הכירו את פייפר: הפורטל שעוזר לכם למצוא אינסטלטור בזול בכל הארץ

האינסטלטורים אחראים על התקנה, תיקון ותחזוקה של מערכות אינסטלציה, והם חלק הכרחי בכל בית. עם זאת, מציאת אינסטלטור אינה קלה במיוחד כאשר צריך אחד בדחיפות. אבל עם פורטל מקוון, הופך להיות הרבה יותר קל למצוא אינסטלטור באזור שלכם.

מדוע חשוב להשתמש בפורטל פייפר למציאת שרברב? הסיבה לכך היא שיש לפורטל את פרטי ההתקשרות של כל השרברבים הרשומים בעיר שלכם, ואתם יכולים להתקשר אליהם במהירות כדי לקבל את איש המקצוע המתאים ביותר לעבודה. ואם בפייפר מוצאים אינסטלטורים מומחים בכל אזור בארץ, על מה חשוב להקפיד בעת הזמנת שרברב? המשיכו לקרוא.

הכירו את פייפר

מה לעשות עם בעיות אינסטלציה שמצריכות שרברב?

אמנם בפייפר מוצאים אינסטלטורים מומחים בכל תחומי האינסטלציה, אבל על מה מקפידים בהזמנת אינסטלטור? הרי יש הרבה דברים שצריך לדעת על בעיות אינסטלציה, כמו איך לזהות בעיות אינסטלציה נפוצות בבית ובאילו צעדים יש לנקוט כשהן מתעוררות.

אם יש לכם שירותים סתומים או עולים על גדותיהם, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לסגור את שיבר המים הראשי של הבית. בדרך כלל, אתם יכולים למצוא את השיבר מאחורי השירותים שלכם או בחצר הבניין שלכם. ומעבר לשירותים סתומים, ישנן בעיות נוספות אשר עשויות להצריך.

כמו כן, ייתכנו מקרים בהם צינור דולף, ניקוז סתום, שירותים דולפים, מיכל מים של אסלה או צינור מדיח כלים התפוצץ וכו' – כל אלו עשויים להצריך שרברב בהקדם. במקרים בהם דוחים את התיקון של תקלות אלו, יש לקחת בחשבון כי החמרת הנזק לא תאחר מלהגיע. למשל, הצפת מים עקב דחיית תיקון אינסטלציה.

למה לאתר שרברב רק בעזרת פייפר?

תהליך מציאת אינסטלטור אינו פשוט כפי שהוא עשוי להיראות לחלק מהאנשים. יש לזכור גורמים רבים כמו מיקום השירות, סוג השירות והאם אתם צריכים אינסטלטור חירום או לא. בעוד שישנם אינסטלטורים 7\24 שעובדים ברחבי הארץ, אחרים עובדים רק בשעות העבודה הרגילות.

מהסיבות הללו יש אנשים שמעדיפים להשתמש בפורטלים מקוונים ובאינדקסים של עסקים כדי למצוא אינסטלטור מקומי אמין ומוסמך. לפורטלים אלו כמו פורטל פייפר אינסטלציה, ניתן לגשת בקלות והם מספקים מידע מפורט על כל סוגי שירותי האינסטלציה. כמו כן, תוכלו לבצע השוואת מחירים בין אינסטלטורים לפי אזורי מגורים ובכך לחסוך עלויות.

כמה עולה ביקור אינסטלטור?

עלות הביקור של האינסטלטור תלויה בגורמים רבים. המחיר תלוי בזמן ומורכבות העבודה, ובנוסף, ישנם גורמים נוספים שיכולים להשפיע על עלויות הביקור של אינסטלטורים כמו חומרים וחלקים הדרושים לתיקון.

אם זה משהו פשוט כמו ברז דולף, אז לרוב התיקון הזה יהיה זול יותר מאשר אם האינסטלטור יהיה צריך להחליף את דוד המים או לתקן פיצוצים בצנרת הביוב, לעקור שורשים מהביוב ועוד. בממוצע, עלות ביקור אינסטלטור יכולה לנוע בין 150 ₪ ל-350 ₪, כאשר מחיר זה יכלול את אבחון הבעיה בלבד.