נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פרפקט ליין (Perfect Line)

>>
>>
שירות לקוחות פרפקט ליין (Perfect Line) טלפון
צור קשר שירות לקוחות פרפקט ליין

פרפקט ליין (Perfect Line) הינה רשת מובילה בישראל המציעה מוצרים ופתרונות לעיצוב הבית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של פרפקט ליין (Perfect Line)

צור קשר שירות לקוחות פרפקט ליין

טלפון של שירות הלקוחות של פרפקט ליין (Perfect Line)

מספר הטלפון הינו:  

077-9965445

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-13:00 

צור קשר באתר של פרפקט ליין (Perfect Line)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3iBfCcO

רשת פרפקט ליין

רשת פרפקט ליין הינה מתמחה במכירת מוצרים לבית, ופונה בעיקר לקהל היעד של הקבלנים, משפצים, ואנשי תחזוקה בישראל. הרשת הוקמה בשנת 1995, ומחזיקה כיום ב16 סניפים הפזורים ברחבי הארץ, תוך כדי שהיא מתפתחת, צומחת, ומתרחבת לאזורים נוספים.

ברשות פרפקט ליין, מתחם לוגיסטי ענק, המרכז את כל תפעול מערך המשלוחים וההזמנות הארצי. רשת פרפקט ליין, מומחית בתחומה, ובעלת ניסיון רב שנים ביבוא מוצרים העונים על צרכיו של הלקוח בישראל. כל המוצרים הנמכרים ברשת פרפקט ליין, הינם מוצרים איכותיים, אשר נמכרים במחירים משתלמים.

אחת החוזקות העיקריות של רשת פרפקט ליין, הינה היכולת לרכז תחת קורת גג אחת, מבחר עצום של מוצרים מושלמים לבית, העונים על צרכיו של הקבלן, או של מעצב הבית. חלק מהמוצרים אותם ניתן למצוא בחנויות הרשת, הם דלתות פנים, ריצוף, מטבחים, חיפוי ועוד מגוון רחב של מוצרים מבית המותגים הגדולים כגון מותגי חמת, חרסה, ועוד רבים.

לרשת פרפקט ליין הבלעדיות על מכירת מותג CUCINE LUBE בישראל, אשר הינו מותג איטלקי נחשק ואיכותי, המתמקד בעיקר במטבחים יוקרתיים ובאביזרים משלימים למטבח.

אחד היתרונות ברכישת מוצרים ברשת פרפקט ליין, הינו זמן המשלוח המהיר, בזכות המתחם הלוגיסטי הענק של הרשת, מתאפשר טיפול יעיל ומהיר במערך המשלוחים. ובנוסף ישנו יתרון עצום בקניה באחת מחנויות הרשת, על ידי כך שניתן ליהנות מייעוץ חינמי ומקצועי, על ידי מעצבי מטבחים מומחים אשר נמצאים בסניפי הרשת, ועוזרים ללקוחות להתאים לפי מסגרת התקציב הנדרשת, את המטבח המושלם שיתאים בדיוק מושלם לדרישות הלקוחות.

לקוחות רבים מופתעים ממחירי המוצרים הנמכרים ברשת פרפקט ליין, וזאת בזכות כך שהרשת מייבאת ואף מייצרת חלק מהמוצרים ובכך מאפשרת ללקוח ליהנות ממחירים זולים בפער גדול מהמתחרים.

ברשת פרפקט ליין מקפידים על שירות לקוחות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, וזאת על ידי החזקת אולמות תצוגה מרווחים וממוזגים, אשר מאפשרים חווית קניה נעימה, ועל ידי השמה של נציגי שירות ומכירה בכל הסניפים אשר נותנים מענה לכלל לקוחות החברה. וכמובן על ידי תפעול מוקד שירות לקוחות, אשר מאפשר מענה ועזרה מקצועית בעת הצורך של הלקוחות ביצירת קשר.

פרפקט ליין – יצירת קשר

ניתן ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות של רשת פרפקט ליין על ידי יצירת קשר טלפוני עם אחד מסניפי הרשת. ניתן למצוא את רשימת הסניפים הכוללים כתובות, שעות פעילות, ומספרי הטלפון ליצירת קשר, על ידי לחיצה על הקישור הבא – https://bit.ly/3DQPsgC .

אם ברצונכם ליצור קשר עם הנהלת פרפקט ליין, תוכלו לעשות זאת על ידי פניה דרך אתר פרפקט ליין, והשארת הודעה אונליין. ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על הקישור הבא – https://bit.ly/3x3x3cq.

להלן מספרי הטלפון של סניפי הרשת ליצירת קשר:

  1. פרפקט ליין ראשון לציון – 03-9414392.
  2. פרפקט ליין בני ברק – 03-5782833.
  3. פרפקט ליין פתח תקווה – 03-6143936.
  4. פרפקט ליין ירושלים – 02-6718952.
  5. פרפקט ליין אשדוד – 08-8562894.
  6. פרפקט ליין רמלה – 08-9154846.
  7. פרפקט ליין רחובות – 08-9469760.
  8. פרפקט ליין אשקלון – 08-6756970.
  9. פרפקט ליין באר שבע – 08-6652772.
  10. פרפקט ליין נתיבות – 08-9932869.
  11. פרפקט ליין אילת – 08-6317352.
  12. פרפקט ליין חיפה – 04-8422997.
  13. פרפקט ליין עפולה – 04-6591753.
  14. פרפקט ליין נתניה – 09-8854025.
  15. פרפקט ליין כרמיאל – 04-9995067.
  16. פרפקט ליין מעיליא – 04-6811345.
  17. פרפקט ליין בית שמש – 02-9956243.

פרפקט ליין – אתר אינטרנט

לקוחות המעוניינים להתרשם מהמגוון של המוצרים הנמכרים בחנויות פרפקט ליין, ולקבל מידע נוסף אודות רשת פרפקט ליין, ואודות דרכי יצירת הקשר, יוכלו לעשות זאת על ידי ביקור באתר האינטרנט של רשת פרפקט ליין הנמצא בקישור הבא – https://www.perfectline.co.il/ .

בנוסף תמצאו באתר פרפקט ליין, בלוג מאמרים בנושאי עיצוב הבית, ומבצעים משתלמים עבור מבחר מגוון ממוצרי הרשת.

שאלות ששואלים את שירות לקוחות פרפקט ליין

מהן זמני פעילות מוקדי שירות הלקוחות ליצירת קשר?

זמני הפעילות ליצירת קשר הינן בהתאם לזמני פעילות הסניפים, אשר הינם ברוב הסניפים בימי א-ה, בין השעות 09:00-19:00, וביום ו', בין השעות 09:00-13:00.

איך ניתן ליצור קשר עבור קבלת מידע על סטטוס המשלוח?

לקבלת מידע ובירורים על הזמנה שבוצעה, יש ליצור קשר עם הסניף דרכו בוצעה ההזמנה.

אז לפני שתיצרו קשר עם פרפקט ליין כדאי לדעת

צרו קשר עם סניף פרפקט ליין הסמוך לאזור מגוריכם, וקבעו פגישה עם אחד מיועצי הרשת עבור התאמת מוצרים בהתאם למסגרת התקציב ודרישות העיצוב המותאמות לטעמכם האישי.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של פרפקט ליין (Perfect Line)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של פרפקט ליין (Perfect Line) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של פרפקט ליין (Perfect Line). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של פרפקט ליין (Perfect Line), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של פרפקט ליין (Perfect Line), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של פרפקט ליין (Perfect Line), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.