נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גולברי (Golbary)

>>
>>
שירות לקוחות גולברי (Golbary) טלפון
צור קשר שירות לקוחות גולברי

גולברי (Golbary) היא אופנה נשים מובילה בישראל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של גולברי (Golbary)

צור קשר שירות לקוחות גולברי

טלפון של שירות הלקוחות של גולברי (Golbary)

מספר הטלפון הינו:  

03-9618040 

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-16:30 

צור קשר באתר של גולברי (Golbary)

כתובת האתר הינה:

https://www.golbary.co.il/

כתובת המייל של גולברי: 

office@golbary.co.il

הוואצפ של שירות הלקוחות של גולברי (Golbary)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-5896658

הפייסבוק של שירות הלקוחות של גולברי (Golbary)

שם דף הפייסבוק הינו:

גולברי – GOLBARY

ליצירת קשר ברשתות חברתיות נוספות של גולברי: 

האינסטגרם של שירות הלקוחות של גולברי (Golbary)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

golbary_il

טלפונים נוספים של גולברי שירות לקוחות

  1. שירות לקוחות גולברי טלפון 03-9618040.
  2. גולברי טלפון 03-9618040.
  3. גולברי הנהלה ראשית טלפון 03-9618040.
  4. גולברי שירות לקוחות טלפון 03-9618040.

התקדמות המסחר האלקטרוני והחנויות המקוונות הביאה למהפכה בקניות שבה הלקוחות נהנים מחוויית קנייה חדשה לגמרי כמו שלא היה מעולם. היתרונות הרבים של קניות מקוונות הם הסיבה העיקרית לפופולריות הגוברת של שירות לקוחות גולברי טלפון וזה נכון גם לקניות בגדים באינטרנט. בחנות מקוונת, הלקוחות יכולים לגלוש במגוון אינסופי של בגדים לפי האופנה העדכנית ביותר, להשוות מחירים ולקנות את המוצרים במחירים נוחים ולהפיק את המרב מההצעות וההנחות שמציעות הקמעונאים. הקניות מתבצעות בכמה לחיצות עכבר בלבד, וההזמנה מגיעה לפתחו של הלקוח תוך מספר ימים.

מה הן הסיבות העיקריות להצלחה של שירות לקוחות גולברי טלפון?

רשת האינטרנט שינתה את הדרך בה אתם עושים קניות. בשל ההטבות המוגדלות, הרבה בני אדם יעדיפו בעידן המודרני לרכוש פריטים דרך האינטרנט על פני האמצעים הרגילים של ביקור בחנויות. בקניות באינטרנט תמצאו מנעד נרחב שח דברים שונים שתוכלו לבחור. להלן הסיבות העיקריות להצלחה של שירות לקוחות גולברי טלפון:

  • פחות הוצאות – בדרך כלל, בעוד שמחליטים לבקר בחנות באופן אישי; אתם עשויים בסופו של דבר להוציא הרבה יותר כסף ממה שתכננתם מראש. זה מגיע גם עם הוצאות אחרות על פריטים כמו למשל – הובלה, אכילה בחוץ וגם תהיה קנייה דחופה יותר. אך אם אתם רוצים למנוע מכל אלה לקרות, אתם יכולים לנסות קניות באינטרנט, זה יחסוך לכם את כל ההוצאות האלה.

  • מחירים טובים יותר – בתערוכת בגדי נשים של שירות לקוחות גולברי טלפון תמצאו מחירים נוחים ומעולים זמינים באינטרנט משום שאתם מקבלים מוצרים ישירות מהמוכר מבלי לערב אף צד שני אחר. לרוב החנויות המקוונות יש גם הנחות ומבצעים.

  • השוואות מחירים – הרבה יותר קל להשוות ולחקור פריטים ומחיריהם בקניות מקוונות. כמו כן, אתם יכולים לשתף את הביקורות והמידע שלכם עם אנשים אחרים שעושים קניות שיש להם ניסיון עם פריט מסוים או אפילו עם המוכר.

  • יותר מגוון – בחירות אצל שירות לקוחות גולברי טלפון הן מרתקות. אתם יכולים למצוא מוצרים ומותגים שונים, כולם באותו מקום. אתם יכולים לראות את כל הטרנדים העדכניים ביותר גם מבלי שתצטרכו לבזבז את כספכם. יש גם מבחר רב של גדלים וצבעים, והמלאי בשפע.

  • אין המונים – רוב בני האדם אינם אוהבים מקומות צפופים כאשר עושים קניות בעיקר במהלך אירועים מיוחדים, הם במקרה קדחתניים. אזור צפוף במקרה כאוטי מה שגורם לאנשים להרגיש ממהרים. החנויות נוטות להיות מחניקות עם ריח מחורבן מעצבן בגלל הקהל בקניות. יותר מכך, גם החניה הופכת לבעיה גדולה. אתם יכולים להימנע מכל הבעיות הללו על ידי קניות מקוונות.

  • נוחות – כשמדובר בקנייה מקוונת דרך שירות לקוחות גולברי טלפון נוחות היא החלק הטוב ביותר. אין מקום אחר שבו אתם יכולים לקנות בנוחות אפילו מאוחר בלילה. אתם לא צריכים לעמוד בתור ולחכות לעוזר שיסייע לכם ברכישות. עם חנויות מקוונות, אתם יכולים לקנות בכל זמן נתון שתרצו להעניק לכם חווית קנייה מצוינת.

מה בדיוק מאפשרת לכם גולברי הנהלה ראשית טלפון?

ישנם יתרונות רבים של קניות מקוונות עבור בגדי נשים. בנוסף לשולי רווח נמוכים יותר, תוכלו למצוא בגדים המתאימים לטעם ולתקציב שלכם 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. לאנשים רבים יש לוחות זמנים עמוסים ואין להם את המותרות של זמן לבקר בחנות. קניות באינטרנט מונעות בעיות תנועה ומאפשרות לך לקנות מתי שתרצה. אתה יכול גם להוסיף פריטים לרשימת המשאלות שלך ולעקוב אחר מחירים תוך כדי קניות. ולעיל מה בדיוק מאפשרת לכם גולברי הנהלה ראשית טלפון:

  • פתוח 24 שעות ביממה – קניות מקוונות לבגדי נשים היא נוחה כי אתם יכולים לקנות כל היום, בכל עת. בחנויות קמעונאיות קונבנציונליות, פקידים זמינים לענות על שאלות, אבל לחנויות מקוונות יש תכונות צ'אט חי באופן הזה שתוכלו לדבר עם אדם חי, במידת הצורך. עם זאת, לחנויות מקוונות אחרות יש תמיכה טלפונית רק בשעות הפעילות הרגילות שלהן. למרבה המזל, זה לא אומר שאתם צריכים להישאר ערים כל הלילה כדי לקנות בגדי נשים.

  • לא תצטרכו להילחם בהמונים או להתמודד עם הטרחה של מעבר מחנות לחנות. בנוסף לכך, תוכלו לקנות סוגים שונים של בגדים, בין אם הם לעבודה או בשביל הכיף. אם אתם רוצים להיראות במיטבכם, לא משנה לאן אתם הולכים, קניות מקוונות דרך גולברי הנהלה ראשית טלפון היא הדרך ללכת.

  • אחד היתרונות הגדולים ביותר של קניות דרך גולברי הנהלה ראשית טלפון הוא שאתם יכולים לראות את הסגנונות והצבעים של הבגדים ישירות בסלון שלכם או מהנוחות של הבית שלכם. ישנם המון מוצרים לבחירה, ורבים מהם אפילו מתאימים לכרטיס אשראי.

  • יתרון נוסף של קניות מקוונות של בגדי נשים הוא הקלות בהשוואת קניות. ניתן לעיין במגוון קולקציות, ולהשוות מחירים ומדידות. זה כמו לנסות בגדים עם מידות הגוף שלכם. מה שכן, אתם יכולים אפילו לקנות מהבית. קניות מקוונות של בגדי נשים מאפשרות לכם גם לקנות בגדים שמתאימים לסגנון הייחודי שלכם. בין אם אתם מעדיפים בגדים קלאסיים או מודרניים, קניות מקוונות דרך גולברי הנהלה ראשית טלפון יעניקו לכם את התלבושת המושלמת לכל אירוע.

  • גישה נוחה – עם הזמינות של חנויות מקוונות רבות ושונות, נשים יכולות לגשת לבגדים ואביזרים לנשים בשבריר מהעלות. בנוסף לספק שפע של אפשרויות ביגוד במחירים סבירים, אתרים רבים כוללים אפליקציות לנייד. אפליקציות מובייל אלו מאפשרות למשתמשים לעיין בקלות באלפי פריטים, למצוא מבצעים והנחות, ואפילו לבקש ייעוץ מעצבי אופנה. כמה מהחנויות הפופולריות ביותר זמינות באתרים אלו, והן אפילו מציעות שירותי סטיילינג בהתאמה אישית.

מה הם היתרונות הספציפיים של גולברי שירות לקוחות טלפון?

ישנם מספר יתרונות ספציפיים של קניות בגדי נשים באינטרנט דרך גולברי שירות לקוחות טלפון. והנה חלק מהם:

  • מגוון – היתרון החשוב והחשוב ביותר שמציעות חנויות מקוונות הוא המגוון האינסופי של מוצרים הנעים בעיצובים, צבעים, סגנונות וטווח מחירים שונים. להיפך, בחנויות הפיזיות יש מגוון מצומצם של מוצרים. בין אם אתם מבצעים קניות לבגדים מערביים כגון חולצות, ג'ינס, חצאיות ומכנסיים או לבוש אתני כמו לדוגמה – חליפות סלוואר, סרידים מסורתיים, סרידים למסיבות ולנגה צ'ולי, המלאי של החנות הפיזית לעולם לא יוכל לנצח את זה של חנות מקוונת.

  • ביגוד אתני לנשים קניות לא מושפעות – נשים חוות לעיתים קרובות חדירה מיותרת של אנשי מכירות המנסים להשפיע על החלטת הלקוח, אבל התרחיש אינו כך במקרה של קניות באינטרנט. נשים יכולות ליהנות מקניות חסרות פניות וללא חדירות בחנויות מקוונות בהן כל מוצר ומוצר מוצג בבירור על מסך המחשב יחד עם פרטי המוצר ומחירו ונותנת ללקוח להחליט מה היא רוצה לקנות ומה לא.

  • בגדים במחירים טובים יותר – ברוב המקרים, חנויות פיזיות דורשות מחיר גבוה יותר עבור לבוש אתני מכיוון שסארי, חליפות סלוואר, קפטנים ולנגה צ'ולי מעוטרים לעתים קרובות בעבודות רקמה וחוטים מורכבות, ולכן, הקמעונאים בדרך כלל שומרים על מחירים גבוהים יותר. מוצרים אלה על מנת להרוויח רווחים גבוהים. אבל קמעונאים מקוונים בדרך כלל שומרים על שולי הרווח נמוך יותר ומציעים את הסחורה במחירים סיטונאיים על מנת להשיג יותר לקוחות וגם להציע הנחות והצעות משתלמות שהופכות אותן למחיר סביר.

  • כאשר אתם רוכשים בגדים באינטרנט, יש לכם אפשרות להשוות את מחירי הבגדים באתרים שונים ולמצוא את פורטל הקניות המתאים בו אתם לא רק מקבלים קולקציית בגדים נהדרת אלא גם נהנים ממבצעים מדהימים ומחירים נמוכים. קניות השוואתיות הן קניות חכמות, וזו הדרך הטובה ביותר להשיג את המקסימום עבור הכסף שהרווחת קשה.

  • גישה ללא הפרעה – למרות שקניונים משופרים ויוקרתיים מספקים את הנוחות של קבלת כל סוגי הבגדים החל מלבוש מסורתי ואתני ועד ללבוש פיוז'ן וללבוש מערבי יחד עם בגדי חורף ובגדי שינה תחת אותה קורת גג, אבל אתם עדיין צריכים להתרוצץ מקטע אחד למשנהו כדי להסתכל דרך הבגדים. אבל עם קניות מקוונות אתם מקבלים גישה לכל סוגי הבגדים, האופנות והסגנונות בו זמנית. אתם יכולים לדפדף בין חנויות הבגדים המקוונות מכל העולם ולהזמין את הבגדים מחנויות לאומיות ובינלאומיות כאחד ולקבל את הבגדים שלכם במשלוח עד הבית תוך זמן קצר.

  • נוחות – בזמן קניות באינטרנט, אתם לא באמת צריכים לעבור מחנות אחת לאחרת בחיפוש אחר התלבושת המושלמת שלכם. בכל אתר קניות מקוון כדוגמת – גולברי שירות לקוחות טלפון, אתם יכולים לצמצם ולצמצם את החיפוש לפי העדפתכם – לרבות – צבע, בד, עיצוב, מחיר ולבחור את התלבושות שלכם לפי הצרכים והדרישות שלכם. תכונות אלו לא רק הופכות את הקניות לסופר קלות ונוחות אלא גם עוזרות לחסוך זמן יקר ואנרגיה.

  • השוואת מחירים – הידיעה שאתם יכולים לגלוש במגוון חנויות מקוונות בו-זמנית גורמת לכם להיות בטוחים יותר לגבי מיזם הקניות שלכם.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

32 תגובות

  1. השרות שלכם מתחת לכל ביקורת אין מענה טלפוני וגם בסניפים שלכם אין עם מי לדבר אטימות ואינם מבינים את אשר מסבירים להם גובים כסף מעל הצורך לא יתכן דבר כזה

  2. אני לא מצליחה ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלכם אבקש להתקשר ל0547752467

  3. אין מענה בשרות לקוחות!!!!!
    מחכה כבר פעמיים יום שלם ופשוט אין תגובה!!!
    זה נקרא שרות לקוחות????

  4. רכשתי חולצה מהאתר אונליין. כתוב בפירוש שהמשלוח עד 2 ימי עסקים. קיבלתי אישור הזמנה וקבלה על הקניה, ומספר הזמנה. 5 ימים אחרי ההזמנה, אין באפשרותי לעקוב אחר ההזמנה, והמענה בשרות לקוחות מפנה לווטסאפ דיגיטלי. וכל התכתובת שלי בווטסאפ נזרקת ממענה למענה. ולבסוף נסגר.
    שירות על הפנים.
    וגם בסניפים אין מענה טלפוני.
    מצטערת שחברה כזו בעלת סניפים רבים השרות שלה נענה בקיר אטום.
    לא אזמין מכם יותר. ומקווה שבכל זאת ההזמנה שלי תגיע מתישהו, ושכספי לא ירד לטמיון.
    חננה מאירוביץ
    0544235472
    זכרון יעקב

  5. ברצוני לציין שפניתי לחנות שלכם בקניון רחובות וקיבלתי יחס מזלזל מצד מנהלת המחלקה אנה גורייבסקי לא יכול להיות שבשנת 2022 אנשים לא יקבלו שרות הולם אבקש לקבל תשובת התנצלות מאחר ואני לקוחה ןתיקה של החברה בלי תגובה הולמת הפסדתם לקוחה בתודה.

  6. ב19.5.22 הזמנתי בגדים באתר האונליין שלכם. שילמתי 189.90 שקלים. אך למרות שחלפו יותר משני ימי עסקים לא קיבלתי את המשלוח. גם לא קיבלתי SMS מהמשלוחים. אני מנסה כל היום ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלכם ואתם לא עונים. הנציג שלכם לא חוזר אליי. זה דחוף!!! שלחתם לי שני מספרי הזמנה. צריך לתקן טעות זו. אבקשכם להודיע לי בהקדם האפשרי מתי אקבל את המשלוח. אם לא תהיה שום תגובה איאלץ לפנות למועצה לצרכנות ולתקשורת.

  7. קיבלתי פריט אחד מתוך שלושה פריטים שהזמנתי.נא ליצור איתי קשר.

  8. בוקר טוב
    אתמול ביקרתי בחנות שלכם בביג פאשן אשדוד וחוויתי חוויה משפילה!!!!
    כאשר ביקשתי עזרה במציאת אוורול ניגשה אליי אחת המוכרות שבחנה אותי מכף רגל עד ראש ובמבט שאמר הכל הראתה לי כמו לצאת מידי חובה שני פריטים שלא תאמו את חיפושיי.
    ביקשתי משהו לא לערב והיא הסתכלה במבט המשפיל שלה ואמרה לא אין לי יותר ממה שהראתי לך….
    יש לי משהו רחב אם תרצי..
    יצאתי עם גולת בכי ענקית בגרון בעודי בדרך החוצה התנוסס לו בחלון הראווה אוברול גינס מדהים בידיוק מה שחיפשתי!(וגם בפני אותה מוכרת ביקשתי אוורול גינס היא טענה שאין)
    ואני שואלת למה????????
    למה אישה שיצאה ליום כייף לקנות לעצמה משהו צריכה לחוות חוויה שכזאת..
    המבטים של המוכרת לא יוצאים לי מהראש
    תעודת עניות עבורכם חברה גדולה ורצינית
    הפסדתם לקוחה😔

  9. אני לקוחה ותיקה וטובה מאד שלכם. לא ניתן ליצור קשר עם החנויות, לא עם המשרד הראשי ושרות לקוחות שולח ווטצאפ עם אפשרויות שלא רלוונטיות לבקשתי. פשוט אכזבה גדולה.

  10. אין מענה בשרות לקוחות!!!!!
    מחכה יום שלם לתגובה ואין קול ואין עונה שפוט בושה!!!
    איפה השירות ????

  11. שרות מתחת לכל ביקורת!!!
    חוצפה של מוכרת גולברי ביפו 76 מדברים איתה ברור על החזר כספי ויום אח"כ היא אומרת "אמרתי שאין החזר כספי"
    בסניף אחר לא נוטתנים להחזיר אפילו שכתוב פה ברור שאפשר להחליף בכל סניף חוץ מ"עודפים"
    איפה השירות ???
    אף אחד לא חוזר
    איין מענה טלפוני…..
    לא ממליצה להכנס לשם בכלל!!!!!!!!!!!

  12. אני קניתי חולצה . בד גרוע ביותר, נשארים סימנים אחרי מים כמו כתמים . אני קונה רק אצלכם בגדים. ובשרות לקוחות אין שום מענה ובשום שלוחה . תחזרו אליי בבקשה לנייד שלי 0503728977

  13. אני מנסה מזה יומיי 3 חולצות ם ליצור קשר בוואספ ללא הצלחה. אני לקוחה מאוד וותיקה של גולברי. קניתי 3 חולצות קבלה מס 7775006571 ומעוניינת להחזיר מה עושים??????

  14. לא מתייחסים. אין מענה טלפוני. משהו לא בסדר. בבאצפ כמו רובוטים. יש הזמנה מ 12/10/2022 מספר 700032555 עד היום לא יגיע. אין עם לדבר.

  15. ערב טוב , לצערי הרב זה מספר ימים לא מצליחה ליצור עימכם קשר , למרות שאני משאירה מספר הודעות בשעות הבוקר , חוזרים אליי בווטסאפ בבקשות שוליות ללא כל קשר לטענותיי .
    בתאריך 24/08/2022 נימסר לי זיכוי בגין רכישה על סך של 439.85 ש"ח .
    מכיוון שהרכישה בוצעה בתשלומים נימסר לי כי הזיכוי ייתבצע גם ב-3 תשלומים .
    1) זיכוי ראשון בוצע בכרטיס האשראי בחודש 09/22 על סך של 191.98 ש"ח
    2) בחודש אוקטובר 2022 לא הופיע כל זיכוי בכרטיס האשראי .

    אבקש לבצע הזיכוי ללא כל דיחוי בכרטיס האשראי . אנו לקראת סוף החודש אוקטובר .
    במידה והזיכוי לא יבוצע בהקדם אאלץ לפנות לשלטונות לגביית החוב ( זיכוי).
    לצערי הרב לקוחות רבים אינם בודקים ביצוע הזיכוי בחשבונות הבנק או כרטיס האשראי ו"גולברי" מנצלת זאת לטובתה .
    מספר כרטיס האשראי 3857 ( ארבע ספרות אחרונות )

  16. איזה שירות לקוחות יש לכם? על הפנים!! אי אפשר לדבר עם מישהו!! בבקשה תתקשרו אלי 0545811491 תודה

  17. שרות על הפנים, לא חוזרים ואין מענה טלפוני!!!! ממתינה כבר למעלה מ-3 שבועות לחצאית שהזמנתי, מחו"ל מקבלים מהר יותר משלוחים. תתקשרו אליי בבקשה דחוף!!!!!!!!!!!

  18. לום רב
    פניתי אליכם מס פעמים לגבי מימוש הטבת יום ההולדת ואז הסתבר לי שהמוכרת בחנות חנה כהן בעפולה מימשה את ההטבה ביום הקניות שביצעתי ב26/1 היא קנתה מכנס טייץ ואמרה שתשלם אותו לא התנגדתי אבל לא חשבתי שזה יהיה חלק מההטבה לא נאמר לי.
    אגב יש טענות רבות לגבי היחס שלה ללקוחות . המוכרת השנייה (לא סוואסן) היא אמרה לחנה שתיתן לי את הכסף בצורה בוטה בלשון המעטה
    מיותר לציין שאני לקוחה קבועה ודי "כבדה"
    אבקש שתחזרו אלי במענה אנושי
    חיה בן דוד
    ת.ז 063710784 נייד 0528695590

  19. השרות שלכם מתחת לכל ביקורת אין מענה טלפוני וגם בסניפים שלכם אין עם מי לדבר אטימות ואינם מבינים את אשר מסבירים להם גובים כסף מעל הצורך לא יתכן דבר כזה
    במידה ולא איענה בשירות אנושי אפנה לתקשורת

  20. גועל נפש של שירות !
    לא ניתן ליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות של החברה. הופניתי מיד לווצאפ. אין ספור מסרונים ששלחתי ולא נענו. אין עם מי לדבר. מבטיחים בכתב, שיחזרו אליך, ולא נעשה כלום. גרמו לי עוגמת נפש, כשקניתי באתר שובר מתנה ליום הולדת, ולא שלחו לנמענת המתנה. ואני שואלת עצמי "היכן המנכ"ל "????
    כלקוחה קבועה שלהם, אחשוב פעמיים האם להמשיך לקנות ב"גולברי" או לא….. וכדאי גם לכם לחשוב לאור חוסר השירות שלהם…

  21. בושה וחרפה של.התנהלות. המנהלת.צורחת ואי אפשר להשיג את שירות.הלקוחות הנהלה ואפילו לא את המרכזיה.

  22. שירות גרוע . גבו ממני יותר מהסכום שצריך, ונציגת תמיכה באתר עושה טובה שהיא עונה…
    כמו שאמרתי שירות מתחת לכול ביקורת.
    באתר של קרייזי ליין יש מענה מידי על כל שאלה ובקשה, תלמדו מהם..

  23. היי לצערי תומכת מאוד בבקורת של צאיג מלכה מלפני שנה, עדיין לא למדם ושיפרתם את שירות הלקוחות.
    רכשתי :שמלה, עליונית וגרביונים, בגולברי עזריאלי מודיעין בתאריך 17/7/2023,מספר חשבונית:0391091617 . בתאריך 17/8/2023 לבשתי את השמלה לעליה לתורה של נכדי היקר,מיד כשהתחילה התפילה, שמעתי שנתק משהו, החלק הימני של השמלה נשמט ונחשף השד היימני שלי (עם החזיה).בושה גדולה מאוד! יכל להיות גרוע יותר לו קרה כשהיתי באירוע בר המצווה של בני, לעיני כל המוזמנים.בקשת מאחותי לבא לצד שתסייע לי לקשור את הכתפיה לחזיה מאחור.לאחר התפילה נסענו לאולם לחגוג את בר המצווה לנכדי היקר.אירוע קשה מאוד, חששתי לשמוח ולרקוד כפי שנדרש מסבתא. עוגמת נפש אדירה טראומה שתזכר לעד.ביום ראשון 20/8 נגשתי עם השמלה לחנות בעזריאלי ראשונים איריס טפלה בקבלת השמלה לשלוח לטיפול שירות הלקוחות של גולברי לא נתנה אישור שקבלה את השמלה לטיפול שירות הלקוחות.בתאריך 27/8/2023 צלצלתי לאיריס,לא שלחה לכם לתיקון, השיח לא היה ראויה, טענה שהיתה חולה שבוע ימים והמנהלת לא הגיעה לחנות לטפל בשמלה, סיפור הזוי מאוד!!1
    לטיפולכם המיידי!! מאוד כעסתי,י ש לי אירוע שבוע הבא והשמלה עדיין לא תוקנה. לקחתי את השמלה.

  24. כהן מלכה חן
    כתבתי היום 28/8/2023 בקורת לפני כשעתיים, הבקורת מתיחסת לשמלה שקניתי לבית כנסת עליה לתורה ולאירוע בר המצווה של נכדי. שבר של חלק בכתפיה הימנית של השמלה ,שגרם לתלישת הכתפיה והשמטות החלק הימני העליון של השמלה ,השד הימני (עם החזיה) )נחשף, בבית כנסת בעליה לתורה של נכדי היקר. מזל שקרה בעזרת נשים, לאחר התפילה נסענו לאירוע באולם, הטראומה והחשש והעצב ,פגמו מאוד בשמחתי, להתהלך בין האורחים, לרקוד ולשמח את נכדי ומשפחתי היקרה.

    נדהמתי לקרא הרבה תגובות חמורות לשירות הלקוחות של גולברי ובראש כמובן הניהול הגרוע של החברה,
    סאקרה הצטרפה לגולברי עם הניהול ההנהלה ושירות הלקוחות הכושל , כדאי שינהלו את עצמם לבד.
    על גולברי לבחור הנהלה אחרת שתדאג ללקוחות בראשונה ולא תמשיך לזלזל בלקוחותיה. גולברי חברה עשירה מאוד, מי שמכניס כסף רב מאוד לקופה הם הלקוחות, אני בין הלקוחות שרכשה בסכום 1270 שח בתאריכים : 17/7/2023 ו 21/7/2023, מה שבטוח אפסיק לרכוש בגולברי. לצערי לא ראיתי באתר לצד הבקורות שההנהלה השיבה ללקוחות שציינו את טענותיהם הכואבים .
    יפורסם בפיסבוק ,לידיעת כלל הציבור.
    מקווה מאוד שאקבל בדחיפות שמלה זהה חדשה או שהשמלה תתוקן לשביעות רצוני, באופן מידי,
    לקחתי את השמלה מאיריס מנהלת החנות גולברי בקניון עזריאלי ראשונים. נא צרו עימי קשר דחוף שיגיע

    שליח עם שמלה חדשה !!!!! פרטי השמלה: שמלה דפוס כתפיות מידה 38 אם אין גם מידה 40 בסדר.
    קוד: 6871493540

    או שליח שיגיע דחוף לקחת את השמלה לתיקון., ולהחזיר דחוף מתוקן.
    יש אירוע במשפחה ביום שני 4/9/2023

    חייבת ללבוש את השמלה!!!!!!!

    כהן מלכה חן

    לקוית שמיעה טלפון בית: 086343571
    נייד עדיף ווטסאפ.0523946291
    מיל: malkahen3@walla.co.il

  25. 30/8/2023
    להנהלת גולברי ושירות הלקוחות

    הנידון :שמלה שרכשתי בתאריך 17/7/2023 לאירוע עליה לתורה וחגיגת בר המצווה של נכדי היקר,
    בביה"כ בבוקר נשמע קול ניתוק, הכתפיה והחלק הימני של השמלה נשמטו קדימה , החלק הימני של החזה שלי נחשף לעיני הסובבות אותי בעזרת נשים, מאוד התביישתי! מזל שהיה וילון שהסתיר מהגברים את האירוע הטרגי והמביש! בקשתי מאחותי לקשור את הכתפיה לכתפית החזיה.
    מזל שלבשתי עליונית שקניתי גם בגולברי במעמד קניית השמלה ,קוד: 842849024
    חשבונית מס:0391091617.
    לאחר סיום העליה לתורה,נסענו לאולם לחגוג את בר המצווה.
    מהבושה החשש והפחד שהחלק העליון של השמלה ישמט שוב באירוע, נמנע ממני להתנהל כפי שסבתא צריכה לרקוד,לשמוח ולשוחח עם האורחים, בבר המצווה של נכדה. הגבלתי את עצמי מאוד!!!!!

    להיכן נעלמו 2 התגובות שלי האמיתיות מתאריך28/8/2023 ????? לידיעה!!!!! הן מתועדות אצלי!!!!!
    הסרת התגובות שלי, מראה את הפחד והחשש של ההנהלה ושירות הלקוחות.
    לידיעה: אין שום דרך להגיע לשוחח מול נציג של גולברי, בשום אופן שנסתי !!!!
    יעידו כ 25 תגובות חמורות ביותר!!!!! ובטוח שיותר!!!!! של לקוחות !!!!! להתנהלות הגרועה של
    החברה ושירות הלקוחות.
    במידה ולא תפרסמו את התגובות שלי, יפורסם בדרך שתפגע יותר בגולברי!!!!!
    ביום שני 4/9/2023 יש לי אירוע, אני צריכה דחוף את השמלה!!!!!
    במידה ולא תטפלו באופן דחוף ומידי, שאקבל שמלה חדשה או תיקון מידי לשביעות רצוני!!!!
    אתבע את גולברי!!!!!
    פרטי השמלה: שמלה דפוס כתפיות קוד: 6871493540 מידה: 38 גם מידה 40 בסדר.

    כהן מלכה חן
    לקוית שמיעה!
    טלפון בית: 086343571
    נייד להודעות ווטסאפ : 0523946291
    מייל :malkahen3@walla.co.il

  26. 30/8/2023
    היי
    לאחר שכתבתי את התגובה ונשלחה, רואה את 2 התגובות מתאריך 28/8/2023, עדיין לא אושרו-טופלו
    ע"י הנהלת האתר, מראה עוד צד מכוער של צוות השירות הכללי של גולברי, ללקוחותיה ; הזלזל והיחס הגרוע והמביש!!! כנראה ההנהלה לא מתפקדת כנדרש ובראשונה המנכ"ל של גולברי, אחרת החברה היתה מקבלת תגובות טובות לשירות הלקוחות להנהלה להנהלת אתר הבקורות- התגובות ולמוכרות,
    חבל מאוד מאוד!!!!
    אבדתם לקוחה וותיקה מאוד, שרכשה בסכומים גבוהים.
    בחודש יולי 23 רכשתי ב 17 ו 21 לחודש בסכום : 1267 ש"ח !!!!

    לקוחה כעוסה מאוד!

    לקוית שמיעה

    כהן מלכה חן
    טלפון בית: 086343571
    נייד להודעות ווטסאפ: 0523946291
    מייל malkahen3@walla.co.il

  27. היי
    מה קורה למה אתם לא מתקשרים אל?
    תשלחו בבקשה דחוף שמלה חדשה או שליח יגיע לקחת לתיקון אקספרס!
    יש לי אירוע ביום שני 4/9/23,צריכה ללבוש את השמלה.
    טיפולכם המהיר והדחוף.
    אם לא תצרו אתי קשר אתבע את גולברי גם על עוגמת הנפש והבושה.

    כהן מלכה חן
    טלפון בית: 086343571
    טלפון נייד: 0523946291

  28. הסרתם את התגובות שלי, המתועדות אצלי, יועברו לטיפולו של עו"ד שלי.
    אתבע את גולברי, גם על עוגמת הנפש והבושה. חד משמעית.

    כהן מלכה חן

  29. היימ
    מנהלת האתר הנכבדה!!!!!
    למה את מוחקת את התגובות שלי מהאתר של גולברי????.

    מה קורה???
    למה הנהלת ושירות לקוחות גולברי, לא משיבים לתגובות שלי ?????
    אודה לטיפולכם המהיר ביותר!!!!!

    כהן מלכה חן
    טלפון בית:086343571
    לקוית שמיעה, נא לשלוח הודעה בווטסאפ.
    טלפון נייד: 0523946291
    מייל: malkahen3@ walla.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של גולברי (Golbary)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של גולברי (Golbary) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של גולברי (Golbary). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גולברי (Golbary), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של גולברי (Golbary), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של גולברי (Golbary), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.