נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שגרירות קנדה טלפון

>>
>>
שירות לקוחות שגרירות קנדה טלפון
צור-קשר-שירות-לקוחות-שגרירות-קנדה-טלפון_optimized

בשגרירות ישראל בקנדה ניתן לקבל את כל סוגי השירותים. לישראלים אין צורך באשרת כניסה לקנדה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שגרירות קנדה טלפון

צור-קשר-שירות-לקוחות-שגרירות-קנדה-טלפון_optimized

טלפון של שירות הלקוחות של שגרירות קנדה

מספר הטלפון הינו:  

036363300

זמינים בשעות ובימים:
שני-חמישי, 8:00-16:30, שישי, 8:00-13:30

מייל של שירות הלקוחות של שגרירות קנדה

כתובת המייל הינה:

taviv@international.gc.ca

צור קשר באתר של שגרירות קנדה

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3rqH69E

שירות הלקוחות בכתובת של שגרירות קנדה

כתובת החברה הינה:

רחוב נירים 3, בית קנדה, תל אביב

צור קשר בפקס של שגרירות קנדה

מספר הפקס הינו:

036363380

שירות לקוחות שגרירות קנדה

לא מן הנמנע כי בשלב כזה או אחר בחיים שלכם תצטרכו ליצור קשר עם שגרירות קנדה על מנת לשאול אותם מספר שאלות. בין אם אתם תושבי המקום בעצמכם, או שמא אתם מבקשים להוציא אזרחות או אפילו פשוט ליצור קשר עם אדם הקרוב אליכם שגר בקנדה, השגרירות היא המקום אליו תוכלו לפנות. שירות לקוחות נגיש לכם במגוון דרכים ואפשרויות ומאמר זה נועד על מנת שתקבלו כמה שיותר מידע. יש להבין כי הכתוב בפסקאות הבאות מגיע אך ורק כדי להסביר על הדרכים.
אם אכן אתם אינכם מוצאים מענה מספק לאחר שימוש באחת מהדרכים הרי שאתם יכולים להשתמש בדרכי התקשרות הנוספות הקיימות במיוחד בשבילכם. 

תקשורת יעילה ופשוטה אל השגרירות

טוב לדעת כי קיים לו שירות לקוחות נגיש למדי לשימוש לכול מי שרוצה בעזרתו תוכלו להגיע אל שגרירות קנדה. השירות מתקיים לו בעזרת מספרי טלפון, מייל אלקטרוני, אתר אינטרנט פעיל, רשתות חברתיות מלאות תוכן, דואר פיזי המגיע במהירות ובדיוק ועוד. כעת אנו מזמינים אתכם לקרוא את המאמר בעיון ולבחור את הדרך הנוחה ביותר לשימוש במיוחד בשבילכם. יש להבין כי השגרירות מקבלת מספר רב של פניות מדי יום כך שלעיתים המענה יכול להגיע לאחר כמה ימים.
עליכם להיות סבלניים ולנצל את זמן ההמתנה לפעילויות נוספות אשר קשורות להליך הוצאת הויזה או האזרחות שלכם במדינה זאת. כאשר לעיתים תצטרכו לעשות כמה דברים במקביל. 

מספר הטלפון של שגרירות קנדה לעזרה רחבה

אם אתם מבקשים להגיע בעזרת מספר טלפון מסוים אל שגרירות קנדה הרי שתוכלו להשתמש במספר 03-6363300. עליכם להבין כי זהו מספר המוביל לו אל כל המחלקות ובהתאם לנאמר במענה הטלפוני תצטרכו לבחור בקטגוריה מתאימה למקרה שלכם. כך שבשיחה הראשונה יש לנהוג בסבלנות ולשמוע אתת כל האפשרויות עד אשר תגיעו לאופציה המתאימה ביותר. בנוסף אם לא קיים מענה במספר זה, תוכלו לבקש גם מספר אישי של אחת המחלקות ולהגיע בצורה ישירה יותר.
יש להבין כי בהמשך הדרך המספרים יכולים להשתנות אז עליכם לנסות להתעדכן. 

אתר אחד לכלל הפניות

אתר האינטרנט של שגרירות קנדה מתנהל לו בשפה האנגלית. הדבר נעשה מתוך רצון להנגיש כמה שיותר את המקום לכמה שיותר אנשים ממגוון מקומות ברחבי העולם. תוכלו להשתמש בשירות של גוגל טרנסלייט על מנת לתרגם דפים כאלו ואחרים. כתובת האתר נמצאת לה https://bit.ly/3rqH69E. האתר מכיל בתוכו מידע על שעות הפעילות של סניפי השגרירות, המיקום המדויק ועוד. ניתן להסתמך על הכתוב בכתובת זאת שכן זהו האתר הרשמי של השגרירות. לבסוף תוכלו מדי פעם להיכנס לאתר ולהתעדכן בשינויים בפרטים של הסניפים במקרה שהדבר משתנה.
טוב לדעת כי האתר נגיש לשימוש בכול שעות היממה וימי השבוע. 

פעילות נוחה אל מול המייל האלקטרוני

טוב לדעת כי המייל האלקטרוני של שגרירות קנדה נמצא לו בtaviv@international.gc.ca.
זוהי כתובת מייל שאוספת לתוכה את כלל הפניות המגיעות אל שגרירות קנדה במידת הצורך. תוכלו לשלוח אל הדבר מסמכים, תמונות, פרטים אישיים ועוד . מדובר בכתובת שהיא בטוחה ואמינה למדי על מנת שכול אחד מכם יוכל להשתמש בדבר. סביר להניח כי תצטרכו לשלוח דברים מסוימים בעזרת שימוש במייל שכזה. כך שבהחלט ההמלצה היא ליצור קשר שוב ושוב על ידי שליחת מיילים אל הדבר. בנוסף הרי שטוב לדעת כי אנשי המקצוע של השגרירות הם אלו שיענו לכם למיילים במידת הצורך. זוהי אפשרות אשר בהחלט ניתן לנצל וליהנות מדרך תקשורת זאת. 

איך עוד אפשר ליצור קשר עם שגרירות קנדה?

שליחת מסמכים יכולה להתקיים בעזרת פקס?

אם אתם מבקשים לשלוח מסמכים בעזרת עוד אפשרויות הרי שתוכלו להשתמש במספר הפקס. המספר הוא 03-6363380 טוב לדעת כי אנשי השירות יחכו לכם עד אשר יראו שהמסמך יגיע בצורה בטוחה אל המכשיר. רק לאחר קבלת תשובה תוכלו להמשיך הלאה.

מהי הכתובת למען שליחת דואר פיזי?

תוכלו לשלוח מסמכים ואפשרויות נוספות אל הכתובת רחוב נירים 3, בית קנדה, תל אביב.
גם במקרה זה עליכם לוודא כי האנשים שצריכים לקבל את הדבר אכן מצליחים לעשות זאת כעת.

אז רגע לפני שתיצרו קשר עם שגרירות קנדה

שגרירות קנדה פנויה לפגישות פיזיות על פי קביעת תור מראש. אל תגיעו בצורה ספונטנית כאשר אינכם יודעים בדיוק מהי המחלקה המתאימה למקרה שלכם.

  1. צרו קשר בצורה סדירה עם שגרירות קנדה לפני שאתם מגיעים אל המקום. יש לברר את כלל הפרטים, לנסות להבין כי יש לכם את כול המסמכים אשר הם מלאים מראש ועוד. טוב לדעת כי ככול שתהיו יותר מוכנים הרי שהפגישות שלכם יהיו יותר יעילות ומהירות כעת. טוב לדעת כי הדבר נגיש לכם כעת.
  2. קנדה בעצם נמצאת במקום רחוק מאתנו. קשר בעייתי עם השגרירות יכול ליצור בעיות מול אפשרויות שונות. לכן עליכם ליצור קשר בצורה הולמת ונכונה בהמשך הדרך. 

 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שגרירות קנדה

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שגרירות קנדה רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שגרירות קנדה. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שגרירות קנדה, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שגרירות קנדה, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שגרירות קנדה, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.