נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של קרליין (Care Line)

>>
>>
שירות לקוחות קרליין (Care Line) טלפון

קרליין הינה חברה של מוצרי איפור מוצרי טיפוח ועוד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של קרליין (Care Line)

צור קשר שירות לקוחות קרליין
צור קשר שירות לקוחות קרליין

טלפון של שירות הלקוחות של קרליין (Care Line)

מספר הטלפון הינו:  

1-800-221-412

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-16:00

מייל של שירות הלקוחות של קרליין (Care Line)

כתובת המייל הינה:

support@careline.co.il

צור קשר באתר של קרליין (Care Line)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/2XvqjFO

הפייסבוק של שירות הלקוחות של קרליין (Care Line)

שם דף הפייסבוק הינו:

Careline Israel | קרליין

האינסטגרם של שירות הלקוחות של קרליין (Care Line)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

carelineisrael

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של קרליין (Care Line)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Careline Israel

הטוויטר של שירות הלקוחות של קרליין (Care Line)

חשבון הטוויטר הינו:

Careline

צור קשר בפקס של קרליין (Care Line)

מספר הפקס הינו:

 077-4704158

בקצרה על רשת קרליין

קרליין הינה קוסמטיקה פורצת דרך בשוק הישראלי. קרליין משקיעה מאמצים רבים ומצליחה בפיתוח קו מוצרים העונה על הצרכים של הלקוחות בישראל, מתוך התחשבות במזג האוויר הארץ ישראלי, ובקו האופנה והחדשנות המובילים. קרליין מייצרת ומשווקת מגוון עצום של מוצרים בתחומי האיפור, הטיפוח, הבישום, והטואלטיקה. ניתן לייחס את הצלחתה של קרליין לעשייה שלה ולפיתוח שמתבצעים בשיתוף פעולה הדוק יחד עם כימאים ומדענים השוקדים על פיתוח מוצרים איכותיים, בטיחותיים ואטרקטיביים עבור הצרכן הישראלי.

בקרליין משתמשים בטכנולוגיות חדשניות, ואף בחומרים טבעיים מסוימים העוזרים בסינון קרינה, ובעזרה להאטת תהליכי ההזדקנות ובשמירה על עור הפנים והגוף רענן וצעיר לאורך זמן.

קרליין מפתחת מוצרי קוסמטיקה עבור כלל קהלי היעד, נשים, גברים ונוער. ומקפידה על פיתוח המוצרים בצורה נקייה, ומוסרית, ללא שימוש בבעלי חיים. כל מוצרי קרליין עברו וקבלו אישורים ותקנים ממשרד הבריאות, ונמצאו כשירים ובטיחותיים לשימוש.

קרליין מקפידה לתת עבור לקוחותיה את השירות הטוב ביותר, להיות קשובה ולעזור בכל פניה ומענה, ומפעילה מוקד שירות לקוחות הנותן מענה עבור יצירת קשר של לקוחות קרליין.

בקרליין מבינים את החשיבות של שמירה על לקוחות החברה, על ידי פיתוח מוצרים מושלמים, העונים על צרכי הלקוחות הן ברמת החדשנות והצמדות לקווי האופנה המובילים בעולם, והן על ידי פיתוח מוצרים ברמת איכות ומצוינות שאין שני לה, וכמובן שעל ידי מתן מענה ואוזן קשבת עבור צרכי הלקוחות ביצירת קשר.

קרליין – יצירת קשר

יכולות להיות הרבה סיבות אשר בזכותן תרצו ליצור קשר, בין אם אתם לקוחות החברה המעוניינים בהסבר על אופי שימוש במוצר, או בירור לגבי עניין אחר, ובין אם אתם ספקים, ועסקים אשר עובדים בשיתוף פעולה עם קרליין והנכם זקוקים ליצירת קשר, או מכל סיבה אחרת במידה והנכם מעוניינים ביצירת קשר עם קרליין, אז תוכלו לעשות זאת על ידי פניה, ויצירת קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של קרליין, על ידי חיוג למספר הטלפון הבא – 1800-221-412 .

שימו לב שיש לפנות אל מוקד שירות הלקוחות בתוך מסגרת זמני הפעילות, שהינם בימי א-ה, בין השעות 08:00-16:00.

במידה וברצונכם ביצירת קשר דרך שליחת פקס, תוכלו לחייג ולשלוח למספר הפקס 077-470-4158.

כתובת משרדי קרליין הינה, רחוב החרש 10, אזור תעשייה נווה נאמן, הוד השרון. ת.ד 7250, מיקוד 45241.

בנוסף ניתן לפנות לדף יצירת הקשר שבאתר קרליין על ידי מעבר לכתובת הבאה – https://www.careline.co.il/contact/ ולמצוא את כל דרכי יצירת הקשר הרלוונטיים.

קרליין – אתר אינטרנט

הרבה לקוחות, מעוניינים לפני רכישת מוצר, לבקר באתר האינטרנט של החברה, ולקבל את המידע הקיים עבור המוצרים אותם הם מעוניינים לרכוש, ואולי אף למצוא מוצרים רלוונטיים חדשים. באתר קרליין תמצאו מעבר למידע רחב על כול מוצרי החברה, אף מידע רב ערך עבור כל החידושים והמוצרים הכי אופנתיים ועכשוויים, כגון סדרת Cpower, המעניקה חוויית שימוש מפנקת במוצרים העשירים בוויטמין C,  או סדרת הבוסטרים והקרמים החדשנית והמהפכנית. תוכלו להירשם דרך האתר לניוזלטר של קרליין, ולקבל את כל הכתבות והמאמרים שיוצאים לאור, כך תישארו מעודכנים בכל מה שקורה וחם בעולם האופנה והטיפוח.

בנוסף תמצאו באתר את כל הפרטים עבור דרכי יצירת הקשר עם קרליין, את תקנון החברה, ואת מדיניות המשלוחים, ועוד מידע רב כגון מאמרים רבים על עולם הקוסמטיקה.

ניתן לבקר באתר קרליין דרך לחיצה על הקישור הבא – https://www.careline.co.il/ .

שאלות ותשובות

שאלה: איך ניתן לקבל מידע עבור סדרת הבשמים לאישה?

תשובה: תוכלו לקבל מידע על כל מוצר דרך אתר האינטרנט, או על ידי יצירת קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של קרליין.

שאלה: האם ניתן ליצור קשר מעבר לשעות הפעילות?

תשובה: ניתן ליצור קשר עם קרליין, רק בתוך מסגרת זמני פעילות מוקד שירות הלקוחות.

שאלה: האם ניתן לקנות מארזים כגון מארזי מתנה של קרליין?

תשובה: כדאי לבקר באתר בדף המארזים של קרליין הנמצא בקישור הבא – https://www.careline.co.il/find-a-list-3/ . תוכלו למצוא שם מארזים רבים, בסגנונות שונים, המתאימים כמתנה מושלמת לאישה ואף לגבר, אם ברצונכם לקבל מידע נוסף, תוכלו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של קרליין ונציגי השירות ישמחו לתת מענה.

טיפ לסיום: לפני שיוצרים קשר טלפוני, כדאי לבקר באתר האינטרנט ולבדוק האם אתם מוצאים שם מידע רלוונטי אשר יחסוך לכם את הצורך והזמן שביצירת הקשר הטלפוני.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות פסטה ויה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פסטה ויה דף הבית כל בוקר מגיעות הפסטות הטריות וגם הניוקי והרביולי המעולים יחד עם הירקות הטריים, לפסטה ויה-

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות ממשלה ומוסדות

שירות לקוחות משד האוצר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד האוצר דף הבית משרד האוצר הינו המשרד הכלכלי המרכזי של ממשלת ישראל והוא האחראי על קביעת המדיניות הכלכלית

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של קרליין (Care Line)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של קרליין (Care Line) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של קרליין (Care Line). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של קרליין (Care Line), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קרליין (Care Line), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של קרליין (Care Line), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.