נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פוג'יקום (Fujicom)

>>
>>
שירות לקוחות פוג'יקום (Fujicom) טלפון

פוג'יקום (Fujicom) היא חברה העוסקת במחשבים ומוצרי אלקטרוניקה ומייצרת את מוצריה במרכזי המחשבים והאלקטרוניקה האיכותיים בעולם.

צור קשר שירות לקוחות פוגיקום

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פוג'יקום (Fujicom)

צור קשר שירות לקוחות פוגיקום

טלפון של שירות הלקוחות של פוג'יקום (Fujicom)

מספר הטלפון הינו:  

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 10:00-18:00 | ו': 9:30-13:00

מרכז – 03-5417008
ירושלים – 02-6403000
חיפה וקריות והסביבה – 04-8415716
גליל והעמקים – 04-6060214
דרום – 08-6272461
אילת – 08-6335311

ליצירת קשר דרך הווצאפ – https://shorturl.at/atyBY

מייל של שירות הלקוחות של פוג'יקום (Fujicom)

כתובת המייל הינה:

כתובת מייל נוספת – info@fujicom.com

צור קשר באתר של פוג'יקום (Fujicom)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3jDiiXP

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פוג'יקום (Fujicom)

שם דף הפייסבוק הינו:

Fujicom פוג'יקום

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פוג'יקום (Fujicom)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

fujicomisrael

בקצרה על פוג'יקום

פוג'יקום הינה ענק סינית, המייצרת מוצרי חשמל לבית. ניתן למצוא מוצרי חשמל של פוג'יקום כמעט בכל בית בישראל. החברה נוסדה וקיימת בישראל החל משנת 1991. פוג'יקום מתמחה בייצור מוצרי חשמל העונים על כל צרכי הלקוחות, בין אם מדובר בצורך למכשירי חשמל למטבח, כגון מקררים, מעבדי מזון ותנורים. ובין אם מדובר בצורך למוצרי חשמל שונים לבית כגון שואבי אבק, טלוויזיות חכמות, מקרני קול, ועוד.

פוג'יקום, שמה לעצה כערך עליון, לייצר מוצרי חשמל איכותיים ברמה גבוהה, העומדים בקריטריונים מחמירים של בטיחות ואיכות, ומנגד לתת ערך לצרכן על ידי תמחור זול של מוצרי החברה. ובכך לאפשר ללקוחות החברה, ליהנות ממוצרי חשמל איכותיים, העומדים ברמת האיכות שלהם לצד מוצרי החשמל של המתחרות. וכל זה מבלי לפשוט את הרגל, אלא על ידי השארות במסגרת תקציב מאפשרת ותומכת.

פוג'יקום, ממשיכה לפתח את מוצריה בהתאם לרוח ולמגמות השולטות בענפי החשמל והטכנולוגיה, תוך כדי תשומת לב תמידית על רצונותיהם של לקוחות החברה, והמגמות הקיימות בשוק. וזאת מתוך רצון להישאר ממוקמים בחזית הטכנולוגיה, ולהמשיך להיות חברה מצוינת המאפשרת ערך מוסף ללקוחותיה.

פוג'יקום, שמה דגש והשקעה רבה סביב נראות המוצרים, ושימוש בחומרי גלם איכותיים, ומקנה לכלל מוצריה נראות חדשנית, על ידי שימוש בעיצובים מרהיבים, המתאימים לקו העיצוב הטכנולוגי הדומיננטי בתעשייה.

פוגיקום, מוכרת את מוצרי החשמל שלה בישראל על ידי היבואן המורשה, ואף על ידי יבואנים לא מורשים, ומאפשרת שימוש באחריות החברה על מגוון רחב ממוצריה דרך יבואנים מורשים.

לקוחות המעוניינים לרכוש את מוצרי החשמל של פוג'יקום בישראל, יוכלו לעשות זאת דרך פניה אל נקודות המכירה והשירות של היבואן המורשה, ואף על ידי רכישת מוצרי החשמל דרך אתר האינטרנט של היבואן.

פוג'יקום – יצירת קשר

המעוניינים ביצירת קשר עם פוג'יקום, יוכלו לעשות זאת דרך פניה ויצירת קשר עם פוג'יקום ישראל, וזאת על ידי פניה אל מוקדי שירות הלקוחות הזמינים בפלטפורמות השונות.

להלן דרכי יצירת הקשר הזמינים:

ניתן להגיע לבקר במקום במסגרת שעות הפעילות, בימי א-ה, בין השעות 10:00-18:00, וביום ו', בין השעות 09:30-13:00.

טלפונים ליצירת קשר עבור שירות לקוחות למוצרי קו לבן (מקררים, תנורים, כיריים, מדיחים, מכונות כביסה)

  1. מרכז טלפון: 03-5417008.
  2. ירושלים טלפון: 02-6403000.
  3. חיפה והסביבה טלפון: 04-8415716.
  4. גליל והעמקים טלפון: 04-6060214.
  5. דרום טלפון: 08-6272461.
  6. אילת טלפון: 08-6335311.

פוג'יקום – אתר אינטרנט

אם הנכם מעוניינים ברכישת מוצרי חשמל לבית, כדאי לבקר באתר האינטרנט של פוג'יקום, הנמצא בקישור הבא – https://fujicom.co.il/ . באתר תמצאו מאות מוצרי חשמל לבית ממגוון קטגוריות רחב, כגון טלוויזיות חכמות, תאורה, רמקולים, מקררים, מכונות כביסה, מוצרי טיפוח, מסכי מחשב, ועוד המון מוצרים איכותיים. באתר קיימים מבצעים ומחירים טובים וזולים משמעותית המאפשרים חוויית קניה מהנה.

באתר תוכלו למצוא מידע נוסף אודות החברה, תקנון, ומדיניות המשלוחים, ואת כל פרטי יצירת הקשר עם מוקדי שירות הלקוחות השונים.

פוג'יקום ישראל, מציעה ללקוחות הרוכשים דרך האתר, משלוח חינם עבור מבחר מוצרים, זמני אספקה מהירים ומבצעים משתלמים.

מה שואלים את שירות לקוחות פוג'יקום?

איך ניתן ליצור קשר עבור בירור לגבי אספקת מוצרים?

עבור קבלת מידע בנושאי אספקת מוצרים, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות הייעודי, במספר הטלפון הבא – 03-9078899. או דרך שליחת הודעת ווצאפ למספר הבא – 053-3623345.

איך ניתן לקבל מידע עבור עזרה בנושאים טכניים הקשורים לתפעול מוצרי החשמל של פוג'יקום?

עבור קבלת עזרה בנושאים טכניים יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, אך מומלץ לחפש את המידע הנדרש דרך דף שאלות ותשובות שבאתר פוג'יקום המופיע בקישור הבא – https://fujicom.co.il/faq/. או דרך מערכת סרטוני ההדרכה במערכת יו-טיוב הנמצאת בקישור הבא – https://bit.ly/3YzI40O .

אולי יעניין אתכם גם:

-צור קשר שירות לקוחות קפה תמרה
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות קפה תמרה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קפה תמרה דף הבית בית קפה ומסעדה חלבית איטלקית כשרה למהדרין בלב מתחם הגן הטכנולוגי בשכונת מלחה בירושלים. מבט

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות עמנואל
שירות לקוחות חברות אופנה

שירות לקוחות עמנואל (Emanuel) טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עמנואל (Emanuel) דף הבית עִמָּנוּאֵל היא התנחלות במעמד מועצה מקומית באזור השומרון, מזרחית לקרני שומרון וצפונית לאריאל. עמנואל

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פוג'יקום (Fujicom)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פוג'יקום (Fujicom) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פוג'יקום (Fujicom). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פוג'יקום (Fujicom), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פוג'יקום (Fujicom), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פוג'יקום (Fujicom), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.