נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בוקסיט (Boxit)

>>
>>
שירות לקוחות בוקסיט (Boxit) טלפון

בוקסיט הוא מינרל טבעי הטרוגני שמורכב מאחד או יותר סוגים של אלומיניום הידרוקסידי: צורן, ברזל חמצני, טיטניום דו-חמצני, אלומיניוסיליקט ועוד מינרלים לא טהורים.

צור קשר שירות לקוחות בוקס איט

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בוקסיט (Boxit)

צור קשר שירות לקוחות בוקס איט

מייל של שירות הלקוחות של בוקסיט (Boxit)

כתובת המייל הינה:

info@boxit.co.il

מספר טלפון ליצירת קשר- 1-700-077-038

הפייסבוק של שירות הלקוחות של בוקסיט (Boxit)

שם דף הפייסבוק הינו:

Boxit Israel – בוקסיט

צרו קשר עם בוקסיט | Boxit

לפני שנתחיל לדבר על בוקסיט, חשוב לציין שהחברה הכריזה כי היא תפסיק לספק את שירותיה בינואר 2023. אם גם אתן חושבות שהדבר הכי דחוף בעולם עכשיו הוא להזמין את השמלה או החולצה או הנעליים האלה בשיין או באסוס במקום ללמוד למבחן או שגם אתם נזכרתם באמצע יום הולדת של חבר שאתם חייבים חייבים להזמין עכשיו את המגן הזה לפלאפון מאיביי או אמאזון, כנראה שאתם יודעים גם מה זה לחכות למשלוח תקופה ארוכה ובסופה לנסות לתמרן את כל היום רק בשביל להיות פנוי בשעה שהדואר פתוח כדי לאסוף את החבילה. ענקית המשלוחים פליינג קרגו זיהתה את הבעיה בזמינות של אנשים לעומת הזמנים בהם מגיעים אליהם המשלוחים ומצאה פיתרון יצירתי בשם בוקסיט (או בוקס איט). בוקסיט זה שירות של לוקרים מאובטחים המפוזרים ברחבי הארץ אליהם תוכלו לשלוח את ההזמנות שלכם מכל אתר שתרצו ולאסוף אותם בכל שעה וזמן שתרצו. בעצם כמו תיבת דואר רק גדולה יותר. מאז שהוקמה בוקסיט ב2012 השתנו כמה וכמה דברים בעולם ויש לה מתחרות ואלטרנטיבות ולאחרונה הודיע החברה על סגירתה בינואר 2023. בכל זאת, תוכלו לפנות לשירות הלקוחות של בוקסיט למקרה ובו לא תקבלו החזר כספי או שבטעות ימשיכו לחייב אתכם למרות סגירת השירות. כמו כן, תוכלו לפנות לבוקסיט למקרים של תקלות בלוקר, בירורים בקשר למשלוחים שלא הגיעו ואולי תרצו ארון לוקרים חדש אליכם הביתה. תוכלו ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות בוקסיט במספר הטלפון 1-700-077-038. אם אתם מעוניינים להגיע באופן פיזי למשרדי בוקסיט או לשלוח דואר להלוקרים, כתובת המשרדים של החברה נמצאת ברחוב זאב ז'בוטינסקי 90, פתח תקווה והם פעילים בימים ראשון עד חמישי בשעות 8 בבוקר עד 6 אחר הצהריים.

בוקסיט לבעלי עסקים

כחלק מכך שבוקסיט היא בת של משלוחים גדולה יותר, סגירת שירותי הלוקרים שלה לא מבטלים באופן אבסולוטי את פעילות החברה, אלא שהיא רק משנה את פניה קצת. עדיין תוכלו לאסוף חבילות שעברו בידיים של בוקסיט (או יותר נכון פליינג קרגו) מעסקים מקומיים שונים ברחבי הארץ. גם לבעלי העסקים יש אינטרסט להיות מקום שמוסר חבילות גם כי הם מקבלים על זה כסף וגם כי ככה לקוחות מגיעים אליהם לחנות ללא עלויות פרסום נוספות. אם אתם בעלי עסקים וברצונכם שתהיה אצלכם תחנה לאיסוף חבילות משלוחים שיגיעו אליכם דרך בוקסיט תוכלו לפנות לחברה בדף היעודי באתר החברה: https://bit.ly/3JOGsfB

שאלות ותשובות של בוקסיט

נכון, החברה הודיעה כי היא תפסיק את שירותי הלוקרים שלה בינואר 2023, אבל כמו שדברים ממש גדולים עובדים, זה כנראה יקח קצת זמן עד הסגירה הסופית. במיוחד בתחום כזה, שיתכן ונמצאים משלוחים בדרכם מסין שלקוחות בוקסיט הזמינו עוד לפני הידיעה על סגירת החברה ועד שהם יגיעו ללוקר כבר יעבור זמן מה מהתאריך הרשמי. לכן, יתכן ועדיין תרצו לדעת תשובות לעוד שאלות בקשר לשירות של בוקסיט כמו למשל: כמה זמן יש לכם לאסוף את החבילה מהרגע שהיא הגיעה ללוקר האלקטרוני שלכם? או האם מישהו יכול לאסוף בשבילכם את המשלוח? לשם כך ישנו דף עם ריכוז השאלות והתשובות הנפוצות ביותר של בוקסיט באתר החברה בקישור: https://bit.ly/3I5vb9y

יצירת קשר עם בוקסיט בדיגיטל

נניח שאתם יושבים בספריה עכשיו ואתם ממש ממש צריכים לדבר עם בוקסיט אבל גם ממש ממש לא בא לכם לצאת ואתם בכלל לא יכולים לדבר בפלאפון. הבעיה שאם לא תעשו את זה הרגע אתם תשכחו מזה. מה עושים? שולחים לבוקסיט מייל או משאירים פניה בתיבת צור הקשר באתר שלהם. התשובה שלהם כבר תזכיר לכם שאתם צריכים אותם ושפניתם אליהם. תיבת צור הקשר באתר של בוקסיט נמצאת בקישור: https://bit.ly/40AJie4 כתובת המייל של בוקסיט היא: info@boxit.co.il

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בוקסיט (Boxit)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בוקסיט (Boxit) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בוקסיט (Boxit). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בוקסיט (Boxit), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בוקסיט (Boxit), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בוקסיט (Boxit), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.