נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וואלה מייל (Walla mail)

>>
>>
שירות לקוחות וואלה מייל (Walla mail) טלפון

וואלה מייל (Walla mail) היא תקשורת ישראלית המפעילה את פורטל וואלה ואת אתר החדשות של וואלה, החברה גם מספקת שירותי דואר אלקטרוני בחינם.

צור קשר שירות לקוחות וואלה

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של וואלה מייל (Walla mail)

צור קשר שירות לקוחות וואלה

מייל של שירות הלקוחות של וואלה מייל (Walla mail)

כתובת המייל הינה:

support@walla.net.il

צור קשר באתר של וואלה מייל (Walla mail)

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/hlzEZ

הפייסבוק של שירות הלקוחות של וואלה מייל (Walla mail)

שם דף הפייסבוק הינו:

וואלה!

האינסטגרם של שירות הלקוחות של וואלה מייל (Walla mail)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

wallanews

הטוויטר של שירות הלקוחות של וואלה מייל (Walla mail)

חשבון הטוויטר הינו:

וואלה!

רשימת טלפונים נוספים של וואלה מייל שירות לקוחות

  1. דואר וואלה שירות לקוחות טלפון 03-6010601
  2. וואלה מייל טלפון 03-6010601
  3. וואלה מייל תמיכה טלפון 03-6010601
  4. וואלה משרדים טלפון 03-6010601
  5. וואלה שירות לקוחות טלפון 03-6010601
  6. וואלה תמיכה טכנית טלפון 03-6010601
  7. תמיכה וואלה דואר טלפון 03-6010601

דואר וואלה שירות לקוחות טלפון

דואר וואלה הוא שירות דואר אלקטרוני שבו משתמש אינטרנט שולח ומקבל מכתבים אלקטרוניים. ישנם מספר פורטלי אינטרנט כגון Yahoo, Gmail ו-Hotmail וכמובן דואר וואלה שירות לקוחות טלפון התומכים בשירות המייל. מלבד טקסט, הודעות במייל יכולות להיות גם בצורת וידאו, אודיו ותמונות. כיום זהו אחד מכלי התקשורת הנפוצים ביותר במדינת ישראל. למעשה זה ידוע לקדם עסקים בגישה חיובית. כמעט קשה למצוא היום מקום עבודה שלא מסתמך על מיילים לתקשורת שלו. אבל לא לכולם אימיילים מועילים. בדומה לשני צדדים של מטבע, ישנם חיוביים וגם שליליים בשירות אימייל. זה משתנה לפי אנשים שונים וסוג העסק. על ידי הכרת היתרונות והחסרונות, המשתמשים יכולים לנתח ולהחליט אם מיילים יהיו יעילים עבורם.

מה כה מאפיין את וואלה מייל טלפון?

וואלה מייל טלפון הוא עדיין בין כלי התקשורת הנפוץ ביותר במקומות העבודה כיום. ולעיל מה שמאפיין את וואלה מייל טלפון:

  • וואלה מייל טלפון מאפשר הפניה קלה – ניתן לאחסן ולחפש הודעות שנשלחו והתקבלו בצורה בטוחה וקלה. הרבה יותר קל לעבור על הודעות דוא"ל ישנות ולא על הערות ישנות שנכתבו על נייר.

  • וואלה מייל טלפון מאפשר גישה מידית למידע ולקבצים. אתם יכולים לבחור לשלוח לעצמכם קבצים ולשמור הודעות על מנת שיהיה לכם שובל נייר של שיחות ואינטראקציות שיש לכם באינטרנט למקרה שתזדקקו להם בעתיד.

  • וואלה מייל טלפון הוא כלי חינמי – ברגע שאתם מקוונים, אין הוצאות נוספות שאתם צריכים להוציא עליהן כדי לשלוח ולקבל הודעות.

  • וואלה מייל טלפון מאפשר שליחה המונית של הודעות – אמצעי יעיל לשימוש כדי להעביר את המסר שלכם החוצה, אתם יכולים לשלוח הודעה מסוימת למספר נמענים בבת אחת.

  • הדואר האלקטרוני מהיר – לאחר שסיימתם לכתוב הודעה, שליחתה היא פשוטה כמו לחיצה על כפתור. דואר אלקטרוני, במיוחד אם מערכת אימייל משולבת ברשת, נשלח, נמסר ונקרא כמעט מיד.

  • הדואר האלקטרוני הוא ללא נייר, ולכן הוא מועיל לכדור הארץ. לא רק שאתם יכולים להפחית את עלויות הנייר, אתם בעצם מפחיתים את הנזק ששימוש בנייר עושה לסביבה.

  • וואלה מייל טלפון הוא פשוט – זה קל לשימוש. לאחר הגדרת החשבון שלכם, כתיבה, שליחת וקבלה של הודעות היא פשוטה. בנוסף לכך, האימייל מאפשר גישה קלה ומהירה למידע ולאנשי קשר.

  • וואלה מייל טלפון נגיש מכל מקום – כל עוד יש לכם חיבור לאינטרנט. בין אם אתם במשרד ובין אם אתם בשטח, או אפילו מעבר לים, אתם יכולים לגשת לתיבת הדואר הנכנס שלכם ולעבור על ההודעות שלכם.

מה הם היתרונות המודגשים של וואלה מייל תמיכה טלפון?

וואלה מייל תמיכה טלפון מהיר, זול ואמין. שלא כמו צורות תקשורת אחרות, זה לא בהכרח רגיש לזמן. אם אתם מדברים עם מישהו בטלפון או בצ'אט, לצורך העניין – סביר להניח שלקוח יהיה חסר סבלנות אם תקדישו כמה דקות להגיב לשאלה. אם אתם מתקשרים בדוא"ל, אתם יכולים לקחת את הזמן כדי ליצור תגובה. בדרך כלל מקובל להגיב לדוא"ל תוך שעות, ולא דקות או שניות. יתרון נוסף של וואלה מייל תמיכה טלפון עסקי הוא מיתוג. עבור רוב הלקוחות, מיתוג מסמל מקצועיות. רוב ספקי שירותי האינטרנט מציעים שירותי דואר אלקטרוני כאשר אתם משתמשים בהם כדי לארח את האתר שלכם; אלה הם בחינם או זמינים בעלות קטנה מאוד, כך שתוכלו להשתמש בדומיין כתובת המייל שלכם ככתובת הדוא"ל שלכם.

הדוא"ל הוא גם כמעט קבוע – כשאתם שולחים לאנשים אימייל, גם אתם וגם הנמענים יכולים לשמור את העותקים שלכם במשך שנים, וזה דורש כמות מינימלית של שטח אחסון. קל לחפש בהודעות דוא"ל כדי למצוא רשומות של האינטראקציות שלכם. משולב בפלטפורמת ניהול קשרי לקוחות (CRM), מידע בדוא"ל יכול לספק מידע רב ערך על ההיסטוריה של הלקוח.

מה כל כך חיוני ברעיון של וואלה דואר טלפון?

להלן מה שכל כך חיוני ברעיון של וואלה דואר טלפון:

  • ידידותי לסביבה – מיילים הם לחלוטין שירות אלקטרוני. לפיכך, הם אינם דורשים שום נייר לתפקוד. שירות ללא נייר פירושו שאין נזקים ממשיים לסביבה.

  • עלות – מלבד העלות של חיבורי אינטרנט, שירותי וואלה דואר טלפון הם לגמרי בחינם. בהשוואה לרוב שיטות התקשורת המסורתיות האחרות כמו למשל – דואר, פקס וטלפון. העלות של שליחת אימייל היא ממש נמוכה. אתם יכולים לשלוח מיילים רבים ככל האפשר לאנשים ללא הגבלה ללא קשר למסמך שאתם הולכים לשלוח.

  • הפניות – אימיילים תמיד נושאים את ההפניות של הודעות. בכל פעם שנשלח או מתקבל דואר, הוא תמיד מאוחסן בשרת הדואר אלא אם המשתמש מוחק אותם. הפניות מסוג זה קלות יותר בהשוואה לשיטה מסורתית ישנה של שימוש בניירות.

  • מהירות – גם מיילים מהירים במיוחד. ממש תוך שניות, מיילים יכולים להישלח ולקבל על ידי הנמענים ללא קשר למקום בו הם נמצאים בעולם. למעשה אין שירותים אחרים בעולם שמציעים מהירות כמו בדואר אלקטרוני.

  • קבצים מצורפים – שימוש בקבצים מצורפים הוא תכונה נוספת של וואלה דואר טלפון. מלבד טקסט, ניתן להוסיף קבצים מצורפים למייל. קבצים מצורפים יכולים להיות בכל צורה כמו לדוגמה – תמונות, סרטונים, מוזיקה, מסמך או קובץ PDF. באמצעות זה מתווסף ערך נוסף לשירות.

  • ידידותיות למשתמש – גם אימיילים קלים לשימוש. אפילו אנשים בעלי כישורי מחשב בסיסיים יוכלו לשלוח ולקבל מיילים. השולח צריך רק לציין את הנמען, להקליד את הנושא וההודעה. ופשוט ללחוץ על כפתור השליחה. בנוסף לכך, ניתן להשתמש באימיילים כדי להציג אנשי קשר ומידע בקלות.

  • פרסומות – מיילים יכולים לשמש גם ככלי לשיווק מוצרים. לדוגמה, חברה יכולה לשווק את המוצרים שלה למספר רב של לקוחות רק על ידי השקעת זמן מועט. שיווק מסוג זה נחשב גם פחות יקר.

  • נגישות – אימיילים יכולים לשמש כאמצעי אחסון שבו אנשים יוכלו לשמור קבצים ומסמכים חשובים. ניתן לגשת למידע זה בכל חלק בעולם בכל עת ללא קשר למדינה בה הם נמצאים. בין אם אתם נמצאים במקום העבודה, בבית או בחו"ל אתם יכולים לעבור על ההודעות.

  • אוטומציה – אימיילים כוללים גם מתקן מגיב אוטומטי. מגיבים אוטומטיים בעצם פירושם שאימיילים אוטומטיים עם הודעות מסוימות יכולים להימסר בחזרה לשולח, אם הנמענים עסוקים. רוב הטקסטים הללו כתובים מראש ומוכללים.

  • תעדוף – הודעות שהתקבלו הן תמיד עם שורת נושא. לכן, אתם יכולים בקלות לסנן ולתעדף מיילים חשובים. ניתן למחוק את כל המיילים הלא רצויים גם בלי לפתוח.

 מה טוענים המתנגדים לרעיון של תמיכה וואלה דואר טלפון?

להלן מה שטוענים המתנגדים לרעיון של תמיכה וואלה דואר טלפון:

  • דוא"ל דורש תגובות בזמן – בעוד שחלק מבני האדם נוטים להתעלם מהודעות, יש להשיב לאלו הדורשים תגובות ברגע שהן מתקבלות וקראו אותן. אם לא, הודעות דחופות וחשובות עלולות להישאר ללא טיפול.

  • דואר אלקטרוני עלול לגרום לעומס מידע – הודעות מסוימות עשויות להידחות או להישאר לא נקראות, במיוחד אם נכנסות הרבה הודעות והרשת לא שילבה איזושהי מערכת התראה באימייל במחשבים בעבודה.

  • הודעות דואר אלקטרוני יכולות להכיל וירוסים – עדיף להיות מודעים לאפשרות הזו כדי שתהיו זהירים בעת פתיחת הודעות מאנשים שאינכם מכירים, או בעת הורדת קבצים מצורפים.

  • המייל חסר מגע אישי – בעוד שחלק מהדברים עדיף לשלוח כהודעות כתובות והקלדות, חלק מהדברים צריכים להיות מועברים בעל פה או כתובים ביד בפתק או במכתב.

  • אי אפשר להתעלם ממייל במשך זמן רב – העניין עם אימייל הוא שהוא זקוק לתחזוקה מתמדת. אם תתעלמו מזה, עוד ועוד הודעות ייכנסו לתיבת הדואר הנכנס שלכם עד שתגיעו למצב שבו תיבת הדואר הנכנס שלכם כבר לא ניתנת לניהול.

  • אימייל יכול להפריע – מעבר על כל אימייל יכול להפריע לעבודה מכיוון שהוא דורש מעט זמן. הפרעה זו מצטמצמת באמצעות שימוש במערכת התראה בדוא"ל.

  • דואר אלקטרוני עלול לגרום לאי הבנות – מכיוון שדואר אלקטרוני אינו כולל תקשורת לא מילולית, הנמענים עלולים לפרש לא נכון את הודעת השולח. זה נכון במיוחד כששולחים אינם מצליחים לעבור על ההודעות שלהם לפני שהם שולחים אותם.

  • יש לשמור על דואר אלקטרוני קצר וקצר – זה קשה במיוחד אם אתם כאלו ששולחים הודעות ארוכות מדי.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

10 תגובות

  1. לא מצליח לדווח לכם על תקלה : "ארעה שגיאה….נא לנסות מאוחר יותר"..

    הפרסומות באתרכם פועלות כשורה.

  2. לא יתכן שיש תגובות מהרבה אנשים שלא מסוגלים לפתוח את המייל כבר4 ימים
    כמובן שאין מענה בטלפון
    חוצפה

  3. כבר שנים שאני לא מצליח להיכנס לאימייל ומבקשים ממני לשנות סיסמא וכשאני בא להחליף שולחים קוד ב-SMS כשאין ברשותי מכשיר עם SMS ואין אפשרות לקבל קוד טלפוני כמקובל בהרבה חברות או קוד באימייל אחר שברשותי.כתובת האימייל הנוכחית משמשת אותי באחד החשבונות שלי באליאקספרס.

  4. בחודש האחרון דואר המייל שלי הפך לסיוט,שגיאות ,למכביר ,ארבע פעמים שלחתי הודעה על תקלה ואין מענה ולכן אני פשוט מתנק .

  5. לא מצליח להכנס לואללה מייל טלפון שלי הוא 0505579209

  6. שכחתי סיסמה בוואלה ממיל, ולא מצליחה לשחזר את הסיסמה בדואר וואלה, שלחתי אליכם 2 טפסים, האחד מלפני שבועיים ואין מענה

  7. בעיה מתמשכת שאיננה מתוקנת אצלי במייל למרות שדיווחתי

  8. שלום רב
    שכחתי סיסמא ולא מצליח לשחזר אותה
    ואני בלי מייל כבר כמה ימים..אין לי מייל אחר
    זה הטלפון שלי אשמח אם משהו יוכל לעזור לי
    0544266129

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של וואלה מייל (Walla mail)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של וואלה מייל (Walla mail) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של וואלה מייל (Walla mail). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של וואלה מייל (Walla mail), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של וואלה מייל (Walla mail), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של וואלה מייל (Walla mail), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.