נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיליפס (Philips)

>>
>>
שירות לקוחות פיליפס (Philips) טלפון
צור קשר שירות לקוחות פיליפס

רויאל פיליפס אלקטרוניקס, או בקיצור פיליפס, היא חברה הולנדית רב-לאומית, המתמחה בייצור מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מכשור רפואי ותאורה. נוסדה על ידי האחים ההולנדים ממוצא יהודי, אנטון וחרארד פיליפס

טלפון של שירות הלקוחות של חברת

מספר הטלפון הינו: 

6055*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של פיליפס (Philips)

כתובת האתר הינה:

https://www.philips.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פיליפס (Philips)

שם דף הפייסבוק הינו:

Philips פיליפס

שם עמוד האינסטגרם – philips

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של פיליפס (Philips)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

פיליפס ישראל

הטוויטר של שירות הלקוחות של פיליפס (Philips)

חשבון הטוויטר הינו:

Philips

צור קשר בפינטרסט של חברת

כתובת הפינטרסט הינה:

Philips

פיליפס חיפה טלפון – 04-8310310

פיליפס היא חברה בינלאומית העוסקת בתעשיית התאורה למעלה מ-160 שנה.

פיליפס מציעה מגוון רחב של מוצרים, כולל:

מנורות לד

מנורות הלוגן

אורות רחוב

תאורת רכב

תאורת אבטחה

תאורה לבית ולמשרד.

פיליפס היא חברה רב לאומית המייצרת ומוכרת סוגים שונים של מוצרי אלקטרוניקה. המטה שלה באמסטרדם, הולנד ומעסיק מעל 55,000 עובדים ברחבי העולם. החברה נוסדה בשנת 1891 על ידי ג'רארד פיליפס, שהקים אותה במקור כמפעל קטן למנורות. פיליפס היא הממציאה של הקומפקט דיסק והציגה את נגן התקליטורים הראשון שלה בשנת 1982. בשנת 2013 מכרה פיליפס את חטיבת ציוד האודיו שלה כדי להתמקד בטכנולוגיית בריאות. בשנת 2017, פיליפס הודיעה שהיא תהפוך את חטיבת התאורה שלה לישות נפרדת בשם Signify כחלק ממאמץ מתמשך להתמקד בטכנולוגיית בריאות.

מה הוא הרקע ההיסטורי של פיליפס טלפון?

פיליפס טלפון נוסדה בשנת 1891 באמצעות ג'רארד פיליפס ואביו פרדריק פיליפס. החברה החלה את פעילותה בייצור מנורות נימה פחמן ומוצרים אלקטרוניים טכניים אחרים. פיליפס טלפון לא זכתה להצלחה מסחרית רבה בשנותיה הראשונות, אבל החלה להתרחב באופן משמעותי בתחילת המאה העשרים, והיא הקימה מספר חברות בנות ומתקני ייצור. במהלך המאה העשרים פיליפס הרחיבה את סל המוצרים שלה וגיוונה את היצע השירותים שלה, השיקה תחנת רדיו בשנת – 1920 ולקחה חלק במסחור מנוע סטירלינג בשנות השלושים. החברה יצאה מאז לתחום האלקטרוניקה הצרכנית, טכנולוגיית בריאות ופתרונות תאורה, המהווים במציאות העכשווית את פעילות הליבה שלה. פיליפס היא אחת מקבוצות האלקטרוניקה והבריאות הגדולות בעולם. היא נסחרת במניותיה בשוק Euronext ויש לה שווי שוק נוכחי של 24.1 מיליארד יורו.

מה הם שלושת הפלחים העסקיים של פיליפס חיפה טלפון?

פיליפס חיפה טלפון שואפת לספק מנעד נרחב של מוצרים ופתרונות אלקטרוניים אמינים ויעילים עבור מגזר הבריאות, שוק הצרכנים וגופים מסחריים. הפעילות של פיליפס מאורגנת בשלושה פלחים עסקיים הניתנים לדיווח, כלהלן – שירותי בריאות, הכוללים את הייצור והמכירה של החברה של מכשירים ופתרונות בריאות, לרבות מערכות הדמיה, אינפורמטיקה של שירותי בריאות ומוצרי טיפול וניטור בחולים; סגנון חיים לצרכן, הכולל ייצור ומכירה של מכשירי חשמל ביתיים, טיפוח אישי ומוצרי בריאות ואיכות חיים של החברה; ותאורה, הכוללת את מכירת מקורות האור והאלקטרוניקה של החברה – לרבות מוצרי תאורת לד ותאורת פלורסנט, גופי תאורה לצרכן – לרבות פתרונות סגנון חיים ותאורה דקורטיבית, ותאורה מקצועית – לרבות תאורת דרך ותאורת משרדים. החברה הציגה מבנה מעט חדש לשנת 2016 המשקף את המיקוד המוגבר שלה בתחום הבריאות. בעתיד, עסקי הבריאות של החברה יחולקו לשלושה מגזרי פעילות נפרדים: בריאות אישית, אבחון וטיפול, ו- Connected Care and Health Informatics.

מה הוא המודל העסקי של פיליפס טלפון?

להלן המודל העסקי של פיליפס טלפון:

  • קשרי לקוחות – כל המוצרים הממוקדים לצרכן של פיליפס זמינים על בסיס שירות עצמי דרך החנות המקוונת של החברה עצמה, כמו גם דרך רשת של קמעונאים מקוונים וחנויות רשת ברחבי העולם. מכירות אלו אינן מצריכות כל אינטראקציה עם חברי צוות המכירות של החברה; עם זאת, לקוחות המבצעים רכישות בחנויות קמעונאיות פיזיות יכולים לקבל מידה רבה יותר של טיפול אישי. המכירות המבוצעות באמצעות מגזרי הבריאות והתאורה של פיליפס מושלמות באמצעות צוותי המכירות הישירות של החברה, המספקים שירות מותאם ללקוחות המתמקד בתדריכי לקוחות ספציפיים. קשרי לקוחות אלו הם בדרך כלל על בסיס פרויקט לפרויקט, כאשר אחרים הם ארוכי טווח יותר. פיליפס מספקת פרטים ליצירת קשר עבור שלושת מגזרי הפעילות שלה בכל תחומי השיפוט התפעוליים שלה, מה שמאפשר ללקוחות לקבל מענה אישי לכל פניה טכנית או מכירתית. החברה מספקת גם מדריכי עזרה מהירה, מדריכי משתמש ומדריכי פתרון תקלות ללקוחות דרך אתר האינטרנט שלה. לקוחות יכולים גם להישאר מעודכנים בפעילות העסקית של פיליפס דרך פורטל החדשות שלה, כמו גם דרך חשבונות המדיה החברתית שלה עם פייסבוק, טוויטר, פינטרסט, יוטיוב ו- Google+.

  • פלחי לקוחות – פיליפס פועלת דרך שלושה מגזרי עסקים נפרדים ומשרתת קשת רחבה של לקוחות. מגזר שירותי הבריאות שלה פונה ללקוחות בכל מגזר הרפואה והבריאות, לרבות בתי חולים, מכוני טיפול ראשוני, מרפאות מומחים ורופאים. בדומה, מגזר סגנון החיים הצרכני של החברה מתמקד בפיתוח מוצרים לשוק הצרכני הכללי. למגזר התאורה של פיליפס יש בסיס לקוחות רחב יותר, המשרת לקוחות על פני מגזרים, כולל: צרכנים, לרבות פתרונות תאורה ביתיים חסכוניים; המגזר הציבורי והממשל, לרבות רשתות ומערכות תאורה בנות קיימא לכבישים ולשטחים ציבוריים; מסחרי ותאגידי, לרבות מערכות תאורה למשרדים, בתי מלון ומסעדות וחללי מסחר; ותעשייה לרבות מערכות תאורה למתקנים ואתרים תעשייתיים. השווקים הגדולים ביותר של פיליפס הם צפון אמריקה, אסיה פסיפיק ומערב אירופה. עם זאת, החברה משרתת גם לקוחות ברחבי מרכז ומזרח אירופה, אסיה פסיפיק והודו, אוסטרליה וניו זילנד, אמריקה הלטינית ואפריקה וכמובן במדינת ישראל.

  • הצעות ערך – פיליפס מספקת ערך ללקוחותיה בדרכים הבאות – המוניטין וההכרה של המותג שלה, כאשר החברה היא אחת מחברות האלקטרוניקה המבוססות והמוכרות בעולם, במיוחד ברחבי מערב אירופה, עם שם הקשור לשירותים ופתרונות אמינים; האיכות והרוחב של סל המוצרים שלה, כאשר החברה מספקת מגוון רחב של מוצרים פופולריים הניתנים ליישום במספר מגזרים עסקיים ובשוק הצרכני; מומחיות אנשיה, כאשר החברה מעסיקה כוח אדם מומחים על פני שלושת מגזרי הפעילות שלה; וטווח המכירות והשיווק שלה, כאשר המוצרים והפתרונות של החברה זמינים ללקוחות ברחבי העולם באמצעות רשת של ערוצי מכירה והפצה. ערוצים – פיליפס מפעילה אתר אינטרנט בכתובת philips.com, באמצעותו היא מספקת מידע ללקוחות על המוצרים והשירותים השונים שלה. כמו כן, החברה מפעילה מספר אתרי אינטרנט אזוריים המתפרסמים בשפות מקומיות. פיליפס מפעילה חנות מקוונת שבה לקוחות יכולים לרכוש מגוון מוצרי צריכה. מוצרי החברה זמינים גם דרך קמעונאים מקוונים ופיזיים שונים, לרבות שווקים באינטרנט, רשתות חנויות אלקטרוניקה וחנויות כלבו. מכירות שירותי הבריאות והתאורה של פיליפס נעשות בעיקר באמצעות צוות המכירות הפנימי של החברה, המחולקים הן לפי מגזר הפעילות והן לפי תחום שיפוט. לחברה נקודות מכירה ושירותים בכמאה מדינות ברחבי העולם, שבאמצעותן מנוהלים הקשרים שלה עם לקוחות גדולים. פיליפס גם עושה חלק ממכירותיה באמצעות רשת של משווקים, מפיצים וסוכני מכירות עצמאיים הפועלים לצד ה-SA הבינלאומית של החברה. הארגון.

  • פעילויות מרכזיות – פיליפס היא אלקטרוניקה ובריאות ורווחה. היא פועלת באמצעות שלושה מגזרים עסקיים – שירותי בריאות, הכוללים פיתוח ומכירה של מערכות הדמיה, אינפורמטיקה, שירותים ופתרונות בריאות, פתרונות טיפול וניטור בחולים ושירותי לקוחות; Consumer Lifestyle, הכולל פיתוח ומכירה של מוצרי צריכה הכוללים טיפול אישי, מכשירי חשמל ביתיים ופתרונות בריאות ואיכות חיים; ותאורה, הכוללת פיתוח ואספקה של מקורות אור ואלקטרוניקה, המתפרשים על פני פתרונות תאורה מקצועיים וגופי תאורה לצרכנים. פיליפס עוסקת גם במגזר החדשנות, הקבוצות והשירותים, מפעילה זרוע מחקר ופיתוח, ומספקת שירותים עסקיים משותפים גלובליים בהיקף רכש, מימון, משאבי אנוש, טכנולוגיית מידע ונדל"ן.

  • שותפים מרכזיים – פיליפס משתפת פעולה עם מנעד נרחב של לקוחות לאורך תהליך הפיתוח, ההפצה והיישום של הפתרונות והמוצרים השונים שלה. השותפים של החברה יכולים להיות מאורגנים בקטגוריות הבאות – Healthcare Partners, הכוללים שותפי חדשנות רפואית ופיתוח כגון בתי חולים וחברות טכנולוגיה רפואית המסייעים לחברה בייצור פתרונות בריאות יעילים וחדשניים; שותפי ערך מוסף, הכוללים שותפי שירות המורשים לספק שירותים מטעם פיליפס, בעיקר עבור מגזר התאורה של החברה; שותפי ערוצים, הכוללים מפיצים, משווקים, רשתות קמעונאיות וסוכני מכירות עצמאיים המרחיבים את טווח המכירות והשיווק של החברה; ושותפי טכנולוגיה ופיתוח, המעניקים סיוע בצורת משאבים, כלים ומומחיות בתהליך פיתוח הפתרונות של החברה. פיליפס כוללת את חברות התאורה Lumasense, Architainment Lighting ו-Citeos; חברות וארגונים רפואיים Banner Health, Georgia Regents Medical Center ובית החולים האוניברסיטאי קרולינסקה; וחברות הטכנולוגיה אפל, סיילספורס וסיסקו. מבנה עלויות – פיליפס נושאת בעלויות ביחס לפיתוח מוצריה ופתרונותיה, תפעול מתקני התכנון והפיתוח שלה, ניהול ערוצי המכירות והשיווק שלה, תחזוקת שרשרת האספקה שלה, ניהול שותפויותיה ושימור שלה. כוח אדם. החברה מעסיקה כמאה אלף ושלושה עשר אנשי צוות ברחבי העולם, המייצגים עלויות משמעותיות בצורת משכורות והטבות, ומפעילה רשת בינלאומית של משרדים ונקודות שירות, הצוברת עלויות קבועות בצורת שכירות ושירותים.

  • משאבים עיקריים – המשאבים העיקריים של פיליפס הם הטכנולוגיות והמאפיינים הרוחניים שלה, מתקני התכנון והפיתוח שלה, ערוצי המכירות והשיווק שלה, שותפויותיה ואנשי הצוות שלה. הקניין הרוחני של החברה, שהוא מהותי לפעילותה העסקית השוטפת, מוגן על ידי פטנטים וסימני מסחר בינלאומיים שונים. בשנת 2015 לבדה, פיליפס הגישה 1,750 פטנטים. חיפושים ברשומות שפורסמו על ידי משרד הפטנטים והסימנים המסחריים בארה"ב זיהו בקשות פטנטים רבות שהוגשו על שם פיליפס, כולל בקשות שכותרתן 'מכשיר אלקטרוקרדיוגרפיה', 'מערכת חישה אופטית לקביעת המיקום ו/או הצורה של אובייקט משויך' ו'אור מקור עם נקודות קוונטיות'.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פיליפס (Philips)

כל המידע על שירות הלקוחות של פיליפס (Philips) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פיליפס (Philips). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פיליפס (Philips), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פיליפס (Philips), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פיליפס (Philips), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime