נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אייר בי אנד בי (Airbnb)

>>
>>
שירות לקוחות אייר בי אנד בי (Airbnb) טלפון

אייר בי אנד בי (Airbnb) הינה חברה המקשרת בין שוכרי יחידות נופש/מגורים לטווח קצר בין בעלי היחידות.

צור קשר שירות לקוחות אייר בי אנד בי

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אייר בי אנד בי (Airbnb)

צור קשר שירות לקוחות אייר בי אנד בי

צור קשר באתר של אייר בי אנד בי (Airbnb)

כתובת האתר הינה:

https://he.airbnb.com/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אייר בי אנד בי (Airbnb)

שם דף הפייסבוק הינו:

Airbnb

האינסטגרם של שירות הלקוחות של אייר בי אנד בי (Airbnb)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

airbnb

הטוויטר של שירות הלקוחות של אייר בי אנד בי (Airbnb)

חשבון הטוויטר הינו:

Airbnb

מזמינים מקומות לינה דרך איי בי אנד בי האתר המבוקש ביותר ומקבלים את כל המענה הדרוש

אייר בי אנד בי כבר מזמן הפך לאתר הפופולרי והמבוקש ביותר להזמנת לינה ואירוח בכל רחבי העולם. מה שהתחיל כפלטפורמה חברתית שיתופית הפך לפתרון הטוב ביותר למציאת כל סוג של מקום אירוח ולינה כך שכל מי שמתכנן את הנסיעה הבאה שלו יכול לבחון את כל האפשרויות אשר עומדות בפניו וכך לבצע בחירה מושכלת ונבונה שתתרום להנאה שלו בחופשה ולאיכות השהייה ביעד. אל האתר אפשר לגלוש בכל שפה כמעט, מה שהופך את ההתנהלות בו לקלה ונגישה. 

בזכות כמה וכמה מנועי חיפוש וסינון אפשר למצוא בקלות את אפשרות הלינה הטובה והמתאימה ביותר עבור כל נוסע ועבור כל סוג של חופשה. הגולש יכול לבצע מגוון רחב של סינונים ועל פיהם לבצע את הבחירה שלו – הוא יכול להגביל את הסכום לתשלום, יכול לראות על גבי המפה את המיקומים המדויקים של ההצעות שמוצעות לו, יש אפשרות לראות תמונות של הנכס ופירוט של השירותים המוצעים בו וכמובן לקרוא חוות דעת על המקום עצמו מכל הפרמטרים והבחינות, כפי שכאלה ששהו בו חוו בעצמם. כך הגולש יוכל לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר עבורו.

הזמנת חופשות וכל מה שצריך בשביל חופשה מצוינת

אין ספק שבעולם התיירות רשת האינטרנט עשתה מהפך של ממש. אפשר להזמין טיסות או כרטיסים לרכבות, מקומות לינה בדיוק כמו שרוצים וכמובן כרטיסי כניסה לאטרקציות, אתרים ועוד. מבחינת הזמנה של מקום הלינה הרי שאותו צריך להזמין מספיק זמן מראש, בעיקר אם עיתוי הנסיעה הוא כזה שנחשב למבוקש ופופולרי. דרך אתר אייר בי אנד בי אפשר להתוודע להזמנת מקומות לינה שהם בעיקר דירות שמושכרות לפרקי זמן קצרים לתיירים או אנשי עסקים. ברוב המקומות יהיה מדובר בדירה או בית שלם שיעמוד לרשותם של המגיעים ובדרך כלל לא יהיה שום קשר ישיר בין האורחים לבין בעליה של הדירה.

לאחר הבחירה והתשלום אפשר יהיה לעמוד בקשר טלפוני עם בעל הדירה או על ידי שליחת הודעות כתובות ותהליך הזמנה קל, נוח ואינטואיטיבי מאד. הנחת היסוד היא שמי שגולש באתר של אייר בי אנד בי מתנהל בצורה חופשית ונוחה ברשת האינטרנט ויודע בדיוק מה צריך לעשות בעת הזמנה. מוצר תיירותי או כל מוצר אחר – אין זה משנה. הפעולות הנדרשות לביצוע הן אותן הפעולות. ברוב הפעמים כלל לא מתעורר צורך ליצור קשר עם הנהלת האתר אך כדאי לדעת שאפשרות זו בהחלט עומדת לרשות הגולשים והמזמינים. דרך מרכז העזרה של האתר בכתובת https://he.airbnb.com/help/?audience=guest אפשר לקבל מענה למגוון רחב של שאלות שבדרך כלל נשאלות וכך להבין בדיוק איך פועל המנגנון.

שאלות ותשובות על השימוש וההזמנה באייר בי אנד בי

מה הביטחונות של האתר ואיך הגולש יכול לדעת שההזמנה שלו אמינה ושמורה?

כיום מדובר באתר המוביל והמתקדם ביותר למציאת מקומות לינה ולכן אין סכנה שתהליך ההזמנה לא יעבור כמו שצריך. האתר מציע אינספור אפשרויות לינה בכל מקום ולכן חשוב מאד לקחת את הזמן על מנת להתרשם מהאפשרויות המוצעות ולבחור בצורה מושכלת ונבונה. 

האם יש אפשרות ליצור קשר עם צוות האתר?

בהחלט כן! דרך האתר עצמו אפשר להגיע לעמוד של הקלדת שיחת צ'אט עם נציג מהאתר. הכתובת היא – https://he.airbnb.com/guest/inbox/1402638146 וכאן זה המקום לשאול כל שאלה שמתעוררת. לאחר שמבינים בדיוק באיזה נושא דרושה העזרה תופנה השאלה אל נציג האתר שיידע לתת את התשובה הטובה ביותר וכך לספק את המענה הדרוש לגולש.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות לונדע לוגו
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות לונדע טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מוזיאון לונדע דף הבית מוזיאון הילדים של באר שבע, ראשון מסוגו בארץ ומתאים לחוויה לכל המשפחה. מבט מהיר על

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות נורמן מסעדה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נורמן מסעדה דף הבית בין המסעדות המשובחות ביותר בתל אביב, מציעה תפריט מלהיב המדגיש מנות בהשראה אירופאית בעזרת ניחוחות

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אייר בי אנד בי (Airbnb)

כל המידע על שירות הלקוחות של אייר בי אנד בי (Airbnb) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אייר בי אנד בי (Airbnb). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אייר בי אנד בי (Airbnb), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אייר בי אנד בי (Airbnb), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אייר בי אנד בי (Airbnb), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.