נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שירות מרום

>>
>>
שירות לקוחות שירות מרום טלפון
צור קשר שירות לקוחות שירות מרום

שירות מרום הינה חברה העוסקת במתן שירות לקוחות למוצרי חשמל ביתיים ונותנת השירות הרשמית למותגים הטובים והאיכותיים מבית ניופאן, רלקו, שארפ, דה דיטריש, קנדי, לופרה סול ועוד.

טלפון של שירות הלקוחות של שירות מרום

מספר הטלפון הינו:  

6668*

מייל של שירות הלקוחות של שירות מרום

כתובת המייל הינה:

cr@c-serv.co.il

צור קשר באתר של שירות מרום

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/knqIJ

הפייסבוק של שירות הלקוחות של שירות מרום

שם דף הפייסבוק הינו:

שירות מרום

צרו קשר עם שירות מרום

כשקונים מוצר חשמל זה בדרך כלל לא נגמר רק בלקנות וגמרנו. מוצרי חשמל הם בדרך כלל מוצרים יקרים אותם אנחנו קונים במטרה שישרדו לנו שנים רבות ולא מחליפים אותם כל שבוע. כדי שהמוצרים יחזיקו באמת זמן רב הם צריכים לפעמים החלפה של חלקים, תיקון או שיפוץ שלהם. בנוסף, בהרבה מהמקרים לא נרצה שהתיקונים האלה יפתיעו אותנו עם הוצאה גדולה שלא תכננו אז אנחנו מוסיפים הרחבת אחריות או ביטוח על מוצרי חשמל ומצפים שהחברה תעמוד מאחוריה בעת הצורך. שירות מרום היא אחת החברות הגדולות בארץ לשירות לקוחות למוצרי חשמל והיא מספקת שירותים למגוון רחב של מוצרי חשמל ולמאות אלפי לקוחות בישראל.  החברה גם מוכרת מוצרי חשמל באתר שלה וגם נותנת שירות תיקונים ואחריות ליבואנים והמשווקים הגדולים בישראל בתחום מוצרי החשמל.

בין החברות שעובדות עם שירותי מרום נמנות החברות: ראלקו, זנוסי, בלומברג, גרונדיג, ניופאן, דה דיטריש, ביג אלקטריק, וומאט ועוד. לשירותי מרום יש כמה מספרי טלפון אותם נפרט מיד ויש לה גם פקס, טלפון ומייל מרכזיים לכל אגפי החברה אליהם תוכלו לפנות לקבל שירות, להזמין תיקון ואפילו לביטול עסקה אם תרצו. תוכלו לשלוח מכתב או תצלומים לפקס ולמייל בכל שעות היממה ולקבל שירות בשעות הפעילות של שירותי מרום.

  1. מספר הפקס של שירותי מרום הוא: 074-7222743.
  2. כתובת המייל של שירותי מרום הוא: cr@c-serv.co.il.
  3. מספר הטלפון של השירות הארצי של שירותי מרום הוא: 074-7222621 או מטלפון נייד *2620.
  4. מספר הטלפון של שירותי מרום זמין בימים א'-ה' בין השעות- 08:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג בשעות– 08:00-12:00

מספרי הטלפון של שירות הלקוחות של שירותי מרום

כחברה שנותנת שירות למגוון רחב של מוצרים דומים מספקים שונים הסיכוי של נציג להתבלבל בין דרכי הטיפול במכשיר של כל אחת מהחברות בלי לבלבל ביניהם הוא לא קטן. כחלק מהמאמץ למנוע בלבול מקצועי שירותי מרום מחזיקה מספרי טלפון שירות לקוחות שונים לפי סוג הספק לו היא נותנת שירות. נציין לכם כאן את כל הטלפונים לפי הספקים:

  1. מספר הטלפון של שירות הלקוחות של מרום למוצרי ניופאן הוא – 1700-700-983
  2. מספר הטלפון של ששירות הלקוחות של מרום למוצרי דה דיטריש הוא – 074-7221020
  3. מספר הטלפון של שירותי מרום לרכישת חלפים הוא – 2620* שלוחה 1
  4. מספר הטלפון של שירותי מרום ללקוחות בהסכמי שירות "פל"- 6668*
  5. כל מספרי הטלפון האלה זמינים לשירותכם בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00 ובימי ו' וערבי חג – 08:00-12:00.

שירות רטפון הוא חלק משירותי מרום ואלה מספרי הטלפון בהם הוא מטפל:

  1. מספר הטלפון של שירותי מרום למוצרי ראלקו (שארפ, זנוסי) הוא – 08-9777260
  2. מספר הטלפון של שירותי מרום למוצרי בלומברג וגרונדיג – 9189*
  3. מספר הטלפון של שירותי מרופ למוצרי  לוומאט – 08-9777267
  4. מספר הטלפון של שירותי מרום למוצרי ביג אלקטריק – 08-9777270
  5. מספר הטלפון של שירותי רטפון לרכישת חלפים הוא – 08-9777260 שלוחה 4
  6. מספר הטלפון של שירותי רטפון לרכישת הרחבת אחריות הוא – 08-9777266
  7. המוקדים שנמצאים תחת אגף רטפון של שירותי מרום פעילים בימים א'-ה' בין השעות- 08:30-16:00 ובימי ו' וערבי חג בשעות– 08:30-12:00

לפני שאתם רצים להתקשר לשירות הלקוחות

כחברה שמשרתת מאות אלפי אנשים בשנה (לטענתה) שירותי מרום צברה וותק, ניסיון והבנה רחבה במוצרי החשמל ובבעיות הנפוצות בהם. יש למשל שאלות שעולות בכל מכונות הכביסה בעת שימוש לא נכון כמו: למה יש ריח רע ממכונת הכביסה? איך מנקים מכונת כביסה? ועוד. ככה גם במוצרי חשמל האחרים עליהם נותנת החברה אחריות ושירות ואותם היא מתקנת. מהידע הזה יצרה החברה מאגר שאלות ותשובות גדול באתר שלה אליו תוכלו להכנס ולבדוק אם השאלה שלכם והתשובה אליה כבר שם. איזור השאלות והתשובות באתר של שירותי מרום הוא: https://marom-serv.co.il/tips-information/.

תחנות שירות של שירותי מרום ברחבי הארץ

למוצרים קטנים ששירותי מרום מספקים להם שירות תוכלו לקבל שירות תיקונים בהגעה עצמית לתחנות השירות של שירותי מרום הפזורות ברחבי הארץ. לרשימת תחנות השירות המלאה היכנסו: https://bit.ly/40OShsi.

שירותי מרום באינטרנט

בנוסף לכל האמצעים האלה, יש אפשרות לפנות לשירותי מרום גם מהמחשב או האייפון בקלות.

  1. לביטול עסקה בשירותי מרום תוכלו להכנס לקישור הבא ולמלא את הטופס: https://marom-serv.co.il/cancelling-transaction/.
  2. באתר של שירותי מרום יש כפתור צ'אט בו תוכלו לפנות לחברה. הקישור לדף הבית של האתר של שירותי מרום הוא: https://marom-serv.co.il/.
  3. לשירותי מרום גם דף פייסבוק בו תוכלו להתעדכן בפרסומים שלה וגם לשלוח להם הודעה ולקבל מהם שירות: https://www.facebook.com/maromservice/.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של שירות מרום

כל המידע על שירות הלקוחות של שירות מרום רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של שירות מרום. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של שירות מרום, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של שירות מרום, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של שירות מרום, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.
ניתן להשתמש בחצי המקלדת בכדי לנווט בין כפתורי הרכיב
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime