נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אלי אקספרס (Ali Express)

>>
>>
שירות לקוחות אלי אקספרס (Ali Express) טלפון
צור קשר שירות לקוחות אלי אקספרס

אתר קניות אונליין בין לאומי.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אלי אקספרס (Ali Express)

צור קשר שירות לקוחות אלי אקספרס

מייל של שירות הלקוחות של חברת

כתובת המייל הינה:

tradesecurity@aliexpress.com.

צור קשר באתר של חברת

כתובת האתר הינה:

https://best.aliexpress.com/?lan=en

הפייסבוק של שירות הלקוחות של חברת

שם דף הפייסבוק הינו:

AliExpress

צור קשר באפליקציית Google play של חברת

שם האפליקציה הינה:

AliExpress – קניה חכמה יותר, חיים טובים יותר

צור קשר באפליקציית Appstore של חברת

שם האפליקציה הינה:

AliExpress Shopping App 

אלי אקספרס טלפון 86-571-8502-2088+

אחת החברות הגדולות בעולם שמעניקה שירות לכל כך הרבה לקוחות מדי יום ברכישת ומכירת פריטים מכל נקודה לכל מוקד – הינה "אלי אקספרס" שנחשבת לחברה קמעונאית שמרכז הפעילות שלה יושב סין הרחוקה, ומיועדת כפלטפורמת הצריכה הגדולה והרחבה ביותר בעולם כולו. לאלי אקספרס יש מעל ל400 מיליון לקוחות מנויים שזקוקים לשירות תמידי ועקבי מצד שירות לקוחות אלי אקספרס טלפון 86-571-8502-2088+.

חווית השירות של אלי אקספרס מתבצעת גם דרך מדור ההודעות שלהם, שכן, ניתן בקלות רבה להשאיר לשירות לקוחות הודעה והם כבר יצרו איתכם קשר. לרוב, שירות הלקוחות של אלי אקספרס מתעסק בעיקר עם החזרות או זיכויי לקוחות. לקוחות למשל שהזמינו מוצר והמוצר לא הגיע ליעדו ועוד מקרים שונים שיכולים להתרחש ומצריכים התערבות של שירות הלקוחות לצורך המשך עבודה תקין.

מה אומרים על חוויית השירות של עלי אקספרס

משתמשי האפליקציה מדווחים דווקא כי שירות לקוחות עלי אקספרס טלפון 86-571-8502-2088+, זמינים בכל רגע נתון וניתן להשיג את שירות הלקוחות ביתר קלות ובמהירות ללא שום בעיה, ובדיוק מכאן ייחודיות האפליקציה שהמענה הוא מאוד מהיר ובשירות ההודעות, תוך יום אחד משיבים לכם על ההודעה שלכם. אין פלא שמאז שהוקמה אלי אקספרס ב2010, הצלחתה עלתה לגבהים שכן, חווית השירות בה טובה, המבחר הוא ענק ומרשים והביקוש הוא אדיר.

כמעט לרוב, אם הזמנתם מוצר והוא לא הגיע אליכם ליעד, אתם תקבלו על כך החזר כספי במקום. המוצרים של עלי אקספרס מגיעים מכל מקום בעולם והייחודיות שלהם היא, שכל בעל עסק בעולם יכול בקלות רבה לפתוח חנות פרטית שלו בעלי אקספרס ולמכור לכל השאר את כל המצרכים שלו החל ממוצרים אלקטרוניים, פיזיים, ועד לפריטי לבוש, כלי אוכל, כלי כתיבה, וכל מה שאתם תרצו נמצא באופן וודאי באלי אקספרס – רק נסו לחפש זאת, ואתם ישר תמצאו במהירות!

לא מצליחים להשיג את שירות הלקוחות בטלפון?

יש לכך פתרון! אלי אקספרס טלפון 86-571-8502-2088+ יכולים גם לא להשיב לכם לרוב עקב כמות פניות מרובה לשירות לקוחות שלהם ובדיוק בשביל זה, ניתן לשלוח להם הודעה דרך מערכת אלי אקספרס או, לשלוח להם מייל. דבר ייחודי נוסף ונוח גם הוא זה, שניתן להתכתב ישירות עם בעל העסק שמכר לכם את המוצר – מבלי ליצור קשר עם אלי אקספרס עצמם (פעמים רבות, בעל העסק עצמו שדרכו נעשתה המכירה, ישיב לכם מהר יותר על ההודעה מאשר שירות הלקוחות) אז, אם מדובר בהחזרים כספיים או משלוח שלא הגיע כראוי, מומלץ לרשום הודעה ישירות לבעל החנות שממנה הזמנתם.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות אשרם במדבר לוגו
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות אשרם במדבר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אשרם במדבר דף הבית אשרם במדבר זה אולם אירועים הממוקם במדבר, הקונספט של האשרם הוא רוגע ומדיטציה. מבט מהיר

קרא עוד »

ביקורות על החברה

15 תגובות

  1. קריעת ים סוף ליצור קשר אתכם!!!.
    אתם מורידים כספים מכרטיס האשראי ואלוהים אולי מבין למה,

  2. מוכר שלמתי לו 328$ עבור סכו"ם 36 והוא לא שלח לי עשה לי טובה ושלח לי 6 סטים של סכו"ם אני מבקשת במקום 36 מוכנה להפסיד כסף ולקבל 14 סטים של סכו"ם אני רוצה שתקבלו את התלונה שלי ורוצה לקבל 14 סטים של סכו"ם עם לא אני אטבע אותו על גנבה

  3. חסמו את החשבון ללא סיבה
    ומוצרים שהזמנתי פשוט לא הגיעו הרבה יותר מחודש
    וזה על הפעם הראשונה שקניתי שם

  4. רכשתי ווקי טוק. והמכס לא אישר את הקניה. ושלח ת המוצר לספק׳ אודה לכם אם תזכו את חשבוני.rs0691533006y. משלוח

  5. ברצוני לבטל עיסקה שבוצעה אתמול בסך 83.77 דוריה בנארוש

  6. סיימתי למלא עגלה במוצרים לרכישה,
    בלחיצה על "תשלום בקופה" כשאני מנסה להגיע לדף התשלום,
    אני נתקלת בתקלה- הוא לא מעביר אותי לדף הרצוי..
    פשוט משאיר אותי בדף של הסל שלי:(
    ראשית, אשמח שיתקנו את הבעיה! אני לא הראשונה שזה קורה לה!
    שנית, אשמח לפיצוי על הזמן שבזבזתי לשווא…

  7. לא קיבלתי את הרחפן שהזמנתי אני מעונין במשלוח עד הבית בלבד ופחות שליחת הודעות

  8. הזמנה מס.8170642817395387 שהוזמנה ביום5.7.2023 מחשב להשקיה טרם התקבלה ואני מצר על היחס הזה ומבקש לספק אותה בהקדם או להשיב את כספי

  9. לגבי מוצרים בסדר גמור לגבי משלוחים גרוע למרות שאני מבקש לשלוח לכתובת שלי שולחים למקומות
    רחוקים קילומטרים מהבית שלי נותנים להמשלוחים להחליט לכאן לשלוח אני משלם לכם לא להם

  10. הערב ביצעתי הזמנה ואתם העתקתם הזמנה קודמת שקיבלתי מתאריך11.07.2023 והוספתם חלק מזמנתי מהיום. בגלל אי הסדר הנוראי הזה אני דורשת לבטל את הזמנתי מהיום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אלי אקספרס (Ali Express)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אלי אקספרס (Ali Express) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אלי אקספרס (Ali Express). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אלי אקספרס (Ali Express), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אלי אקספרס (Ali Express), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אלי אקספרס (Ali Express), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.