נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של גט טקסי (Get taxi)

>>
>>
שירות לקוחות גט טקסי (Get taxi) טלפון
שירות לקוחות גט טקסי

גט טקסי היא חברה ישראלית ואפליקציה לשירות הזמנת מוניות ושליחויות דרך טלפון חכם. האפליקציה היא שירות מבוסס מיקום המאפשר לנהגי מוניות ולנוסעים לתקשר זה עם זה באופן ישיר, ובין היתר לתאם איסוף, לבצע תשלום ולתת משוב.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של גט טקסי (Get taxi)

שירות לקוחות גט טקסי

טלפון של שירות הלקוחות של גט טקסי (Get taxi)

מספר הטלפון הינו:  

03-6448299

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של גט טקסי (Get taxi)

כתובת המייל הינה:

support-il@gett.com

צור קשר באתר של גט טקסי (Get taxi)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3ikVNGD

הפייסבוק של שירות הלקוחות של גט טקסי (Get taxi)

שם דף הפייסבוק הינו:

gett

האינסטגרם של שירות הלקוחות של גט טקסי (Get taxi)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

gett_il

טלפונים נוספים של גט טקסי (Get taxi) שירות לקוחות

  1. גט טקסי טלפון 03-6448299
  2. גט טקסי הנהלה ראשית טלפון 03-6448299
  3. גט טקסי נהגים טלפון 03-6448299
  4. גט טקסי עסקים טלפון 03-6448299
  5. גט טקסי שירות לקוחות טלפון 03-6448299
  6. מוניות גט טקסי טלפון 03-6448299
  7. מוניות גט טקסי תל אביב טלפון 03-6448299
  8. מונית גט טקסי טלפון 03-6448299
  9. get taxi טלפון 03-6448299
  10. gett טלפון 03-6448299
  11. gett taxi טלפון 03-6448299
  12. gettaxi טלפון 03-6448299

 Get taxi  היא אפליקציה סלולרית שעוזרת לך למצוא את המונית או המכונית הקרובה ביותר. אתה יכול להשתמש בקבל מונית כדי להזמין מונית, לקבל הערכה לנסיעה שלך ואפילו לשלם עבור הנסיעה שלך. 

מה כה מייחד את אפליקציית גט טקסי טלפון בשביל הלקוחות?

הזמנת מוניות לפי דרישה הפכה לטרנד מתפתח בזמן של היום. אנשים מזמינים מונית מגט טקסי טלפון, המונית מגיעה, אוספת אותם ממקומם, ומורידה אותם למקום הרצוי תוך זמן קצר. זה הפך את חייהם של בני האדם לנוחים ולמהנים; כיום, הם יכולים למצוא ולהזמין מונית בלחיצה אחת בלבד. אפליקציית המוניות גט טקסי טלפון שימושית גם לעסקים וגם ללקוחות. היא עוזרת ללקוחות לחוות נסיעה נוחה, ועסקים מתרחבים ובונים את המותג שלהם. בואו ונגלה ביחד מה מייחד את אפליקציית גט טקסי טלפון בשביל לקוחות:

  • תשלום קל ומהיר יותר – הנוסעים מקבלים מספר אפשרויות תשלום עם אפליקציית גט טקסי טלפון. הם יכולים להשתמש בכרטיסי חיוב/אשראי, ארנקים ניידים ואפילו מזומן כדי לבצע את התשלום שלהם, וזה הרבה יותר קל, מהיר ונוח.

  • הזמנה לפי דרישה – עם אפליקציית הזמנת מוניות לפי דרישה, הנוסעים יכולים ליהנות מהגמישות של הזמנת מונית דרך הטלפון החכם שלהם תוך זמן קצר. משתמשים יכולים להזמין מונית בלחיצה אחת בלבד באמצעות הזנת מיקום האיסוף והיעד בלבד.

  • שקיפות – שקיפות היא אחת התכונות הגדולות ביותר שלקוחות יכולים למצוא בפתרון אפליקציית גט טקסי טלפון. לקוחות יכולים לעבור על פרופילים של הנהגים, הגיל, הניסיון, לבדוק דירוגים, להשוות עלויות ועוד כל כך הרבה דברים אחרים לפני הזמנת נסיעה.

  • קלות נוחות – אפליקציות להזמנת מוניות מציעות נוחות לנוסעים, בהיותה מלאה בתכונות ופונקציות מתקדמות. התכונות הבלעדיות מסייעות לנוסעים ולנהגי מוניות לאורך כל הדרך ללא מאמץ.

  • מעקב אחר מיקום – אפליקציית הזמנת המונית מאפשרת לנוסעים לעקוב אחר המיקום והכיוון של המונית בזמן אמת. יחד עם זה, הוא גם מציג את הזמן המשוער של הגעה למונית למקום.

במה למעשה מועילה גט טקסי נהגים טלפון?

עם כניסתן של אפליקציות מוניות, ענף המוניות והתחבורה קיבל עלייה משמעותית. משתמשים יכולים כעת להזמין את המונית שלהם, להציג מידע על הנהג ולבדוק את מחיר הנסיעה הכולל, והכל בלחיצת כפתור אחת. עם כל כך קלות ונוחות העומדים לרשותם, הלקוחות תפסו את המגמה הזו בנוחות, וסללו את הדרך לשחקנים גדולים בשוק. אין ספק שיש הטבות מסיביות למשתמשים, אבל מה עם נהגי המוניות? במה למעשה מועילה גט טקסי נהגים טלפון? בואו ונגלה:

  • שירות מהיר יותר ונוחות טובה יותר – אפליקציות להסעת מוניות מאפשרות לנהגים לספק שירות מהיר ללקוחותיהם. הנוסעים כבר לא צריכים להשקיע את כל המאמצים בסיירת מונית. ועם פרטי המיקום ותכנון מסלול יעיל, גט טקסי נהגים טלפון יכולים לספק שירות מהיר יותר. כמו כן, הם יכולים להציע ללקוחות שלהם נוחות טובה יותר עם אפשרויות תשלום מרובות. תוכנת מוניות יעילה יכולה להעצים את עסקי התחבורה עם ניהול תהליכי שילוח, ניטור צי וכיוצא בזאת. גט טקסי היא תוכנת שיגור מוניות מובילה כזו שמטרתה לגשר על הפער בין חברות המוניות ללקוחות עם פתרון ניהול ושילוח מוניות יחיד במינו.

  • יותר הזדמנויות – תהליך הזמנת מונית דרך אפליקציה עובד בערך כך – על פי רוב, משתמש מזמין מונית והאפליקציה מציגה את הנהגים הסמוכים. אם הנהג המסוים זמין לנסיעה, הוא/היא יכולים לקבל את הבקשה. הנוסע מקבל את האישור, עולה למונית ובהגיעו ליעד הוא/היא מבצע את התשלום באמצעות ערוצי התשלום השונים הזמינים. באמצעות אימוץ אפליקציית הזמנת מוניות לעסק שלהם, נהגי מוניות אינם צריכים עוד להסתובב באזור ולחפש נוסעים משום שהאפליקציה עושה את העבודה עבורם. עם מעט זמן מבוזבז, גט טקסי נהגים טלפון יכולים לקבל יותר נסיעות ובתמורה להגדיל את הכנסותיהם.

  • תכונת GPS – אחד היתרונות הגדולים ביותר של שימוש באפליקציית הזמנת מונית הוא התכונות המרגשות שמגיעות עמה. ניווט לווייני ותכונת GPS מאפשרים לנהגי מוניות לאתר את לקוחותיהם ולקבל הנחיות למיקום הירידה. אינטגרציה של מפות גוגל גם עוזרת לנהגי מוניות למצוא את המסלולים הטובים ביותר ולהימנע מאזורי תנועה כבדים. תכונת ה- GPS מספקת בטיחות לחברות מוניות שירצו לפקח על הצי והפעילות של הנהגים שלהן.

איך "תדגם" אתכם האפליקציה של גט טקסי עסקים טלפון?

כבעלי העסק, ייתכן שתרצו לשכור חברה לפיתוח אפליקציות חוצות פלטפורמות המספקת את השירותים לבניית אפליקציית הזמנת מוניות. במציאות העכשווית, תראו שיותר בני אדם מתחילים להשתמש בטלפונים ניידים והם מקבלים מודעות ליישומים להזמנת מוניות. המשתמשים מתחילים ללמוד כיצד הם יכולים להזמין מונית גם בשעה מוזרה כמו חצות מאוחרת. קודם לכן היה קשה מאוד למצוא מונית באותה תקופה, אז יישומי הזמנת מוניות אלה הם ברכה. ובואו נדון איך תדגם אתכם האפליקציה של גט טקסי עסקים טלפון:

  • משוב לקוחות – משוב וסקירות של לקוחות הם גם חיוניים והם יכולים להועיל ליישום הזמנת המוניות שלכם. המשוב של הלקוח יעזור לכם להבין את התחומים שבהם אתם צריכים לבצע את השינויים ולשפר את השירות שלכם, באופן הזה שיותר לקוחות ישתמשו באפליקציה שלכם להזמנת מונית. משוב מלקוחות יכול לעזור לכם לשפר את השירותים של אפליקציית הזמנת המוניות שלכם, כך שהעסק שלכם יוכל להקדים את המתחרים שלכם.

  • בניית מותג –
    • ברגע שתהיה לכם אפליקציית גט טקסי עסקים טלפון, תראו שהיא יכולה לעזור להצמיח את העסק שלכם. כפי שאתם בוודאי יודעים שאם האפליקציה תתפרסם וישתמשו בה משתמשים רבים יותר אנשים יידעו על המותג שלכם.
    • אם האפליקציה שלכם אמינה, טובה יותר ומספקת שירותי לקוחות מעולים, היא תזכה לאמון הלקוחות שיוכל לעזור לכם להגדיל את ערך המותג שלכם. אז אתם יכולים לומר שאפליקציית הזמנת מוניות מותאמת אישית תענה על הציפיות של המשתמשים והיא תעזור לבנות את שם המותג שלכם.

  • מעקב אחר מיקום בזמן אמת – מעקב אחר מיקום בזמן אמת הוא תכונה שתשמחו לראות באפליקציית גט טקסי עסקים טלפון. תכונה זו עוזרת למשתמשים לעקוב אחר המוניות שלהם. זה גם יעזור לנהגים לקבוע את המיקום המדויק של המשתמשים המגיעים ליעדם. תראו שתכונה זו תועיל לעסק שלכם ביתר יעילות ותפחית את עלויות התפעול, ועוד רבים נוספים.

  • נראות – כיום תראו שאנשים מעדיפים להשתמש באפליקציות סלולריות להזמנת מונית במקום להשתמש בשיטה המסורתית שהיא הזמנת מונית באמצעות התקשרות לסוכנות. יישומים ניידים מספקים נראות טובה יותר של עסקי המוניות שלכם, כך שיותר אנשים יוכלו להזמין מונית. ייתכן שתרצו לשכור שיווק שתוכל לעזור בהפעלת מסעות פרסום שונים באינטרנט שיביאו יותר קהל לקראת יישום הזמנת המוניות שלכם. לאחר שיפור הנראות של העסק שלכם, היישום שלכם יכול להתגלות על ידי כל אחד בעולם.

  • נתוני רוכבים – בעוד אפליקציית הזמנת המוניות נמצאת בפיתוח עבור עסק המוניות שלכם, עליכם לוודא שהיא תאסוף את הנתונים של הנוסע כמו מיקום, פרטי קשר ועוד רבים נוספים. הנתונים של הרוכב יעזרו לשפר את הביצועים של האפליקציה שלך ואפילו להגדיל את העסק שלך. אתה עשוי לתהות כיצד הנתונים של הרוכב יכולים להצמיח את העסק שלכם, אז הרשו לנו לומר לכם כי בהתבסס על הנתונים האלה אתם יכולים לשלוח הודעות מותאמות אישית למשתמשים בקלות. אתם יכולים אפילו לשלוח כמה הצעות והנחות אטרקטיביות כדי להבטיח שמשתמשים אלה יהיו נאמנים לאפליקציה שלכם וישתמשו בה ללא הרף.

  • הטבות כספיות – אתם עשויים לתהות כיצד אפליקציית הזמנת מוניות לעסק המוניות שלכם יכולה להועיל לעסק שלכם מבחינה כלכלית. אז הרשו לנו לומר לכם שאם תחליטו לקבל אפליקציה זולה יותר, ייתכן שלא תקבלו משתמשים רבים מכיוון שאפליקציות זולות יותר לא יכללו הרבה תכונות חשובות. אז כדאי לכם ללכת על אפליקציה אמינה להזמנת מוניות פיתוח שתספק את האפליקציה הטובה ביותר. יישום זה יעזור לכם להצמיח את העסק שלכם ואפילו יעזור לכם לנהל את הרווחים הפיננסיים שלכם.

מה הן הסיבות להשתמש בשירותים של מוניות גט טקסי טלפון?

עם המספר ההולך וגדל של טלפונים ניידים, עסקי המוניות משגשגים במהירות. אפליקציית מוניות של מוניות גט טקסי טלפון לנייד הפכה כיום לבחירה מועדפת ברחבי מדינת ישראל. בואו נדון במה הן הסיבות להשתמש בשירותים של מוניות גט טקסי טלפון:

  • משוב משתמשים – למשוב ולביקורות של לקוחות יש השפעה רבה יותר על זהותו של כל מותג. כמו אפליקציות אחרות, גם אפליקציית המוניות מוניות גט טקסי טלפון זקוקה למשוב. הדירוגים והביקורות של המשתמשים מאפשרים לכם להבין את התחומים העסקיים שלכם שדורשים שיפור ואת התחומים עם ביצועים טובים. זה עוזר לכם לשפר את השירותים שלכם עוד יותר, וכתוצאה מכך העסק שלכם נשאר לפני המתחרים שלכם.

  • בניית מותג – מודעות למותג היא מרכיב חובה לכל מתכון לצמיחה עסקית. הדגשת אמינות, שירותי לקוחות טובים יותר ללא תחרות ואמון באמצעות אפליקציית הזמנת מוניות יכולה לעזור לכם להגביר את המודעות למותג שלכם. התאמה אישית של אפליקציית המוניות בהתאם לצרכים ולדרישות המשתמשים שלכם היא גם פריצה נהדרת למשוך לקוחות.

  • החזר ROI גבוה יותר – מפעילי מוניות ונהגים שעבדו עם חברות לוגיסטיות התלוננו על תשלום עמלות עתק; בגלל זה, מפעילי מוניות לא מעדיפים פלטפורמות אגרגטור. מכיוון שכך, השקעה בפיתוח אפליקציית הזמנת מוניות מוניות גט טקסי טלפון היא מהלך רווחי בטוח שעסק מוניות צריך לעשות שכן הוא יעזור לכם לחסוך את העמלות המשולמות לצוברי המוניות ולהגדיל את החזר ה- ROI שלכם.

  • איסוף נתונים של רוכבים – על מנת להציע ללקוחות שירותים איכותיים, עליכם לדעת את הצרכים וההעדפות של המשתמשים שלכם. השקעה בפיתוח אפליקציית מוניות לפי דרישה תעזור לעסק המוניות שלכם לאסוף נתוני משתמשים יקרי ערך כמו למשל – מיקום, פרטי קשר וכיוצא בכך. בהתבסס על נתונים אלה, אתם יכולים לשלוח התראות מותאמות אישית למשתמשים שלכם עם הצעות והנחות מפתות. זה יעזור לכם לבנות בסיס לקוחות נאמן.

  • הגדילו את יעילות הנהג – פיתוח אפליקציית מוניות יכול לאפשר למפעילים לעקוב אחר ביצועי הנהגים. התנהגות הנהגים יכולה לפעמים להשפיע על הוצאות הדלק, להשפיע על שביעות רצון הלקוחות וניצול הרכב. במקרה שהנהג לא מתכוון לאסוף את הנוסע, תוכלו לבצע את הפעולה הנדרשת בהתאם באמצעות ניטור.

  • מעקב אחר מיקום בזמן אמת – זוהי אחת התכונות הגדולות ביותר של מוניות גט טקסי טלפון. הפעלת תכונות מעקב וניטור בזמן אמת עוזרות לנהג לקבוע בקלות את מיקומו המדויק ולהיפך. התוצאה היא תועלת לעסק שלכם עם יעילות מוגברת והפחתת עלויות תפעול, ושיפור שביעות רצון הלקוחות.

  • נראות מוגברת – בני האדם מעדיפים להזמין מונית דרך אפליקציות לנייד בעידן הדיגיטלי של היום במקום להתקשר לסוכנות משום שהם מוצאים שזה מספיק נוח. אפליקציה לנייד יכולה לתת לכם את הביטחון המרבית לנראות משופרת, לעזור לכם לזכות בטובות הלקוחות באמצעות שירותים מיטביים. פיתוח אפליקציה לנייד נותן לכם הזדמנות להתחבר לקהל גדול יותר, לטובת הלקוחות, ובכך לתת לעסק המוניות שלכם יותר נראות. בנוסף לכך, אתם יכולים לשכור שיווק אפליקציות אמינה שיכולה לבנות אסטרטגיות שיווק חסינות תקלות כדי לשפר את הנראות של אפליקציית המוניות שלכם ולעזור לאפליקציה שלכם להתגלות בקלות בקרב המשתמשים שלכם.

מה הם הנתיבים ליצירת קשר עם המוניות גט טקסי טלפון?

הנתיבים ליצירת קשר עם המוניות גט טקסי טלפון הם כדלקמן:

  • גט טקסי טלפון 03-6448299
  • גט טקסי הנהלה ראשית טלפון 03-644829
  • גט טקסי נהגים טלפון 03-6448299
  • גט טקסי עסקים טלפון 03-6448299
  • גט טקסי שירות לקוחות טלפון 03-6448299
  • מוניות גט טקסי טלפון 03-6448299
  • מוניות גט טקסי תל אביב טלפון 03-6448299
  • מונית גט טקסי טלפון 03-6448299
  • get taxiטלפון 03-6448299
  • get טלפון 03-6448299
  • gett taxi טלפון 03-6448299
  • gettaxi טלפון 03-6448299

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

15 תגובות

  1. שלום רב,
    חויבתי במחיר מלא ,בנסיעה שלא בוצעה בפועל אלא בוטלה.
    אי אפשר ליצור איתכם קשר.
    אני מבקש שתתקשרו אליי בדחיפות
    זאב קרפ
    נייד: 0523914168

  2. יש לי חשבון אצלכם למרות ששילמתי לנהג במזומן על הנסיעה מרמת אביב לרחוב בלוך בת״א חוייבתי גם בחשבון! לצערי יש לכם טלפון אבל אין מענה! הנהג הוא מאגד חוג׳ירת המכונית סקודה אוקטביה הנסיעה התקיימה בליל שבת 3.3 בערב. אודה לכם אם תבטלו את החיוב!

  3. ביקורת על הנהג ויקטור אסולין. גס רוח, חסר סבלנות, חצוף. בקיצור צריך ללכת ללמוד איך לתת שירות לנוסעיו. לא מקובל!!!

  4. כמנ עולה נסיעה ללא מונה מראדון לציום לבית חולים קפלן?

  5. לא מוצא בשום מקום איך להזמין מונית לנתב"ג. כשאני מתקשר לשירות לקוחות שולחים לי סרטון לא קשור. אשמח אם אצליח להגיע לנתב"ג. אם מישהו רוצה לעזור בכלל.

  6. שלום

    חויבתי במחיר מלא ,בנסיעה שלא בוצעה בפועל אלא בוטלה.
    אי אפשר ליצור איתכם קשר.
    אני מבקש שתתקשרו אליי בדחיפות

    054-5985477

  7. שלום

    האם החברה מספקת חשבונית מס יבור השירות , משום מה לקוח שלי מקבחל מכם רק קבלה על השירות ולא חשבונית מס .

    אודה להתייחסותכם.

  8. מדוע לא ניתן ליצור קשר לא בטלפון רצןיולא בוואטסאפ.

  9. אתם חייבים לבדוק את הנהגים שלכם לפני שאתם נותנים להם להצטרף לשירותים שלכם.
    נתקלתי בהמון מקרים של קומבינה – לא הייתי במקום והם נסעו וחייבו אותי , היה 10 ש"ח עכשיו 12 ש"ח.
    שלחתי לכם מייל עכשיו התראה לפני תביעה.
    אני משתמשת בתוכנה שלכם, בחברה שלכם, ולכן אתם אחראים כלפי.

  10. בנסיעה בירושלים שעלתה 49 שקל חויבתי פעמיים ב50 שקל
    הנסיעה היתה ב30/8/23 בשעה 11:00
    לא ניתן ליצור איתכם קשר

  11. חייבת לדבר בנוגע לחשבוניות !!!!אבקש לצור איתי קשר 0545240504 בהקדם אין באפשרותי להתכתב איתכם דרך האפליקציה !!

  12. חרא של משלוחים הייחסות של נהג זבל בחיים שלי לא נתקלתי בכזאת אפלקציה מגעילה ואין אפשרות ליצור קשר

  13. עשרות פעמים ניסיתי לצור קשר עם שרות הלקוחות כדי לסדיר את שלומים בכרטיסי אשראי ואף אחד מכם לא חזר אלי. כנראה אין לכם שרות לקוחות, בצ'טים לא ניתן לתקשר. ועם בוטים זה לזלזל בלקוח. אני מבין שלא תהיה לי ברירה והפסיק לעבוד איתכם, כי נמאסה שתזלזלו בי.

    מיכאל גלזר

    0547599955

  14. תגידו את האמת -אין שרות לקוחות. רק בוטים שלא עונים לעינין.מדוע מחקתם את התלונה שלי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של גט טקסי (Get taxi)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של גט טקסי (Get taxi) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של גט טקסי (Get taxi). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של גט טקסי (Get taxi), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של גט טקסי (Get taxi), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של גט טקסי (Get taxi), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.