נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עלית

>>
>>
שירות לקוחות עלית (Elite) טלפון
שירות לקוחות עלית

ממתקים וחטיפים מבית שטראוס

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עלית

שירות לקוחות עלית

טלפון של שירות הלקוחות של עלית

מספר הטלפון הינו:  

*6860

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-18:30 | ו': 8:30-13:00

מייל של שירות הלקוחות של עלית

כתובת המייל הינה:

Service@Strauss-Group.com

צור קשר באתר של עלית

כתובת האתר הינה:

https://www.strauss-group.co.il/brand/elite/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של עלית

שם דף הפייסבוק הינו:

Strauss-Group קבוצת שטראוס

האינסטגרם של שירות הלקוחות של עלית

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

straussgroup

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של עלית

שם ערוץ היוטיוב הינו:

straussgroup

הטוויטר של שירות הלקוחות של עלית

חשבון הטוויטר הינו:

Strauss Group

רשימת טלפונים נוספים של עלית שירות לקוחות

  1. עלית טלפון 6860*
  2. עלית טלפון 6860*
  3. עלית שירות לקוחות טלפון 6860*
  4. עלית תלונות טלפון 6860*
  5. שטראוס עלית טלפון 6860*
  6. שטראוס עלית שירות לקוחות טלפון 6860*

עלית טלפון 

קבוצת שטראוס היא מזון ומשקאות בינלאומית, אשר פועלת לשיפור חייהם של בני האדם ברחבי העולם. בסיס הבית של הקבוצה נמצא בארץ – בו היא מהווה המזון הגדולה ביותר. עלית טלפון מנהלת פורטפוליו של ארבעה  עסקים, שטראוס ישראל, שטראוס קפה, שטראוס מים, פפסיקו שטראוס מטבלים וממרחים. עסקים אלו מתחברים לשתי מגמות מרכזיות ומובילות בעולם – בריאות ואיכות חיים לצד פינוק והנאה. קבוצת שטראוס היא חברה בינלאומית המנהלת פורטפוליו של ארבעה עסקי ליבה, המספקים מענה לשתי מגמות עולמיות מובילות – בריאות ואיכות חיים לצד פינוק והנאה. 

מה הן חמשת הסיבות שלפיהן עלית טלפון טובה לעובדים?

בשטראוס, אנו מאמינים שאוכל טעים ומזין הוא הדלק שאתם צריכים על מנת להשיג יותר בעבודה. מתחילת היום עם כוס קפה טרי, ועד להתעדכן עם עמיתים בארוחת צהריים, אוכל בעל טעם מצוין עוזר לכם להתחבר, לשתף פעולה וליצור. כאשר אתם מיישמים שירות מזון ושתייה במקום העבודה, תוכלו לשמור על העובדים שלכם פעילים ומעורבים, לצד שורה שלמה של יתרונות אחרים. והנה הן חמשת הסיבות שלפיהן עלית טלפון טובה לעובדים, ממש בסדר רנדומלי:

  • תיתנו לארגון שלכם קצת אהבה – השימוש בשירותי עלית טלפון יכול לעזור לחברה שלכם להפחית עלויות – אין משכורות לשלם ואין צורך במקור מרכיבים או ציוד. כמו כן, עם אוכל מזין וטעים שנותן לעובדים שלכם דחיפה נוספת של מוטיבציה ופרודוקטיביות, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהעסק שלכם יפעל במיטבו.

  • תשמרו על העובדים שלכם מאושרים ובריאים – לתזונה תפקיד מכריע במתן היתרון הדרוש בשביל לעשות מעל ומעבר. מספורטאי עילית ועד עובדי משרד, מזון ונוזלים משפיעים באופן חיובי על הביצועים שלכם ועוזרים לעובדים להגיע לשיאם האישי שלהם. כאשר אתם משקיעים בשירות מזון ומשקאות, אתם יכולים להיות בטוחים שהעובדים שלכם יקבלו ארוחות מזינות, מעודדים התנהגויות רווחה חיוביות ומשמרים את כוח העבודה שלכם שמח ובריא.

  • מורל, מוטיבציה ופרודוקטיביות – שירותי אוכל ושתייה מצוינים של עלית טלפון בתוך העסק יוצרים סביבה לשגשוג חברויות במקום העבודה. אנחנו יודעים שבשיעור של שבעים אחוזים מבני האדם שיש להם גישה למסעדה באתר יאכלו עם עמיתיהם, ושחברויות במקום העבודה הופכות אנשים ליותר פרודוקטיביים וגמישים. עם גישה לאוכל בריא בהפסקות הצהריים שלהם ופנים ידידותיות ברחבי המשרד, לכוח העבודה שלכם יהיו האנרגיה, המורל ומזון המוח להמשיך.

  • תשמרו על כדור הארץ, ביס אחד בכל פעם – על ידי עבודה לצד שותפי שירותי מזון ושתייה עם תשוקה לתזונה ידידותית לכוכבי הלכת, תוכלו לקדם קיימות בכל יום – בין אם באמצעות הפחתת בזבוז מזון ואריזות או אימוץ גישה של צמח קדימה.

  • אוכל ושתייה מגוון, לשירותכם – הוספת מגוון לתפריט שלכם מסייעת לשמור על כוח העבודה שלכם מעורב ולהימנע מעייפות בתפריט, תוך כדי עידוד אותם לנסות מרכיבים חדשים ולהתנסות בטעמים חדשים. שירות המזון והמשקאות של עלית טלפון מבטיח מגוון בכל ההיבטים של התפריטים שלה, מהתרבויות שהיא שואבת מהן השראה ועד לרמות השונות של חומצות אמינו הכלולות לספיגה אופטימלית של חומרים מזינים. בכל יום, עלית טלפון מוודאת שהתפריטים שלה יעניקו לעובדים שלכם את כל מה שהם צריכים כדי לעבוד במיטבם.

מה כוללת ההתמחות של עובדי עלית שירות לקוחות טלפון?

קודם כל, הבה נבחן את הפעילויות הקבועות שאחריהן עוקבת עלית שירות לקוחות טלפון. ההתמחות כוללת למשל – תכנון, תיאום, סידור ופיתוח שירותי מזון ומשקאות תוך עמידה בציפיות הלקוחות ותקני מזון והיגיינה. כמו כן, מתמחים מציגים תפריטים, מקבלים הזמנות, מגישים ומגיעים למנות וכמובן ייעול שרשרת האספקה על ידי בדיקת מלאי משקאות וכיוצא בזה. לא מובן מאליו, אבל חלק מההתמחות הוא גם לארגן ולהניע את הצוות אתו אתם עובדים. שנית כל, הבה נבהיר מה כוללת ההתמחות של עובדי עלית שירות לקוחות טלפון:

  • תיהנו ממעדני אוכל וזני שתייה – עבודה בתעשיית המזון והמשקאות תאפשר לכם לקבל מזון ומשקאות בחינם או במחיר מוזל.

  • הגברת המודעות לתיירות – כל יום מגיע עם אורחים חדשים ואתגרים חדשים. המתמחים יקיימו אינטראקציה ישירה עם הלקוחות, שכן הם אחראים גם לקבל את פני האורחים ולהבטיח את שביעות רצונם. חשוב להקשיב באופן אקטיבי כדי לזהות את צרכי הלקוח. על פי רוב, בני האדם, העובדים בתעשיית המזון לומדים להיות רגישים יותר משום שהם צריכים לשמור על קשרים טובים. זאת ועוד, להכיר אנשים חדשים היא האפשרות המושלמת לשפר מיומנויות רכות וללמוד כיצד לתקשר ביעילות בין תרבויות.

  • אין הגבלה של ידע – יש כה הרבה מאכלים ומאכלים תרבותיים שונים ושלל שיטות ודרכים להכין ולהציג אוכל ומשקאות. חוץ מזה, אינטראקציה עם לקוחות תעזור לכם לשפר את כישורי השפה שלכם.

  • ידע מוגבר על משאבי מזון ומשקאות – עבודה בעלית שירות לקוחות טלפון תגרום לאדם להבין את כל השלבים בשרשרת האספקה שיש. אדם יתנסה באילו משאבים דרושים לייצור מנות או משקאות מסוימים. זה יפקח את העיניים שלכם לגבי כל התהליכים הנסתרים.

  • יכולת ליצור נקודת מכירה ייחודית – כל מתמחה באוכל ומשקאות יחווה את תחושת הסיפוק לשמח אנשים אחרים. לתעשייה יש את הכוח ליצור נקודת מכירה ייחודית משלה שמשמעותה שלפעמים מתמחים יכולים לתת נגיעה אינדיבידואלית למנות או למשקאות. בסך הכול, הם אחראים מאוד להצלחתו או לכישלון החברה.

מדוע שטראוס עלית טלפון אוהבת בינה עסקית?

והנה למה שטראוס עלית טלפון אוהבת בינה עסקית:

  • מנהלים – לוחות מחוונים של בינה עסקית מספקים למנהלים של שטראוס עלית טלפון סקירה מקיפה, הוליסטית ועובדתית של כל החברה. חמושים בעובדות אלו, המנהלים יכולים להשתמש בנתונים בשביל להנחות קבלת החלטות מכריעות. המנהלים יכולים גם לקבל תמונה ברורה של התפוקה של כל מחלקה בתוך החברה. תובנה זו מאפשרת למנהלים להגדיר מדדי ביצועים מרכזיים המתואמים עם המטרות.

  • מכירות – בינה עסקית מאפשר לצוות המכירות של שטראוס עלית טלפון לנתח דפוסי קנייה של לקוחות ותנאי שוק על מנת לזהות במהירות מגמות מכירות מתפתחות. עם בינה מלאכותית, צוות העובדים יכול ליצור פרופילים של לקוחות מפורטים המזהים העדפות לקוחות, דפוסי רכישה, תגובות למבצעים וכיוצא בכך. עם התובנות האלה, הצוות יכול למנף את הנתונים האלה כדי ליצור תחזיות מכירות, לזהות לקוחות בירידה, לנקוט בפעולה על מנת לשמר את אותם לקוחות יקרי ערך ולנצל הזדמנויות מכירה שהתגלו לאחרונה. תמונה ברורה של מגמות והזדמנויות מכירות מאפשרת יותר שיתוף פעולה באסטרטגיות שיווק וניהול.

  • רכש וניהול מלאי – עם נראות טובה יותר, מחלקת הרכש של שטראוס עלית טלפון יכולה לשפר באופן דרסטי את יעילות הטיפול במלאי ולהפחית את אובדן המלאי המתכלה. על ידי זיהוי אזורים בעייתיים, הם יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי כמה להזמין, מתי ובאיזה מחיר, מה שמאפשר למנהלים להתאים את שכבות התמחור כדי להגדיל את שולי הרווח. על ידי בידוד החלטות רכישה גרועות, הם יכולים להבטיח שחומרי הגלם לא יהפכו להשקעה מבוזבזת במלאי מת. עם בינה מלאכותית המנהלים מסוגלים לעקוב אחר מלאי בתנועה איטית, יחסי מלאי לרכישה ותפניות מלאי, ובכך לחדד את ניהול המלאי בתהליך. התוצאה היא הפחתה במלאי העודף ובעלויות אחזקתו.

  • שיווק – באמצעות מעקב אחר מגמות מכירות, שטראוס עלית טלפון יכולה לחדד את החלטות השיווק האסטרטגיות שלה. עם בינה מלאכותית, צוות השיווק מסוגל לזהות במהירות את ההחזרים על מסעות פרסום ולנתח תוצאות. על ידי מעקב אחר תגובות הלקוחות, הצוות יכול להתאים אישית את המבצעים שלך ולתעדף את מאמצי הקמפיין. באמצעות חידוד אסטרטגיות השיווק, מחלקת השיווק אחראית כעת לאופטימיזציה של אסטרטגיות כדי לייצר את החזר ה- ROI הטוב ביותר.

  • כספים – תצוגה בזמן אמת של התמונה הפיננסית של שטראוס עלית טלפון מאפשרת למנהלים לקבל תשובות מידיות להזדמנויות הכנסה ולחששות בעלויות. המנהלים יכולים לצפות במידע מפורט על ספר החשבונות הכללי, דוח רווח והפסד ומאזנים. בינה מלאכותית מאפשרת להם לבחון כספים נכנסים ויוצאים של ההווה והעבר, לפרק הכנסות לפי מיקום, ואפילו להתעמק בעסקאות בודדות. רמת נראות זו מאפשרת למנהלים לקבל החלטות מבוססות עובדות מתוך תמונה מדויקת של המצב הפיננסי של החברה. היכולת להתאים אישית את לוח המחוונים מאפשרת לעקוב אחר מדדי הביצועים העיקריים לפיקוח פיננסי יעיל יותר, והנתונים מעמידים את המנהיגים באחריות להחלטותיהם ולתוצאות העתידיות שלהם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של עלית (Elite)

כל המידע על שירות הלקוחות של עלית (Elite) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של עלית (Elite). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של עלית (Elite), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של עלית (Elite), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של עלית (Elite), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.