נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אשמורת (Ashmoret)

>>
>>
שירות לקוחות אשמורת (Ashmoret) טלפון

מועדון ההטבות של הסתדרות המורים והוא מונה היום למעלה מ-170000 חברים, ובכללם מורים ומורות, גננות, מנהלים ומפקחים. המועדון מעניק הטבות בתחומי החיים השונים

צור קשר שירות לקוחות אשמורת

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של אשמורת (Ashmoret)

צור קשר שירות לקוחות אשמורת

טלפון של שירות הלקוחות של אשמורת (Ashmoret)

מספר הטלפון הינו:

*2344

זמינים בשעות וימים: 

א'-ה': 8:30-17:00

צור קשר באתר של אשמורת (Ashmoret)

כתובת האתר הינה

https://shorturl.at/aswBR

כתובת המייל הינה- smngr@itu1.com

שירות הלקוחות בכתובת של אשמורת (Ashmoret)

כתובת החברה הינה בן סרוק 8, תל -אביב

הפייסבוק של שירות הלקוחות של אשמורת (Ashmoret)

שם דף הפייסבוק הינו:

הסתדרות המורים בישראל

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של אשמורת (Ashmoret)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

הסתדרות המורים

אשמורת שירות לקוחות

מועדון אשמורת הוא מועדון ההטבות של חברות וחברי הסתדרות המורים. הסתדרות המורים מונה קרוב ל-200 אלף מורים ומורות, מנהלים ומנהלות, מפקחים ומפקחות, גננים וגננות ועוד עובדי הוראה נוספים. מועדון ההטבות מציע מגוון רחב של הנחות והטבות בכל מיני חנויות ורשתות מוכרות. כל מי שחבר או חברה בהסתדרות המורים רשאי ורשאית להצטרף אל מועד הלקוחות אשמורת.

יש לכם שאלה שנוגעת לחברות במועדון או להצטרפות אליו? באתר שירות בקליק תמצאו אשמורת טלפון, לצד דרכים נוספות ליצירת קשר עם החברה. השאיפה היא שתוכלו למצוא את כל התשובות כאן אצלנו באתר. כל תשובה לשאלה שמטרידה אתכם או הדרך הכי רלוונטית ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות. אשמורת 360 טלפון יאפשר לכם לשוחח עם נציגים ונציגות מטעם החברה עצמה.

עובדי הוראה? הכירו את מועדון אשמורת

מועדוני הטבות והנחות כבר הפכו להיות דבר שכולנו מכירים ומשתמשים בו. מועדון אשמורת הוא מועדון הטבות והנחות המיועד רק עבור עובדי הוראה חברי הסתדרות המורים. לעובדי הוראה החברים בארגון המורים ישנו מועדון הטבות אחר שקשור לארגון. כאן רק עובדי הוראה החברים בהסתדרות המורים יכולים להנות ממבצעים ייחודיים. בחלק מהמקרים רכישה עם הקופונים ועם המבצעים באתר תחסוך המון כסף. אנו מדברים על חיסכון של עשרות או מאות שקלים בכל רכישה שאותה תבצעו. עדיין אין לכם את מועדון אשמורת 360? אשמורת שירות לקוחות טלפון זמין לכם כאן אצלנו באתר לצורך בירורים.

אשמורת פרטי שירות לקוחות

הדרך הכי טובה ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של אשמורת תהיה בטלפון. אשמורת טלפון 1-700-550-043 זמין לרשותכם לקבל מענה לכל שאלה שמעסיקה אתכם. אשמורת 360 טלפון 2344* זוהי עוד דרך ליצירת קשר עם המוקדנים של החברה. תוכלו לנסות את שני המספרים הללו, בתקווה שבאחד מהם תקבלו מענה מהיר. לאתר שירות בקליק אין קשר או השפעה על השירות של המוקדנים.

תוכלו גם להגיע למשרדי החברה כדי לקבל מענה אישי לנושאים שמטרידים אתכם. הכתובת של אשמורת מטעם הסתדרות המורים הינה בן סרוק 8, תל -אביב. לחצו על הקישור הבא כדי להגיע ישירות לכתובת של החברה על ידי וויז. יש לכם את כל הדרכים ואת כל האמצעים לשוחח עם נציגי החברה. אנו באתר שירות בקליק ריכזנו לכם את כל המידע שנמצא ברשת תחת קורת גג אחת.

אתר האינטרנט של אשמורת

יש לכם שאלה שמעסיקה אתכם רבות? יכול להיות כי באתר האינטרנט של אשמורת תקבלו תשובות מהירות ללא המתנה לנציג. הפנייה דרך אשמורת 360 שירות לקוחות טלפון לא תמיד תהיה נוחה כמו שאתם מדמיינים אותה. איך תוכלו להגיע לאתר של מועדון הלקוחות אשמורת? הכתובת של האתר היא: www.itu.org.il. גם אם אינכם חברים במועדון ההטבות תוכלו לגלוש באתר, אך בלי להנות ממה שהוא מציע.

שאלות ותשובות שעלולות להתעורר אצל לקוחות אשמורת

שאלה: איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות אשמורת?

תשובה: אנו ריכזנו לכם את כל הדרכים הכי טובות ליצירת קשר עם מוקדי שירות הלקוחות של מועדון ההטבות אשמורת 360. לצד אשמורת טלפון, הבאנו לכם עוד דרכים נוספות שעשויות להקל עליכם. רק תבחרו את הדרך שתביא אתכם בדיוק אל המקום בו אתם רוצים ומעוניינים להיות.

שאלה: איך נותנים חוות דעת על השירות של החברה?

תשובה: תוכלו להשאיר חוות דעת על מוקד שירות הלקוחות של אשמורת 360 כאן אצלנו באתר. חוות הדעת שלכם חשובה כדי שנוכל ללמוד על רמת השירות של החברות השונות. אך תזכרו כי חוות דעת לא מדויקת עשויה לחשוף אתכם לתביעות ולבעיות משפטיות. לפיכך תוודאו היטב כי חוות הדעת שאתם כותבים נכתבת על סמך החוויה האישית שלכם.

שאלה: יש קשר בין אתר שירות בקליק למועדון אשמורת 360?

תשובה: לא, אין קשר בין אתר שירות בקליק לבין מוקד שירות הלקוחות של אשמורת. אנו מרכזים עבורכם את כל הדרכים הכי יעילות ליצירת קשר עם המוקדים השונים. אין לנו קשר או יכולת להשפיע על השירות אותו תקבלו דרך מוקדי השירות השונים המפורסמים כאן אצלנו.

שאלה: אין מענה במספר, מה ניתן לעשות?

תשובה: לצד אשמורת 360 טלפון 2344* הבאנו לכם עוד דרכים יעילות ליצירת קשר. אם אין מענה באף אחת מהאפשרויות השונות, תוכלו ליצור קשר איתנו כדי שנתקן את המידע. עם זאת במרבית המקרים המידע מתעדכן באופן אוטומטי על ידי צוות האתר.

מספר טיפים להתנהלות מול שירות הלקוחות של אשמורת לסיום:

  • הזמינות של מוקד שירות הלקוחות של אשמורת הינה בימים ראשון עד חמישי מהשעה 08:30 ועד השעה 17:00. בימי שישי ובערבי חג מוקד שירות הלקוחות אינו פעיל, כך שלא תוכלו לפנות אליו. אם אתם מעוניינים ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות תעשו זאת באחד מימי החול במהלך השבוע.
     
  • ישנה אפשרות להשאיר פנייה למוקד שירות הלקוחות דרך האתר. יכול להיות שמי שלא מקבל מענה דרך אשמורת ביטוח בריאות הסתדרות המורים טלפון 2344* ימצא שם פתרון אפקטיבי. הקליקו כאן כדי להגיע ישירות אל העמוד בו תוכלו לפנות למוקד שירות הלקוחות באתר האינטרנט. השארת פנייה מקוונת לנושאים פחות דחופים תמנע מכם את הצורך לעמוד על הקו ולהמתין למענה של נציג.
     
  • מה עושים אם רוצים לפנות למוקד שירות הלקוחות בנוגע לכרטיס האשראי? כרטיס אשראי אשמורת טלפון 03-6381919 הוא המקום הנכון בשבילכם. במוקד שירות הלקוחות הזה נותנים מענה רק למי שמחזיק בכרטיס אשראי של אשמורת. כרטיס האשראי של אשמורת נותן עוד הטבות שמוזילות את סל הקניות באופן מהותי. נמאס לכם לשלם ביוקר? יכול להיות כי זוהי הבחירה הנכונה בשבילכם.

  • מה נותן המידע שנמצא באתר שירות בקליק? המידע שמרוכז באתר שירות בקליק הוא המידע הכי מעודכן בו תוכלו להשתמש. המטרה של האתר היא להקל עליכם את יצירת הקשר עם מוקדי שירות הלקוחות של החברות בישראל. לאתר אין קשר להסתדרות המורים או למועדון ההטבות אשמורת. אך מה שכן הוא יסייע לכם לחייג אליהם – הסתדרות המורים אשמורת טלפון 2344* זמין למנעכם. 

רשימת טלפונים נוספים של שירות לקוחות אשמורת

  1. אשמורת טלפון 1-700-550-043
  2. אשמורת 360 טלפון 2344*
  3. אשמורת 360 שירות לקוחות טלפון 2344*
  4. אשמורת ביטוח בריאות הסתדרות המורים טלפון 2344*
  5. אשמורת הסתדרות המורים טלפון 2344*
  6. אשמורת שירות לקוחות טלפון 2344*
  7. הסתדרות המורים אשמורת טלפון 2344*
  8. ישראכרט אשמורת טלפון 03-6381919
  9. כרטיס אשראי אשמורת טלפון 03-6381919

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות קלאב 50
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות קלאב 50 טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אתר קלאב 50ה דף הבית אתר קלאב 50 מועדון החברים הגדול בישראל לבני 50 פלוס. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. זמן המתנה ארוך
    אי פשר מה זה
    יש עסקה שלא עשיתי הורידו לי שליש משכורת

  2. לא מקבלת קוד כניסה,ניסיתי את כל האפשרויות,עקב כך לא יכולה להכנס לאפליקציה

  3. אכזבה גדולה ,לא מקבלת קוד להתחברות.
    למרות הפניות הרבות עדיין העניין לא טופל.

  4. איני מבינה מדוע אינימיכולה להיכנס אל האתר אשמורת אףעלפי שרשמתי אתמס' ת. ז שלי זה זמן רב. שאינו פעיל. מבקשת בדחיפות לתקו עוול זה ועוגמת שירות זה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של אשמורת (Ashmoret)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של אשמורת (Ashmoret) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של אשמורת (Ashmoret). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של אשמורת (Ashmoret), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של אשמורת (Ashmoret), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של אשמורת (Ashmoret), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.