שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר כל עמידר
בר כל היא רשת סופרמרקטים ישראלית, שהוקמה ב-1991 על ידי מנחם כרמל ומיועדת בעיקר למגזר החרדי. ב-2019 נרכשה הרשת על ידי הרשת המתחרה, נתיב החסד של שמואל אטיאס, וכיום היא חלק מרשת הכוללת כ-70 סניפים
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בר כל עמידר
אולי יעניין אתכם גם:

שירות לקוחות בית ספר הבילויים גדרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר הבילויים גדרה דף הבית בית ספר הבילויים גדרה ברוח החינוך ההומניסטי באמצעות למידה דרך משחק וחקר. מבט

שירות לקוחות פיצה סמייל צפת טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה סמייל צפת דף הבית פיצה סמייל צפת מציעה מגוון פיצות, סלטים,פסטות ועוד. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר

שירות לקוחות אחוזת אוהלו טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אחוזת אוהלו דף הבית מלון אחוזת אוהלו בעמק הירדן, כולל חדרי אירוח המותאמים לזוגות, משפחות וקבוצות. מבט מהיר

שירות לקוחות בית ספר בן גוריון מזכרת בתיה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר בן גוריון מזכרת בתיה דף הבית בית ספר בן גוריון הינו בית ספר יסודי הממוקם בעיר מזכרת

שירות לקוחות מסעדת באנה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת באנה דף הבית באנה היא מסעדה טבעונית ייחודית בתל אביב. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של

שירות לקוחות משרד הקליטה כפר סבא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד הקליטה כפר סבא דף הבית משרד הקליטה כפר סבא – משרד העלייה והקליטה אחראי על הסיוע הניתן על
ביקורות על החברה