נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גולף (Golf)

>>
>>
שירות לקוחות גולף (Golf) טלפון
שירות לקוחות גולף

גולף הוא מותג ותיק ומוביל בתחום עיצוב הבית, אשר הפך במרוצת השנים לחלק בלתי נפרד מהבית הישראלי, בזכות מגוון עשיר של פריטי טקסטיל וכלי בית מעוצבים, הכולל: מצעים, מגבות, שמיכות, חלוקי רחצה, חומרי אמבט וטיפוח, כלי מטבח ועיצוב, כלי בית, ריהוט קל, מוצרי חשמל, מוצרי ספא ומגוון מתנות איכותיות בטווח מחירים רחב.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של גולף (Golf)

שירות לקוחות גולף

טלפון של שירות הלקוחות של גולף (Golf)

מספר הטלפון הינו:  

073-7099999 

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

צור קשר באתר של גולף (Golf)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3jfCXjd

כתובת אתר נוספת – https://t.ly/S2jYk

הפייסבוק של שירות הלקוחות של גולף (Golf)

שם דף הפייסבוק הינו:

GOLF & Co גולף אנד קו

האינסטגרם של שירות הלקוחות של גולף (Golf)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

golf.fashion

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של גולף (Golf)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

Golf Co

בקצרה על גולף & קו

כמעט בכל קניון בארץ אנו רואים את חנויות הבגדים של רשת גולף, כמעט כל הנמצאים בקניון, מוצאים את דרכם אל תוך חנויות הרשת כדי להסתכל על פרטי הלבוש החדשים ועל המבצעים המעודכנים של רשת גולף, וכדי לפנק את עצמם בפרטי לבוש חדשים.

גולף הינה מותג בגדים מוכר מאוד בישראל, עם יותר מתשעים חנויות בפריסה ארצית. ישראלים רבים, גברים ונשים, אוהבים לרכוש פרטי לבוש והנהלה בחנויות גולף, בעיקר בגלל אופי המותג המאפשר אופנה דינמית, עם עיצובים בעלי מראה נקי וחדשני. 

רשת חנויות גולף שייכת לקבוצת גולף אשר בבעלותה רשת חנויות גולף קו, המשווקות מוצרים לבית כגון מוצרים למטבח, טקסטיל ומוצרי אווירה. 

רשת האופנה גולף מציעה לכלל הלקוחות, להתרשם ולבחור מבין מאות הפריטים מתוך כל הקולקציות החדשות של הרשת. גולף שמה לעצמה דגש לייצר בגדים אופנתיים ונוחים, המתאימים לשגרת היום יום, ואשר מאפשרים הרגשה תמידית של נינוחות, רגיעה ופרקטיות, יחד עם מראה אופנתי, וחדשני.

ברשת גולף שמים תשומת לב מיוחדת על ייצור הבגדים מחומרי גלם איכותיים, ועל עיצובים מדויקים, תוך כדי הצמדות לקו האופנה העולמי.

רשת גולף נותנת מענה ללקוחותיה על ידי מוקדי שירות לקוחות, אשר ניתן ליצור עמם קשר במגוון דרכים. שירות הלקוחות הינו דבר ראשון במעלה עבור רשת גולף, ומתוך כך מקפידה הרשת על תפעול המוקדים על ידי נציגים מובחרים שעברו הכשרה מקצועית, ואשר יכולים לתת מענה אנושי, ומקצועי, עבור כלל לקוחות הרשת.

גולף – כל הדרכים יצירת קשר

בין אם אתם נמנים על לקוחות החברה, ובין אם מכל סיבה אחרת, ברצונכם ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות של רשת גולף. תוכלו לעשות זאת על ידי פניה אל מוקדי שירות הלקוחות של גולף, באחת מהדרכים הבאות:

  • טלפון ליצירת קשר: 073-7099999.
  • מייל ליצירת קשר: Golfsherut@kishurit.co.il .
  • ניתן לפנות דרך צ'אט האונליין הנמצא באתר רשת גולף על ידי לחיצה על הקישור הבא: https://www.golf-il.co.il/customer-service .
  • במידה וברצונכם ליצור קשר ישיר עם אחד מסניפי הרשת, או לקבל פרטים כגון כתובות, שעות פתיחה ומספרי טלפון של הסניפים, תוכלו למצוא את כל המידע הנדרש, בדף הסניפים שבאתר רשת גולף, הנמצא בקישור הבא – https://www.golf-il.co.il/stores .

זמני מוקדי שירות הלקוחות הינם בימים א-ה, בין השעות 09:00-17:00.

גולף – אתר אינטרנט

רבים אוהבים לצאת אל מסע הקניות מכורסת הסלון שבבית, לבושים בנוחות בפיג'מה, רגועים ושלווים לאחר יום עבודה, ופנויים ליהנות משוטטות בחנויות הבגדים שנמצאות באינטרנט. רשת האופנה גולף מציעה ללקוחותיה ליהנות מאתר אינטרנט גדול, אשר מפתיע לטובה בכמות הפריטים, ובמבצעים הקיימים בו. ניתן למצוא בחנות האינטרנט של גולף, מאות פריטי לבוש אופנתיים לאישה ולגבר, לצד מבצעים משתלמים במיוחד, ולצד פריטי אקססוריז נוספים המוצעים למכירה בחנות.

תוכלו לבקר באתר רשת גולף על ידי מעבר אל הקישור הבא – https://www.golf-il.co.il/ .

שאלות ותשובות

האם ניתן ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות בימי שישי וערבי חג?

לא ניתן ליצור קשר עם מוקדי שירות הלקוחות של רשת גולף בימי שישי וערבי חג, היות והמוקד פתוח רק בימים א-ה.

האם קיים מועדון לקוחות המאפשר הטבות ומבצעים בלעדיים לחברי המועדון?

קיים מועדון לקוחות השייך לרשת גולף ומאפשר לחברי המועדון ליהנות ולממש הטבות ומבצעים בלעדיים ומשתלמים בחנויות הרשת, כדאי ליצור קשר עם הנציגים בסניפים או במוקד שירות הלקוחות, ולקבל מהם מידע נוסף על הצטרפות אל מועדון הלקוחות של גולף.

רגע לפני שתיצרו קשר עם שירות לקוחות גולף כדאי לזכור

כדאי להירשם לניוזלטר שבאתר רשת גולף, ההרשמה מזכה אתכם ב10 אחוז הנחה על הקניה דרך האתר, אם ברצונכם לשמוע עוד, צרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות של רשת גולף, ונציגי החברה ישמחו לתת לכם מענה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

2 תגובות

  1. למה לא עונים בשרות לקוחות לטלפון אני יותר 15 דקות בהמתנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של גולף (Golf)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של גולף (Golf) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של גולף (Golf). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גולף (Golf), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של גולף (Golf), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של גולף (Golf), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.