שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מקס סטוק (max stock)
רשת מכירות ישראלי לבית ולכל המשפחה.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מקס סטוק (Max Stock)
הפייסבוק של שירות הלקוחות של מקס סטוק (max stock)
שם המשתמש בפייסבוק הינו:
מקס ישראל MAX Israel
האינסטגרם של שירות הלקוחות של מקס סטוק (max stock)
שם המשתמש באינסטגרם הינו:
max_stock_israel
רשימת טלפונים נוספים של מקס סטוק (Max stock) שירות לקוחות
- מקס סטוק טלפון 073-769517
- מקס סטוק אור עקיבא טלפון 052-479-7954
- מקס סטוק אשקלון טלפון 073-7695176
- מקס סטוק באר שבע טלפון 073-7695176
- מקס סטוק בילו טלפון 073-7695176
- מקס סטוק בני ברק טלפון 073-7695176
- מקס סטוק בת ים טלפון 0578334332
- מקס סטוק הנהלה טלפון 073-7695176
- מקס סטוק חדרה טלפון 050-5589247
- מקס סטוק חולון טלפון 073-7695176
- מקס סטוק טבריה טלפון 04-628-9820
- מקס סטוק טירת הכרמל טלפון 04-6229345
- מקס סטוק ירושלים טלפון 073-7695176
- מקס סטוק כפר סבא טלפון 09-7444235
- מקס סטוק מגדל העמק טלפון 052-454-3524
- מקס סטוק מודיעין טלפון 073-7695176
- מקס סטוק מעלות טלפון 073-7695176
- מקס סטוק משרדים טלפון 073-7695176
- מקס סטוק נהריה טלפון 073-7695176
- מקס סטוק נוף הגליל טלפון 073-7695176
- מקס סטוק נס ציונה טלפון 0538334332
- מקס סטוק נשר טלפון 073-7695176
- מקס סטוק נתיבות טלפון 073-7695176
- מקס סטוק סגולה טלפון 050-365-6256
- מקס סטוק צפת טלפון 073-7695176
- מקס סטוק קריית חיים טלפון 073-7695176
- מקס סטוק קרית חיים טלפון 073-7695176
- מקס סטוק שירות לקוחות טלפון 073-7695176
מקס סטוק טלפון
מקס סטוק טלפון הינה רשת ייחודית אשר מגשימה את חלום הלקוחות לרכישה גדולה במחיר מוזל. לבוא ולהתרשם מהמגוון , מהעושר ומהצבעוניות. לבחור את הפריט השימושי כמתנה ליקרים ללבכם. מקס סטוק טלפון מתפרסת על פני חמישים סניפים בכל מרחבי מדינת ישראל, המחזיקים במגוון אדיר של פריטים. החנויות המזמינות והנוחות, התמחור ההוגן והמגוון המפתיע שתמיד מצליח לרגש ולגוון, צובעים את חווית הרכישה שלכם בוורוד. ברשת מקס סטוק טלפון שותפים למעלה מאלף עובדים מקצועיים, העומדים לשירותכם בכל רגע נתון, וזמינים לכל שאלה.
סניף הדגל של החברה ממוקם ברח' חלוצי התעשייה 71 שבחיפה ומציע חמשת אלפים מ״ר של ריגושים והפתעות במתחם אדמירלטי. בשנים האחרונות רשת מקס סטוק טלפון צומחת ומתפתחת עם קצב מהיר של פתיחת סניפים חדשים ולקוחות שגודשים את החנויות. בעידן המודרני מקס סטוק טלפון מפעילה עשרות סניפים ברחבי מדינת ישראל בעוד שמרבית החנויות הינן חנויות גדולות ומרווחות הממוקמות בעיקר במתחמי קניות פתוחים (בסגנון BIG) ובאזורי שופינג מובהקים.
מה הערך המוסף של מקס סטוק אשקלון טלפון?
אין ערך מוסף אחד של מקס סטוק אשקלון טלפון כי אם יש כמה וכמה, ממש ככה:
- אמון – הנקודה והחשובה ביותר שמספקת מקס סטוק באר שבע טלפון היא אמון. שמעתם בוודאי סיפורים רבים על הזמנה באינטרנט ולא קיבלתם את מה שהזמתם, או לחלופין קיבלתם מוצרים מזויפים. כאשר אתם קונים בחנות המקומית שאתם הולכים אליה כבר שנים רבות, אתם יודעים שתקבלו את המוצר הנכון במחיר הנכון.
- תבדקו את הפריט לפני שאתם רוכשים – אתם בוודאי אוהבים לנסות את המוצר או לראות אותו באופן אישי לפני קבלת החלטת הקנייה. זה מבטיח שהמוצר יהיה באיכות טובה ובמחיר הנכון. עם מקס סטוק אור עקיבא טלפון אתם יכולים לבדוק, לגעת ולחוש את הפריטים לשביעות רצונכם האישית. אתם לא רוכשים מוצרים רק לפי המראה שלהם; אתם יכולים לבדוק את האיכות, ולראות אם זה נותן תמורה לכסף לפני שאתם רוכשים את זה.
- קניות עם בני לוויה – חברים ובני משפחה עושים את העולם שלכם, והקניות אינן שלמות בלעדיהם. אתם נוטים לצאת לקניות עם הקרובים שלכם, על מנת שתוכלו לבלות איתם זמן איכות. הם גם נותנים לכם הצעות מה לקנות.
- מגע אישי – אחד החסרונות של קניות באינטרנט הוא היעדר מגע אישי מצד בעלי החנויות. אתם אוהבים לבנות מערכות יחסים עם בני אדם שמציעים לכם הצעות טובות ואירוח. לעתים קרובות אתם קונים בחנויות שנותנות לכם חשיבות, כמו למשל – מקס סטוק בילו טלפון. בדרך כלל אתם רוכשים פריטים שאנשי מכירות בחנות מציעים לכם, זה יכול לקרות רק בחנויות קמעונאיות.
- העדפה וטעם מקומיים – קמעונאים מקומיים מבינים את הטעם וההעדפה של הלקוחות שלהם טוב יותר מאשר ספקי המסחר האלקטרוני. לחנויות מקומיות כדוגמת – מקס סטוק בני ברק טלפון, יש הזדמנות לתת מענה ללקוחות מקומיים עם הידע הייחודי שלהם על צרכי ותנאי השוק המקומי.
- קנייה והחלפה יכולים להתבצע בזמן מהיר – קניות מחנות פיזית הפכו את חווית הקנייה שלכם לקלה יותר, אבל לא מהירה יותר. כמו למשל – אתם ממתינים לפחות בין שלושה לבין חמישה ימי עבודה עד שהפריט יגיע ובמקרה של החלפה עוד יומיים עד שאנשי המשלוח יחזירו אותו ויוסיפו עוד שלושה – עד חמישה ימים כדי לקבל את הפריט המוחלף, כמעט עשרה ימים בממוצע. חנויות של מקס סטור מנצחות במרוץ מבחינת מכירה והחלפת המוצרים. לקוחות יכולים לפנות לחנויות הקרובות ולקנות או להחליף בזמן מהיר ויכולים לקבל את הפריט באופן מידי.
- מגוון מותגים ומוצרים שלהם תחת קורת גג אחת – הדבר הראשון שעולה לכם בראש כשאתם חושבים על קניות הוא מרכזי קניות או קניונים. קניונים הם טרנד מתפתח בזירה העולמית שבה אתם מוצאים המון חנויות או מותגים ברצף. רובכם מסתובבים בקניונים כדי להציץ מבעד לחלונות החנויות ולעיתים קרובות בסופו של דבר קונים משהו שאנחנו אוהבים.
מה הם היתרונות של תצוגת חנות מקס סטוק בת ים טלפון אינטראקטיבית?
היתרונות של תצוגות חנות מקס סטוק בת ים טלפון אינטראקטיבית – תצוגות חנות מקס סטוק חדרה טלפון אינטראקטיבית איכותית יכולה לשנות שטח קמעונאי. היא יכולה לחייב קונים לקנות מוצרים שהם לא היו רוכשים בדרך כלל ולשפר את נתוני המכירות של החנות ושל המוצר. הצוות של מקס סטוק חדרה טלפון ראה ממקור ראשון את הערך שתצוגות חנויות אינטראקטיביות יכולות להביא לקמפיינים שיווקיים בחנות, בתוך הפסקה הזאת, אנחנו מדגישים את היתרונות הרבים של תצוגות אינטראקטיביות בחנויות של מקס סטוק:
- מקס סטוק חולון טלפון מציע גמישות – צוותי עיצוב בחנות צריכים לשנות את התצוגות שלהם באופן קבוע על מנת לשמור על עניין הלקוחות. תצוגות אינטראקטיביות בחנויות מציעות רמות גמישות מצוינות. רבים מהמוצרים האינטראקטיביים המובילים הם מודולריים ובנויים לביצועים מושלמים בתוך חלל משתנה ללא הרף.
- מעורבות לקוחות – היתרון העיקרי של תצוגות חנויות מקס סטוק טבריה טלפון אינטראקטיביות הוא שהן מושכות לקוחות. הן מערבות את הלקוחות בתהליך הרכישה ובתהליך ויוצרים נאמנות וביטחון של לקוחות במוצר. זה מגדיל את הסיכוי שהלקוח יזכור את המוצר בעתיד. לכן, גם אם אין להם את היכולת לבצע את הרכישה באופן מידי, סביר יותר שהם יחזרו לחנות עבור המוצר המסוים הזה.
- מתן מידע – ניתן להשתמש בתצוגות של מקס סטוק טירת הכרמל טלפון אינטראקטיביות גם כדי לספק מידע על המוצר וביצועיו ללקוח. תצוגות חינוכיות יכולות לעזור לענות על השאלות הנפוצות ביותר של הלקוח לגבי הרקע של המוצר והיישום שלו. הם גם מבטיחים שכל דאגה שעלולה להיות להם נענית בתגובה ברורה ותמציתית. מענה לדאגות הליבה הללו לפני הרכישה הוכח כמשפר את נתוני המכירות.
- יצירת בידור – בידור הוא כעת מוקד משיכה מרכזי לשטחי מסחר רבים. המחקרים מראים שבשיעור של שבעים אחוזים מהנשים וחמישים אחוזים מהגברים חושבים על קניות כעל בידור, ותצוגות אינטראקטיביות בחנות של מקס סטוק ירושלים טלפון עוזרות ליצור חוויה מבדרת. זה מגביר את ה"כיף" של תהליך הקניות ומשמעות הדבר שלקוחות נוטים יותר לקבל זיכרונות משמחים מקניית המוצר, מה שמגביר את הסבירות לרכישה חוזרת.
מה הן הסגולות של מקס סטוק ירושלים טלפון שמוכרת באופן ישיר ללקוחות?
הסגולות של מקס סטוק ירושלים טלפון שמוכרת באופן ישיר ללקוחות, הן כדלקמן:
- מסחר רב ערוצים – מסחר רב ערוצי הוא גישה רב ערוצית למכירות שמטרתה לספק חווית לקוח מאוחדת ללא קשר למקום שבו הלקוחות עושים קניות. שבעים ושלושה אחוזים מכלל הצרכנים משתמשים במספר ערוצים במהלך מסע הרכישה שלהם. ותשעים אחוזים מהלקוחות רוצים חווית ריבוי ערוצים עם שירות חלק בין שירותי תקשורת. כפי שניתן לראות מהסטטיסטיקה שלמעלה, מסחר רב ערוצים הופך במהירות לנורמה שלקוחות מצפים לה בכל מקום שאליו הם הולכים. אם להיות בוטים, חוסר חוויה מאוחדת יעלה לחנות מקס סטוק מגדל העמק טלפון במכירות ויגרום לה לאבד לקוחות סופית. על מנת ליצור חווית לקוח מאוחדת, מקס סטוק מודיעין טלפון תצטרך לקבל גישה לכל נקודת מגע שיש ללקוחות שלה עם המותג שלה במהלך תהליך המכירה. יחד עם זאת, גישה מלאה לכל נקודת מגע שיש ללקוח עם המותג שלה קשה, אם לא בלתי אפשרית, ליצרנים במודל מכירה מסורתי. המודל הקמעונאי המסורתי מגביל את גמישות היצרן על ידי יצירת חומה בין הלקוחות ליצרן, מה שמקשה על הצרכן לקיים אינטראקציה עם היצרן באופן טבעי.
- ערך גבוה יותר לכל החיים של לקוח – הערך של הלקוח במהלך מערכת היחסים שלו עם המותג של מקס סטוק מעלות טלפון ידוע בתור ערך החיים של הלקוח (CLV). CLV גבוה הוא שיקוף של רווחים טובים. ורווחים טובים הם סימן לעסק בריא. כשיש יותר מתווכים, ה-CLV חייב להיות נמוך יותר פשוט כי המתווכים לוקחים חלק מהרווח. כמו למשל – נניח שחנות מקס סטוק נהריה טלפון מוכרת נעלי ספורט, והיא משתמשת בדגם הקמעונאי המסורתי, היא תיאלץ למכור את נעלי הספורט במחיר נמוך יותר כך שהאמצע גברים יצטרכו לסמן אותו שוב ולמכור אותם ללקוחות. אבל אם היא הייתה מוכרת את הסניקרס האלה ישירות ללקוחות, היה לה שליטה מוחלטת על השוליים שלה, ובכך תניע את ה-CLV.
- שליטה על הודעות, מותג. נתונים ומוניטין – אם כבר, שליטה היא מילה אחת שגורמת למותגים רבים לאמץ את מודל ה- DTC. שליטה על תמחור, נתוני לקוחות, הודעות, מוצר, מותג ומוניטין. אנחנו חיים בעולם שבו הלקוחות תובעניים מתמיד. אתה צריך לספק להם חוויה איכותית בכל ערוץ שהם מחליטים להגיע דרכו. לכן, אם אין לחנות מקס סטוק נוף הגליל טלפון שליטה מוחלטת על כל נקודת מגע שיש ללקוחות שלה עם המותג שלה, היא איכשהו יורה לעצמה ברגל. כוחם של יצרנים במודל קמעונאי מדור קודם כל כך מוגבל. ליצרנים אין אפילו שליטה מלאה על התמחור. ברגע שהמוצר מגיע למדפים, הם יכולים לעשות מעט עד כלום כדי להשפיע על המכירה. בשלב זה, כל הכוח בידיים של הסיטונאים והקמעונאים. הדרך היחידה שהם עשויים להשפיע על המכירה היא להזרים יותר מזומנים על פרסום, אבל אם הקמעונאים נאבקים למכור את המוצרים, היצרנים עלולים לספוג הפסד.
- יחסים טובים יותר עם הלקוחות – זה סוד גלוי שעל החנות מקס סטוק נס ציונה טלפון ליצור ולשמור על מערכת יחסים טובה עם הלקוחות שלה, אם היא רוצה להשיג ולשמר אותם. אחת הדרכים לבנות ולתחזק את מערכת היחסים היא על ידי יצירת קשר ישירות עם הלקוחות דרך כל נקודת מגע עם המותג במהלך מסע הקונים שלהם. קשה לטפח סוגים אלה של אינטראקציות אם מוכרים את המוצרים באמצעות מתווכים. הווה אומר – כאשר תלויים במתווכים כדי למכור את המוצרים, בעצם מפסידים נתונים יקרי ערך שניתן להשתמש בהם כדי להניע את מאמצי השיווק. בואו ונחזור לדוגמא הזו של נעלי ספורט ונניח שמוכרים את המוצר דרך סיטונאים וקמעונאים. סוג הנתונים שתקבלו מהקמעונאים האלה שמוכרים את נעלי הספורט הוא די בסיסי. כל נתוני צרכנים שלא מאפשרים לאסוף נתוני חווית לקוח, לנתח התנהגות קנייה של לקוחות, להבין את היררכיית החלטות הרכישה של לקוחות הוא די בסיסי. אך אם החנות הייתה מוכרת את נעלי הספורט באתר האינטרנט, תהיה לה גם הזדמנות להשיק סקרים, הקלטות מפגשים, מפות חום ואפילו מבחני A/B כדי להבין טוב יותר את הלקוחות שלה. ולבסוף, יש לה את הגמישות למכירה צולבת ומכירה נוספת כדי להגדיל את ההכנסות שלה.
- צרכנים מעדיפים קנייה ישירה – כעת, כשיצרני מוצרים נגישים יותר מבעבר – הודות לאינטרנט – צרכנים בודדים מעדיפים להתעסק איתם מאשר קמעונאים. זה לא משהו שאנחנו ממציאים. זה מגובה במחקר. לפי מחקרים רבים שבוצעו בתחום, כשמונים ושמונה אחוזים מהלקוחות מעדיפים לקנות ישירות מהיצרן אם ניתנת להם האפשרות. היתרונות של רכישה ישירות מיצרן מוצר עולים על היתרונות של רכישה מקמעונאי. אם תחשבו על זה, מי לא ירצה לקנות מוצר מאדם שמכיר ומבין כל פרט ותכונה של המוצר הזה? לקוחות מעדיפים לרכוש ישירות מהיצרן מכיוון שהם רוצים לשוחח ישירות עם צוות התמיכה של המותג – באתר המסחר האלקטרוני של המותג – ולקבל את העצה הטובה ביותר בכל שאלה שיש להם. היתרונות של רכישה מיצרן כוללים שירות מומחה, עסקאות טובות יותר על אחריות, מחירים נמוכים יותר והתאמה אישית של מוצרים כדי להתאים לצרכים המדויקים של הלקוחות.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות בית תמי חוגים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית תמי חוגים דף הבית בית תמי חוגים הינו מרכז קהילתי המציע מגוון רחב של פעילויות וחוגים. מבט מהיר
שירות לקוחות מטווח הרצליה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מטווח הרצליה דף הבית מטווח הרצליה- פתוח לשירות הציבור, מטווח קליעה מורשה המשרד לביטחון הפנים האגף לרישוי כלי ירייה.
שירות לקוחות בית גינזבורג טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית גינזבורג טבריה טלפון דף הבית בית גינסבורג הוא מרכז קהילתי ובו מגוון רחב של פעולות תוכניות וחוגים
שירות לקוחות מסעדת הצוק ראש הנקרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת הצוק ראש הנקרה דף הבית בין שמיים למים שוכנת מסעדת הצוק – מסעדת שף כשרה בראש הנקרה שבה
שירות לקוחות בית ספר גולן נצרת עילית טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית ספר גולן נצרת עילית דף הבית בית ספר גולן נצרת עילית הינו מוסד מחקר בנוף הגליל. מבט
שירות לקוחות מסעדת פורטר אנד סאנס טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מסעדת פורטר אנד סאנס טלפון דף הבית קצת עלינו. Porter & Sons השוכנת ברחוב הארבעה היא מסעדה ותיקה שעם