נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דלונגי (Delonghi)

>>
>>
שירות לקוחות דלונגי (Delonghi) טלפון

דלונגי- שירות מזגני האייר.

צור קשר שירות לקוחות דלונגי

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של חברת

צור קשר שירות לקוחות דלונגי

טלפון של שירות הלקוחות של דלונגי (Delonghi)

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-16:00 | ו': 8:30-12:00

מייל של שירות הלקוחות של ה דלונגי (Delonghi)

כתובת המייל הינה:

Media.relations@delonghigroup.com

צור קשר באתר של דלונגי (Delonghi)

כתובת האתר הינה:

https://www.delonghi.com/en

הפייסבוק של שירות הלקוחות של דלונגי (Delonghi)

שירות מרום

צור קשר בפקס של דלונגי (Delonghi)

 074-7222743

DELONGHI טלפון

DeLonghi היא חברה איטלקית שנוסדה בשנת 1926. היא מייצרת מכשירי חשמל לבית, כגון מזגני חדרים, מייבשי כביסה ותנורי חימום ניידים. DeLonghi  היא היצרנית הגדולה ביותר של מוצרי חשמל ביתיים באירופה והשנייה בגודלה בעולם. הם ידועים בעיקר במכונות הקפה שלהם, אותם הם מוכרים מאז שנות החמישים.

מה הרקע ההיסטורי של DELONGHI טלפון?

קבוצת DeLonghi  טלפון פועלת בשני מגזרים עסקיים המקושרים ביניהם בתפיסת הרווחה – מוצרי טיפול באוויר, המכניסים אוויר טרי, טהור וחסר לחות לבית ויוצרים תנאי רווחה מיטביים לכל המשפחה, וכן מוצרים להכנת ובישול מזון, ניקיון בתים וגיהוץ בגדים המפשטים את חיי הבית, ומספקים יותר זמן פנאי איכותי. רב הפנים De'Longhi S.p.A  היא יצרנית מובילה בעולם של מוצרי חשמל ביתיים. באופן היסטורי, החברה הייתה יצרנית מרכזית של תנורי חימום ניידים ומזגנים, והתרחבה לכלול כמעט כל קטגוריה של מכשירי חשמל ביתיים קטנים במגזרי הכנת מזון ובישול, כמו גם ניקיון וגיהוץ ביתי. 

מוצרי החברה כוללים תנורי מיקרוגל – DeLonghi  טלפון היא אחת מהיצרניות הגדולות באירופה של תנורי מיקרוגל תחת שמות המותגים שלה וכספק OEM (Original Equipment Manufacturer) – כמו גם משטחים שולחניים ומובנים חשמליים וגז. תנורים, מכונות קפה, גריל פנימי, מעבדי מזון, מגהצים, שואבי אבק ומוצרי טיפוח לרצפה אחרים. בנוסף לייצור מכשירי החשמל הביתיים הקטנים שלה, DeLonghi  טלפון גם מעצבת ומייצרת מערכות הסקה מרכזית ומיזוג אוויר למגזר הביתי, המוסדי והתעשייתי. מותגים תחת האורווה של החברה כוללים את De'Longhi, Kenwood, Ariete, Elba, Radel, Simac, Supercalor, Superclima, Ariagel, Climaveneta ו-Vetrella. 

הרכישה מילאה חלק חשוב בצמיחת הקבוצה, בעיקר עם רכישת Kenwood שבסיסה בבריטניה בשנת – 2001. רכישה זו גם אפשרה לחברה להעביר חלק מהייצור שלה לאתר הייצור של קנווד בסין. בסך הכול, DeLonghi  טלפון מפעילה שלושה עשר מתקני ייצור ושלושים חברות בת בינלאומיות התומכות במכירות ל-שבעים וחמש מדינות ברחבי העולם. המכירות הבינלאומיות מהוות כמעט 75% מסך ההכנסות של הקבוצה, שהגיעו ל-1.25 מיליארד אירו (1.5 מיליארד דולר) בשנת – 2003. DeLonghi  טלפון נסחרת בבורסת מילאנו מאז 2001. גיזפה דה-לונגי הוביל את החברה מאז אמצע – שנות ה-70.

יצירת ענק מכשירי חשמל – שנות השבעים והשמונים – De'Longhi SpA חגגה מאה שנה להיווסדה בשנת 2002 – והפיכתה מספק חלקים קטנים לאחד ממותגי המכשירים המובילים בעולם. DeLonghi טלפון התחילה כבית מלאכה לאומן בטרוויזו, בצפון איטליה, במה שעתיד להפוך לאחד מאזורי התעשייה החשובים במדינה. החנות המשפחתית של DeLonghi  טלפון החלה לספק חלקים ליצרנים אחרים באזור, ופיתחה התמחות באספקת רכיבים למערכות חימום. בשנות ה-50, החנות שינתה את מעמדה, והתאגדה רשמית בתור DeLonghi  טלפון כשהיא הרחיבה את הייצור שלה. למרות זאת, החברה נותרה ספקית רכיבים. הגעתו של דור חדש בדמותו של Guiseppe De'Longhi החלה את המהפך של החברה בשנות ה-שבעים. DeLonghi  טלפון החליטה להשתמש בידע הטכני של החברה כדי לפתח מוצרים ממותגים משלה. כחלק מהמאמץ הזה, החברה נשארה קרובה לליבה ההיסטורית של מערכות חימום, ובשנת 1975 הוציאה DeLonghi טלפון לראשונה את המוצר הראשון שלה, רדיאטור חשמלי נייד מלא בשמן.

הצלחתו של מוצר זה, שחצב נישה חדשה בתחום החימום הביתי, נתנה את הטון לצמיחה המהירה של החברה לעשור הבא. DeLonghi  טלפון בנתה במהירות רשימה של מוצרים, בהתחלה נאחז במגזר החימום, ופיתח מגוון שלם של מוצרי חימום. כחלק ממאמץ זה, החברה ביצעה את הרכישה הראשונה שלה, של Supercalor, בשנת 1979. הצלחת הקו של החברה לקחה אותה במהירות גם אל מעבר לאיטליה, כאשר המכירות התפתחו בכל רחבי אירופה בסוף שנות ה-70. עד שנת 1980, החברה גדלה מספיק כדי לנסות לכבוש שוק חדש וחשוב – ארצות הברית. עד אמצע שנות ה-שמונים, הכנסותיה של DeLonghi  טלפון הגיעו לשווה ערך ל-שמונים מיליון אירו. מגוון המוצרים שלה כלל תנורי חימום מלאי שמן, תנורי חימום מאווררים וגם תנורי חימום גז ונפט. ייצור OEM, עבור מותגים ידועים כמו בלאק אנד דקר, סייע לחברה לבסס את עצמה כמובילה עולמית בתנורי חימום ניידים עד סוף שנות השמונים.

בכך נעזרה החברה בנכונותה לחדש ולחפש תחומי מוצר נישה חדשים. כך היה עם השקת Plus Heat Multi System, הראשונה ששילבה את היתרונות של מערכות מלאות בשמן, חשמל ומאוורר. אולם עד אז דה-לונגי עבר התרחבות דרמטית. המהפך האמתי של החברה התרחש במחצית השנייה של שנות השמונים באמצעות סדרה של רכישות שלא רק הביאו לה מגוון מורחב של שמות מותגים אלא גם את המומחיות הטכנולוגית כדי להפוך אותה לחדשנית מובילה במספר תחומי מוצרים חדשים.

 בשנת 1986 רכשה החברה את אלבה, יצרנית תנורים עצמאיים ותנורים מובנים וכיריים. רכישה זו סייעה להגביר את קו התנורים החדש של החברה, שהושק עם התנור השולחני "Sfornatutto" המצליח ביותר ב-1985. הצלחת ה-S תנור fornatutto באיטליה הובטח בזכות ההכרה המהירה של DeLonghi  טלפון בפוטנציאל של המוצר החדש. לאחר שנודע כי הצרכנים האיטלקים לא ששים להשתמש בתנורים המובנים המסורתיים שלהם בגלל עלויות האנרגיה הגבוהות הנתפסות של יחידות אלה, החל דה-לונגי לשווק כחלופה זולה את ה-Sfornatutto, שבגלל גודלו הקטן דרש הרבה זמן חימום מוקדם פחות מתנורים רגילים.

DeLonghi  טלפון הוסיפה לטכנולוגיית החימום שלה עם רכישת ראדל בשנת 1986. רכישה זו העניקה לחברה פעולות חדשות בפיתוח מערכות הסקה מרכזיות המבוססות על מחממי זרימת מים. DeLonghi  טלפון ביקשה להרחיב את פעילותה גם לאזור אחר, זה של מזגנים, באמצע שנות השמונים. מול השוק הקטן יחסית למזגנים באירופה מחד גיסא, ומאידך נוכחותם של מספר שחקנים גדולים בשוק צפון אמריקה המפותח יותר, החליטה DeLonghi  טלפון להתקשר למסורת ההולכת וגדלה שלה עבור חדשנות. בשנת 1986 הציגה החברה את מערכת המיזוג הניידת הראשונה, הפינגווינו. מוצר זה הפך במהירות לאחת ממערכות מיזוג האוויר הפופולריות ביותר בעולם. לאחר השקת ה-Pinguino, De'Longhi רכשה את Ariagel, והוסיפה את המומחיות של החברה במיזוג האוויר בשנת – 1987.

DeLonghi טלפון הרחיבה את מגוון התנורים שלה בשנת 1988 עם השקת תנורי המיקרוגל הראשונים שלה. למרות התחרות הכבדה מצד המספר ההולך וגדל של יצרני מכשירי חשמל זולים באסיה, הצליחה DeLonghi  טלפון לפלס לעצמה מקום משמעותי גם במגזר זה, לייצר תנורי מיקרוגל תחת שם המותג שלה, וכספקית OEM מפתח. נו. עמדה זו התחזקה עם יצירת מתקן חדש בשטח של שישים אלף רגל מרובע, המתקן הגדול ביותר לייצור תנורי מיקרוגל באירופה. הרכישה הבאה של החברה התרחשה בשנת – 1989, כאשר היא רכשה את Vetrella. רכישה זו אפשרה ל-De'Longhi להוסיף ייצור של שואבי אבק ומערכות אחרות לטיפול ברצפה. בינתיים, לחברה היה מוצר להיט נוסף על הידיים עם השקת ה- Friggimeglio, הידוע גם בשם Roto Fryer, בשנת 1987, הטיגון העמוק הראשון הכולל סלסילה מסתובבת.

מנהיג בינלאומי בשנות ה-90 ואילך – בסוף שנות ה-80 ואל תוך שנות ה-90, החלה DeLonghi  טלפון לבסס את הנוכחות הבינלאומית שלה על ידי פתיחת מספר חברות בנות מכירות וייצור זרות. החברה הקימה חברות בנות בספרד ומשרדים בצרפת, גרמניה ובלגיה. בשנת 1988 השיקה החברה את הבת שלה בארצות הברית. בריטניה הפכה לשוק משמעותי נוסף עבור DeLonghi  טלפון באמצע שנות ה-שמונים, מגמה שהוכתרה עם פתיחת הבת שלה בבריטניה בשנת 1989. החברה עברה לתחרות ראש בראש עם Moulinex הצרפתית בשנת 1990 כאשר הקימה חברה מלאה- בת צרפתית בקנה מידה. שלוש שנים לאחר מכן פתחה החברה חברות בת גם בהולנד, גרמניה ויפן. לאחר מכן נפתחו נציגויות במוסקבה ב-1995, בשנחאי ב-1996, בקנדה ב-1997, ובבלגיה ב-1999. בתחילת שנות ה-2000 הפעילה DeLonghi  טלפון שלושה עשר מפעלי ייצור וחברות בת בשלושים מדינות, עם מכירות ליותר משבעים וחמש מדינות ברחבי העולם.

DeLonghi  טלפון המשיכה להוסיף למגוון המוצרים שלה במהלך שנות ה-תשעים ועד שנות ה-2000. רכישות שוב סיפקו את המנוע לחלק מפיתוח המוצר החדש של החברה. ב-1995 רכשה DeLonghi  טלפון את Simac Micromax, רכישה שאפשרה לה לא רק להתחיל לייצר מגהצים ומערכות גיהוץ אלא גם להרחיב את מגוון מוצרי הכנת המזון שלה. כמו כן, באותה שנה השיקה DeLonghi  טלפון ייצור של עיצובי מכונות הקפה הראשונים שלה. המטבח הפך בתחילת שנות ה-2000 ליעד ברור של החברה. בשנת 2001, רכשה החברה את Kenwood Appliances Plc שבסיסה בבריטניה, אחת היצרניות המובילות של ציוד להכנת מזון ומכשירים קטנים אחרים הן בבריטניה והן בשוק העולמי גם כן. הרכישה של קנווד העניקה ל-De'Longhi מותג בינלאומי חזק שני – ליד מותגו – מה שהבטיח לה מקום בין חברות מוצרי החשמל הקטנים המובילות בעולם. קנווד גם הביא לחברה את המותג Ariete ואת קו מערכות הגיהוץ וטיפוח הרצפה.

מה העניין של שרשרת הערך של DELONGHI טלפון?

קבוצת DeLonghi טלפון שבסיסה בטרוויזו, איטליה היא אחת השחקניות המובילות בעולם במכשירי חשמל ביתיים קטנים לרבות מכונות קפה, מכשירי מטבח ומזגנים. מותגי הבית הידועים של הקבוצה כמו De' Longhi, Braun, Kenwood ו- Ariete נמכרים ביותר מ-מאה ועשרים שווקים ברחבי העולם. מדי שנה, הקהילה שלה, המונה למעלה משמונת אלפים עובדים, תורמת להשקת מוצרים שהולכים ומתחדשים ומותאמים לצרכי הצרכנים. 

בסביבה עסקית יותר ויותר תחרותית, שבה הלקוחות מצפים למוצרים חכמים ואינדיבידואלים יותר, החברה חיפשה דיגיטציה כדי להניע תהליכים זריזים ומגיבים. דיגיטציה של שרשרת הערך –  DeLonghi  טלפון יצאה ביוזמה לחבר את שרשרת הערך הקצה לקצה וליצור חוט דיגיטלי מעיצוב מוצר בר קיימא, דרך תכנון, רכש, ייצור, לוגיסטיקה וניהול נכסים, כדי להעצים את העובדים להיות מושכלים ופרודוקטיביים יותר. זה הולך יד ביד עם הגישה הנפוצה ל-Industry 4.0 שמתייחסת לעדיפויות העסקיות המרכזיות הללו באסטרטגיה אחת מובילה – להפגיש בין ייצור, לוגיסטיקה, מכירות ושירותים בצורה מתוזמרת, תוך כדי שילוב של אוטומציה של ייצור עם ביצוע עסקי ארגוני. אז מדובר בהבאת תהליכים מהקצה לליבה וחיבור רצפת המפעל לחדר הישיבות.

כיצד עומדת DELONGHI טלפון בדרישות של הלקוחות?

המוקד העיקרי היה לבצע דיגיטציה של תהליכי הייצור של DeLonghi  טלפון כדי לקבל את הזריזות לייצר מכונת קפה תוך ימים ספורים מההזמנה, באותה איכות, ללא קשר למפעל שבו היא מיוצרת, באמצעות הכנסת פלטפורמת ייצור סטנדרטית. היא הייתה צריכה להבטיח את תמהיל הדגמים הנכון הנדרש על ידי השוק. זה דרש זרימה מקשה אחת, באמצעות קונפיגורציה מחדש אוטומטית של מערכות רצפת החנות.  כדי להשיג מטרה זו, נדרשו היכולות הבאות:

  • חבר מערכות ברצפת החנות על ידי מינוף טכנולוגיית האוטומציה של IoT
  • תכנון ויישום תהליכי הרכבה ובדיקות מוצרים חדשים
  • העצים לעובדים בקומת החנות מידע בזמן אמת באמצעות מכשירים ניידים
  • מעקב אחר תהליכים, רכיבים ופעולות
  • התאמה אישית של כל הזמנת ייצור
  • גישה לדוחות ולמרכזי שליטה לאיכות, ביצועים ותחזוקה

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

5 תגובות

  1. השרות דרך טלפון גרוע ביותר אין אפשרות לקבל מענה טל למענה 0525453952

  2. קניתי תנור אפיה דלונגי יד שנייה מחברה שעזבו את הארץ , התנור עבד אך היה באיחסון 9 חודשים ולא עובד כרגע מקצר . פניתי לחברה התקשר טכנאי ולא הגיע .
    ההמתנה לקבל שרות ארוכה ומעייפת ( לא טסה לחו"ל ) נשבעת ! שם התורים בלתי נסבלים ! למה גם אצלכם ?

  3. שירות גרוע אין מענה בשום דרך טלפני/וואטספ/מייל
    מבקשת שיחזרו אליי
    אפרת 052-5671021

  4. אני כבר חודשיים עם תקלה בתנור משולב כיריים בתוך השנה של האחריות, המענה לטלפונים כמעט בלתי אפשרי, ולאחר מאמצים נשלח טכנאי שלא ענה על הדרישות המינימליות
    חבל מאד מאד
    חברה בעלת שם אמורה לדאוג יותר לקהל לקוחותיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של דלונגי (Delonghi)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של דלונגי (Delonghi) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של דלונגי (Delonghi). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דלונגי (Delonghi), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של דלונגי (Delonghi), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של דלונגי (Delonghi), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.