נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שטיפומט טלפון

>>
>>
שירות לקוחות שטיפומט טלפון
צור-קשר-שירות-לקוחות-שטיפומט-טלפון_optimized

"שטיפומט" מציעה למנהלי ציי רכב לנהל את כל ענייני החיוב והבקרה על שטיפת כלי רכב באמצעות מערכת ממוחשבת, מתקדמת ואמינה אחת. היכן? למעלה מ-200 תחנות שטיפה בפריסה .

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של שטיפומט טלפון

צור-קשר-שירות-לקוחות-שטיפומט-טלפון_optimized

צור קשר באתר של שטיפומט

כתובת האתר הינה:

http://www.shtifomat.co.il/

שירות לקוחות שטיפומט

הרכבים שלכם צריכים לזכות ביחס הטוב ביותר, על מנת שתרגישו בהם נעים לאורך זמן.
כעת ניתן לעשות זאת בעזרת מגוון עסקים לשטיפת מכוניות הממוקמים במספר מקומות במדינת ישראל. אחד מהעסקים שהפכו ליותר איכותיים ונפוצים בשנים האחרונות הוא שטיפומט.
מדובר באפשרות נוחה לכל מי שצריך להפיכת הכלי איתו אתם נוסעים, לנקי ומצוחצח.
אם אתם מבקשים לדעת על מחירים, מיקומי הסניפים והטיפולים השונים הקיימים,
תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של החברה. ניתן לעשות את הדבר בכמה אופנים עד אשר תקבלו את הפיתרון שאתם מחפשים. נסו להשתמש בכלל דרכים אלו כדי לצבור מידע בצורה אופטימאלית למדי.

שירות לקוחות לכל סניף וסניף

כיוון ששטיפומט ממקומת בנקודות שונות ורבות במדינת ישראל, יש צורך ליצור שירות לקוחות לכל סניף וסניף על מנת שתדעו מה מצפה לכם. כך החברה מצליחה ליצור קו טלפון ודואר אלקטרוני לכל מקום בו מתקיים לו העסק. שטיפומט טלפון היא אפשרות נוחה מכיוון שכך תוכלו לדעת בזמן אמת על האפשרות להגיע לקבלת שטיפה לרכב שלכם. האם אתם צריכים שטיפה מהירה והתור של המכוניות הוא ארוך למדי? האם ישנה תקלה מסוימת בתפעול המכונות?
שיחה מהירה ופשוטה אל מספר הטלפון של הסניף אליו אתם מבקשים להגיע, תיתן לכם לגלות ולהבין האם הדבר אפשרי כעת.

פנייה אינטרנטית בהמשך הדרך

אם בכל זאת אתם מבקשים לקבל שירות מבלי שתרימו טלפון למקום כזה או אחר,
תוכלו ליצור טופס פנייה בעזרת האתר של שטיפומט שירות לקוות טלפון. ישנו צורך כי תמלאו את כלל הפרטים שלכם. הן האישיים והן האפשרות של רשימת הבעיות או השאלות שהתעוררו בדרך.
יש להקפיד ליצור פנייה מנומקת אשר תעזור לאנשים המקבלים את הדבר, להבין את העניין הקיים ולעזור במידת הצורך. תנו לעצמכם להבין כי לעיתים תשובה בעזרת פנייה אינטרנטית יכולה להמשיך לאורך כמה ימים. יש לקחת את הדבר בחשבון ולדעת כי התשובה שתקבלו יכולה להיות טובה. רק שהדבר יכול לקחת מעט זמן בהמשך הדרך. 

קבלת מידע על המחיר והטיפולים

עוד לפני שאתם מבקשים להגיע לקבל טיפול לאוטו שלכם  בסניף כזה או אחר, אנו ממליצים לכם להרים טלפון למקום מסוים ולהבין מהן האפשרויות הקיימות בפניכן. כעת  תוכלו לשאול על טיפולים, על המחירים השונים, על הנחות קיימות ועל דאגה מיוחדת אל הרכב שלכם. יש לשאול את כלל השאלות על מנת שתדעו בצורה מדויקת האם אתם רוצים להשתמש בשירותים של שטיפומט טלפון.
לרוב הרשת שומרת על מחירים דומים בכלל הסניפים הקיימים במדינה. כך נעשה באשר לטיפולים.
כעת תוכלו לפנות אל סניף כזה או אחר ולבקש לקבל ממנו תשובות לגבי הסניפים הנוספים.
בסופו של יום נבקש להסביר כי השירות היעיל של שטיפומט נמשך לו בכול מקום.

רשימת תחנות בצורה נוחה

האתר מאפשר לכם להוריד קובץ אקסל נוח להבנה בעזרתו תוכלו לדעת על רשימת הסניפים הקיימים במדינת ישראל. בקובץ זה תוכלו לחפש בצורה ממוקדת אל המקום אליו אתם מבקשים להגיע. יתרה מזאת, הרשימה מחולקת על פי אזורים, שם המקום בו נמצא הסניף, מספר טלפון, הערות ועוד. תוכלו להשתמש בכלל פרטים אלה ולדעת מבעוד מועד מהו הסניף המתאים לכם ביותר. טוב לדעת כי בקובץ זה קיימים מספרי טלפון נייד של אנשים העובדים בסניף.
כך המענה אליכם יהיה מהיר ויעיל על ידי העובדים עצמם. נסו לנצל את אפשרות זאת.

יצירת קשר בכל שלב ושלב

גם לאחר שקיבלתם את השטיפה עצמה, ישנו צורך ליצור קשר עם החברה ולהסביר לה על השירות שקיבלתם בדרך כזאת או אחרת. נסו ליצור משוב מסוים ולהסביר אם אתם מבקשים שיפור או שמא קיבלתם חוויה מושלמת שאתם מבקשים לשמר. אם אכן נהניתם מאוטו נקי בעזרת הטיפולים של שטיפומט טלפון, תוכלו להפיץ את הבשורה בין שלל החברים והאנשים שאתם מכירים סביבכם.
אנו ממליצים לכם לנסות להשתמש בשירות הלקוחות בצורה רחבה, גם כדי לשפר את הטיפול בכם וגם כדי לקבל אפשרות לתת ללקוחות נוספים אפשרויות איכותיות יותר. 

מידע רחב על כלל האפשרויות

עוד לפני שאתם מבקשים לבחור טיפול מסוים, יש לנסות לצבור ידע ולהבין האם אפשרות כזאת או אחרת היא אכן מתאימה לכם. כעת אתם צריכים לעשות מחקר מסוים ולבדוק מהו הדבר שהרכב שלכם צריך כעת . ישנן מונחים ומושגים שאתם לא באמת מכירים. תוכלו לבקש ולקבל מידע מהאנשים העובדים בשירות הלקוחות על מנת לדעת כיצד נראית אפשרות שכזאת.
זהו מקרה קלאסי של ככול שישנו יותר ידע כך יש לכם יותר כוח והבנה. נסו להשתמש באפשרויות הקיימות ולראות האם ישנן טיפולים שעוד לא שמתם לב אליהם. לא מן הנמנע כי הרכב שלכם סובל מלכלוכים רציניים ובכול זאת ניתן לטפל בהם. תוכלו לשאול את העובדים עצמם לאחר קבלת השירות ולהבין מהם האם הרכב יכול להיות מצוחצח בעזרת מעשים מסוימים. 

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שטיפומט

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של שטיפומט רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שטיפומט. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שטיפומט, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שטיפומט, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שטיפומט, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.