נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של דרים קארד (Dreamcard)

>>
>>
שירות לקוחות דרים קארד (Dreamcard) טלפון
דרימקארד שירות לקוחות לוגו

כרטיס מועדון אחד המשלב הטבות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של דרים קארד (Dreamcard)

דרימקארד שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של דרים קארד (Dreamcard)

מספר הטלפון הינו:  

03-9051740

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

שירות לקוחות ב-SMS של דרים קארד (Dreamcard)

מספר הטלפון ל-SMS הינו:

055-7000555 

מייל של שירות הלקוחות של דרים קארד (Dreamcard)

כתובת המייל הינה:

info@dreamcard.co.il

מייל נוסף – sherutfox@fox.co.il

צור קשר באתר של דרים קארד (Dreamcard)

כתובת האתר הינה:

https://www.dcgift.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של דרים קארד (Dreamcard)

שם דף הפייסבוק הינו:

DREAM CARD VIP

צור קשר בפקס של דרים קארד (Dreamcard)

מספר הפקס הינו:

03-9050221

רשימת טלפונים נוספים של דרים קארד (Dreamcard) שירות לקוחות:

  1. דרים קארד טלפון 03-9051740
  2. דרים קארד vip טלפון 03-9051740
  3. מקס דרים קארד טלפון 03-9051740

דרים קארד טלפון

כרטיס המתנה  דרים קארד טלפון של קבוצת FOX המציע את כל המותגים המובילים לסגנון חיים ואופנה, טיפוח גוף ויופי עבור כל הגילאים ובפריסה של מעל לחמש מאות וחמישים חנויות בארץ. אפשרי לבצע הזמנה בהנחה מיוחדת של דרים קארד טלפון שלא משתתף במבצעים והנחות. מגווןניתן להשתמש בו במבחר מותגי קבוצת FOX, באופן הזה שתוכלו ליהנות מכל המותגים המובילים והנחשקים ביותר במדינת ישראל בסגנון חיים ואופנה, טיפוח הגוף ויופי. משתלם– הכרטיס משווק בהנחה מיוחדת לארגונים ועסקים – הכולל כפל מבצעים והנחות המיועדים לכלל הלקוחות.

הקנייה באמצעות הכרטיס, אפשרית אך ורק בחנויות NIKE בישראל המופעלות באמצעות קבוצת FOX ריטילורס ולא בחנויות העודפים Nike Factory Stores או באתר האונליין nike.com. –  לא משנה היכן אתם במרחבי מדינת ישראל, אפשרי לעשות שימוש בכרטיס בכל מקום, במעל לחמש מאות חנויות הפרוסות במיקומים הטובים ביותר בכל רחבי מדינת ישראל. ארוך טווח– לכרטיס תוקף שימוש של חמש שנים ממועד הנפקתו.

מה מספק דרים קארד טלפון?

כרטיסי אשראי בחנות זוכים לעתים קרובות לראפ רע בגלל שיעורי הריבית הגבוהים וקווי האשראי הנמוכים שלהם, אבל הם יכולים לשמש תפקיד בר קיימא בחייו הפיננסיים של הלקוח, כאשר משתמשים בהם אסטרטגית. הנה מה שמספק דרים קארד טלפון:

  • הוא יכול לשמש כהלוואה לטווח קצר עבור חובות אחרים. ההבטחה לחסוך כסף ברכישה וקבלת הנחות והצעות "בלעדיות" הן טקטיקות נפוצות של מכירת כרטיסי אשראי בחנות, אך בדרך כלל, אחוז ההנחה נשלל על ידי ריבית גבוהה וקנסות יקרים על החמצת או איחור בתשלומים. עם זאת, ישנם מקרים שבהם כרטיסי אשראי בחנות יכולים לפעול לטובת הצרכן, במיוחד כאשר כרטיס מציע ריבית של 0 אחוז למשך שישה חודשים לפחות וכאשר הצרכן בטוח ביכולתו לשלם את היתרה במלואה, לפני תקופת המבצע מסתיימת.

  • דרים קארד טלפון מגביל את הסיכון הקשור לשימוש לרעה. למרות שמסגרות האשראי הנמוכות שכרטיסי חנות מציעים בדרך כלל מחייבות את המשתמשים להבין את החשיבות של ניהול ההוצאות שלהם, הוא יכול להיות כלי חשוב בלימוד שימוש אחראי באשראי. במיוחד מכיוון שכוח ההוצאה מוגבל, ומכיוון שהם בדרך כלל חסרים תכונות של כרטיסי אשראי גדולים שיכולים להוביל לבעיות אשראי (כמו מקדמות מזומן יקרות), הם מספקים את אותם לקחים בחשיבות של תקצוב, עם פחות סיכון מובנה מאשר כרטיסי האשראי הגדולים הקיימים.

  • דרים קארד טלפון יכול לספק חיסכון על דברים חיוניים. מחקר צרכנים על הרגלי ההוצאות הקשורים לכרטיסי אשראי מאשר שרק לראות שקמעונאי מקבל את כרטיסי האשראי שאתם נושאים עשוי להיות כל מה שצריך על מנת לעורר את הדחף לבזבז. למרות הפיתוי הזה, כרטיסי אשראי בחנות שהונפקו על ידי קמעונאים שמוכרים דברים חיוניים שבעל הכרטיס יקנה לא משנה מה (כמו למשל – מוצרי טיפוח, מזון או תרופות) יכולה להיות טקטיקה לחיסכון בכסף אם בעל הכרטיס ירוויח הנחה נוספת על רכישתו, והוא ממושמעים מספיק כדי להיצמד לפריטים חובה ברשימה שלהם.

  • דרים קארד טלפון יכול לבנות אשראי של משתמש. מכיוון שקריטריונים לאישור כרטיסי אשראי בחנות אינם מחמירים כמו אלה של כרטיסי אשראי גדולים, הם יכולים להיות כלי רב ערך עבור משתמשים אחראיים שצריכים לבנות את היסטוריית האשראי שלהם. במקרה של מבוגרים צעירים חסרי היסטוריית האשראי הנדרשת לפתיחת כרטיס אשראי גדול לא מאובטח באופן עצמאי, למשל, כרטיסי אשראי בחנות שנפתחו דרך קמעונאים מוכרים יכולים לספק את היתרון של ניהול מסגרת אשראי ובעלות על חשבון אשראי למשך מספר שנים, אשר יכול לתרום באופן חיובי לציון האשראי של אדם לאורך זמן. בנוסף לכך, אדם שעבר אירועי אשראי שליליים כמו פשיטת רגל עשוי למצוא הצלחה בהבטחת כרטיס אשראי בחנות, למרות שנדחה על ידי מנפיקים גדולים. לאורך זמן ועם שימוש אחראי, אותו אדם יכול להשתמש בכרטיס האשראי של החנות כחלק מאסטרטגיה שנועדה לבנות מחדש את היסטוריית האשראי שלו ולהוכיח שהוא יכול לשלם חשבונות בזמן.

מה הם ההבדלים בין כרטיס אשראי רגיל לבין דרים קארד VIP טלפון?

דרים קארד VIP טלפון הוא כרטיסי אשראי שבדרך כלל ניתן להשתמש בו רק בחנויות ספציפיות. קמעונאים שותפים לבנקים כדי להציע את קווי האשראי המסתובבים הללו ללקוחות. דרים קארדVIP  טלפון מעודד את הקונים לרכוש פריטים באשראי היום ולשלם אותם לאורך זמן. היתרון לחנות הוא שאתם נעולים לתוך המערכת האקולוגית שלהם; היתרון עבורכם הוא שאתם יכולים לקבל הצעות בלעדיות למחזיקי הכרטיס. ההבדל העיקרי בין דרים קארדVIP  טלפון לכרטיס אשראי הוא שבדרך כלל ניתן להשתמש בכרטיס חנות רק בחנות ספציפית, ניתן להשתמש בכרטיס אשראי בכל מקום שמקבלים כרטיסי אשראי. איפה אתם יכולים להשתמש בכרטיסי דרים קארד VIP טלפון?

ישנם שני סוגים של כרטיסי חנות – לולאה סגורה ולולאה פתוחה. ניתן להשתמש בכרטיסי חנות בלולאה סגורה רק בקמעונאים ספציפיים או במשפחות רשתות קמעונאיות. לכרטיסי חנות בלולאה פתוחה יש לוגו של ויזה, מאסטרקארד או אמריקן אקספרס והם יכולים לשמש ככרטיס אשראי מסורתי לביצוע רכישות בכל מקום שבו מקבלים כרטיסי אשראי. אם אתם נושאים יתרה בכרטיס החנות שלכם, תחויבו בריבית באמצעות הבנק בדיוק כמו בכרטיס אשראי. לא רק זה, כרטיסי ריבית בחנות הם בדרך כלל בקצה הגבוה. בדיוק כמו בכרטיס אשראי, כדאי לנסות לשלם את היתרות במלואן בכל חודש כדי להימנע מתשלום ריבית. ייתכן שיהיה קל יותר להשיג כרטיס חנות – לעתים קרובות קמעונאים מקלים על הגשת בקשה לכרטיס חנות בהשוואה לקבלת כרטיס אשראי. קופאיות מעודדות קונים לעתים קרובות להגיש בקשה לכרטיס חנות בקופה עם מבצע על הרכישה. למשל – ייתכן שתקבלו הנחה או תנאי מימון מיוחדים ברכישתכם. במקרים רבים, תוכלו להגיש בקשה על ידי מתן תעודת זהות לקופאית והזנת מספר תעודת זהות שלכם בלוח המקשים.

ההחלטה בבקשה היא בדרך כלל מידית. ניתן להגיש בקשה מקוונת גם באתר האינטרנט של הקמעונאי או דרך אתר הבנק המנפיק את כרטיס החנות. על פי רוב קל יותר לקבל אישור עבור דרים קארדVIP  טלפון מאשר כרטיס אשראי מסורתי משום שהוא לא דורש ציוני אשראי גבוהים כמו רוב כרטיסי האשראי הגדולים. כתוצאה מכך, חלק מהאנשים מבקשים כרטיסי חנות כדי להתחיל לבנות את האשראי שלהם. כרטיסי חנות עובדים כמו כרטיס אשראי, עם חריגה אחת – כרטיסי אשראי בחנות הם קווי אשראי מסתובבים, בדיוק כמו כרטיסי אשראי. יש לכם מסגרת אשראי ספציפית ויכולת לחייב רכישות כנגד מסגרת זו. כאשר אתם משלמים את יתרתכם, האשראי הזמין שלכם גדל ויכול לחייב רכישות נוספות עד למסגרת האשראי שלכם. ההבדל היחיד – בעוד שניתן להשתמש בכרטיס אשראי בכל מקום, ניתן להשתמש בכרטיס חנות בדרך כלל רק בחנות הספציפית.

איך פועל מקס דרים קארד טלפון?

מקס דרים קארד טלפון יכול להציע הצעות היכרות והטבות מפתות, אך הוא יכול גם להיות בעל ריביות גבוהות ולהמיט הרס על הכספים שלכם אם לא תשלמו אותם בזמן. בשימוש אחראי, כרטיסי אשראי בחנות יכולים לעזור לכם לבנות אשראי תוך כדי ביצוע עסקאות, אבל אל תלכו שולל ויתכן ותשלמו יותר באופן אקספוננציאלי עבור הוצאות קניות אלה. לפני שאתם מגישים בקשה לכרטיס אשראי בחנות, חשבו על הרגלי ההוצאות שלכם וכמה ערך אתם יכולים לצפות מהכרטיס. אל תיתנו לפקיד בחנות ללחוץ עליכם להירשם מבלי משים. הנה איך פועל מקס דרים קארד טלפון –  קמעונאים רבים מציעים כרטיסי אשראי לחנויות, הנקראים גם כרטיסים קמעונאיים, על ידי שיתוף פעולה עם בנקים ובמקרים מסוימים, רשתות כרטיסי אשראי כגון ויזה או מאסטרקארד. הכרטיסים מספקים אשראי לקונים המעוניינים. מקס דרים קארד טלפון מגיע בדרך כלל עם תמריצים, כמו למשל – הנחה לשימוש ראשון בחנות או הנחות מתמשכות או תגמולים על קניות עם המותג.

כמה שזה נשמע נהדר, זכרו שההטבות עשויות להיות מוגבלות להוצאות עם הקמעונאי המסונף. קל יותר לזכות בכרטיסי אשראי בחנות מאשר כרטיסי אשראי מסורתיים מכיוון שחנויות רוצות שכל מבקש יאושר. לכל מנפיק יש את דרישות המינימום שלו, אבל צרכנים שיש להם ציונים הרבה מתחת לממוצע יכולים בדרך כלל לקבל כרטיסי חנות ללא בעיה. אך כרטיסי אשראי בחנות גם נושאים בדרך כלל שיעורי אחוז שנתיים גבוהים יותר וגבולות אשראי נמוכים יותר מאשר כרטיסי אשראי אחרים. לכרטיסי החנות יש תנאי סאב-פריים, כלומר מגבלות נמוכות מאוד ו-APR שנמצאים בדרך כלל בטווח של עשרים אחוזים. APR גבוה יותר פירושו עלות גבוהה יותר אם לא תשלמו את היתרה במלואה בכל חודש. עלות זו יכולה למחוק במהירות את הערך של כל הנחות או הטבות אחרות שהכרטיס מציע.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות ואיי טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וואי דף הבית ואי וואי חנות סלולר בפריסה ארצית ורכישה אונליין באינטרנט ,חנות טלפונים המציעה לכם מגוון רחב של

קרא עוד »
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות חברות שונות

שירות לקוחות מכון הדס טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון הדס דף הבית מכון "הדס" הינו המכון הגדול והמקצועי בישראל בתחום ההכנה למבחני מיון ולראיונות עבודה. המכון הוקם

קרא עוד »

ביקורות על החברה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של דרים קארד (Dreamcard)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של דרים קארד (Dreamcard) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של דרים קארד (Dreamcard). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של דרים קארד (Dreamcard), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של דרים קארד (Dreamcard), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של דרים קארד (Dreamcard), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.