נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אפרודיטה (Afrodita)

>>
>>
שירות לקוחות אפרודיטה (Afrodita) טלפון
אפרודיטה שירות לקוחות (1)

רשת אפרודיטה מציעה מגוון עשיר של מותגים ודגמים ממיטב החברות המובילות בארץ ובעולם. בסניפי אפרודיטה תמצאי הלבשה תחתונה מקצועית, סקסית ואופנתית המחמיאה לגופך במגוון בדים, גזרות, מידות וצבעים המותאמים ונוחים לכל גיל ולכל כיס ומוענקים תוך מתן שירות אישי ומקצועי.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אפרודיטה (Afrodita)

אפרודיטה שירות לקוחות (1)

טלפון של שירות הלקוחות של אפרודיטה (Afrodita)

מספר הטלפון הינו:  

03-7589835

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של אפרודיטה (Afrodita)

כתובת המייל הינה:

Info@afrodita.co.il

צור קשר באתר של אפרודיטה (Afrodita)

כתובת האתר הינה:

https://www.afrodita.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אפרודיטה (Afrodita)

שם דף הפייסבוק הינו:

Afrodita אפרודיטה

האינסטגרם של שירות הלקוחות של חברת

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

afroditaisrael

רשת אפרודיטה – מותגים יחודיים להלבשה תחתונה.

רשת אפרודיטה נוסדה ב-1993 הינה רשת ישראלית מובילה להלבשה תחתונה, בגדי ים ולבוש פנאי עם 50 סניפים בפריסה ארצית. אפרודיטה מציעה מגוון עשיר של  מותגים  ודגמים  ממיטב החברות המובילות בארץ ובעולם. רשת אפרודיטה הינה היבואנית בלעדית בארץ של מותגי היוקרה הצרפתיים האופנתיים המובילים בעולם : Simone P'ere'le, LISE CHARMEL , AUBAD כמו גם של המותג הצרפתי המוביל בעולם למידות גדולות – Empreinte.  בין תחומי המותגים ישנו מגוון של פיג'מות מבד הבמבוק, כמו גם הלבשה התחתונה המקצועית: חזיות ספורט, חזיות הנקה, חזיות מיני מייזר, חזיות פוש-אפ, חזיות ואביזרי הלבשה תחתונה לבגדי ערב – סטרפלס וכדומה, מחטבים, מוצרים יחודיים לכלות ושלל פתרונות לנשים בכל המידות.

שירות הלקוחות של אפרודיטה זמין לך גם מהבית

רשת אפרודיטה חרטה על דגלה לייצר שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר מהרגע שהלקוחה נכנסת לחנויות ועד מענה מהבית.
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של הרשת במייל: Info@afrodita.co.il, בכל שעות היממה.
ליצירת קשר עם אחד מסניפי רשת אפרודיטה בטלפון, ניתן להתקשר לסניף המבוקש בשעות פתיחת החנויות.

באילו ערים יש לרשת אפרודיטה חנויות?

לרשת יש 50 חנויות בפריסה ארצית מצפון לדרום, ניתן לגשת לחנות הקרובות למקום מגוריך והמוכרות ישמחו לבחון את הבקשה שלך ולהתאים לך מענה הולם.

לרשימת החנויות, שעות הפתיחה ומספרי הטלפון של סניפי רשת אפרודיטה: https://www.afrodita.co.il/openstores

חנות האונליין של אפרודיטה

רשת אפרודיטה היא החלוצה בתחומה בארץ בתחום ההלבשה התחתונה חרטה על דגלה לקדם חדשנות, מבלי להתפשר על אופנתיות, מצויינות מקצועית ואיכות ברמה הגבוהה ביותר. האתר מציע את מגוון הדגמים הנבחרים של הרשת לרכישה אונליין. רכישה דרך האתר של אפרודיטה נותן מענה מכבד ופתרון מדוייק ורחב גם למנעד רחב של מידות. 

לרכישה באתר >> https://www.afrodita.co.il/

שירות לקוחות אפרודיטה – שאלות נפוצות 

תוך כמה זמן מגיעה ההזמנה?

לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליך בתוך 7 ימי עסקים מרגע ההזמנה באתר, באמצעות שילוח. תקף להזמנות שיבוצעו בימים א-ה עד השעה 12:00, לא כולל הזמנות שיבוצעו בשישי-שבת או חגים. 

איך ניתן לעקוב אחרי ההזמנה?

לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי", ולאחר מכן לחיצה על "ההזמנות שלי". כמו כן יישלח אליך אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר.

איך פועלת מדיניות ביטול עסקה, החלפה וקבלת זיכוי לפריטים שנרכשו באתר?

החלפת הפריטים תתבצע בחנויות הרשת למעט הסניפים: וייצמן – איכילוב תל אביב וחולון. 

  1. ניתן להחליף פריט שרכשת באתר בחנויות הרשת בלבד, בכפוף למלאי הזמין בחנות, בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר.
  2. לא ניתן להחליף מוצרים אשר נרכשו באתר האינטרנט דרך האתר , אלא רק להחזירם תמורת החזר כספי, בכפוף לתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן בעניין ביטול עסקה.
  3. ניתן  להחזיר את הפריט שאינך מעוניינת בו בחנויות הרשת ( למעט סניפי וויצמן תל אביב וחולון) או עם שליח בעלות של 9.90 ש"ח.
  4. מעוניינת להשתמש בשירות השליחים? אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל info@afrodita.co.il  עם מספר ההזמנה בנושא המייל. 
  5. בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר יש להציג את חשבונית הקנייה המקורית, ובנוסף: פריטים שברצונך להחזיר צריכים להיות באריזתם המקורית כולל התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.
  6. לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.
  7. קרה וגילית מוצר עם פגם בייצור אנו מתנצלים, אנא פני מיד עם קבלת המוצר לשירות הלקוחות בדוא"ל , info@afrodita.co.il ושליח יאסוף ממך את המוצר ויחליפו.

בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של Afrodita ישמח לסייע באמצעות טופס צור קשר באתר או הדוא"ל: info@afrodita.co.il.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות בתי השקעות

שירות לקוחות אפקון טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אפקון דף הבית קבוצת אפקון הינה קבוצת החזקות הנסחרת בבורסה בתל אביב, בין הקבוצות הוותיקות המנוסות והמובילות בישראל

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות מי חדרה לוגו
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות מי חדרה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מי חדרה דף הבית מי חדרה הוא להיות תאגיד מים וביוב מוביל ומקצועי, מתן שירות איכותי לתושב ורמת תחזוקה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אפרודיטה (Afrodita)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אפרודיטה (Afrodita) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אפרודיטה (Afrodita). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אפרודיטה (Afrodita), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אפרודיטה (Afrodita), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אפרודיטה (Afrodita), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.