שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר שליחויות
בר שליחויות מורכבת ממספר חברות אשר מספקות שליחויות ופתרונות לוגיסטיקה, משלוח והפצה ברחבי הארץ.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בר שליחויות
טלפון של שירות הלקוחות של בר שליחויות
זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-21:00 | ו': 8:00-14:00
בר הפצה שירות לקוחות
קבוצת בר הפצה הינה קבוצה של חברות המספקות פתרונות לוגיסטיים מתקדמים. החברה עצמה הוקמה בשנת 1990 מתוך שאיפה להעניק שירותי שילוח יעילים בכל הארץ. הרצון הטבעי היה להעניק לכל אחד מהלקוחות את השירותים הכי נפוצים תחת קורת גג אחת. בלי להגיע למצב בו יהיה עליו להתרוצץ בין חברות שילוח שונות שלכל אחת מהן תנאים וקריטריונים משלה.
לקבוצת בר הפצה ישנם כ-100 סניפים מדן ועד אילת, יחד עם מאות שליחים שפרוסים בכל הארץ. מעוניינים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לתיאום משלוח? רוצים לקבל מידע לפני שתפנו לחברה לשיתוף פעולה? באתר שירות בקליק תבלו בר הפצה טלפון בו יהיה לכם מענה לכל דבר שתרצו לדעת. האתר הוקם כדי שלא תמצאו את עצמכם מבצעים החלטות שיתבררו בדיעבד כהחלטות שגויות.
קבוצת בר הפצה ושילוח
בעולם של ימינו כל בעל עסק מבין כי הוא חייב לספר שירותי שילוח מתקדמים. מרבית הלקוחות מעדיפים להישאר בבית כדי לקבל את המשלוח עד אליהם. בר הפצה הינה החברה המובילה לשירותי משלוח כאן אצלנו בישראל. החברה מבצעת מעל למיליון מסירות של חבילות בכל יום, לא פחות מ-3000 קווי חלוקה ואלפי שליחים. אי אפשר להתעלם מהעובדה כי מדובר על החברה הגדולה בישראל למשלוחים מהירים. בתור בעלים של עסק תרצו לדעת כי את האחריות אתם מפקידים בידיים הנכונות. בר שליחויות טלפון זמין כאן אצלנו באתר כדי שתקבלו מענה מקצועי לכל שאלה שמטרידה אתכם.
בר שליחויות שירות לקוחות
צריכים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של בר הפצה ושליחויות? באתר שירות בקליק תמצאו את כל הדרכים הכי עדכניות ליצירת קשר. בר הפצה שירות לקוחות טלפון הוא הבחירה הטבעית. המספר הטלפוני של מוקד שירות הלקוחות הוא – 073-213-1968 בזמינות יחסית גבוהה. תוכלו לשוחח עם נציגים על תיאום משלוח, תיאום מסירה או כל דבר אחר שמעסיק אתכם. מוקד שירות הלקוחות עובד בשבילכם ולמענכם כל הזמן.
מה עושים אלה שלא רוצים ליצור קשר דרך בר הפצה טלפון? כמובן שיש עוד דרכים נוספות ליצירת קשר עם החברה. ניתן לפנות בהודעה טקסט SMS למספר 0525944916 או אפילו דרך הודעה בוואטסאפ למספר: 052-6857088. כל אחד רשאי לבחור את הדרך האידיאלית בשבילו, זאת שתהיה לו הכי נוחה. המון בעלי עסקים לא מוכנים להמתין זמן רב עד לקבלת מענה טלפוני אפקטיבי.
אתר האינטרנט של בר הפצה
מעוניינים לבדוק מה הסטטוס העדכני של המשלוח? רוצים לקבל הצעת מחיר על שירותי משלוחים? באתר של קבוצת בר תוכלו לקבל המון אינפורמציה טרם השיחה למוקד שירות הלקוחות. בר הפצה שירות לקוחות זמין, אך לא תמיד יהיה צורך לפנות אליהם באופן מידיי על המקום. שווה לבחון קודם כל את האתר בו תוכלו לקבל מענה למגוון שאלות חשובות: www.bar-ltd.co.il.
שאלות ותשובות
שאלה: השירות של החברה מיועד רק ללקוחות עסקיים?
תשובה: קבוצת בר מאגדת בתוכה כמה חברות שכל אחת מהן פונה לאוכלוסייה שונה. לצד הפנייה לקהל העסקי, בר הפצה מספקת שירות גם ללקוחות פרטיים. החברה מבצעת מסירות של דואר וחבילות מאדם לאדם, גם אם מדובר על עניינים פרטיים כאלה שלא נוגעים לעסקים.
שאלה: כמה עולה לבצע שליחות עם בר הפצה?
תשובה: בא לכם לקבל הצעת מחיר אפקטיבית בשבילכם? זה הזמן לחייג אל בר שליחויות טלפון 073-213-1968. במקום שירות הלקוחות הטלפוני ניתן יהיה לתת לכם הצעת מחיר מסודרת. בו בזמן תוכלו לנסות לקבל הצעת מחיר גם דרך האתר של החברה שזמין למענכם. כל הצעת מחיר תהיה שונה, לכן קשה להגיע לקביעה שתהיה חד משמעית.
שאלה: מהי מידת הזמינות של מוקד שירות הלקוחות?
תשובה: הזמינות של מוקד שירות הלקוחות הינה זמינות גבוהה באופן יחסי. מוקד שירות הלקוחות פעיל בימים ראשון עד חמישי מהשעה 08:00 עד השעה 17:00. בימי שישי או בערבי חג המוקד זמין בין השעות 08:00 עד השעה 12:00. אם לא הצלחתם לתפוס את המוקד הטלפוני בזמן תוכלו לפנות דרך אמצעי אחר.
שאלה: האם ישנה זמינות רק דרך בר הפצות טלפון?
תשובה: כמו כל חברה גדולה ומשמעותית במשק הישראלי, קבוצת בר מציעה מגוון רחב של דרכים ליצירת קשר. אנו באתר שירות בקליק החלטנו לרכז בשבילכם את כל הדרכים הכי נפוצות. מהיום אתם יודעים כי תוכלו באמצעות שיחה טלפונית או שליחת הודעה לקבל מענה.
מספר טיפים לסיום:
- מה עושים לפני שמחייגים לשירות לקוחות בר הפצה? הטיפ החשוב ביותר שלנו אליכם הוא לנסות לקבל תשובות לעניינים השונים דרך אתר החברה. באתר תמצאו המון תשובות לשאלות שיכולות להעסיק אתכם. תזכרו כי ההמתנה למוקד שירות הלקוחות יכולה לקחת זמן רב. אנו כאן מנסים להקל עליכם את הפרוצדורה עד כמה שאפשר.
- בר הפצה טלפון – 073-213-1968 זמין בשעות פעילות יחסית נרחבות. אך לצד האופציה הזאת תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות גם דרך הודעה ב-SMS או בוואטסאפ. כך שאם אתם פחות מעוניינים להמתין על הקו, תדעו שיש לכם עוד דרכים ליצירת קשר. הכי חשוב שתקבלו מענה מהיר לעניינים שמעסיקים אתכם בהקשרים השונים.
- מדוע שתרצו לפנות למוקד שירות הלקוחות של בר שליחויות? אם אתם עובדים עם החברה באופן שוטף, לא מן הנמנע כי יהיו שאלות שלא קיבלו מענה. בר הפצה שירות לקוחות טלפון נועד כדי שתקבלו תשובות לדברים שמעסיקים אתכם. בנוסף בעלי עסקים שעובדים עם חברות אחרות יכולים לקבל מענה דרך המספר לעניינים שונים טרם ההצטרפות.
- למה לחפש דרכי יצירת קשר באתר שירות בקליק? באתר שלנו תמצאו בר הפצה טלפון עדכני לצד מגוון רחב של דרכים נוספות ליצירת קשר. הדרכים המוצעות באתר הן הדרכים הכי מתקדמות והכי נפוצות ליצירת קשר מהירה. אם לא נוח לכם ליצור קשר דרך בר הפצות טלפון, תוכלו לבחור דרך אחרת שתתאים לכם. כל השירות המוצע באתר הינו בחינם, ללא קשר ישיר לבר שליחויות או לשלוחותיה.
רשימת טלפונים נוספים של בר הפצה ושליחויות שירות לקוחות
- בר הפצה טלפון – 073-213-1968
- בר הפצה שירות לקוחות טלפון -073-213-1968
- בר הפצות טלפון 073-213-1968
- בר שליחויות טלפון 073-213-1968
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות עיריית יקנעם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של עיריית יקנעם טלפון דף הבית עיריית יקנעם. מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של עיריית יקנעם טלפון של שירות
שירות לקוחות פיצה ניו יורק רמת גן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה ניו יורק רמת גן דף הבית פיצה ניו יורק סניף רמת גן- מבחר פיצות של פעם עם
שירות לקוחות בית אנה טיכו ירושלים טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית אנה טיכו ירושלים דף הבית בית אנה טיכו ירושלים הבית ההיסטורי פתוח עם גלריות משופצות ותערוכת קבע מחודשת
שירות לקוחות גרקו מסעדה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גרקו מסעדה טלפון דף הבית גרקו מציעה חוויה יוונית אותנטית של מטבח קלאסי עם מגוון עצום של מאכלים
שירות לקוחות פיצה הוליווד טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה הוליווד דף הבית פיצה הוליווד – פיצה איטלקית טעימה עם מגוון רחב של תוספות ושירות מהלב. מבט
שירות לקוחות פיצה פדאל חיפה חורב טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה פדאל חיפה חורב טלפון דף הבית פיצה פדאל מציעה לכם חגיגה של פיצות ומאפים לצד כריכים, סלטים
ממש אפסורד שאי אפשר להתקשר טלפוני לבר משלוחים
נכון
חבללללללל
בר הפצה מזעזעים, אין טלפון, שולחים סמס שלא היינו בבית כשכן היינו ואין עם מי לדבר
כנל פה
שרות מביש
חברה שלא ניתן לשוחח עם מוקד טלפוני אנושי אלא רק בווטצאפ , אינה יכולה לקבל ביקורת טובה. אני נותן לכם 0 גדול
חברה גרועה ביותר. סיוט. לא ניתן להשיג אותם בכלל! ממש גרועים. שירות על הפנים. מתחת לכל ביקורת. ציון 1.
גרוע, גרוע, גרוע ביותר
שרות על הפנים
לא ניתן לקבל מענה אנושי
השליח מאחר בחוצפה בלתי רגילה
יושבים ןמחכים שעתיים ואז נשלחת הודעה של חלון זמן נוסף לאחור של עוד שעתיים
חצופים
למה אין לכם מענה טלפוני זה לא מקובל . שבועות מנסה להשיג אותכם. 0533261620
אתם שולחים לי הודעת SMS לבוא לקחת את החבילה שלי מחנות בזכרון, אני נוסע עם שני אוטובוסים ובכלל אין חבילה שם. איזה מין שירות גרוע זה? איך אתם מאבדים חבילות?
וגם אין שום אפשרות לדבר איתכם בטלפון
למה אי אפשר לדבר איתכם דרך שיחה טלפונית
אין נציג טלפוהי לשוחח עימו וזה אבסורד. מבקשת דחוף עכשיו לשוחח עם נציג.
חברה על הפנים ולא רצינית… לא מומלץ בכלל.
תיאמתי איסוף 4 ימים ליפני מועד האיסוף לשעה מסויימת ומקום מסויים, ביום האיסוף מתברר שהם עשו טעות בכתובת המשלוח וגם בשעות… (מזל שהשליח היה נחמד והתקשר בבוקר מוקדם לברר לפני ההגעה) לאחר התכתבות מטישה עם נציגת שרות (כי אי אפשר לדבר טלפונית ולמצוא תשובות בשום מקום) היה נדרש לתאם מחדש לשבוע לאחר מכן!! פשוט זוועה שאין עם מי לדבר.
שירות גרוע מאוד המשלוחים מגיעים אחרי המון זמן ואין מענה בטלפון אין טלפון בכלל
חברה נוראית נוראית נוראית מי שמע על זה שאי אפשר לדבר עם נציג
לידיעתכם שליחה שלכם לא החזירה לבזק מכשיר ישו שנתתי לה במקום המכשיר החדש שקיבלתי מבזק.
היא גם שלחה לבזק מסמך בו אני חתומה שלא החזרתי את המכשיר הישן.
אני מצהירה בזאת שלא חתמתי על שום מסמך ורואה בכך זיוף ומרמה מנציגה שלכם.
התקשר אלי שליח בלי לתאם שנמצא למטה ואם אני יכולה לרדת לקחת את המשלוח, הסברתי שאני לא בבית ואשמח שישאיר לי בבניין את החבילה, טען שאין לו חנייה אז הוא לא יוצא מהרכב שאו שאני אבוא לקחת מלמטה או שהוא לא משאיר, הצעתי לדבר איתו כשאהיה בדרך לבית עוד כשעה מהמועד שדיברנו ואז נתאם איסוף שאקח ממנו מהרכב, מאז השליח לא עונה בטלפון, מנתק את השיחות ולא מתייחס.
שירות ויחס מזעזעים
בנוסף אין אפשרות ליצור קשר טלפוני עם המוקד רק בוואטספ וגם שם אין מענים.
קיבלתי משלוח של BarGroup הבוקר שאשמורת שלחה דרככם. המשלוח נעשה בזלזול רב. נקישה בדלת, זריקה על הרצפה ובריחת השליח במהירות…. מספר משלוח 2014191131108
החבילה שלי צריכה להגיע לקיבוץ פרוד והחברה מודיעה לי על איסוף בבית ג'ן רחוק כשעה מהבית שלי. אני לא יכולה להגיע כל כך רחוק. הבית שלי בהרחבה קיבוץ פרוד וכל ישוב אחר שאתם מציעים רחוק יותר משעה. ההזמנה שלי CNB21773664
חרא של חברה!!!!!!!!!!!!!!
מבטיחים ולא מקיימים אין מענה ואין התייחסות
אין מענה , שירות מאוד גרוע
מזעזעים…אין מענה אנושי…
ולא עונים בווצטאפ
בעלי עסקים אל תתקרבו לחברה הזו
מחפירה בשירות
שירות זבעה , לא מספיק שאין מענה נציגים לא חוזרים לא באותספ לא בסמס אין עם מי לדבר עבים מה שבה להם מחליטים על דעת הצמם להן חבילה תגיעה
קבלתי הודעה שהחבילה שהזמנתי בחנות. אבל בחנות לא קיבלו .ממש בלגן אחד גדול ואן עם מי לדבר
שמעון קרה גם לי עכשיו. מה עשית בסוף?? שילמתי מלא כסף חוצפה.. אם הצלחת. למצוא שרך לקבל את החבילה שלך ממש אשמח לשעת איך
כמו שכתבו קודמים כאן. אין שירות. לא בשום מדיה. מי עושה אינכם עסקים, לא הבנתי…
לא ניתן להגיע למח' שרות.
בווטצאפ לא עונים , בטלפון גם לא עונים.
אינני מבין איזה שרות זה.
קשה מאוד לעקוב אחרי הזמנה
השירות האוטומטי ממש לא יעיל
צריכה להיות אפשרות ש מענה אנושי
שלום אני מנסה לברר מה אם הכרטיס של בעלי
לפני מספר שעות רשמתי חוודתדעת שלילית. על בר הפצות החבילה נמצאה לכן חוזרת בי ולעניין שרות מצויין!
למה אי אפשר לדבר עם נציג?
שירות הלקוחות שלכם בוואטסאפ מזעזע, אני מנסה לתפוס אתכם כבר כמה ימים ללא הצלחה.
ברכות, הצלחתם לעקוף את הוט בשירות הגרוע ביותר במדינה
אתם פשוט אסון !!! למה אין נציג שירות טלפוני ? פח
רק כלפני יומיים אני ניצלתי להתעסק עם החברה הזאת בגלל שישראכרט מבצעת משלוחים דרכה. אני למדתי שלא קיים בחברה מענה אנושי רק דיגיטלי . אחרי שעברתי את כל הליך של מילוי הפרטים וקבעתי זמן למישלוח אני קיבלתי את כרטיס האשראי עד היום זה כבר 3 יומים.
אחרי ששלחתי מייל לשראכרט נציגת ישראכרט אמרה לי אחרי שיחה עם בר כל הארץ שהם הודיעו שם בלאגן גדול.
למה אין מספר טלפון להתקשרות רגילה? אין לי SMS, ואין לי ווטסאפ. ובכ"ז אני רוצה לדבר עם נציג שלכם. איך עושים זאת?
אין מענה טלפוני
המשלוח לא הגיע לנקודת האיסוף.
מחכה לשמוע ממכם מהקדם !
שליח התקשר צלצול אחד וניתק , חזרתי אליו אחרי שניה אומר שנסע כבר כי לא עניתי ,סתם התקשר כדי שייראו שחייג אחרי זה ברוב חוצפתו ביקשתי טלפון לדבר עם מישהו ענה לי שאני יכול לדבר עם הז…שלו וניתק לי בפרצוף..בחיים לא נתקלתי בשירות כזה…חבל אין ציון 0
אי אפשר לקבל שרות גרוע יותר מאשר החברה הזאת נותנת!!
שרות שהוא ביזיון!
שני ימי שישי חיכיתי לשוא כל היום לשליח שלא הגיע!
שלחו לי הודעה שהוא ניסה ליצור קשר ללא הצלחה. שקר וכזב! לא היה שום ניסיון להתקשר אליי! שלחו לי הודעה שהמשלוח (כרטיס אשראי) יתעכב בשעתיים. ועדיין – לא הגיע! אין למי להתקשר כי לא עונים בימי שישי.
שרות איום ונורא!
מתחת לכל ביקורת שירות פח אשפה אי אפשר לתאר את זה אחרת אני מחלק דרכם עיתונים רוצה לעזוב ואין עם מי לדבר צריך לפרסם בכל מקןם אפשרי לא להתקרב !
על תעבדו איתם חברה עם שירות גרוע לא באים בטענות שיקריות אין מענה טלפוני שירות הוואצפ על הפנים הכל מוקלד מראש לא נתקלתי מעולם בחברה כזאת אזהרה על
תעבדו איתם
חודשיים אני מחכה לשליחות מבזק
שרות מתחת לכל ביקורת !!
ציון 00
4 לינואר 2022
שלום לבר הפצה פניות הציבור.
בלתי אפשרי להשיג נציג אנושי לשיחה עמכם. וכמו שאמרו לפני אבסורד.
ועוד אוסיף זו בעיני התנהלות כוחנית מאוד כלפי לקוחות שיש לבחון אם עומדת בחוקי הצרכנות.
אוסף התלונות המופיע באתר מדבר בעד עצמו.
שמי א.א. ואני גרה בהרצליה פיתוח.
הזמנות שעשיתי מעלי אקספרס והובלו לנקודת מסירה באמצעות בר הפצה, הגיעו לנקודת איסוף בהרצליה העיר. גם כאשר ציינתי שאני מבקשת נקודות איסוף בהרצליה פיתוח.
נקודת האיסוף שקבעתם, נמצאת כ 6 קמ מבייתי במרחק של כחצי שעה נסיעה .
על כך יש להוסיף זמן חיפוש חניה ולעיתים תשלום על מגרש חניה.
וזמן שיבה זהה או ארוך יותר בהתאם לעומסי התנועה.
זוהי נקודת איסוף בלתי הגיונית בעליל. סותרת את כל המהות של משלוח נוח וקרוב לכתובת המשלוח שניקבעה בהזמנה.
מבירור שעשיתי עם כמה נקודות מסירה בהרצליה פיתוח נשמע בקורת קשה על התנהלות בר הפצה כלפי נקודות האיסוף. עולה כי, בר הפצה אינה משלמת בצורה הוגנת לנקודות איסוף קטנות ומשום כך הם מסרבים לעבוד איתה.
משום כך כניראה מפלה בר הפצה לרעה את תושבי הרצליה פיתוח, ומפנה אותם לנקודות איסוף בעיר הרצליה, הרחוקות מאוד ואינן נוחות כלל ועיקר. ובכך אני רואה טעם לפגם ואולי אפילו עבירה???
מחשבה נוספת שעלתה בראשי אולי בר הפצה, מנסה לייצר מצב, שעקב מיקום איסוף מרוחק מהרצליה פיתוח, יבצע הלקוח (בעל האמצעים??) בחירה של משלוח עד הבית ובכך תרוויח בר הפצה תשלום נוסף על משלוח. כלומר תייצר עושר שלא במשפט.
אולי יש לכם נתונים מצטברים בעניין זה?
וגם בזאת אני מוצאת טעם לפגם ואולי אפילו עבירה??
אני מבקשת לברר מהי עמדתה של בר הפצה בנידון, כיצד רואה בר הפצה את המצב, עד כמה יש אמת במחשבות שעלו בראשי?
ואם יש כוונה לשנות ולהיטיב את המצב . ומתי.
השליח שלח הודעה שלו היתי בבית ויצר איתי קשר ולא התקשר ולא כלום וכן היתי בבית הנצגים לא עוזרים בשום דבר משלמים כסף באוויר גועל נפש של חברה בחים אני לא אתעסק עם החברה זות
שירות מצויין. מענה בווצאפ מהיר ויעיל, והמשלוח הגיע מהר מאד
הכיצד?????
שירות על הפנים השליחים עושים צלצול מתנתק ככה סתם בשביל להגיד לך שאני התקשרתי לך 👎🏻👎🏻
השליח שלח הודעה שלו היתי בבית ויצר איתי קשר ולא התקשר ולא כלום וכן היתי בבית הנצגים לא עוזרים בשום דבר משלמים כסף באוויר גועל נפש של חברה בחים אני לא אתעסק עם החברה זות
לא הגיעו לא רק בחלון ההוזמן אלא בכלל! בשיא החוצפה שלחו הודעה – אפילו לא התקשרו – בה הפניה לזימון חדש שאפשרי רק לבעוד 4 !! ימים. לא להתעסק – חברה לא אמינה ולא מכבדת את לקוחותיה
אתם מעבירים חבילות לא לכתובת שאני ביקשתי לא אקנה יותר באתרים מחול
כמו כן אבדוק אפשרות לתביעה ייצוגית נגדכם לא מקובל לא השרות שלכם שלמעשה לא קיים אלא רק למי שמבין בווטסאף אבל אין לכם טלפון רגיל כנראה שאתם תשלמו הרבה כסף לאלפי לקוחות שאתם "מטרטרים" לרוץ לאסוף משלוח
לא ניתן ליצור קשר טלפוני עם בן אנוש בוואטסאפ עונה "גולם"אותה תשובה כל פעם.
יש לי חבילה אצלכם,מבקשת להחזיר .סיבת ההחזרה:לא ניתן ליצור קשר עם החברה.מספר המשלוח 8003165561
עלי לציין שאני אשה מבוגרת וכנראה מבחינת בר גרופי אין לי זכות קיום בעידן הדיגיטלי
שירות מזעזע!! שליחים חצופים ואין מענה בשירות לקוחות
פשוט שירותת גועל נפשש אין מענה טלפוני
אני מיכה לחבילה כבר מעל שלושה שבועות שולח הודעה עונים אחרי יום עם בכלל