נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של הוניגמן (Honigman)

>>
>>
שירות לקוחות הוניגמן (Honigman) טלפון

הוניגמן היא אופנה ישראלית העוסקת בעיצוב, בייצור ובשיווק ביגוד ואביזרי אופנה ומתאימה גם לילדים וגם למבוגרים.

צור קשר שירות לקוחות הוניגמן

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של הוניגמן (Honigman)

צור קשר שירות לקוחות הוניגמן

טלפון של שירות הלקוחות של הוניגמן (Honigman)

מספר הטלפון הינו:  

1700702780 

מייל של שירות הלקוחות של הוניגמן (Honigman)

כתובת המייל הינה:

secretary@kiwi-kids.co.il

צור קשר באתר של הוניגמן (Honigman)

כתובת האתר הינה:

https://kiwi-kids.co.il/

צור קשר בפקס של הוניגמן (Honigman)

מספר הפקס הינו:

 03-6814777

בקצרה על הוניגמן

הוניגמן היא חנות בגדים ישראלית שמלווה את שוק האופנה המקומי עוד משנות החמישים. תחילתה בחנות בגדים שהקימה אם המשפחה שרה הוניגמן בתל אביב, ובשיאה היו לרשת עשרות סניפים במגוון קניונים ברחבי הארץ, והיא מכרה גם בסיטונאות לרשתות אופנה מוכרות בחו"ל. בשנת 2018 הוניגמן המקורית פורקה בשל חובות, אך כיום היא ממשיכה לפעול תחת מותגי בת ולהפעיל אתר מכירות. מלבד חנות הבגדים של האם, הוקמה בשנות החמישים חנות לבגדי ילדים של הוניגמן, וזו הפכה לענף המוביל של העסק. גם היום, הוניגמן מוכרת בגדי ילדים בחנויות הוניגמן קידס וקיווי קידס.

רכישת בגדים מהוניגמן

סניפי קיווי קידס של רשת הוניגמן פרוסים בחנויות רחוב, קניונים ומרכזי מכירות ברחבי הארץ. ניתן למצוא את רשימת הסניפים המלאה באתר הרשת בכתובת www.kiwi-kids.co.il, גם של סניפי קיווי וגם של סניפי הוניגמן קידס. בנוסף, הרשת מפעילה חנות מקוונת באתר האינטרנט בכתובת שצוינה, ובו ניתן לרכוש בגדים שישלחו ישירות לבית הלקוח. באתר קיימים בגדים לתינוקות, ילדים וילדות, וגם לאלה המחפשים סגנון צנוע המתאים לציבור הדתי והחרדי. בנוסף, באתר ניתן למצוא מבצעים שאף עולים על המבצעים בסניפי הרשת. במידה ותרצו ליצור קשר עם קיווי קידס תוכלו לעשות זאת מכאן.

האתר מציע משלוח חינם באמצעות שליח עד הבית לרוכשים באתר מעל 149 שח. המשלוח מגיע תוך שלושה עד שישה ימי עסקים מועד הקניה. לקוחות שלא עברו את הסכום יכולים לבחור באפשרות משלוח עד הבית בעלות של כעשרים שקלים. ניתן להחזיר או להחליף פריטים באריזתם המקורית ושלא נעשה בהם שימוש בסניפי הרשת וללא עלות משלוח, תוך 14 יום מיום קבלת המשלוח. כדי לקבל החזר כספי או להחליף את המוצר יש לתאם עם שירות הלקוחות טרם ההגעה לסניף.

שירות לקוחות הוניגמן – איך יוצרים קשר?

ניתן לפנות לשירות לקוחות הוניגמן במגוון ערוצים. ראשית, ניתן לפנות באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת המייל service@kiwi-kids.co.il. כדאי לצרף לפנייה את פרטי הרכישה או המקרה עליהם תרצו לקבל שירות. בנוסף, אפשר לפנות בפקס מספר 03-6814777 ולשלוח את הפניה בצירוף קבלה ופרטים נוספים החשובים לבירור הפניה לשירות לקוחות הוניגמן. מלבד דרכי התקשרות אלה, ניתן לצור קשר עם הוניגמן בחנויות הרשת ובסניפים מול המוכרים והמוכרות שישמחו לתת שירות לקהל לקוחות החברה. מטה החברה יושב בבית אמות ברחוב המלאכה בחולון.

מבצעים על ביגוד ילדים באתר הוניגמן

הוניגמן קידס מציעה לקהל הלקוחות מבצעים מסוגים שונים על ביגוד הילדים של הוניגמן ושל קיווי. באתר מוצע למשל מבצע של שלושה פריטים במאה שקלים על ביגוד הילדים של קיווי. הפריטים הנכללים במבצע הם חליפות גן (מכנסי פוטר וסווטשירט, כאשר חליפה אחת עולה 79 שח), וגם סווטשירטים ומכנסי פוטר בנפרד. מבצע נוסף הוא על ביגוד הילדים של הוניגמן שמציע שלוש חליפות גן במאה ועשרים שקלים. גם שם, המחיר לחליפה בודדת נע בין חמישים לשבעים שקלים, והמבצע מציע למעשה הנחה של כמעט 30 שח (20 אחוז) מהמחיר המלא. הוניגמן מציע גם מבצע של פריטים בודדים, כאשר ארבעה פריטים יעלו ללקוח מאה שקלים. בין הפריטים ניתן למצוא חולצות פוטר, מכנסי פוטר, חולצות טי שירט מבד טריקו ומכנסיים דקים ואף טייצים לילדות. לתינוקות אפשר למצוא במבצע זה גם בגדי גוף ואוברולים. שתי קטגוריות נוספות של מבצעים הן פריטים של קיווי בעשרים ובעשרים וחמישה שקלים, וקיימת גם קטגוריה של חמישים אחוז הנחה על בגדי קיווי ובה פריטים יוקרתיים יותר כמו סוודרים, שמלות, מכנסיים מחויטים לבנים מהקולקציה הצנועה, וסטים מחממים ועוד. בחנות המקוונת וגם בקטגוריית המבצעים ניתן להכיל סנני חיפוש לפי מידה וקולקציה ולמצוא בקלות את הפריטים המתאימים ללקוח.

אולי יעניין אתכם גם:

white-צור קשר שירות לקוחות טל גולן
שירות לקוחות חברות כלי בית וריהוט

שירות לקוחות טל גולן טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טל גולן דף הבית טל גולן שווק מוצרי בניה ותעשיה בהאודם, פארק תעשיות קדמת גליל. מבט מהיר על דרכי

קרא עוד »

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של הוניגמן (Honigman)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של הוניגמן (Honigman) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של הוניגמן (Honigman). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של הוניגמן (Honigman), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של הוניגמן (Honigman), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של הוניגמן (Honigman), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.