נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גודיז (Goodies)

>>
>>
שירות לקוחות גודיז (Goodies) טלפון

לאומי גודיז (Goodies) הוא פרויקט ששייך ללאומי המציע הטבו מבצעים וגיפטקארדים.

צור קשר שירות לקוחות גודיז

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של גודיז (Goodies)

צור קשר שירות לקוחות גודיז

טלפון של שירות הלקוחות של גודיז

מספר הטלפון הינו:

5522*

צור קשר באתר של גודיז

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3ihwDrM

הפייסבוק של שירות הלקוחות של גודיז

שם דף הפייסבוק הינו:

לאומי דיגיטל Leumi Digital

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של גודיז

שם ערוץ היוטיוב הינו:

לאומי דיגיטל Leumi Digital
 

הטוויטר של שירות הלקוחות של גודיז

חשבון הטוויטר הינו:

Bank Leumi Digital
 

לאומי גודיז טלפון, מהווה תכנית ההטבות של בנק לאומי, היא זאת שמחליפה את התכנית שהייתה בשיתוף כרטיסי האשראי שלה לשעבר לאומי קארד מקס. התכנית מעניקה הטבות ללקוחות הבנק על פעולות שונות. גודיז טלפון הינה תכנית ההטבות של בנק לאומי, בעודה מעניקה ללקוחות של בנק לאומי הטבות והנחות בבתי עסק כאלו ואחרים. התכנית גודיז טלפון מיועדת ללקוחות בנק לאומי, שיש להם כרטיס אשראי אחד או יותר שהונפקו באמצעות בנק לאומי.

התכנית הזאת מחליפה את התוכנית הקודמת שלה עם לאומי קארד מקס, אשר בה לקוחות בנק לאומי קיבלו כל מיני הטבות. בעקבות מכירת כרטיסי האשראי, בנק לאומי, ככל הנראה, החליט לצאת בתכנית ייעודית שתחזק אותו ושלא תפגע בו לאחר הפרדת האשראי. כל לקוח של בנק לאומי, אשר מבצע פעולות עם כרטיס אשראי, בין אם פרטי ובין אם עסקי, או לחלופין לקוח שמבצע פעולות בנקאיות בחשבון הבנק, זכאי לצבור "גודיז". גודיז הינם כמו נקודות דיגיטליים אשר אפשרי בהחלט לפדות אותן ולקבל תמורתן הטבה או הנחה על מוצרים, שירותים או פעילות מסוימת של עסקים המשתתפים בתכנית. שיטת הצבירה היא באופן חודשי, קיימים סכומי מינימום ומקסימום, וקיימות הטבות בזמן ההצטרפות. על מנת ליהנות, אתם צריכים להוריד את האפליקציה של גודיז לטלפון הנייד שלכם.

כמה תוכלו לקבל באמצעות גודיז טלפון?

אתם יכולים לצבור גודיז טלפון על פעולות של רכישות עם כרטיס האשראי, ועל פעולות דיגיטליות (פעולות בנקאיות ולא בנקאיות) דרך האתר, האפליקציה או עמדות השירות. כמו כן, על אירועים מזכים שונים, שחלקם קיימים פעם אחת בלבד. והנה כמה שתוכלו לקבל באמצעות גודיז טלפון –

  • פעולות דיגיטליות – פעולה דיגיטלית בנקאית ראשונה בחודש מכל סוג – חמישה גודיז על פעולה ראשונה מכל קבוצה. קבוצה היא אחת מאלה: עובר ושב, פיקדונות וחסכונות, שיקים, העברות, מט"ח, כרטיסים. לכל קבוצה יש כמה פעולות. פעולה דיגיטלית שאינה בנקאית ראשונה – עשרה גודיז חד פעמי אם בוצעה לראשונה או לאחר חלוף חצי שנה. פעולה כזו כמו צ'אט עם בנקאי, רישום למייל ירוק וכולי. פעולה דיגיטלית ראשונה אי פעם – עשרה גודיז חד פעמי על פעולה שבוצעה לראשונה או לאחר חצי שנה.

  • כרטיס אשראי – על רכישות או הוצאות של אלפיים ₪ בחודש לפחות – מקבלים גודיז אחד על כל מאה ₪ של הוצאה. הצבירה מתחילה ברגע שסך ההוצאות על כל כרטיסי האשראי עולים על אלפיים ₪ בחודש ועד שמונת אלפים ₪. אם ביצעתם בסכום קטן יותר באותו חודש, לא תקבלו גודיז באותו חודש.

  • אירועים מזכים אחרים – השלמת תהליך הרשמה לתכנית על ידי הורדת האפליקציה לטלפון – חמישים גודיז באופן חד פעמי. פתיחת חשבון בנק לאומי – תקבלו עשרים גודיז חד פעמי. העברת משכורת חדשה אחת בחצי שנה אחרונה שמעל אלף ₪ – מקבלים עשרים גודיז חד פעמי. יום הולדת בנקאי (כל עשור ממועד התקשרות עם הבנק) – מקבלים עשרים גודיז חד פעמי.

מי קהל היעד של לאומי גודיז טלפון?

אם אתם לקוחות של בנק לאומי (כולל אלה שיש להם חשבון דיגיטלי כמו חשבון לאומי טוטאל דיגיטל), וגם יש לכם כרטיס אשראי אחד לפחות שהונפק על ידי הבנק – אז אתם יכולים להצטרף לתכנית של לאומי גודיז טלפון. התכנית מבוססת לפי מספר זהות. לכן במקרים של חשבונות משותפים רק אחד נהנה, ובחשבונות עסקיים החשבון מאפשר לצבור, אבל הימוש מתאפשר מחשבון פרטי. מבחינת הכרטיסים המשתתפים בתכנית, אז כפי שכתוב רק כרטיסי אשראי שהונפקו על ידי בנק לאומי . ברם, יש כרטיסים כמו הבאים שלא מזכים – כרטיס דביט (חיוב מיידי, דיירקט), כרטיס Cash Card, כרטיסי מתנה, כרטיס נטען, כרטיס חשבון בנק פפר (סניף של בנק לאומי), פליי קארד (FLY Card), לאומי Me או אחרים שהבנק יכול לקבוע. גם כרטיסים חוץ בנקאיים לא כלולים.

כיצד עובדת כל הקונסטלציה של גודיז טלפון?

על מנת להשתתף בתכנית של גודיז טלפון צריך להוריד את האפליקציה בחינם דרך חנויות האפליקציות. כברירת מחדל, כל לקוח בנק לאומי מצטרף לתכנית באופן אוטומטי ללא תשלום. לאחר ביצוע עסקאות, אתם צוברים את המטבעות. כאשר מגיעים לתאריך הראשון בחודש מסוים (העוקב את חודש הצבירה), מקבלים את הגודיז שנצברו בין ה-עשרים וחמש לחודש הקודם לחודש הצבירה ועד העשרים וארבע לחודש הצבירה.

באפליקציה, אפשק לחפש את ההטבות שאתם מעוניינים בהם, באם מדובר על פעילויות שונות, פנאי, הנחה על ביגוד, ארוחה וכדומה. לכל הטבה נקבע כמה הוא עולה ב- "גודיז" ולעיתים צריך להוסיף סכום מסוים נוסף בכסף כדי להשלים את קבלת ההטבה. ההטבות מתעדכנות מעת לעת באמצעות העסקים המתפעלים.  לאחר הזמנת ההטבה, תישלח הודעה על אישור ביצוע הרכישה לטלפון הסלולארי שלכם. בשביל לממש את ההטבה, אתם נדרשים להציג לבית העסק את אישור ההזמנה שנשלחה בהודעה, או כרטיס אשראי שנרכש דרכו, או קופון או אישור הזמנה בדואר אלקטרוני, או תעודת זהות – בהתאם לסוג ההטבה שבחרתם ולתנאיה. יש לציין כי אי אפשר להעביר גודיז שנותרו לחודש העוקב. ביום האחרון של אותו חודש בשעה 23:59 הם יימחקו ולא יהיה ניתן להשתמש בהם.

באיזה תרחישים אפשר להשתמש במטבעות של לאומי גודיז טלפון?

חישוב הצבירה של לאומי גודיז טלפון נעשה בין התאריכים עשרים וחמש לחודש ועד ה עשרים וארבע לחודש העוקב כאמור לעיל – זהו חודש הצבירה. הגודיז ניתנים לשימוש החל מתאריך הראשון לאחר חודש הצבירה. כמו למשל – צברתם גודיז בין התאריכים עשרים וחמש במרץ ועד עשרים וארבע באפריל. בתאריך הראשון במאי הגודיז יהיו זמינים לניצול. חשוב לשים לב כי המטבעות שנצברו, ניתנים לשימוש רק באותו חודש בלבד. כלומר, כל שאר המטבעות (הגודיז) שלא מומשו באותו חודש, נמחקים. לא ניתן להעביר את היתרה לחודש הבא. לדוגמה: אם באותו חודש מאי היה לכם שישים גודיז וניצלתם חמישים מהם, אזי העשרה גודיז יימחקו ולא ניתן להעביר אותם לחודש הבא.

איך בתכלס יוצרים קשר עם גודיז טלפון?

ככה בתכלס יוצרים קשר עם גודיז טלפון – לאומי גודיז טלפון – *5522 או 03-9545522. המוקד פעיל בימים א'-ה' בין השעות 8:00-19:00 ובימי ו' בין השעות 8:00-13:00.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

4 תגובות

  1. אני פשוט לא מבין אני מנצל את הגודיס שלי לקניות ברשת kingstore..משום מה תמיד מודיעים לי שהשתמשתי בזכות שלי החודש..אני מנסה פוקס שקניתי לפני חצי שנה מודיעים שגם ניצלתי את זכותי
    תגידי זה הטבה או שיווק אתרים לפי בחירתכם..נוכלים

  2. אין דרך ליצור קשר עם החברה. תמיד רשום לי שניצלתי הטבות למרות שלא נוצלו כלל.

  3. שירות גרוע !!סתם להזמין כרטיס לקולנוע 1 פלוס אחד אין קישור מתאים ומשום מה תמיד ניצלת את הגודיז מה שלא היה ולא נברא. בקיצור חרטא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של גודיז (Goodies)

כל המידע על שירות הלקוחות של גודיז (Goodies) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של גודיז (Goodies). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גודיז (Goodies), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של גודיז (Goodies), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של גודיז (Goodies), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.