נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של LG

>>
>>
שירות לקוחות אל ג'י (LG) טלפון
LG שירות לקוחות לוגו

LG היא חברה המייצרת מכשירי חשמל ביתיים, מוצרי אלקטרוניקה, סמארטפונים, טאבלטים וכימיקלים דרך מספר חברות-בנות הפועלות בכשמונים מדינות ברחבי העולם.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של LG

LG שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של LG

מספר הטלפון הינו:  

1-700-50-60-54

זמינים בשעות ובימים:

ראשון עד חמישי | שישי-שבת , ערבי חג וימי חג: סגור

צור קשר באתר של LG

כתובת האתר הינה:

https://www.lg.com/il

הוואצפ של שירות הלקוחות של LG

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-882-8404

הפייסבוק של שירות הלקוחות של LG

שם דף הפייסבוק הינו:

LG Global

שם עמוד היוטיוב – LG Israel

עם כל כך הרבה מוצרי חשמל של LG בבית – חייבים לדעת שיש חברה עם אחריות ואמינות

בכל בית בישראל יש לפחות מוצר חשמלי אחד של LG העולמית והמוכרת. כבר לא מעט שנים שחברה זו משווקת מכשירי חשמל ביתיים ושגרתיים לכל בית ולכל משפחה והמוצרים ידועים כאיכותיים, טובים מאד, מהמשובחים שיש בשוק וגם כאלה שהמחירים שלהם משתלמים וכדאיים מאד. מצד אחד – ישראלים רבים אוהבים מאד את מוצרי החברה והם מומלצים ומבוקשים מאד. מצד שני – מה זה אומר על החברה עצמה? 

מעבר לכך שהיא מייצרת מוצרים איכותיים בסטנדרטים גבוהים ומוכרת במחירים כדאיים – יש לה גם שירות לקוחות שהיא מציעה ללקוחות שלה והם יכולים לפנות אל מערך השירות ולקבל מענה ומידע שחשוב או דרוש להם. מדובר בחברה בין לאומית שמייצרת מכשירי חשמל מכל הסוגים ובהתאמה לכל מדינות העולם. בנוסף מעסיקה החברה מאות אלפי עובדים בכל רחבי העולם על מנת לעמוד בביקוש הרב למוצרים מתוצרתה.

מערך שירות ומענה שמעמידה LG לטובת הלקוחות שלה

כיאה לעידן האינטרנט והידע הזורם – מעמידה החברה המובילה מערך שירות לקוחות ומידע שהצרכנים והלקוחות שלה יכולים לתפעל בצורה עצמאית או באמצעות נציגי שירות. אתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.lg.com/il מלא במידע אודות המוצרים השונים, מדריכי הפעלה והנחיות להבנה אודות תקלה שקרתה. אפשר גם למצוא מרכז שירות וכמובן להתחבר לאזור אישי על מנת לרשום את המוצרים החדשים שהלקוח קנה והתחדש בהם. יש גם את שירות לקוחות lg טלפון 1-700-50-60-54 שבו אפשר לקבל מענה מצד נציגים אנושיים מטעם החברה ולברר כל מידע דרוש, לקבל תמיכה וסיוע בנושאים טכניים או לברר היכן יש מרכז שירות שיהיה ללקוח נוח להגיע אליו. 

חשוב לדעת שחברה טכנולוגית שמציירת מוצרים מתקדמים כמו LG לא יכולה להרשות לעצמה שלא לעמוד לרשות הלקוחות שלה, שכן יש לא מעט מידע לדעת על המוצרים ועל התחלת השימוש בהם ולכן בעידן האינטרנט והטכנולוגיה חברה כזאת יכולה להציע מגוון ערוצי פנייה ושירות כדי שכל לקוח יבחר את הערוץ שיהיה לו הכי נוח לפנות בו – שיחת טלפון, שליחת הודעה דרך עמוד צור קשר באתר של החברה או קבלת המידע בצורה עצמאית דרך אתר האינטרנט.

שאלות ותשובות אודות שירות הלקוחות של LG

שאלה – בשביל מה בכלל ייצור מוצרי חשמל צריכה להציע שירות לקוחות?

תשובה – לא תמיד הכל עובד חלק ובצורה תקינה עם מכשירי חשמל ולפעמים מתעוררת שאלה בקרב הלקוח. יש את מי שצריך סיוע טכני עם הפעלת המכשירים או עם הבנה האם קרתה תקלה ויכול גם להיות כל נושא אחר. יבואן lg טלפון 1-700-50-60-54 מחויב לפעול על פי סטנדרטים של שירות ומענה שהחברה הבין לאומית דורשת ומצפה ולכן יש חשיבות לכך שהלקוחות יידעו שיש להם לאן לפנות וייפנו בהתאם.

שאלה – מה כל כך מיוחד באתר האינטרנט של LG?

תשובה – מדובר במקור מידע חשוב מאד עבור כל אדם שיש לו בבית אפילו מכשיר חשמלי אחד מתוצרת החברה. זה המקום להתוודע למוצרים חדשים שיוצאים לשוק, כאן אפשר לדפדף בצורה וירטואלית במדריכי השימוש, לקבל המלצות להארכת החיים של המוצרים וכמובן למצוא את כל הדרכים הנכונות והנוחות ליצור קשר עם החברה.

שאלה – למה חשוב שיהיה מערך שירות טוב ויעיל?

תשובה – עידן האינטרנט מחייב את החברות הגדולות לאפשר ללקוחות והצרכנים שלהן להיות בקשר על מנת לברר פרטים או מידע וכמובן לשאול כל שאלה שמתעוררת. החברה יודעת שללקוחות שלה יש את אפשרות הבחירה וללא ספק היא רוצה שיהיה להם נוח מכל הבחינות ושלא יעברו לרכוש מוצרים של חברות אחרות.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

3 Responses

  1. אני כבר כשבועיים מנסה לדבר עם נציג מטעמכם,לא ניתן להשיג,לא להאמין שאין עם מי לדבר.אנא צרו עימי קשר בדחיפות לפלפון 052-2781358

  2. חברה כזו גדולה שרות שלא שווה לקנות את המוצרים עשיתי שוב טעות שקניתי מוצר שלכם
    תתביישו על שרות גרוע

  3. שבוע טוב,
    זו פעם אחרונה שאנחנו רוכשים מוצר של החברה הזו.
    השרות הזמינות והאחריות שלכם שואפים ל-0.
    פשוט התחושה היא שאין אוזן קשבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אל ג'י (LG)

כל המידע על שירות הלקוחות של אל ג'י (LG) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אל ג'י (LG). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אל ג'י (LG), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אל ג'י (LG), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אל ג'י (LG), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.