נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פגסוס תיירות ונסיעות

>>
>>
שירות לקוחות פגסוס תיירות ונסיעות טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

פגסוס מפעילה מזה שנים עשרות סוגים של טיולים מאורגנים למקומות אקזוטיים, מרגשים ומרתקים בכל רחבי העולם. הטיולים מיועדים למשפחות, לקבוצת חברים, לפנסיונרים ואף לחבורות של עשרות אנשים – והכל במטרה אחת: לגרום לכם הנאה שלמה ומלאה מהטיול שתמיד חלמתם לעשות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פגסוס תיירות ונסיעות

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של פגסוס תיירות ונסיעות

מספר הטלפון הינו:  

03-6374000

צור קשר באתר של של פגסוס תיירות ונסיעות ​

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/2BrKOpY

שירות הלקוחות בכתובת של של פגסוס תיירות ונסיעות ​

כתובת החברה הינה:

מנחם בגין 156 קומה 3 תל אביב 

מסנג'ר של שירות הלקוחות של פגסוס תיירות ונסיעות

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פגסוס תיירות ונסיעות

שם דף הפייסבוק הינו:

Pegasus Tours & Travel פגסוס תיירות

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פגסוס תיירות ונסיעות

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

Pegasus Israel פגסוס

צור קשר בפקס של פגסוס תיירות ונסיעות ​

מספר הפקס הינו:

03-5436060

על פגסוס ישראל תיירות ונסיעות

פגסוס ישראל תיירות ונסיעות בע"מ היא חברה תיירות המפיקה טיולים מאורגנים ומוצרי תיירות אחרים בישראל ובעולם. פגסוס הוקמה לפני למעלה מעשרים וחמש שנים, במטרה לקרב את המטיילים הישראלים אל העולם הגדול בדרך של הפקת טיולים מאורגנים. בין מוצרי פגסוס אפשר למצוא גם: נסיעות לחוץ לארץ, טיולים מאורגנים לקבוצות, טיולים מאורגנים למשפחות, טיולי שייט ועוד. פגסוס גם מציעים ללקוחותיה טיולים עירוניים בישראל, במקומות כמו ירושלים וחיפה, לצד טיולי טבע ונוף בישראל במקומות כמו הנגב, הגליל וים המלח.
פגסוס ישראל תיירות ונסיעות שמה דגש רב על איכות המדריכים שעובדים בחברה, במטרה לוודא שלקוחות החברה נהנים משירות איכותי ומקצועי. לשם כך, מפעילה פגסוס קורס מדריכים שנמשך כתשעה חודשים, פעמיים בשבוע. במסגרת קורס המדריכים לומדים המשתתפים כיצד לעמוד מול קבוצה, לומדים תכנים מקצועיים רבים ואף לומדים כיצד להפיק טיול מבחינה מנהלתית.

המוצרים השונים של פגסוס ישראל תיירות ונסיעות

אחד מהמוצרים המרכזיים של פגסוס ישראל תיירות ונסיעות הוא טיולים מאורגנים. הטיולים המאורגנים של פגסוס מציעים למשתתפים בהם תוכניות טיול מגוונות ומעניינות, במטרה לוודא שמשתתפי הטיול גם נהנו מהטיול וגם למדו והעשירו את עצמם. פגסוס מפיקה טיולים מאורגנים במקומות רבים בעולם וביניהם גם דרום אמריקה, מרוקו, תאילנד, דרום קוריאה ואיחוד האמירויות. לאחרונה התחילה פגסוס גם להפיק טיולים מאורגנים ליעדים שונים ומיוחדים, שחברות מעטות מפיקות בהם טיולים מאורגנים, כמו למשל אינדונזיה, איסלנד, אתיופיה, איי הגלפגוס, אזור סיביר ברוסיה, מונגוליה ועוד.
הטיולים המאורגנים של פגסוס ישראל תיירות ונסיעות כוללים איזון בין טבע ועיר, ובין מנוחה ואטרקציות. פגסוס מנסה לוודא שבמהלך הטיול ייפגשו לקוחות החברה את האוכלוסייה המקומית וילמדו על הגיאוגרפיה, הטבע וההיסטוריה של האזור שבו מטיילים. בין המוצרים הייחודיים שמציעים פגסוס אפשר למצוא גם "טיולים מאורגנים ברגע האחרון", למקרה שבו לקוחות מבקשים באופן ספונטני לצאת לטיול מאורגן בחוץ לארץ.

יצירת קשר עם פגסוס ישראל תיירות ונסיעות

פגסוס ישראל תיירות ונסיעות עושה מאמצים רבים כדי להפיק את הטיולים המאורגנים. יחד עם זאת, לפעמים מתרחשים מקרים שבהם צריכים לקוחות החברה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פגסוס, כדי לטפל בבעיה שנוצרה. כך למשל, עשוי להתעורר מקרה שבו היה עיכוב בטיסה, המזוודה הלכה לאיבוד, התעופה שינתה את שעת ההמראה ושינויים אחרים בחדרי האירוח או בתוכנית הטיול. במקרים כאלה מספקת פגסוס מגוון דרכים ליצירת קשר, כדי שלקוחותיה של פגסוס יוכלו לטייל וליהנות בלי דאגות.

לפגסוס ישראל תיירות ונסיעות טלפון למוקד שירות הלקוחות של החברה במספר 03-6374000. באמצעות הטלפון של מוקד שירות הלקוחות רשאים לקוחות פגסוס להזמין טיולים או להזמין טיסות, או לברר פרטים נוספים על הזמנה קיימת שבוצעה באתר האינטרנט. מוקד שירות לקוחות של פגסוס מאפשר ללקוחות החברה ליצור קשר עם אחד מעובדי החברה, ולקבל מענה אנושי, מהיר ויעיל. לקוחות החברה יכולים גם ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של פגסוס במקרים שבהם התרחשה תקלה בתהליך הרכישה באתר האינטרנט או במקרים שבהם התעוררו בעיות שונות במהלך הטיול המאורגן עם אחד הספקים של פגסוס.

כמו כן, פגסוס ישראל תיירות ונסיעות מפעילה אתר אינטרנט בכתובת www.pegasusisrael.co.il. באתר האינטרנט לקוחות החברה יכולים ליצור קשר עם עובדי החברה ולקבל מענה לפניות שלהם באמצעות טופס מקוון. כמו כן, באתר האינטרנט של פגסוס יש אזור ייעודי ללקוחות החברה, שבו הם יכולים למצוא פרטים על הטיול המאורגן ושאר המוצרים שהם הזמינו מהחברה, ולעקוב אחר שינויים שעשויים לקרות בסטטוס ההזמנה של הטיולים המאורגנים שהזמינו.

פגסוס ישראל תיירות ונסיעות גם מאפשרת ללקוחותיה לפנות אליה גם בדואר אלקטרוני בכתובת pegasus@pegasusisrael.co.il. הודעות שיישלחו לדואר האלקטרוני של החברה יגיעו לעובדי מוקד שירות הלקוחות של פגסוס, ויטופלו במהרה. ניתן לפנות לחברה פגסוס גם באמצעות פקס במספר 03-6374001.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פגסוס תיירות ונסיעות

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פגסוס תיירות ונסיעות רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פגסוס תיירות ונסיעות. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פגסוס תיירות ונסיעות, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פגסוס תיירות ונסיעות, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פגסוס תיירות ונסיעות, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.