נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בפמפרס (pampers)

>>
>>
שירות לקוחות פמפרס (Pampers) טלפון
צור קשר שירות לקוחות פמפרס

פמפרס הינה חברה מפורסמת לטיטולים לתינוקות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פמפרס (pampers)​

צור קשר שירות לקוחות פמפרס

טלפון של שירות הלקוחות של פמפרס (pampers)

מספר הטלפון הינו:

1800-666-775

זמינים בשעות ובימים:
ימים א' – ה': 8:30 – 17:00

מייל של שירות הלקוחות של פמפרס (pampers)

כתובת המייל הינה:

https://bit.ly/2Y1fZ97

צור קשר באתר של פמפרס (pampers)

כתובת האתר הינה:

https://www.pampers.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של פמפרס (pampers)

שם דף הפייסבוק:

פמפרס pampers

האינסטגרם של שירות הלקוחות של פמפרס (pampers)

שם המשתמש באינסטגרם:

pampersus

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של פמפרס (pampers)

דף ערוף היוטיוב הינו:

PampersIL 

כל אימא צריכה להיות בקשר עם החיתולים של הילדים שלה

חיתולים הם אביזרים חשובים וחיוניים בחייו של כל תינוק עד לגיל שבו הוא הופך לפעוט ונגמל מהחיתולים. כיום קיימים לא מעט סוגים של חיתולים בשוק וכל זוג הורים בוחרים את החיתולים שהכי מתאימים לשימוש או נוחים עבורם ועבור התינוק שלהם. יש חיתולים מתוצרת ישראלית ויש כאלה שמיובאים מחוץ לארץ. פמפרס היא חברה שנחשבת לתאגיד ענק שמייצר לא רק חיתולים אלא גם מוצרים נלווים כמו מגבונים והמוצרים שלה מבוקשים ופופולריים בכל העולם וגם בישראל.

את חיתולי פמפרס בארץ ניתן להשיג בכמה סדרות או סוגים שנבדלים אלה מאלה בדגות הספיגה או המידות שלהם כך שהם מתאימים לתינוקות וילדים בגדלים או גילאים שונים, כמו גם כאלה בעלי מבנה גוף מגוון. החיתולים נחשבים לאיכותיים מאד והם מיוצרים על פי סטנדרטים גבוהים ותקנים מחמירים כפי שמקפידים עליהם בארצות הברית ומדינות אירופה. מסיבות אלה החיתולים של פמפרס מבוקשים מאד גם בישראל והרבה מאד זוגות הורים עושים בהם שימוש עם הילדים והתינוקות שלהם.

פמפרס ושמירה על קשר עם לקוחות בכל העולם

אין זה פשוט עבור חברה ענקית כמו פמפרס לעמוד בקשר הם הלקוחות שלה אבל מטבע הדברים היא חייבת למצוא את הדרכים לעשות את זה. כיום, בעידן הטכנולוגיה המתקדמת ורשת האינטרנט זה הרבה יותר קל ואכן דרך אתר האינטרנט העולמי של פמפרס, שהכתובת שלו היא https://www.pampers.com/en-us – אפשר לכל הפחות לקבל לא מעט מידע על המוצרים עצמם, על חידושים בתחום, לקרוא מאמרים שנוגעים באופן כללי לגידול תינוקות וילדים וכן, גם למצוא את הדרכים המגוונות ליצור קשר עם החברה עצמה. כך הלקוחות יכולים לעמוד בקשר עם החברה, לשאול שאלות, להתעניין במידע כזה או אחר אודות המוצרים או אפילו לשתף בחוויה שקשורה בשימוש במוצרי החברה.

אז איך יוצרים קשר עם פמפרס? במגוון דרכים – ראשית מקובל מאד לפנות אל חלון יצירת הקשר באתר האינטרנט הרשמי של כל חברה וכך גם באתר של פמפרס – https://www.pampers.com/en-us/contact-us. אפשר למצוא כאן מגוון רחב של תשובות לשאלות שעשויות להתעורר בקרב הורים וכך הם יכולים לקבל מענה מהיר ומיידי. באותו עמוד יש אפשרות להקליד הודעה, שאלה או בקשה שתגיע הישר אל נציגי החברה האמונים והמסורים, מה שיאפשר להם להחזיר תשובה ללקוח או ללקוחה שפנו אליהם. בנוסף אפשר למצוא בעמוד אפשרויות נוספות של יצירת קשר דרך המייל או אפילו ישירות אל שירות לקוחות פמפרס טלפון 1-800-726-7377, גם אם מדובר במספר טלפון אמריקאי. אפשר להתקשר ובשפה האנגלית להתמצא היטב ולשאול כל מה שרוצים. דרך נוספת היא לשלוח הודעת דואר אלקטרוני או התכתבות בצ'אט באתר עם נציג של החברה.

שאלות ותשובות בנוגע למערך שירות הלקוחות של פמפרס

מדוע צריך שתהיינה דרכים ליצור קשר עם פמפרס?

שום חברה, גדולה או קטנה כאחד, לא יכולה להתעלם מהעובדה שההצלחה שלה נובעת ישירות מכך שיש לקוחות רבים שהם נאמנים למוצרים וממשיכים לרכוש אותם או לעשות בהם שימוש. המינימום שחברה גדולה יכולה וצריכה זה לעמוד לרשותם ולאפשר להם להביע את עצמם בכל פעם שהם חשים רצון או צורך לעשות את זה.

באילו נושאים אפשר ליצור קשר עם פמפרס?

ללקוח יש את הזכות לפנות אל פמפרס בכל נושא שהוא מעוניין – לשאול שאלה, לברר אודות מוצרים כאלה ואחרים, להתעניין בנוגע למוצרים שקיימים או לא קיימים בישראל וכמובן לדעת איך לפנות אל היבואן על מנת לברר עניין או נושא שקשור לחיתולים שמשווקים כאן בישראל.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות חוף צאלון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חוף צאלון דף הבית חוף רחצה לא מוכרז, בצידה המזרחי של הכנרת, מתאים למשפחות לבילוי יומי ולקמפינג. מדשאות ושולחנות

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פמפרס (Pampers)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פמפרס (Pampers) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פמפרס (Pampers). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פמפרס (Pampers), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פמפרס (Pampers), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פמפרס (Pampers), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.