שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של רטפון (Ratfon)
רטפון (Ratfon) הינה חברה המספקת שירותי תיקונים לכל סוגי מכשירי החשמל ומוצרי האלקטרוניקה הביתיים.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של רטפון (Ratfon)
טלפון של שירות הלקוחות של רטפון (Ratfon)
מספר הטלפון הינו:
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-16:00 | ו': 8:30-12:00
צור קשר באתר של רטפון (Ratfon)
כתובת האתר הינה:
צור קשר בפקס של רטפון (Ratfon)
מספר הפקס הינו:
08-9777241
בקצרה אודות רטפון
לכל אחד מאתנו יש מכשירי חשמל אשר אנחנו משתמשים בהם מדי יום למגוון מטרות. כך אנחנו צריכים להגיע למצב בו אנחנו דואגים לכך שהמוצרים יפעלו על הדרך הטובה ביותר. רטפון נוצרה על מנת שמגוון גדול של לקוחות יקבלו שירות אישי לתיקון המכשירים החשמליים שלהם.
טוב לדעת כי כיום תוכלו לקבל עזרה הן מרחוק והן מקרוב. כלומר גם להביא את המכשירים אל הסניף לתיקון וגם לקבל טכנאים שיגיעו אליכם עד הבית בצורה אישית. בנוסף תוכלו לבדוק אפשרות לתקן את הדבר עצמכם על ידי הדרכה מסוימת מאנשי המקצוע של החברה.
המאמר נוצר על מנת שתקבלו כמה שיותר מידע על הדרכים ליצור קשר עם שירות העזרה של רטפון.
תיקונים בצורה נגישה יותר
רטפון היא חברה אשר מבקשת שוב ושוב לתת שירות ללקוחות השונים שלה על מנת לתת להם אפשרות של תיקון מכשירים. הרצון הוא לתת לאנשים אפשרות ליצור סביבה בה תדעו בבטחה שהתיקונים שלכם התגשמו בצורה איכותית. כעת אתם יכולים להשתמש בדרך מסוימת ולבקש תיקון שיכול לעזור לכם. תנו לעצמכם את האפשרות לתקן כמה מוצרים בכמה דרכים. נסו להבין מהי התקשורת הנוחה ביותר בשבילכם. הדבר נגיש כעת ובהמשך הדרך בצורה נוחה למדי.
מספר טלפון שירות לקוחות רטפון לטיפול ראשוני
מספר הטלפון של רטפון אשר בעזרתו תוכלו לגשת אל המחלקות השונות בצורה מרוכזת הוא 08-9777260. המספר נגיש לשימוש שלכם ברוב שעות היממה וימי השבוע. טוב לדעת כי האנשים העומדים מאחורי המכשיר הם אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד לעזור לכם בצורה הטובה ביותר.
אם אתם מרימים את המכשיר ומחייגים את המספר תוכלו להגיע אל שירות הלקוחות. מכאן כבר תצטרכו לבחור אם לבקש פנייה חדשה, אם לטפל בפנייה קיימת או ליצור פנייה חוזרת על מקרה נוסף. הרצון הוא לתת לכם ליווי לכול אורך העבודה במקרה זה. אין צורך לעבור בין מספרי טלפונים שונים ולבדוק מהו הדבר אשר רלוונטי לעיר שאתם גרים בה. בנוסף במידת הצורך תקבלו מספר אישי לאיש מקצוע כזה או אחר על מנת שיוכל לעזור לכם בצורה רחבה למדי.
עבודה נכונה עם אתר האינטרנט של רטפון
אתר האינטרנט של רטפון הוא https://bit.ly/3AROFIf. כאשר תיכנסו אל כתובת זאת תוכלו במקום מסוים לקבל שירותים בצורה עצמאית ונוחה יותר. ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של החברה על ידי שימוש נכון בשירות ההודעות האינטרנטי של רטפון. יתרה מזאת, האתר מכיל בתוכו מדריכים שיעזרו לכם לתקן או לנסות לפתור בעיות מסוימות בעצמכם. טוב לדעת כי בהמשך תוכלו גם ליצור קשר עם אנשי החברה בעזרת שירות צ'אט אנושי הקיים אל מול האתר. כך שניתן להבין עד כמה שימוש באתר בסופו של יום יכול לעזור לכם להמשך עבודה נוחה יותר על אפשרות זאת. כעת תוכלו להמשיך הלאה לעבר תיקון המכשיר.
שירות נוח עד הבית
העיקרון של רטפון הוא לתת לכם את השירות הטוב ביותר. כך שלא יהיה צורך שתגיעו למצב בו המכשיר שלכם ישאר מקולקל לאורך זמן. בנוסף ככול שתדאגו לבית שלכם בצורה איכותית הרי שתגיעו למצב טוב יותר. אנשי השירות יענו לכם בדרך כזאת או אחרת בה תבחרו ויוכלו להגיע אל הבית שלכם במהירות ובצורה נגישה . בעזרת כול אחת מדרכי התקשורת אשר דיברנו עליהם במאמר זה, תוכלו לבדוק היכן נמצא הטכנאי שאמור להגיע אליכם בהמשך הדרך. ההמלצה היא להישאר במעקב רציף ולאורך זמן.
שאלות על שירות הלקוחות של רטפון
שאלה: האם ניתן ליצור קשר אישי עם הטכנאי?
תשובה: מהרגע בו יקבעו לכם לקבל שירות מאדם כזה או אחר תוכלו להתקשר אל המספר שיתנו אליכם וליצור קשר למען לדעת יותר פרטים. כך הוא יוכל להודיע לכם אם יש עיכוב מסוים בהמשך הדרך
שאלה: האם התיקון ניתן לכלל מכשירי החשמל?
תשובה: רטפון עובדת עם המותגים המובילים והנפוצים ביותר שנמכרים ללקוחות הישראלים השונים. בעזרת שירות הלקוחות תוכלו לדעת בצורה טובה יותר האם המכשיר ברשותכם יכול לקבל תיקון מאנשי המקצוע.
שאלה: האם ניתן לקבל פיצוי שחוזר על עצמו במחיר מופחת?
תשובה: רטפון בעצם מתקנת מכשירים ולא מוכרת אותם והיא אינה חלק משירות האחריות שלכם. אך ניתן לבדוק אפשרות למחירים מופחתים ללקוחות אשר הם חוזרים לחברה שוב ושוב.
בנוסף טוב לדעת כי אם תצטרכו תיקון רחב יותר תוכלו להתייעץ עם אנשי החברה כדי להבין כיצד לפעול.
מה עוד כדאי לדעת על שירות לקוחות רטפון?
רטפון יכולה להגיע ישירות עד לבית שלכם על מנת לעזור כעת. השתמשו בצורה הנכונה בשירותי העזרה של החברה ותוכלו ליהנות משירות איכותיץ
טיפ 1 – קבעו תיקון לשעות וימים בהם אתם נמצאים בבית שלכם. שימו לב כי לעיתים התיקון יקח זמן אז תפנו לדבר כמה שעות.
טיפ 2 – בדקו מדי פעם מהם המכשירים אשר החברה מתקנת אותם. כך תוכלו לקנות בהתאם אם אהבתם את השירותים של אנשי המקצוע שלה.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות אבו כביר מכון פתלוגי טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אבו כביר מכון פתולוגי דף הבית רפואה משפטית היא התמחות ברפואה, שמטרתה ליישם את העקרונות והידע של מדעי הרפואה
שירות לקוחות בית מרקחת ס.ל.א מקבוצת טבע טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית מרקחת ס.ל.א מקבוצת טבע דף הבית בית מרקחת ס.ל.א מקבוצת טבע הוא בית מרקחת של תרופות. מבט מהיר
שירות לקוחות טפאל (Tefal) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טפאל (Tefal) דף הבית טפאל- חברה של מוצרים לבית ולמטבח מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת
שירות לקוחות בוש הום (BSH) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בוש הום (BSH) דף הבית בוש הום- מכשירי חשמל ביתיים מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת
שירות לקוחות תומר בשרים אשקלון טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של תומר בשרים אשקלון דף הבית קצביית בוטיק כשרה בעלת מספר סניפים באשקלון, מחזיקים ומשווקים באופן שוטף בשר משובח ואיכותי
שירות לקוחות הדואר בית הכרם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דואר בית הכרם דף הבית סניף הדואר בית הכרם . מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דואר בית
תגובה אחת
הציון שלמעלה זו טעות. הציון האמיתי הוא 1 ולא יותר. השירות יותר גרוע משירות שלכם פשוט אי אפשר לדמיין. אני מפרטת. הזמנו טכנאי להתקנה מדיח כלים שרכשנו 12.10 בחנות א.ל.מ. לפני כמה ימים לפני תאריך הגעת הטכנאי קיבלנו סמס עם דרישה להכין כמה דברים לקראת הגעת הטכנאי. אחד מהדרישות היה לקדוח חור בקוטר 10ס"מ לפי תצלום המצורף. אך לא היה שום תצלום. פנינו לחברתך כמה פעמים בבקשה לשלוח את התצלום (לא מתארת כמה זמן זה לוקח לנו, זה היה תירוף עצמו). לא קיבלנו, שלחו לנו סרטון שבכלל לא היה שייך למה שביקשתנו. החלתנו שביום שהטכנאי בא ויראה איפה לקדוח את החור בזמן שהוא פותח אריזת הצדיח נקדח חור כי זה לוקח לא יותר מדקה. ב-1.11 בא טכנאי בשם עמנואל הסתכל מה יש תחת הכיאור ואמר שאין חור. בקשנו להוראות איפה צריך להיות חור כי צריך דקה לקדוח ובזמן שהוא פותח את המדיח החור יהיה מוכן. הוא סירב וממש ברך. אנחנו נפיץ את הסיפור בכול רשתות שכולם ידעו איך אתם משרתים לקוחות.