקוחות פאואר קארד טלפון 03-9486245 עומד לרשות הלקוחות ואפשר לקבל בו מידע רב ומגוון אודות השימוש בכרטיס.

שאלות ותשובות אודות יצירת קשר עם פאואר קארד

שאלה – האם אפשר לפנות לפאואר קארד רק דרך הטלפון?

תשובה – בהחלט לא. יש מי שמעדיף את הפנייה הטלפונית בשל נוחות והרגלים אך אין זו הדרך היחידה ליצור קשר עם החברה. באתר האינטרנט של החברה שהכתובת שלו היא – https://powercard.co.il/ אפשר לעבור לחלון יצירת הקשר ולקבל את הפרטים השונים אודות ערוצי יצירת הקשר האפשריים – טלפון, שליחת פקס או כתיבת הודעה דרך הדואר האלקטרוני.

שאלה – איזה עוד מידע יש באתר האינטרנט של פאואר קארד?

תשובה – אפשר לומר שאתר האינטרנט של החברה הוא מקור חשוב של מידע עבור הלקוחות ומחזיקי כרטיס האשראי של פאואר קארד. אפשר לקבל מידע כללי על המבצעים וההטבות אשר ניתנים אך ורק ללקוחות החברה, להתוודע למערך שלם של הלוואות שהחברה מציעה ללקוחות שלה, לקרוא על התנאים להצטרפות וכמובן שיש אזור אישי שבו מחזיקי הכרטיס יכולים לקבל מידע שרלוונטי אך ורק להם.

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות קלמטה
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות קלמטה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת קלמטה דף הבית מסעדת קלמטה מסעדה יוונית הנמצאת ביפו. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מסעדת קלמטה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פאוארקארד (Power card)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פאוארקארד (Power card) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פאוארקארד (Power card). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פאוארקארד (Power card), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פאוארקארד (Power card), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פאוארקארד (Power card), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.