נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר שליחויות

>>
>>
שירות לקוחות בר שליחויות טלפון

בר שליחויות מורכבת ממספר חברות אשר מספקות שליחויות ופתרונות לוגיסטיקה, משלוח והפצה ברחבי הארץ.

צור קשר שירות לקוחות קבוצת בר

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של בר שליחויות

צור קשר שירות לקוחות קבוצת בר

טלפון של שירות הלקוחות של בר שליחויות

מספר הטלפון הינו:  

073-2131968

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-21:00 | ו': 8:00-14:00

שירות לקוחות ב-SMS של בר שליחויות

מספר הטלפון ל-SMS הינו:

 0525944916

צור קשר באתר של בר שליחויות

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3xJ6QxW

הוואצפ של שירות הלקוחות של בר שליחויות

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

0526857088

בר הפצה שירות לקוחות

קבוצת בר הפצה הינה קבוצה של חברות המספקות פתרונות לוגיסטיים מתקדמים. החברה עצמה הוקמה בשנת 1990 מתוך שאיפה להעניק שירותי שילוח יעילים בכל הארץ. הרצון הטבעי היה להעניק לכל אחד מהלקוחות את השירותים הכי נפוצים תחת קורת גג אחת. בלי להגיע למצב בו יהיה עליו להתרוצץ בין חברות שילוח שונות שלכל אחת מהן תנאים וקריטריונים משלה. 

לקבוצת בר הפצה ישנם כ-100 סניפים מדן ועד אילת, יחד עם מאות שליחים שפרוסים בכל הארץ. מעוניינים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות לתיאום משלוח? רוצים לקבל מידע לפני שתפנו לחברה לשיתוף פעולה? באתר שירות בקליק תבלו בר הפצה טלפון בו יהיה לכם מענה לכל דבר שתרצו לדעת. האתר הוקם כדי שלא תמצאו את עצמכם מבצעים החלטות שיתבררו בדיעבד כהחלטות שגויות.

קבוצת בר הפצה ושילוח

בעולם של ימינו כל בעל עסק מבין כי הוא חייב לספר שירותי שילוח מתקדמים. מרבית הלקוחות מעדיפים להישאר בבית כדי לקבל את המשלוח עד אליהם. בר הפצה הינה החברה המובילה לשירותי משלוח כאן אצלנו בישראל. החברה מבצעת מעל למיליון מסירות של חבילות בכל יום, לא פחות מ-3000 קווי חלוקה ואלפי שליחים. אי אפשר להתעלם מהעובדה כי מדובר על החברה הגדולה בישראל למשלוחים מהירים. בתור בעלים של עסק תרצו לדעת כי את האחריות אתם מפקידים בידיים הנכונות. בר שליחויות טלפון זמין כאן אצלנו באתר כדי שתקבלו מענה מקצועי לכל שאלה שמטרידה אתכם.

בר שליחויות שירות לקוחות

צריכים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של בר הפצה ושליחויות? באתר שירות בקליק תמצאו את כל הדרכים הכי עדכניות ליצירת קשר. בר הפצה שירות לקוחות טלפון הוא הבחירה הטבעית. המספר הטלפוני של מוקד שירות הלקוחות הוא – 073-213-1968 בזמינות יחסית גבוהה. תוכלו לשוחח עם נציגים על תיאום משלוח, תיאום מסירה או כל דבר אחר שמעסיק אתכם. מוקד שירות הלקוחות עובד בשבילכם ולמענכם כל הזמן.   

מה עושים אלה שלא רוצים ליצור קשר דרך בר הפצה טלפון? כמובן שיש עוד דרכים נוספות ליצירת קשר עם החברה. ניתן לפנות בהודעה טקסט SMS למספר 0525944916 או אפילו דרך הודעה בוואטסאפ למספר: 052-6857088. כל אחד רשאי לבחור את הדרך האידיאלית בשבילו, זאת שתהיה לו הכי נוחה. המון בעלי עסקים לא מוכנים להמתין זמן רב עד לקבלת מענה טלפוני אפקטיבי.

אתר האינטרנט של בר הפצה

מעוניינים לבדוק מה הסטטוס העדכני של המשלוח? רוצים לקבל הצעת מחיר על שירותי משלוחים? באתר של קבוצת בר תוכלו לקבל המון אינפורמציה טרם השיחה למוקד שירות הלקוחות. בר הפצה שירות לקוחות זמין, אך לא תמיד יהיה צורך לפנות אליהם באופן מידיי על המקום. שווה לבחון קודם כל את האתר בו תוכלו לקבל מענה למגוון שאלות חשובות: www.bar-ltd.co.il

שאלות ותשובות

שאלה: השירות של החברה מיועד רק ללקוחות עסקיים?

תשובה: קבוצת בר מאגדת בתוכה כמה חברות שכל אחת מהן פונה לאוכלוסייה שונה. לצד הפנייה לקהל העסקי, בר הפצה מספקת שירות גם ללקוחות פרטיים. החברה מבצעת מסירות של דואר וחבילות מאדם לאדם, גם אם מדובר על עניינים פרטיים כאלה שלא נוגעים לעסקים.

שאלה: כמה עולה לבצע שליחות עם בר הפצה?

תשובה: בא לכם לקבל הצעת מחיר אפקטיבית בשבילכם? זה הזמן לחייג אל  בר שליחויות טלפון 073-213-1968. במקום שירות הלקוחות הטלפוני ניתן יהיה לתת לכם הצעת מחיר מסודרת. בו בזמן תוכלו לנסות לקבל הצעת מחיר גם דרך האתר של החברה שזמין למענכם. כל הצעת מחיר תהיה שונה, לכן קשה להגיע לקביעה שתהיה חד משמעית.

שאלה: מהי מידת הזמינות של מוקד שירות הלקוחות?

תשובה: הזמינות של מוקד שירות הלקוחות הינה זמינות גבוהה באופן יחסי. מוקד שירות הלקוחות פעיל בימים ראשון עד חמישי מהשעה 08:00 עד השעה 17:00. בימי שישי או בערבי חג המוקד זמין בין השעות 08:00 עד השעה 12:00. אם לא הצלחתם לתפוס את המוקד הטלפוני בזמן תוכלו לפנות דרך אמצעי אחר.

שאלה: האם ישנה זמינות רק דרך בר הפצות טלפון?

תשובה: כמו כל חברה גדולה ומשמעותית במשק הישראלי, קבוצת בר מציעה מגוון רחב של דרכים ליצירת קשר. אנו באתר שירות בקליק החלטנו לרכז בשבילכם את כל הדרכים הכי נפוצות. מהיום אתם יודעים כי תוכלו באמצעות שיחה טלפונית או שליחת הודעה לקבל מענה.

מספר טיפים לסיום:

  • מה עושים לפני שמחייגים לשירות לקוחות בר הפצה? הטיפ החשוב ביותר שלנו אליכם הוא לנסות לקבל תשובות לעניינים השונים דרך אתר החברה. באתר תמצאו המון תשובות לשאלות שיכולות להעסיק אתכם. תזכרו כי ההמתנה למוקד שירות הלקוחות יכולה לקחת זמן רב. אנו כאן מנסים להקל עליכם את הפרוצדורה עד כמה שאפשר.
     
  • בר הפצה טלפון – 073-213-1968 זמין בשעות פעילות יחסית נרחבות. אך לצד האופציה הזאת תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות גם דרך הודעה ב-SMS או בוואטסאפ. כך שאם אתם פחות מעוניינים להמתין על הקו, תדעו שיש לכם עוד דרכים ליצירת קשר. הכי חשוב שתקבלו מענה מהיר לעניינים שמעסיקים אתכם בהקשרים השונים.
     
  • מדוע שתרצו לפנות למוקד שירות הלקוחות של בר שליחויות? אם אתם עובדים עם החברה באופן שוטף, לא מן הנמנע כי יהיו שאלות שלא קיבלו מענה. בר הפצה שירות לקוחות טלפון נועד כדי שתקבלו תשובות לדברים שמעסיקים אתכם. בנוסף בעלי עסקים שעובדים עם חברות אחרות יכולים לקבל מענה דרך המספר לעניינים שונים טרם ההצטרפות.

  • למה לחפש דרכי יצירת קשר באתר שירות בקליק? באתר שלנו תמצאו בר הפצה טלפון עדכני לצד מגוון רחב של דרכים נוספות ליצירת קשר. הדרכים המוצעות באתר הן הדרכים הכי מתקדמות והכי נפוצות ליצירת קשר מהירה. אם לא נוח לכם ליצור קשר דרך בר הפצות טלפון, תוכלו לבחור דרך אחרת שתתאים לכם. כל השירות המוצע באתר הינו בחינם, ללא קשר ישיר לבר שליחויות או לשלוחותיה. 

רשימת טלפונים נוספים של בר הפצה ושליחויות שירות לקוחות

  1. בר הפצה טלפון – 073-213-1968
  2. בר הפצה שירות לקוחות טלפון -073-213-1968
  3. בר הפצות טלפון 073-213-1968
  4. בר שליחויות טלפון 073-213-1968

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מסעדות

שירות לקוחות בר אימפריאל טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בר אימפריאל דף הבית בר יוקרתי בעיצוב קולוניאלי השוכן במלון שמוגשים בו קוקטיילים ייחודיים וארוחות קלות בסגנון פיוז'ן אסייתי.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

88 תגובות

  1. בר הפצה מזעזעים, אין טלפון, שולחים סמס שלא היינו בבית כשכן היינו ואין עם מי לדבר

  2. חברה שלא ניתן לשוחח עם מוקד טלפוני אנושי אלא רק בווטצאפ , אינה יכולה לקבל ביקורת טובה. אני נותן לכם 0 גדול

  3. חברה גרועה ביותר. סיוט. לא ניתן להשיג אותם בכלל! ממש גרועים. שירות על הפנים. מתחת לכל ביקורת. ציון 1.

  4. שרות על הפנים
    לא ניתן לקבל מענה אנושי
    השליח מאחר בחוצפה בלתי רגילה
    יושבים ןמחכים שעתיים ואז נשלחת הודעה של חלון זמן נוסף לאחור של עוד שעתיים
    חצופים

  5. למה אין לכם מענה טלפוני זה לא מקובל . שבועות מנסה להשיג אותכם. 0533261620

  6. אתם שולחים לי הודעת SMS לבוא לקחת את החבילה שלי מחנות בזכרון, אני נוסע עם שני אוטובוסים ובכלל אין חבילה שם. איזה מין שירות גרוע זה? איך אתם מאבדים חבילות?

  7. אין נציג טלפוהי לשוחח עימו וזה אבסורד. מבקשת דחוף עכשיו לשוחח עם נציג.

  8. חברה על הפנים ולא רצינית… לא מומלץ בכלל.
    תיאמתי איסוף 4 ימים ליפני מועד האיסוף לשעה מסויימת ומקום מסויים, ביום האיסוף מתברר שהם עשו טעות בכתובת המשלוח וגם בשעות… (מזל שהשליח היה נחמד והתקשר בבוקר מוקדם לברר לפני ההגעה) לאחר התכתבות מטישה עם נציגת שרות (כי אי אפשר לדבר טלפונית ולמצוא תשובות בשום מקום) היה נדרש לתאם מחדש לשבוע לאחר מכן!! פשוט זוועה שאין עם מי לדבר.

  9. שירות גרוע מאוד המשלוחים מגיעים אחרי המון זמן ואין מענה בטלפון אין טלפון בכלל

  10. חברה נוראית נוראית נוראית מי שמע על זה שאי אפשר לדבר עם נציג

  11. לידיעתכם שליחה שלכם לא החזירה לבזק מכשיר ישו שנתתי לה במקום המכשיר החדש שקיבלתי מבזק.
    היא גם שלחה לבזק מסמך בו אני חתומה שלא החזרתי את המכשיר הישן.
    אני מצהירה בזאת שלא חתמתי על שום מסמך ורואה בכך זיוף ומרמה מנציגה שלכם.

  12. התקשר אלי שליח בלי לתאם שנמצא למטה ואם אני יכולה לרדת לקחת את המשלוח, הסברתי שאני לא בבית ואשמח שישאיר לי בבניין את החבילה, טען שאין לו חנייה אז הוא לא יוצא מהרכב שאו שאני אבוא לקחת מלמטה או שהוא לא משאיר, הצעתי לדבר איתו כשאהיה בדרך לבית עוד כשעה מהמועד שדיברנו ואז נתאם איסוף שאקח ממנו מהרכב, מאז השליח לא עונה בטלפון, מנתק את השיחות ולא מתייחס.
    שירות ויחס מזעזעים
    בנוסף אין אפשרות ליצור קשר טלפוני עם המוקד רק בוואטספ וגם שם אין מענים.

  13. קיבלתי משלוח של BarGroup הבוקר שאשמורת שלחה דרככם. המשלוח נעשה בזלזול רב. נקישה בדלת, זריקה על הרצפה ובריחת השליח במהירות…. מספר משלוח 2014191131108

  14. החבילה שלי צריכה להגיע לקיבוץ פרוד והחברה מודיעה לי על איסוף בבית ג'ן רחוק כשעה מהבית שלי. אני לא יכולה להגיע כל כך רחוק. הבית שלי בהרחבה קיבוץ פרוד וכל ישוב אחר שאתם מציעים רחוק יותר משעה. ההזמנה שלי CNB21773664

  15. חרא של חברה!!!!!!!!!!!!!!
    מבטיחים ולא מקיימים אין מענה ואין התייחסות

  16. מזעזעים…אין מענה אנושי…
    ולא עונים בווצטאפ
    בעלי עסקים אל תתקרבו לחברה הזו
    מחפירה בשירות

  17. שירות זבעה , לא מספיק שאין מענה נציגים לא חוזרים לא באותספ לא בסמס אין עם מי לדבר עבים מה שבה להם מחליטים על דעת הצמם להן חבילה תגיעה

  18. קבלתי הודעה שהחבילה שהזמנתי בחנות. אבל בחנות לא קיבלו .ממש בלגן אחד גדול ואן עם מי לדבר

    1. שמעון קרה גם לי עכשיו. מה עשית בסוף?? שילמתי מלא כסף חוצפה.. אם הצלחת. למצוא שרך לקבל את החבילה שלך ממש אשמח לשעת איך

  19. כמו שכתבו קודמים כאן. אין שירות. לא בשום מדיה. מי עושה אינכם עסקים, לא הבנתי…

  20. לא ניתן להגיע למח' שרות.
    בווטצאפ לא עונים , בטלפון גם לא עונים.
    אינני מבין איזה שרות זה.

  21. קשה מאוד לעקוב אחרי הזמנה
    השירות האוטומטי ממש לא יעיל
    צריכה להיות אפשרות ש מענה אנושי

  22. לפני מספר שעות רשמתי חוודתדעת שלילית. על בר הפצות החבילה נמצאה לכן חוזרת בי ולעניין שרות מצויין!

  23. שירות הלקוחות שלכם בוואטסאפ מזעזע, אני מנסה לתפוס אתכם כבר כמה ימים ללא הצלחה.
    ברכות, הצלחתם לעקוף את הוט בשירות הגרוע ביותר במדינה

  24. רק כלפני יומיים אני ניצלתי להתעסק עם החברה הזאת בגלל שישראכרט מבצעת משלוחים דרכה. אני למדתי שלא קיים בחברה מענה אנושי רק דיגיטלי . אחרי שעברתי את כל הליך של מילוי הפרטים וקבעתי זמן למישלוח אני קיבלתי את כרטיס האשראי עד היום זה כבר 3 יומים.
    אחרי ששלחתי מייל לשראכרט נציגת ישראכרט אמרה לי אחרי שיחה עם בר כל הארץ שהם הודיעו שם בלאגן גדול.

  25. למה אין מספר טלפון להתקשרות רגילה? אין לי SMS, ואין לי ווטסאפ. ובכ"ז אני רוצה לדבר עם נציג שלכם. איך עושים זאת?

  26. אין מענה טלפוני
    המשלוח לא הגיע לנקודת האיסוף.
    מחכה לשמוע ממכם מהקדם !

  27. שליח התקשר צלצול אחד וניתק , חזרתי אליו אחרי שניה אומר שנסע כבר כי לא עניתי ,סתם התקשר כדי שייראו שחייג אחרי זה ברוב חוצפתו ביקשתי טלפון לדבר עם מישהו ענה לי שאני יכול לדבר עם הז…שלו וניתק לי בפרצוף..בחיים לא נתקלתי בשירות כזה…חבל אין ציון 0

  28. שרות שהוא ביזיון!
    שני ימי שישי חיכיתי לשוא כל היום לשליח שלא הגיע!
    שלחו לי הודעה שהוא ניסה ליצור קשר ללא הצלחה. שקר וכזב! לא היה שום ניסיון להתקשר אליי! שלחו לי הודעה שהמשלוח (כרטיס אשראי) יתעכב בשעתיים. ועדיין – לא הגיע! אין למי להתקשר כי לא עונים בימי שישי.
    שרות איום ונורא!

  29. מתחת לכל ביקורת שירות פח אשפה אי אפשר לתאר את זה אחרת אני מחלק דרכם עיתונים רוצה לעזוב ואין עם מי לדבר צריך לפרסם בכל מקןם אפשרי לא להתקרב !

  30. על תעבדו איתם חברה עם שירות גרוע לא באים בטענות שיקריות אין מענה טלפוני שירות הוואצפ על הפנים הכל מוקלד מראש לא נתקלתי מעולם בחברה כזאת אזהרה על
    תעבדו איתם

    חודשיים אני מחכה לשליחות מבזק

  31. 4 לינואר 2022

    שלום לבר הפצה פניות הציבור.

    בלתי אפשרי להשיג נציג אנושי לשיחה עמכם. וכמו שאמרו לפני אבסורד.

    ועוד אוסיף זו בעיני התנהלות כוחנית מאוד כלפי לקוחות שיש לבחון אם עומדת בחוקי הצרכנות.

    אוסף התלונות המופיע באתר מדבר בעד עצמו.

    שמי א.א. ואני גרה בהרצליה פיתוח.

    הזמנות שעשיתי מעלי אקספרס והובלו לנקודת מסירה באמצעות בר הפצה, הגיעו לנקודת איסוף בהרצליה העיר. גם כאשר ציינתי שאני מבקשת נקודות איסוף בהרצליה פיתוח.

    נקודת האיסוף שקבעתם, נמצאת כ 6 קמ מבייתי במרחק של כחצי שעה נסיעה .

    על כך יש להוסיף זמן חיפוש חניה ולעיתים תשלום על מגרש חניה.

    וזמן שיבה זהה או ארוך יותר בהתאם לעומסי התנועה.

    זוהי נקודת איסוף בלתי הגיונית בעליל. סותרת את כל המהות של משלוח נוח וקרוב לכתובת המשלוח שניקבעה בהזמנה.

    מבירור שעשיתי עם כמה נקודות מסירה בהרצליה פיתוח נשמע בקורת קשה על התנהלות בר הפצה כלפי נקודות האיסוף. עולה כי, בר הפצה אינה משלמת בצורה הוגנת לנקודות איסוף קטנות ומשום כך הם מסרבים לעבוד איתה.

    משום כך כניראה מפלה בר הפצה לרעה את תושבי הרצליה פיתוח, ומפנה אותם לנקודות איסוף בעיר הרצליה, הרחוקות מאוד ואינן נוחות כלל ועיקר. ובכך אני רואה טעם לפגם ואולי אפילו עבירה???

    מחשבה נוספת שעלתה בראשי אולי בר הפצה, מנסה לייצר מצב, שעקב מיקום איסוף מרוחק מהרצליה פיתוח, יבצע הלקוח (בעל האמצעים??) בחירה של משלוח עד הבית ובכך תרוויח בר הפצה תשלום נוסף על משלוח. כלומר תייצר עושר שלא במשפט.

    אולי יש לכם נתונים מצטברים בעניין זה?

    וגם בזאת אני מוצאת טעם לפגם ואולי אפילו עבירה??

    אני מבקשת לברר מהי עמדתה של בר הפצה בנידון, כיצד רואה בר הפצה את המצב, עד כמה יש אמת במחשבות שעלו בראשי?

     ואם יש כוונה לשנות ולהיטיב את המצב . ומתי.

  32. השליח שלח הודעה שלו היתי בבית ויצר איתי קשר ולא התקשר ולא כלום וכן היתי בבית הנצגים לא עוזרים בשום דבר משלמים כסף באוויר גועל נפש של חברה בחים אני לא אתעסק עם החברה זות

  33. שירות מצויין. מענה בווצאפ מהיר ויעיל, והמשלוח הגיע מהר מאד

  34. ‏שירות על הפנים ‏ ‏השליחים עושים צלצול מתנתק ‏ככה סתם בשביל להגיד לך שאני התקשרתי לך 👎🏻👎🏻

  35. השליח שלח הודעה שלו היתי בבית ויצר איתי קשר ולא התקשר ולא כלום וכן היתי בבית הנצגים לא עוזרים בשום דבר משלמים כסף באוויר גועל נפש של חברה בחים אני לא אתעסק עם החברה זות

  36. לא הגיעו לא רק בחלון ההוזמן אלא בכלל! בשיא החוצפה שלחו הודעה – אפילו לא התקשרו – בה הפניה לזימון חדש שאפשרי רק לבעוד 4 !! ימים. לא להתעסק – חברה לא אמינה ולא מכבדת את לקוחותיה

  37. אתם מעבירים חבילות לא לכתובת שאני ביקשתי לא אקנה יותר באתרים מחול
    כמו כן אבדוק אפשרות לתביעה ייצוגית נגדכם לא מקובל לא השרות שלכם שלמעשה לא קיים אלא רק למי שמבין בווטסאף אבל אין לכם טלפון רגיל כנראה שאתם תשלמו הרבה כסף לאלפי לקוחות שאתם "מטרטרים" לרוץ לאסוף משלוח

  38. לא ניתן ליצור קשר טלפוני עם בן אנוש בוואטסאפ עונה "גולם"אותה תשובה כל פעם.
    יש לי חבילה אצלכם,מבקשת להחזיר .סיבת ההחזרה:לא ניתן ליצור קשר עם החברה.מספר המשלוח 8003165561
    עלי לציין שאני אשה מבוגרת וכנראה מבחינת בר גרופי אין לי זכות קיום בעידן הדיגיטלי

  39. פשוט שירותת גועל נפשש אין מענה טלפוני
    אני מיכה לחבילה כבר מעל שלושה שבועות שולח הודעה עונים אחרי יום עם בכלל

  40. על הפנים, לא אמינים הודעתי גם לישרכרט, חבח על הזמן.

  41. מתקשרים לשירות לקוחות טלפונית ואין מענה.
    גם ב SMS – הפסקתם להשיב. רק תשובות בוט שמטעות את הלקוח.
    מאכזב מאוד שירות כזה, ולעומת שירות מעולה שאני מקבל בהספקות של משלוחי נספרסו.
    חג שמח, איכזבתם אותי

  42. מדוע לא עונים כאשר מתקרים לטלפון שציינתם.
    גם ב SMS התשובה (בעדינות מטומטמת) כי אתם משתמשים בבוט שרק תוקע את הבעיה ואין תשובה.
    במשלוחי נספרסו אלי – אתם ממש מצוינים, אך כאן כאשר צריכים לברר היכן משלוח שנעלם אחרי 3 ימים שנמצא בדרך לחנות = אין תגובה.
    איכזבתם אותי.
    חג פסח שמח.

  43. שרות גרוע ומתסכל בושה יום דלם לתאם פכרינג שליחות עם נציגים ללא הבנת הנקרא

  44. תתביישו לכם, זאת חברה ששמה פס ארוך על כל לקוחותיה..כמה תלונות רק תלונות ואיש לא עונה, מגיב, שום מענה אנושי רק לדבר לקיר.
    מתחת לכל ביקורת!

  45. אפס בתודעת שירות, ככה גם בזמני האספקה.
    דיווחים שיקריים על נסיונות מסירה
    לא מזמין דרכם יותר וממליץ גם לכם

  46. אין טלפון לדבר עם נציג – אין תגובה שעונה לבעיה בווטסאפ

  47. משלוח מיכלי co2למכשיר תמי 4 לא הגיע בזמן ונכתבה הודעה שיקרית שלא השיגו אותנו – חיכינו בבית לפי הדרישה.
    אין עם מי לדבר אלא רק בווטסאפ או במייל- זה לא שירות לקוחות !!!

  48. שירות גרוע. לא עומדים במועד שנקבענ, בלתי אפשרי ליצור אתכם קשר

  49. שרות מביש
    אין מענה אנושי
    כל המענה הרובוטי לא זמין
    רשמו לי הודעה שאני לא בבית ואני בבית
    בושההההההההההההה

  50. חברה גרועה ביותר
    שליח חוצפן ברח לי עם המשלוח גועל נפש שירות לקוחות אחי גרוע שיש לא לקבל מהם שירות
    חבל על הכזבה !

    אין ישרות לקוחות כלל הזייה ממש

  51. שירות לקוחות מחורבן. התכתבות ווטסאפ שמשאירה אותך שעה בין כל שורה שהם כותבים. אין מענה אנושי. אין עם מי לדבר. מעצבן ממש. דירוג אפס!

  52. השליח לא מעוניין למסור את המשלוח מאמזון וסימן כבר לפני יומיים שהמשלוח נמסר למרות שלא נמסר, בנוסף הוא מבקש שאגיע אליו לבית בעוד שילמתי על המשלוח ומגיע לי שליחות.
    כמו כן הוא לא מעוניין למסור את כרטיס האשראי בטענה שאני לא זמין ולא נמצא בבית.
    הוא דיבר בצורה מזלזלת ובוטה עכשיו בשיחה איתו טלפונית וכל זאת ליד המנהל.

  53. פשוט ביזיון שאין מענה טלפוני אנושי. גם כשמשאירים הודעה בבקשה ליצירת קשר לא מתייחסים. ביזיון של שירות

  54. כן. בכל אפסורד בזות, גם משלוחים לאחר ואום לא מגיים, שולח לא ידעה חיממו מיקום- כתובת

  55. בר שליחויות זו החברה הטובה בעולם
    דבר אחד חסר בה = שירות לקוחות
    הדבר הכי מסובך זה יצירת קשר עם שירות הלקוחות .
    אני מנסה כבר חודשיים להשיג אתכם.
    זה הזוי .
    מיכאל גבאי
    0506355531

  56. חברה פח אשפה . מיץ של זבל אנושי עם שירות לקוחות בתחתית

  57. מזעזעים הזמנתי לוח שנה להורים כמתנה לשנה החדשה מאתר שעובד עם הבר
    ואמרו לי שיגיע לפני החג
    ובסוף היה תקלה שלא הגיע כל החבילות
    זה לא אמור להיות כל החברות האחרות שהם אומרים זמן זה מגיע בזמן
    בגגל החברה יש לי אכזבה מאד גדולה
    אתם לא אמינים בכלללללל

  58. חברה מזעזעת שירות לקוי ביותר!!!!
    תמיד יש איתם בעיות! תמיד השליחים שלהם לא מגיעים ליעד בזמן , לא זמינים לא ניתן לחזור
    והשירות לקוחות הכי גרוע שנתקלתי בו ! אין דרך להשיג אותם

  59. השליח פעם אחת הגיע בלי לתאם ולאחר שכבר תואם מועד חדש לא הגיע כלל אבל כמו שקרנים שלחו הודעה שלא הייתי זמין ולא בבית וכן הייתי ולא התקשרו כלל
    גם אין באתר שלהם אימייל של שרות לקוחות רק ווצאפ שעונים עליו אחרי מעל ל 3 שעות ולא נותנים תשובות בקיצור חבר לא משהוא

  60. שירות הכי גרוע אין עם מי לדבר בנוגע לחבילה שולחים סמס ואין עם מי לדבר אני יתלונן במועצה לצרכנות הטלפון שלי 0546310973 פליקס אנגל

  61. למה אין מענה אנושי לגבי משלוחים
    בsms ובווצ'אפ המענה גרוע שואל משהו ועונה מה שבא לו.

  62. למה לעזאזאל אין עם מי לדבר בחבר'ה הזאת??
    אני מחכה כבר שבועיים לחבילה ואין לי שום מושג איפה היא נמצאת ….

  63. רושמים שמגיעים ולא מגיעים
    אין טלפון להתקשר
    הם לא זמינים בווצאפ ושכן הם רושמים הודעות של בוטים
    פשוט שירות גרוע

  64. שירות הכי גרוע שיש בארץ בושה וחרפה לכם אני צריך למשול תרופות שכבר נימצאים בנקודת האיסוף ולא שלחת לי קוד איסוף בין 4 ספרות אנחנו אנשים מבוגרים לא יתכן דבר שכזה תתבישו לכם

  65. שרות על הפנים.כבר למעלה מחודש לא יכולה לקבל את המשלוח בגלל טעות של החברה.ציון 0

  66. אי אפשר להשיג את שרות הלקוחות בשום דרך,
    הזוי !!!
    אני מפסיק להשתמש בשרותים שלהם …

  67. מחכה למשלוח 3 שבועות. כבר פעמיים תיאמתי איתם זמן, חיכיתי למשלוח, והוא לא הגיע, פעם אחת בטענה שהשליח לא הצליח להשיג אותי, טענה הזויה בהתחשב בעובדה שאף אחד לא התקשר אליי מהחברה באותו זמן, ופעם שנייה "עקב תקלה". לאחר ביטול המשלוח, החברה לא יצרה איתי קשר מספר ימים, בלי אפשרות לתאם תאריך הגעה חדש, או לברר אצלם למה המשלוח לא הגיע בזמן המתואם. לאחר מספר ימים, ביום אחר לחלוטין מהמתואם, כך שלא הייתי זמינה, השליח מתקשר שהוא אצלי בבית. מאחר ולא ציפיתי לשיחה, לא הספקתי לענות לשיחה עד שהוא ניתק, והוא לא ניסה לחזור אלי, למרות שהוא התקשר פעם אחת לזמן קצר מאוד. לא היה ניתן לחזור אל המספר שהתקשר אלי. ניסיתי לתקשר עם החברה בווצאפ, ולוקח להם המון זמן עד שעונים.
    מקווה שאף אחד אחר לא ינסה להשתמש בשירותי החברה, השירות גרוע ולא אמין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של בר שליחויות

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של בר שליחויות רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של בר שליחויות. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של בר שליחויות, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של בר שליחויות, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של בר שליחויות, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.