נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דלתא (Delta)

>>
>>
שירות לקוחות דלתא (Delta) טלפון
דלתא שירות לקוחות לוגו

דלתא גליל תעשיות בע"מ, המוכרת במותג ההלבשה התחתונה Delta, היא חברה ציבורית ישראלית העוסקת בייצור ובשיווק של הלבשה תחתונה, גרביים, חולצות ובדים, בגדי ספורט, הלבשת פנאי (leisurewear) והלבשת ילדים ותינוקות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דלתא (Delta)

דלתא שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של דלתא (Delta)

מספר הטלפון הינו:  

0776149090

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מספר טלפון נוסף- 1700500252

מייל של שירות הלקוחות של דלתא (Delta)

כתובת המייל הינה:

customer.service@delta.co.il.

צור קשר באתר של דלתא (Delta)

כתובת האתר הינה:

https://www.delta.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של דלתא (Delta)

שם דף הפייסבוק הינו:

Delta דלתא

לרשתות חברתיות נוספות של דלתא: 

רשימת טלפונים נוספים של דלתא (Delta) שירות לקוחות

  1. דלתא טלפון 03-5138000
  2. דלתא איירליינס טלפון 03-5138000
  3. דלתא משרדים טלפון 03-5138000
  4. דלתא נס ציונה טלפון 03-5138000.
  5. דלתא שירות לקוחות טלפון 03-5138000.
  6. שירות לקוחות דלתא טלפון 03-5138000.

עסקי חברות התעופה של ממשיכות להתפתח, כאשר חברות הלואו קוסט זוכות בנוכחות וחברות תעופה גדולות ממקמות את עצמן מחדש לרמת ביקוש שלאחר המגפה. ארבע חברות התעופה הגדולות בארצות הברית הן – אמריקן, דלתא, סאות'ווסט ויונייטד – מחזיקות כל אחת בנתח שוק של כעשרים אחוזים, ובכל זאת לכל אחת יש נקודות חוזק וחולשה ייחודיות. גם אם חברות תעופה זולות ירוויחו חלק במהלך השנים הקרובות עם דגש רב יותר על תעבורת פנאי, ארבע חברות התעופה הללו ישלטו ביחד בתנועה האווירית בארצות הברית. יחד עם זאת, למרות המניות הדומות שלהן וההתמקדות המשותפת שלה בשאיפה לשאת לקוחות משלמים תעריפים גבוהים יותר, דלתא טלפון התרחקה משלושת המתחרות הגדולות שלה באופן הזה שהיא ממוקדת יותר, אגרסיבית יותר, ובסך הכול מנוהלת טוב יותר.

מה מבדל את התעופה דלתא איירליינס טלפון משאר חברות התעופה?

להלן מה שמבדל את התעופה דלתא איירליינס טלפון משאר חברות התעופה:

  • מיקוד אסטרטגי ברור יותר – לדלתא יש התמקדות ברורה יותר מדוע הם בעסק ומהם כישורי הליבה שלהם. ההנהגה הן באמריקן והן ביונייטד דיברה בפומבי על האיום של חברות זולות בשווקים שלהן. דלתא איירליינס טלפון נשארה ממוקדת במתן שירות טוב לנוסעים העסקיים שלהם עם שכר גבוה, אך אז הציגה את תעריף ה- Basic Economy הראשון של התעשייה על מנת להתחרות עם חברות בעלות נמוכה. דלתא איירליינס טלפון לא מתנצלת על התעריפים הגבוהים שלה, ומספיק נוסעים בחרו בעבר שהם מפקידים את זה בגלל רוחב השירות, האמינות הגבוהה ותשומת הלב לפרטים החורגים מהמתחרים שלהם. דלתא החזיקה מעמד זמן רב ביותר בחסימת המושבים האמצעיים לנוסעים במהלך המגיפה, בין השאר בגלל אסטרטגיית צי שהפכה את זה פחות יקר עבורם לעשות זאת. הם קנו בית זיקוק נפט שעזר לכל התעשייה באופן הזה שהוא המשיך לשפר את יכולת הזיקוק באינטרנט שאחרת הייתה נסגרת. במובנים אלה, ובדרכים רבות אחרות, דלתא הבחינה כהתעופה שהביסה את הכמות של חברות התעופה הגדולות בארצות הברית. זה לא אומר שהם מחוץ ליער, לפיכך. על פי הודאתם, הם יתבררו כקטנים בחמישה עשר אחוזים מהפרה מגיפה. ההסתמכות שלהם על נסיעות עסקים פירושה שהם ייפגעו הכי הרבה כשכל התנועה הזו לא תחזור. המיקוד הבינלאומי שלהם אומר שלחלק זה של הרשת שלהם ייקח יותר זמן להתאושש. התכונות שהופכות את חברות העלות הזולות לממוקמות הרבה יותר טוב בשלב זה עדיין חומקות מדלתא ומשאר המתחרים הגדולים שלהן, כך שסביר להניח שיאבד נתח לקבוצה זו. אך אם תעופה ממוקדת עסקים אמורה לשרוד ולשגשג, דלתא היא זו שצריך להמר עליה.

  • השקעות חברות תעופה גלובליות – כמו כל המשקיעים בחברות התעופה, דלתא איירליינס טלפון לקחה כמה מחיקות לטווח הקרוב על השקעותיה בחברות תעופה גלובליות. בעוד המתחרים הגדולים שלהם מציגים את הבריתות והשותפויות שלהם עם חברות תעופה ברחבי העולם, דלתא תפסה עמדות מניות בחברות תעופה באמריקה הלטינית, באירופה ובאסיה. זה לא רק ארגן מחדש במידת מה את מגרש המשחקים בין הבריתות הגדולות, כי אם גם נותן גישה לתשואות הכלכליות הזמינות בשווקים שהם לא יכולים לשרת בעצמם. בטווח הקרוב זה עשוי להיראות כחולשה באסטרטגיה שלהם, ובכל זאת כשהביקוש יחזור אני מאמין שזה שוב ייחשב לחוזק. זה נותן לדלתא מקום ממש בשולחן של חברות תעופה במקומות גיאוגרפיים אחרים, כך שהן יכולות לפעול מהר יותר ולנצל את הטרנדים עוד לפני שהמתחרים שלהן יודעו. ההתרחבות הבינלאומית האחרונה של סאות'ווסט מרחיבה במידת מה את השקפתם, אבל יחסי הקוד שלהם היו מוגבלים ולא מוצלחים במיוחד. דלתא איירליינס טלפון הינה גלובלית יותר מאשר אמריקאית ומיונייטד, וכאסטרטגיה ארוכת טווח זה ממצב אותם לפני המתחרים.

  • יחסי עבודה טובים יותר – לדלתא יש היסטוריה חזקה של עבודה עם קבוצות העבודה שלהם, ואף שמרה על כמה קבוצות גדולות ללא איגוד. על פי חוק עבודת הרכבת, החוק המסדיר הסכמים קיבוציים בעסקי חברות התעופה, חוזים אינם פוקעים אלא הופכים ל"ניתנים לתיקון". לדלתא יש רקורד של תחילת משא ומתן לפני תאריך התיקון שלהם וחתימה על עסקה חדשה בתאריך זה או קרוב אליו. לשם השוואה, לעתים קרובות נדרשו שנים לחתום על חוזים באמריקן וביונייטד לאחר התאריכים הניתנים לתיקון, ולכל חברה יש היסטוריה ארוכה של חוסר אמון בין החברה לבין האיגודים הגדולים שלה. ביטוי נפוץ בעסקי חברות התעופה הוא ש"ניהול חלש יוצר איגודים חזקים". יש לכך אמת בכך שאיגודי עובדים ממלאים מקום בו החברה נכשלת עבור העובדים. אם חברה לא מתקשרת באופן קבוע וגלוי, ומספקת דרכים טובות למשוב עם מעקב, האיגוד מספק זאת. אם החברה לא מציעה ברצון שכר מבוסס שוק, כללי עבודה או הטבות, האיגוד מתמקח בשמם. לפי המדד הזה, דלתא הצליחה טוב יותר מהמתחרות העיקריות שלהן, כי אמנם אנחנו לא רואים איך הנקניקיה מיוצרת בפועל, אבל התוצאה היא חוליה טעימה יותר בכל הנוגע ליחסי העבודה בדלתא. סאות'ווסט גם נחשבת לבעלת יחסים טובים, אך לאחרונה הוכחו סדקים, כולל כאשר הדיילות שלהם גינו במהירות תכנית להפחתת שכר זמנית במקום חופשות עקב חולשת הביקוש.

  • אסטרטגיית צי חכמה יותר – דלתא מפעילה צי מטוסים ותיק יותר. עם ממוצע של שבע עשרה שנות שירות עבור המטוסים שלהם, זה הופך את הצי שלהם למבוגר יותר מהציים בני אחד עשרה של אמריקאים, שניים עשר של סאות'ווסט וארבע עשרה שנים של יונייטד. אך כשאתם עולים על מטוס דלתא אין לכם לעתים קרובות מושג בן כמה המטוס בגלל ההשקעה שלהם בפנים. כמו כן, דלתא איירליינס טלפון, בעזרת חטיבת התפעול הטכנית שלה, מסוגלת לשמור על אמינות שיגור גבוהה עבור צי זה ומעניקה לדלתא גם צי בעלות נמוכה יותר ללא הקרבה לשלמות התפעולית. דלתא גם הייתה אגרסיבית כשהמגיפה פגעה, והקיעה את צי מטוסי הבואינג 777 וה-717 שלהם בזמן שהמתחרים שלהם לא היו כמעט נחרצים.

כיצד דלתא משרדים טלפון יצרה יתרון מעולה, על מנת להצליח ולא רק לשרוד?

הנה איך דלתא משרדים טלפון יצרה יתרון משלה, על מנת להצליח ולא רק לשרוד:

  • תחזוקה – רוב חברות התעופה הגדולות ביצעו תחזוקה במיקור חוץ. דלתא משרדים טלפון הבינה שהיא לא תוכל לצמצם עלויות באמצעות הטסת מטוסים יד שנייה ללא תמיכה מספקת לתחזוקת הציים. החברה מבטיחה חיסכון בעלויות ותזרים הכנסה נוספים על ידי העסקת חטיבת תחזוקה משלה של יותר מעשרת אלפים עובדים – מחלקה זו מתקנת, צובעת ומשנה את המטוסים שלהן כמו גם את אלה של לקוחות אחרים. הם פתרו צורך ויצרו מרכז רווח. עסקי התחזוקה של דלתא צברו הכנסות של שש מאות וחמישים מיליון דולר בשנה שעברה, לעומת עשרים וחמישה מיליון דולר בשנת 1995.

  • שמן – זה לא סוד שמחירי הדלק הפכפכים מזמנים הרס בתעשיית התעופה. דלתא משרדים טלפון הייתה התעופה הראשונה שקנתה בית זיקוק משלה. דלתא מעריכה שהיא יכולה לחסוך לפחות שלוש מאות מיליון דולר בשנה, לספק שמונים אחוזים מצרכי הדלק של הצי המקומי שלה ולהימנע ממרווחי הזיקוק המענישים שהיא משלמת היום. דלתא הצליחה לקפוץ על התחרות על ידי פירעון חובות, השקעה בעוד מטוסים והרחבת קווים בינלאומיים. מייקל פורטר, מתייחס למהלכים מסוג זה כעל יתרון בעלויות.

  • מטוסים ישנים יותר – בעוד שרוב חברות התעופה משקיעות במטוסים חדשים, דלתא משרדים טלפון טסה בנתיב ההפוך ורכשה ארבעים ותשעה מטוסי מקדונל דאגלס משומשים MD-90 מחברות תעופה אחרות ששמחו להיפטר מהם. מכשירי ה-MD-90 שוחזרו לשימוש וקארי מדווחת כי דלתא מאמינה שהיא חוסכת מינימום של מיליארד דולר על רכישות ה-MD-90, כאשר משווים את העלות לקנייה חדשה לגמרי. עם הכסף שחסכה דלתא, היא הזמינה את בואינג לספק מאה מטוסי 737-900 חדשים שיחליפו את אלה שפורשה. אבל נאמנה לאופנת דלתא – היא לא רכשה את הגרסה החדשה ביותר.

  • הסכם עבודה – דלתא משרדים טלפון הינה התעופה הגדולה היחידה בארצות הברית שאיננה מאוגדת ברובה. המעמד הכמעט אי איגוד שלו מאפשר גמישות גבוהה יותר בניהול משא ומתן עם עובדים. עם החיסכון החדש של חיסכון בעלויות, זכתה דלתא לתמיכת שניים עשר אלף הטייסים שלה והגיעה להסכם עבודה חדש בקיץ האחרון; דלתא משלמת לרוב העובדים יותר מהמתחרים עבור עבודות שוות. מטוסים יוטסו על ידי טייסי דלתא, לא טייסים שיטוסו מטעמה של דלתא, וצוותי תא הטייס של דלתא ייהנו מההזדמנות לניידות גבוהה יותר כלפי מעלה.

  • בעלות לעומת החכרה – יש מיש שמעדיף את דלתא משרדים טלפון בבעלותה, במקום לשכור את המטוסים שלה. נכון לעכשיו, דלתא מחזיקה בשבעים וחמישה אחוזים מהצי שלה. היתרון בבעלות – כשאתם פוגעים ברכות או במיתון כלכלי, אתם לא חייבים להטיס מטוסים ריקים עם תשלומים חודשיים גבוהים. אסטרטגיית בעלות חדשה אפשרה טקטיקת מכירה רלוונטית – דלתא הצליחה להתאים טוב יותר את לוחות הזמנים של הטיסות לדרישות הלקוחות לעומת הדרישות של חברות הליסינג. רכישת מטוסים יד שנייה עוזרת למנוע מדלתא לגבות מחירים גבוהים יותר מלקוחות כדי לשלם על מטוסים חדשים. עם הזדמנויות גדולות יותר לקידום, סביר יותר שאנשי הצוות יהיו מרוצים בתפקידיהם. עובדים מרוצים מביאים לרוב ללקוחות מרוצים.

  • חכמה פיננסית עוזרת לדלתא לשגשג – דלתא שולטת בתעשיית התעופה. חברות זקוקות לשניהם – בידול מוגדר בבירור בין ערכי הלקוח ויתרונות משמעותיים בעלויות שאינם מעכבים את אספקת המוצר/שירות ללקוחותיהם – אלא משפרים אותם.

האם ניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דלתא טלפון?

בוודאי שניתן ליצור קשר עם שירות לקוחות דלתא טלפון ממש ככה – מספר הטלפון של מוקד שירות לקוחות דלתא איירליינס – Delta Airlines הוא: 03-5138000. שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות הטלפוני: ימים א'-ה': שעות 9:00-17:00. מספרי טלפון נוספים – מספר טלפון בנתב"ג – 03-9754057
מספר טלפון בארה"ב (24/7, שירות באנגלית) –  1-800-241-4141+.

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות בית צבי לוגו
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות בית צבי טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של בית צבי דף הבית בית צבי הוא בית ספר לאומנויות הבמה הממוקם בעיר רמת גן, מתקיימים שם מופעי תיאטרון

קרא עוד »
צור קשר שירות לקוחות נמל אשדוד
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות נמל אשדוד טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נמל אשדוד דף הבית נמל אשדוד הוא הנמל הגדול בישראל מבחינת מספר אוניות המטען שעוברות דרכו והיקף שינוע המטענים.

קרא עוד »

ביקורות על החברה

6 תגובות

  1. אין שירות טלפוני בכל סניפי דלתא בראשון לציון.מאוכזבת ממש. יש צלצול אף סניף לא עונה.האם זה היעד של ההנהלה? הפסדתם לקוחה

  2. דלתא שלום רב,
    אני חבר מועדון ולקוח ותיקה של מוצרי דלתא.
    לפני שבועיים הייתי בדלתא קניון הזהב, להפתעתי דלתא מחקה את הנקודות שהיו לי לנצל אוטתן יחיד עם הקנייה.בבירור קצר ולקוחות נוספות שהיו במקום , ללא התראה מוקדמת מוחקים את הנקודות, לא מקובל ,לא מכובד .
    אבקש חזרה את הנקודות ופיצוי הולם שישביע את רצוני.
    ת-ז-028725059 ארז שררה
    נ.ב אשקול שוב לרכוש מוצרים בדלתא!!!

  3. דלתא שלום רב,
    אני חבר מועדון ולקוח ותיק של מוצרי דלתא.
    לפני שבועיים הייתי בדלתא קניון הזהב,להפתעתי דלתא מחקה את הנקודות שהיו לי לניצול.
    בבירור קצר נודע לי מלקוחות שהיו במקום שכך דלתא נוהגת ללא התראה מוקדמת מוחקים את הנקודות.
    לא מקובל ,לא מכובד.
    אבקש בחזרה את הנקודות שנלקחו ממני ופיצוי הולם שישביע את רצוני.
    ת-ז-028725059
    נ.ב אשקול שוב לרכוש מוצרים בדלתא.
    בברכה,

  4. לדלתא שלום, הייתי אמור לקבל מוצר עד ה 25.1.2023 עכשיו אנחנו כבר ב 2.2.2023 אין לי למי לפנות אין לי עם מי לדבר, אין שום טלפון שאפשר להתקשר לדבר עם נציג בחברה שלכם, את הכסף לקחתם ואת המוצר לא נתתם, אולי אתם רוצים שאני אתבע אותכם באגודה להגנת הצרכן זה נראה לי מה שאני אעשה. תתביישו לכם.

  5. הזמתי את הפיג׳מה הקצרה בעלת הבד סופט (soft) של מיקי מאוס שחור רקום. הפיגמה מהפעם הראשונה שחשבתי אותה נטלש ממנה הריקמה השחורה, דבר שגרם לחורים בחולצה. אשמח לקבל עזרה בנוגע לבעיה כי לא נראה לי שאחר לבישה אחת אצטרך לזרוק את הפיגמה בגלל חורים

  6. דלתא היקרה אתם בדיחה עלוב של רשת ועוד יותר של שירות לקוחות. כל המספרים שלכם לא פעילים כבר ומה שכבר פעיל מיועד למשיבון להשארת הוגעות ולא חוזרים אליהם שבועות. גם במייל לא חוזרים שבועות וגם בצאט לא נענים שבוע וחצי ושכבר כן נענים מדברים עם נעל וזה עם מחמאה בשביל הנציגים שאתם מעסיקים שם. אבל זה מה שרציתם כהנהלה לעשות רווחים על חשבון עקיצות של לקוחות ומירמור של הלקוחות שמותשים מחוסר שירות וזאת למרות שמוכרת בסניף מודה ומאשרת כי היתה תקלה ומזכה חלקית את האשראי אך את היתר אומרת שהיא מעבירה הודעה לשירות לקוחות שיחזרו אליי מחר להציע דרך לקבל מוצרים כפי שהזמנתי באותה הטבה ולזכות בגין המשלוח ששלמתי עליו ואמור היה להיות חינם בשל קוד קופון של המוכרת. כמובן שלא חזרו ורק הסתומה שענתה לי בצאט המשיך כמו תקליט לענות תעשי הזמנה חדשה ונזכה על הםרש כאילו לא רק שחוייבתי על משלוח שהיה אמור להיות חינם גם לא נהנתי מהקופון וגם עוד טורטרתי בהגעות לסניף פיזית כדיי לקהל שירות מעבר לעשרות מיילים והודעות והטלפונים שעשיתי כי הסתומים לא לוקחים אחריות על תקלות בהזמנות. שלמתי שנים לכרטיס מעדון של דלתא אם הייתי יודעת שזה מה שאקבל שאצטרך שירות מזמן הייתי מפסיקה לחדש. יפה שעה אחת קודם שהנהלה תקום ותפסיק להתחבא מאחורי מקלדת של התכתבויות או משיבונים. אנחנו רוצים לשמוע קול שמבין ולא עציץ מקליד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של דלתא (Delta)

כל המידע על שירות הלקוחות של דלתא (Delta) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של דלתא (Delta). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דלתא (Delta), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של דלתא (Delta), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של דלתא (Delta), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.