נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דינמיקה סלולר

>>
>>
שירות לקוחות דינמיקה סלולר טלפון
שירות לקוחות דינמיקה סלולר

דינמיקה הינה הרשת הגדולה והמובילה בישראל לטלפונים ניידים, אביזרים, גאדג'טים ומוצרי חשמל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דינמיקה סלולר

שירות לקוחות דינמיקה סלולר

טלפון של שירות הלקוחות של דינמיקה סלולר

מספר הטלפון הינו:  

6656*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

הזמנות טלפוניות – 5725*

מייל של שירות הלקוחות של דינמיקה סלולר

כתובת המייל הינה:

service@dynamica.co.il

למידע על הזמנות אתר: 
service-sales@dynamica.co.il

צור קשר באתר של דינמיקה סלולר

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/egwQW

הפייסבוק של שירות הלקוחות של דינמיקה סלולר

שם דף הפייסבוק הינו:

דינמיקה dynamica

שם עמוד האינסטגרם  dynamica.co.il

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של דינמיקה סלולר

שם ערוץ היוטיוב הינו:

דינמיקה

צור קשר בפקס של דינמיקה סלולר

מספר הפקס הינו:

0732600757

רשימת טלפונים נוספים של דינמיקה סלולר שירות לקוחות

  1. דינמיקה טלפון 6656
  2. דינמיקה אילת טלפון 6656
  3. דינמיקה אילת אייס מול טלפון 6656
  4. דינמיקה אשקלון טלפון 6656
  5. דינמיקה באר שבע טלפון 6656
  6. דינמיקה ביטוח טלפון 6656
  7. דינמיקה חדרה טלפון 6656
  8. דינמיקה כפר סבא טלפון 6656
  9. דינמיקה מודיעין טלפון 6656
  10. דינמיקה נתניה טלפון 6656
  11. דינמיקה סלולר טלפון 6656
  12. דינמיקה סלולר אילת טלפון 6656
  13. דינמיקה סלולר שירות לקוחות טלפון 6656
  14. דינמיקה קניון איילון טלפון 6656
  15. דינמיקה ראשון לציון טלפון 6656
  16. דינמיקה רחובות טלפון 6656

על דינמיקה סלולר

רשת דינמיקה סלולר הוקמה בשנת 1994, והיא אחת מהרשתות הוותיקות בישראל בתחום של טלפונים סלולריים ומוצרים נלווים. לפני מספר שנים נרכשה החברה בידי סלקום והיום היא בת שעוסקת בתחום של שיווק ותיקון טלפונים סלולריים ומוצרים נלווים. כיום מהווה רשת דינמיקה סלולר ייבואנית רשמית לישראל של מוצרי אפל (Apple) וסמסונג (Samsung).

דינמיקה סלולר משווקת ומספקת שירותי תיקון למוצרים רבים כמו טלפונים סלולריים, אייפדים, טאבלטים, שעונים חכמים, טלוויזיות קונסולות משחקים ואביזרים נלווים רבים כמו מגני מסך, מטענים וכבלים. לדינמיקה סלולר 48 סניפים בכל רחבי הארץ, כולל סניפים בבאר שבע, אשקלון, חדרה, כפר סבא, ראשון לציון ורמת גן (קניון איילון).

שירות תיקון עד אליך

בנוסף לשיווק ומכירת טלפונים סלולריים ומוצרים נלווים, דינמיקה סלולר מציעה גם שירות תיקונים בכל אחת מנקודות המכירה ברחבי הארץ. לאחר מסירת המכשיר לתיקון בנקודת המכירה, יישלח המכשיר הסלולרי לתיקון באחת מ-36 מעבדות התיקון של דינמיקה סלולר שפרוסות בכל הארץ, כדי להבטיח ללקוחות דינמיקה סלולר שירות מהיר ויעיל ככל האפשר. במקרים שבהם התיקון מתבצע בנקודות המכירה עצמן, מתחייבת דינמיקה סלולר לתיקון תוך 45 דקות בלבד.

כמו כן, דינמיקה סלולר מפעילה שירות בשם "תיקון עד אליך". שירות "תיקון עד אליך" מאפשר ללקוחות החברה להזמין טכנאי מוסמך של דינמיקה סלולר ישירות עד לבית הלקוח, כדי לאפשר ללקוחות החברה לקבל תיקונים מהירים ויעילים מבלי הצורך לפנות לאחד מסניפי החברה. כדי לבקש שירות "תיקון עד אליך" צריכים הלקוחות להיכנס לאתר האינטרנט של דינמיקה סלולר בכתובת www.dynamica.co.il ולמלא את הפרטים האישיים, כדי שניתן יהיה לתאם טכנאי שיגיע עד הבית. שירות "תיקון עד אליך" יחזיר את המכשיר אל הלקוח תוך שלוש שעות ממועד המסירה לטכנאי.

לבירורים נוספים בנושא שירות "תיקון עד אליך" ניתן לפנות לדינמיקה סלולר שירות לקוחות בטלפון 6656*.

דינמיקה סלולר באילת

דינמיקה סלולר אילת הוא אחד מסניפי הדגל המרכזיים של דינמיקה סלולר. הסניף מציע מחירים אטרקטיביים במיוחד ללקוחות בחברה, בגלל האפשרות למכור מוצרים ללא מע"מ. כדי למנוע את הסיכוי שלקוחות החברה יגיעו לאילת והמוצר יחסר במלאי, מציעה דינמיקה סלולר ללקוחותיה אפשרות לשריין מראש מוצר שימתין בסניף דינמיקה סלולר אילת. לקוחות החברה המעוניינים לשריין מוצר כלשהו בסניף דינמיקה סלולר אילת צריכים להיכנס לאתר האינטרנט של החברה בכתובת www.dynamica.co.il, לבחור את המוצר שמעוניינים בו כדי להבטיח שהמוצר ימתין בסניף אילת.

לבירורים נוספים בנושא שריון מוצרים בסניף דינמיקה סלולר אילת ניתן לפנות לשירות לקוחות דינמיקה סלולר בטלפון 6656*.

שירות לקוחות דינמיקה סלולר

דינמיקה סלולר מציעה ללקוחותיה שירות לקוחות במגוון דרכים. כדי ליצור קשר עם דינמיקה סלולר שירות לקוחות יכולים לקוחות החברה להתקשר לטלפון מספר 6656* ולדבר עם מוקד שירות הלקוחות של דינמיקה סלולר. מוקד שירות הלקוחות של דינמיקה סלולר במספר 6656* מציעה ללקוחות החברה תמיכה טכנית בהתקנה של מוצרי החברה או סיוע בפתרון תקלות טכניות. מוקד שירות לקוחות דינמיקה סלולר גם מסייע ללקוחות לברר אם מוצרים מסוימים נמצאים במלאי, מה המפרט הטכני של מוצרים מסוימים וכן מה העלויות של כל מוצר. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דינמיקה סלולר באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת service@dynamica.co.il.

כמו כן, דינמיקה סלולר מפעילה מוקד טלפוני ייעודי להזמנות של מוצרים בטלפון מספר 5725*. בטלפון זה להזמנות יכולים לקוחות דינמיקה סלולר להזמין מראש מוצרים מסוימים שימתינו ללקוחות בכל אחד מסניפי החברה ברחבי הארץ. מוקד ההזמנות הטלפוני בטלפון 5725* נועד גם לסייע ללקוחות החברה לרכוש מוצרים באתר האינטרנט של דינמיקה סלולר בכתובת www.dynamica.co.il. כמו כן, ניתן לפנות למוקד ההזמנות של דינמיקה סלולר באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת service-sales@dynamica.co.il.

באתר האינטרנט של דינמיקה סלולר ניתן גם לנהל צ'אט "לייב" עם נציג ולקבל את רשימת הסניפים המלאה של דינמיקה סלולר, כולל הכתובת המדויקת של כל סניף ושעות הפעילות של כל סניף.  

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות בריכת גאולים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בריכת גאולים דף הבית בריכת גאולים היא בריכת שחייה כחלק ממגרש ספורט הנמצא בישוב גאולים, קיים במתחם שולחן טניס,

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות אספוסה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של אספוסה דף הבית אספוסה מתמחים בצילום אירועים מכל סוג ניסיון עשיר בהעברת המסר בכל אירוע. מבט מהיר על

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של דינמיקה סלולר

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של דינמיקה סלולר רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של דינמיקה סלולר. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דינמיקה סלולר, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של דינמיקה סלולר, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של דינמיקה סלולר, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.