שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של light in box
אתר מכירות עולמי המספק את הבגדים שתמיד רציתם
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת
האינסטגרם של שירות הלקוחות של Light In The Box
lightinthebox
שם עמוד הפינטרסט – LightInTheBox
Light in the Box היא חברה המתמחה באספקת מוצרי אלקטרוניקה לבית ומוצרים נוספים. הם מציעים מגוון רחב של פריטים מטלוויזיות, סמארטפונים ומחשבים ניידים ועד למוצרי בית. מטה החברה נמצא בשנג'ן, סין והיא נוסדה על ידי Li Guoqing. Light in the Box פועלת כבר למעלה מ-20 שנה והרחיבה את עסקיה להגיע ליותר מ-200 מדינות.Light in the Box היא גם אחת החברות הראשונות שאימצו טכנולוגיית AI עבור צוות שירות הלקוחות שלהן. החברה מעסיקה יותר מ-1,000 נציגי שירות לקוחות עם צ'אטבוטים המופעלים על ידי בינה מלאכותית המסוגלים לענות על שאלות בסיסיות לגבי מוצרים או פניות להזמנות.
מה מציעה לכם לייט אין דה בוקס טלפון?
לייט אין דה בוקס טלפון היא מקום שבו אתם יכולים לקנות כל מוצרי אלקטרוניקה מטלפונים ניידים ועד טלוויזיות. אם אתם מחפשים טלוויזיה או מחשב נייד חדש, אז אתם צריכים לבדוק חנות אלקטרוניקה באזור שלכם. לייט אין דה בוקס טלפון היא חנות קמעונאית המתמחה במכירת מוצרי אלקטרוניקה מסוגים שונים. ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, יותר ויותר חנויות צצות עם הגאדג'טים העדכניים ביותר להציע ללקוחותיהן. והנה מה שמציעה לכם לייט אין דה בוקס טלפון:
- אלקטרוניקה חדשה ומשומשת – חלק מחנויות אלקטרוניקה נושאות מוצרים חדשים שתוכלו לרכוש. עם זאת, יש מקרים שבהם יש בחנות גם מדור לפריטים בבעלות מוקדמת. זה נהדר אם אתה מחפש לחסוך קצת כסף על הרכישה שלך אבל עדיין רוצה דברים באיכות גבוהה.
- מדיניות החזרות – לרוב חנויות האלקטרוניקה תהיה מדיניות החזרה אם אתם לא מרוצים מהרכישה שלכם. זה מצוין במיוחד אם זה בגלל נזק או ביצוע לקוי. החנות צריכה תמיד להציע החזר כספי עבור פריטים אלה, אז אל תדאגו.
- קניות באינטרנט – חנויות אלקטרוניות רבות ימכרו גם את הפריטים שלהן דרך אתר האינטרנט שלהן, באופן הזה שתוכלו לקנות את הגאדג'ט החדש שלכם מהנוחות של המחשב בבית או במקום העבודה שלכם. חלק מהאתרים זמינים 24 שעות ביממה, בעוד שלאחרים יש זמינות מוגבלת בהתאם לאזורי זמן. בלי קשר, זה נוח להיות מסוגל לקבל את מה שאתם צריכים מבלי לצאת מהבית.
- ייעוץ מומחה – חנויות אלקטרוניקה רבות, כמו למשל – לייט אין דה בוקס טלפון, שוכרות מומחים הבקיאים בכל המוצרים המוצעים. הם יכולים לעזור לכם לבצע רכישה מושכלת ולהבטיח שתקבלו את מה שהכי מתאים לצרכים שלכם. זה נפלא בפרט אם זאת הפעם הראשונה שאתם רוכשים משהו כזה או לחלופין שאתם לא יודעים הרבה על אלקטרוניקה באופן כללי.
- אחריות מורחבת – אם אתם חוששים שהמכשיר שלכם יתקלקל, אז אחריות מורחבת עשויה להיות הבחירה הנכונה עבורכם. אתם יכולים למצוא אפשרות זו בחנויות אלקטרוניקה רבות כמו לדוגמה – לייט אין דה בוקס טלפון, והיא תכסה כל תקלה או נזק שיתרחשו לאחר הרכישה. זה נהדר אם משהו לא צפוי מתרחש.
- אביזרים נלווים – חנויות אלקטרוניקה כדוגמת – לייט אין דה בוקס טלפון מציעות גם אביזרים למכשירים שלכם. אתם יכולים למצוא כל מה שאתם צריכים, ממטענים ועד נרתיקים, בטוח שיש בחנות בדיוק את מה שאתם מחפשים.
- כרטיסי מתנה – חנויות אלקטרוניות רבות יציעו כרטיסי מתנה לאירועים מיוחדים כמו ימי הולדת או חגים. זוהי אפשרות מצוינת כי אתם יכולים להשיג משהו שהם רוצים מבלי לנחש מה זה יכול להיות. לחנות עשויות להיות גם הצעות קידום מכירות שבהן אם תוציא סכום מסוים, הכרטיס לא יעלה לכם כלום.
- הצעות אחרות – יש עוד הרבה דברים שחנות אלקטרונית עשויה להציע גם כן. בהתאם לחנות, ייתכן שתמצאו הנחות לרכישה הבאה שלכם אם החזרתם בעבר, או שתמיד יש להם מבצעים מיוחדים כמו לקנות אחד ולקבל אחד בחינם.
האם LIGHT IN THE BOX טלפון טובה בשבילכם, ומדוע?
בוודאי שLIGHT IN THE BOX טלפון טובה לכם – עם החגים ממש מעבר לפינה, כולם רוצים לשים את ידיהם על הגאדג'טים הטכנולוגיים העדכניים ביותר בהנחה גדולה. אבל לפני שתתחילו לצלם אותם באינטרנט, אולי תרצו לשקול מחדש את חנויות האלקטרוניקה "המיושנות". קמעונאים ב-Big Box ייואשו להתחרות באתרי מסחר אלקטרוני, וזה אומר שלקונים בחנות יכולים להיות היתרון. הנה כמה סיבות שאולי עדיף לוותר על חנויות אלקטרוניות מיושנות לטובת הדבר האמתי, של LIGHT IN THE BOX טלפון:
- המגע, התחושה של … חומרה – יש רק דרך אחת באמת לקבל תחושה של פריט אלקטרוני חדש, והיא לראות את זה בעצמכם. קנייה בחנות תאפשר לכם גם להשוות מוצרים אחד לשני.
- הנחות בחנות – ללקוחות עם כרטיסי אשראי או תגמולים בחנות יש גישה ישירה לחסכון גדול במהלך החגים, שאולי לא ימצאו באינטרנט.
- מדיניות החזרה טובה יותר – לפעמים מדיניות החזרה בחנות מנצחת את החנויות המקוונות בכל הנוגע להחזרת סחורה פגומה או לא רצויה, ולא תצטרכו לדאוג לכיסוי עלויות המשלוח להחזרה.
- סיפוק מידי – תודו בזה. יש משהו משביע בצורה מוזרה במשקלו של דבר-מג'יג שזה עתה נרכש, המשתלשל משקית קניות על זרועותיכם. ואם אתם קונים בחנות, אין חשש שההזמנה שלכם תאבד במעבר או תועבר באיחור.
האם LIGHTINTHEBOX טלפון אין שירות לקוחות תענה על שביעות הרצון שלכם?
ברור מאליו כי LIGHTINTHEBOX טלפון אין שירות לקוחות תענה על שביעות הרצון שלכם – בעוד שקניות באינטרנט השפיעו בצורה משמעותית על הנפש הכללית, והתחושה בעולם מקדמת מאוד את הרכישה באינטרנט. האפשרויות יוצאות הדופן ביותר זמינות כעת באינטרנט עבור מכשירים ופריטים חשמליים, מטלפונים ניידים ואוזניות ועד טאבלטים ואפילו דיסקים קשיחים. מספר סקרים מראים שלקוחות שקונים באינטרנט היו מרוצים במידה ניכרת מצרכנים שקונים מוצרי אלקטרוניקה מחנות כניסה. מכשירים אלקטרוניים הם הקטגוריה הפופולרית ביותר בקנייה באינטרנט. אז מהם חמשת היתרונות הטובים ביותר של קניות באינטרנט? בואו נבין בדיוק למה:
- אפשר לקנות בדיסקרטיות בחנויות מקוונות – רכישת מכשירים אלקטרוניים רגישים כמו מכשירי בריאות אלקטרוניים דיסקרטיים לנשים עשויה למשוך כוכבים ותשומת לב מדהימה בחנות לבנים. אל תרכוש אותו באינטרנט.
- חנויות מקוונות מציעות מחירים טובים יותר – לא פלא שהאלקטרוניקה המקוונת בתשלומים שווה לתמחור טוב יותר במגזרים רגישים למחירים. לרובם הגדול של קמעונאי האינטרנט יש מיקומים (פיזיים) המציעים פריטים במחיר סביר. קמעונאים מקוונים לא צריכים מתווכים כדי להשיג את הדברים שלך. משמעות הדבר, אפוא, חיסכון עצום. היריבות מאתרים מתחרים אחרים היא בעיה אחרת. אם החנות שלך לא מאחסנת את מה שהלקוח רוצה, הם עשויים לחקור בקלות אתר אינטרנט עם תמחור תחרותי יותר, מכשיר אלקטרוני או משהו שהם רוצים.
- חנויות מקוונות אומרות קניות פחות כפייתיות – כשאתם בחנות אמתית, קווי המוצרים האינסופיים מעודדים אתכם להוסיף עוד לעגלת הקניות שלכם. קניות כפייתיות היא אכן בעיה עבור רבים ממכם בקניונים ובמפעלים אחרים. יתרה מכך, אתם מתפתים להוציא יותר על פוסטרים והצעות מכירות ממה שתכננתם בהתחלה. קמעונאים מקוונים לא עוקבים אחר טכניקות אלה כמו לבנים או טיט. לכן, אתם לא צריכים לקנות את המכשיר האחר שהוא שלושים אחוזים הנחה כשאתם קונים את הפריט החשמלי האהוב עליכם.
- חנויות מקוונות מציעות נוחות טובה יותר – זה נפוץ יותר לקנות באינטרנט מכיוון שזה נותן נוחות רבה יותר. זה לא הכרחי ללכת לרשת הטוקסידו המועדפת עליכם של חנויות לבנים וטיט. לפני שעות הסגירה, אין צורך להיכנס לחנות. ישנם 24x7x365 ימים בשנה עבור חנויות מקוונות; לכן, אתם יכולים לקנות את האלקטרוניקה המקוונת המועדפת עליכם בתשלומים אפילו בחצות.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות צ'אקרה מסעדה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של צ'אקרה מסעדה דף הבית צ'אקרה מסעדה הינו מסעדת ים תכוני. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת
שירות לקוחות אטמור (Atmor) טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אטמור (Atmor) דף הבית אטמור (Atmor) הינו מותג מוביל במתן פתרונות יעילים למים חמים ללא הגבלה. מבט מהיר
שירות לקוחות מסעדת אומה צומת הגומא טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת אומה צומת הגומא דף הבית מסעדת אומה – שילוב של תפריט בשרים עשיר לבין תפריט אסייתי משובח.
שירות לקוחות טבע אדיר טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טבע אדיר דף הבית חברתנו נוסדה בשנת 2008 והיא אחת מבין שמונת החברות שהתחילו את מהפכת הקנאביס הרפואי
שירות לקוחות חורשת טל טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חורשת טל דף הבית חורשת טל היא אתר טבע ונופש המשתרע על פני 700 דונמים, החורשה כוללת מדשאות רחבות
שירות לקוחות דלידה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דלידה דף הבית דלידה הינה חמארה לאוהבי האוכל, האלכוהול, הפשטות והחיים הטובים. דלידה מציעה חוויית בילוי כוללת של
22 Responses
שלום..אני הזמנתי מאצלכם מוצר,שלחתם לי מוצר אחר(דומה למה שהזמנתי)..ולא מצליח למצוא כתובת להיות בקשר אותכם..אני מקווה שהדרך הזאת תעזור..מאכזב..
הזמנתי חבילה ואין ממנה שום אות חיים בעוד שהמשלוח אמור להיות 3 – 6 ימים…
היי קיבלת תהזמה? ואם כן אחרי עמה זמן?
שלום! אני מעוניינת להחליף מידה של שמלה ולא מצליחה לעשות את זה דרך שירות הלקוחות. אני פועלת לפי ההנחיות שלכם ומשהו לא עובד. מבקשת שתיצרו איתי קשר. הזמנה מספר :2208080457846840
זמן משלוח של חצי שנה לכל פריט, נדרשת הרבה סבלנות!!
ובנוסף, פח של שירות לקוחות
אני הזמנתי xxl מליט אין דיבקס xxl כי ראיתי שזה 116 ס"מ וזה לא אז אני רוצה להחליף ל xxxl בבקשה תודה
כבר חודשיים ממתינה להזמנה ועדיין לא קיבלתי שום רמז לקבלתה. פשוט הזוי ואין אפשרות לתקשר עם שרות לקוחות.
לצערי מסתבר שזה ממש פח של חברה כולם מתלוננים על השרות ועל אי הגעת חבילות בכלל.
ממש חוצפה.
הכי חצוף שאין עם מי לדבר מקווה שזה יעזור פה.
אני לא מזמינה מוצר ממי אינו מוסר מספר טלפון
אזמין רק אם תתקשרו או תעבירו במייל טלפון להתקשרות
הזמנתי 5 חולצות. שילמתי במיטב כספי וקיבלתי 5 חולצות "שבושה רק להסתכל עליהם"
בד ניילון ,ללא כיס, צבעים בכלל לא דומים למה שהזמנתי ,בד פשוט וזול, סחורה גרועה ביותר.
השארתי מס' הודעות שאני רוצה להחזיר את הסחורה ולא חזרו אלי. אם גם הפעם לאחר מכתב זה לא אקבל בחזרה את כספי, אני כל בוקר יעשה להם "שיימינג " ואפרסם ברבים את את התרמית והאונאה שעשו לי
שלום. הזמנתי כיסוי למושב כורסא. קיבלתי רק לראש וצד אחד. חסר כיסוי ליד בצד שני
הזמנתי שמלה ואין למי להתקשר
שירות גרוע, לא הגיע המוצר ואין עם מי לדבר
אל תקנו מהם הם רמאים, הזמנתי מוצר מהרו לקחת את הכסף ולא שלחו מספר הזמנה, אי אפשר לתקשר איתם בלי שיאל ומאותך לשלם עבור המענה או שיכריחו אותך להתקין את האפליקציה שלהם
כמעט חודשיים חלפו מאז שהזמנתי חולצה לבנה עם תחרה. קיבלתי חולצה אחרת…. שלחתי הודעות שהושבו ריקם כיהמייל לא תקין. אחת התשובות היתה שאכן ההזמנה שלי היתה חולצה אחרת והיא תישלח אלי…לא הגיעה עד עתה….אין אפשרות ליצור קשא טלפוני…פשוט נורא ואיום. בושה!
למה אתם לא מעדכנים דרך המייל או הנייד את מצב ההזמנה ומדוע לא שולחים קבלה,גם המייל לא מופיע בצורה שיהיה אפשר לתקשר,שילמתי ועדיין ממתין לסימן בכדי שאדע את המצב.
קרציות. אי אפשר להתנתק מכם !!!!!!!!!!!!!
בקשתי כמה פעמים להתנתק מכם דרך אפשרות שאתם מציעים ואתם לא עושים את זה וממשיכים להטריד אותי במיילים. אני שוקלת לפנות לסיוע משפטי בנדון
הזמנתי לפני שבועיים 2 חזיות מהאתר. אין שום אות חיים. מספר ההזמנה 2309070773684358
כתבתם לי שקבלתם את בקשתי להפסיק להטריד אותי עם ההודעות שלכם, אבל בכל זאת אתם לא מפסיקים. זה כבר מתחיל להיות בלתי נסבל. יש גבול לחוצפה שלכם.
ב-16.11.23 קניתי מלייטדהבוקס בגדים בשווי 770.72 ש"ח ועד היום לא קיבלתי. מוזר כי בקניות הקודמות שלי לא היתה בעיה. אם יש לכם בעיה לספק את הסחורה, תחזירו את הכסף. זה הרבה כסף. מחכה לתגובתכם. מס. הזמנה 2311152376038776