נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של וולט (Wolt)

>>
>>
שירות לקוחות וולט (Wolt) טלפון
שירות לקוחות וולט

הזמנת מזון בין המובילות בישראל בתקופת הקורונה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של וולט (Wolt)

שירות לקוחות וולט

מייל של שירות הלקוחות של וולט (Wolt)

כתובת המייל הינה:

info@wolt.com

כתובת המייל :

support@wolt.co.il

צור קשר באתר של וולט (Wolt)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3liIatf

הפייסבוק של שירות הלקוחות של וולט (Wolt)

שם דף הפייסבוק הינו:

Wolt Israel

האינסטגרם של שירות הלקוחות של וולט (Wolt)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

woltapp

הטוויטר של שירות הלקוחות של וולט (Wolt)

חשבון הטוויטר הינו:

Wolt

שליחים מושלמים לעסקים אשר מעוניינים לחסוך כסף, ולהגביר את הפרודוקטיביות והיעילות שלהם בכל הקשור לביצוע מספר משלוחים ביום. זה מוביל לחוויה טובה יותר עבור לקוחות שיכולים לתזמן את היום שלהם סביב זמן המשלוח שלהם. היום הוא הכול על כמה מהר ויעיל אנחנו יכולים לעשות דברים. הצפי למועד אספקת ההזמנה שונה לחלוטין מלפני כמה שנים. אנחנו רוצים שהדברים יגיעו היום או בימים הקרובים, יחד עם שעת הגעה מדויקת, לא בשבועות הקרובים. ופה בדיוק וולט טלפון נכנסת לתמונה. 

האם באמצעות שירותיה של וולט טלפון אשכרה תחסכו במשאב הכי יקר של האנושות?

קבלת שירות מדלת לדלת והקצאת זמן נוסף לעצמכם, על ידי השירותים של וולט טלפון, על מנת לטפל בסידורים אחרים במקום לסחוב שקיות מצרכים כבדות היא בהחלט יתרון מרכזי בשימוש בשירות משלוחי מצרכים. אבל כמה זמן אתם חוסכים בעצם? על פי נתוני יודעי דבר, מבוגרים בילו שלושים ושבע דקות בהכנת מזון ובניקיון. לכן, אם אתם משתמשים בשירות משלוחים כל יום, תחסכו בממוצע יותר מארבע שעות בשבוע. מצד שני, רכישות של פריטי כרטיסים גדולים עשויות לקחת זמן נוסף. אם אתם מרכיבים רהיטים שנמסרו, במקום לשלם עבור מסירתם והרכבתם, תוכלו לצפות שהתהליך ייקח שעה עד ארבע שעות. הזמן הממוצע שלוקח לרכישת רכב הוא ארבע שעות, הכוללות משימות כמו הפעלת האשראי שלכם ואישור ההלוואה שלכם. ובכל זאת, האם זה שווה את הכסף לקבל שירותים ומוצרים כחוסך זמן היא שאלה אחרת. עבור צרכנים מסוימים בלוח זמנים צפוף, הערך של קבלת מזון או מוצר אחר במשלוח עד הדלת שלהם שווה את העלות. עם מועדים צפופים ואינספור פגישות בעבודה, קבלת מזון היא קריטית ושווה את דמי המשלוח הנוספים.

כיצד שירותיה של וולט ירושלים טלפון יסייעו לכם?

הסתייעות בשירותים של וולט ירושלים טלפון תחסוך לכם כסף בעלויות משלוח ותספק לכם תקשורת טובה יותר בינכם לבין צוות העובדים שלכם, מכיוון שאפשר לבצע עדכונים בתדירות גבוהה יותר ולבצע ניטור של משלוחים. זוהי דרך פשוט נהדרת להגביר את היעילות של העסק שלכם, ליצור חופש וגמישות שיבטיחו בתורם שירות לקוחות מעולה. ולהלן כיצד שירותיה של וולט ירושלים טלפון יסייעו לכם:

  • חופש וגמישות – שליחים מאפשרים חופש וגמישות מבחינת כיוון שירותי המשלוחים שלכם. שליחים יכולים להכיל כל משלוח של הרגע האחרון מבלי שזה ישבש משמעותית את לוחות הזמנים שלהם. כך ניתן להשלים בהצלחה יותר משלוחים, ולהגדיל את הפרודוקטיביות של העסק שלכם.

  • חסכו כסף – במציאות העכשווית, המחיר של כמעט כל דבר גדל במהירות, ולכן חשוב שהעסק שלכם יחסוך כסף בכל מקום שאתם יכולים. עם שירותיה של וולט ירושלים טלפון, אתם יכולים לקצץ בעלויות המשלוח ולהפסיק לשלם עבור הוצאות תקורה של עסק אחר. זה מאפשר לכם להשקיע יותר בעסק שלכם. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמשלוחים שלכם יגיעו בזמן והלקוחות שלכם יהיו מרוצים.

  • תקשורת טובה יותר – מערכת תקשורת יעילה היא חיונית כדי להבטיח שההזמנות יסופקו בהצלחה והלקוחות מרוצים מהשירות שקיבלו. שירותי וולט ירושלים טלפון מאפשרים חילופי מידע בתוך הצי בצורה נוחה ויעילה יותר לחברי הצוות. ניתן לבצע עדכונים בתדירות גבוהה יותר וניתן לעקוב אחר משלוחים כך שתהיה לכם ראות מלאה של מקום הימצאו.

מה התמורה של וולט ישראל טלפון?

אתם כל הזמן מחפשים דרכים לכוונן את העסק שלכם ואת ההיבטים הרבים של הפעילות היום יומית שלו. דברים מסוימים כמו למשל – ייצור ותפעול עברו אופטימיזציה, אך מה לגבי שיטות המשלוח שלכם? לקוחות רוכשים את המוצרים שלכם בציפייה לקבל את המוצר שלהם רק כמה ימים לאחר מכן. לא לעשות זאת יכול להרתיע אותם מלעשות איתם עסקים אי פעם. לכן זה כל כך חשוב לא ללכת על המשלוח בעצמכם, לשכור שירות שליחויות כללי של וולט ישראל טלפון על מנת להשתלט על זה בשבילכם. להלן התמורה של וולט ישראל טלפון:

  • אפשרויות משלוח ללא הגבלה – משלוח בעסק לובש מספר צורות שונות, ולא תמיד ניתן לחזות אותן. אולי רכשתם לקוח בחו"ל וצריך לשלוח אליו בהקדם האפשרי – שירות השליחויות של וולט ישראל טלפון יכול לספק הובלה אווירית כדי לעמוד במועד האחרון. ברם, יש גם מקרים שבהם אתם רק צריכים משלוח לצד השני של העיר. השירות שלכם ישמח לעשות זאת גם כן. יש להם עובדים שונים וקבלנים עצמאיים המסורים לכל פן.

  • עלות מופחתת – קודם כל, והכי חשוב, שימוש בשירות שליחים של וולט ישראל טלפון יכול לעזור לכם לחסוך המון כסף על שיטות המשלוח. ייתכן שהמשפט הזה כבר שכנע אתכם לבצע את המעבר. דברים כמו לדוגמה – חומרי אריזה, עלויות נהגים והגעה מאוחרת יכולים לעלות לעסק שלכם הון תועפות לאורך זמן. לא אידיאלי עבור התקציב הדק שיש לכם. הגדירו את עצמכם עם שירות שליחים כדי למצוא שיטות משלוח היעילות והחסכוניות ביותר עבור העסק שלכם. ללא ניסיון מתאים, ישנם דברים שאתם לא יכולים לדעת לנצל אותם במשלוח. שירותי שליחים יודעים לעקוב אחר כל הפריטים שלכם לפי מיקום המשלוח ולייצר את המסלול הזול ביותר להגיע לשם. אתם רוצים שהמשלוחים יגיעו בזמן, אך לא רוצים לשרוף כסף כדי לעשות זאת – שירות שליחים הוא התשובה שלכם לשתי המשאלות הללו.

  • לזרז את המשלוח – מהירות המשלוח שלכם בכל משלוח עם שירות שליחויות מהימן של וולט ישראל טלפון תגיע מהר יותר ממה שחשבתם שהיה אפשרי בעבר. הלקוחות בשוק של היום צפו למשלוח של יומיים עבור כל החבילות שלהם. אי עמידה בציפייה הזו עלולה להוביל לאובדן עסקים עתידיים עם לקוחות לא מרוצים. חבילה שתמסור לשירות שליחים לא תצטרך לעבור במחסן ענק לפני מסירה. אותו נהג שאתם נותנים לו את החבילה יהיה הנהג שיוריד אותו בדלת הכניסה של הלקוח שלכם. אין צורך לעקוב אחר החבילה שלכם במשך ימים בכל פעם, תוהים באיזה מתקן מיון היא תקועה כעת. החשש הזה יוצא מהחלון ברגע שאתה בוחר בשירות שליחים. שלא לדבר על כך שהעברתו לכל אחד מלבד שירות שליחים פירושה סיכון שהחבילה תאבד או תישלח למקום הלא נכון. כל שעליכם לעשות הוא למסור את החבילה שלכם לנהג של שירות השליחויות, לנפנף בהם לשלום, והם יבטיחו משלוח בזמן כדי להעלות חיוך על פני הלקוח שלכם.

  • הזדמנויות אחסון – תמיד עדיף להיות מוכן בעסקים, אתם יודעים את זה מהיום שהתחלת ללכת בדרך הזו. אותו דבר לגבי שיטות המשלוח שלכם. אתם יכולים לקבל גל של רכישות של לקוחות בכל רגע נתון, ואתם צריכים להיות מוכנים לזה. למרבה המזל, שירות השליחויות של וולט ישראל טלפון מציע הזדמנויות לאגור את המוצרים שלכם במחסנים שלהם, שניתן לשלוח אותם בכל עת שתצטרכו. צריכים להיות מסוגלים לשלוח הובלה בהתראה של רגע? אין בעיה, המחסן ידאג לכך וידאג להגיע ליעד הנדרש.

האם וולט משלוחים טלפון יכולה באמת לעזור לכם?

אכן כן, וולט משלוחים טלפון יכולה לעזור לכם באמת בדרכים הבאות:

  • תזמון – אם אתם מכירים בכלל את פריטי המשלוח, אז אתם יודעים שתזמון ישחק תפקיד חיוני לוודא שהחבילה מגיעה בזמן. אם לא תעשו זאת, ישלחו את כולם במהירות מטורפת לשלוח את החבילה ולשלם מחיר פרימיום עבור משלוח בן לילה. תזמון מבעוד מועד יכול למנוע הוצאה מיותרת על דואר מזורז. שירות שליחים יכול להציע לכם משלוח מסלול מתוכנן מראש כדי להבטיח שהחבילות שלכם יגיעו בדיוק בזמן ובמקום שהן אמורות להגיע אליהן. אל תדאגו יותר לגבי גורמי משלוח שאינכם יכולים לשלוט בהם. אתם משאירים אותו בידיים המאוד יכולות של שירות עם שנים של ניסיון.

  • נציגות – הגעתם לנקודה הזו, נאבקים עם המשלוח שלכם ודואגים לגבי המעט שאתם מבינים מזה. הגיע הזמן להאציל את האחריות הזו לשירות עם שנים של ניסיון בטיפול בחבילות מכל הצורות והגדלים. זה יוריד את העומס מהכתפיים שלכם, על מנת שתוכלו להתמקד בניהול העסק שלכם. למה לנסות לחבר שיטת משלוח משלכם או ללכת עם חברה שאתם לא יכולים לסמוך עליה כאשר אתם יכולים לשכור שירות משלוחים של וולט משלוחים טלפון. חלפו הימים של איבוד שינה בגלל אריזה והובלה.

מה הן דרכי יצירת קשר עם וולט ישראל שירות לקוחות טלפון?

ואלו הם דרכי יצירת קשר עם וולט ישראל שירות לקוחות טלפון:

נושאים כלליים:

info@wolt.com

פניות למסעדות:

קרואטיה  info.croatia@wolt.com
צ'כיה  support@wolt.com
דנמרק  support@wolt.com
אסטוניה  taavi.loog@wolt.com
פינלנד  restaurants.finland@wolt.com
גאורגיה  restaurants.georgia@wolt.com
יוון  alexandros.chalkias@wolt.com
הונגריה  restaurantshungary@wolt.com
ישראל  support@wolt.co.il
לטביה  andrejs.gavars@wolt.com
ליטא  support@wolt.com
נורווגיה  restaurants.norway@wolt.com
פולין  malgorzata.sitkowska-jedraszak@wolt.com
סרביה  restaurants.serbia@wolt.com
סלובקיה  support@wolt.com
שוודיה  patrick@wolt.co

פניות שיווקיות ושיתופי פעולה:

קרואטיה  info.croatia@wolt.com
צ'כיה  support@wolt.com
דנמרק  marketing.denmark@wolt.com
אסטוניה  taali.laur@wolt.com
פינלנד  marketing.finland@wolt.com
גאורגיה  lado.gamkrelidze@wolt.com
גרמניה  marketing.germany@wolt.com
יוון  vasileia.karantza@wolt.com
הונגריה  alexandra.juhasz@wolt.com
לטביה  zane.lapina@wolt.com
ליטא  ieva.stonyte@wolt.com
מדינות הבלטיות  doris.rozdestvenski@wolt.com
נורווגיה  marketing.norway@wolt.com
פולין  julia.dedo@wolt.com
סרביה  marketing.serbia@wolt.com
סלובקיה  support@wolt.com
שוודיה  ludvig.helmertz@wolt.com

תקשורת ויחסי ציבור:

כתובת  press@wolt.com

 

אולי יעניין אתכם גם:

צור קשר שירות לקוחות נווה מדבר טלפון
שירות לקוחות חברות בילוי ופנאי

שירות לקוחות נווה מדבר טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של נווה מדבר טלפון דף הבית מרחצאות נווה מדבר. ייחודו של האתר במים התרמו-מינרליים המבעבעים בו כל ימות השנה. מקורם

קרא עוד »
white-צור קשר שירות לקוחות טיקטים
שירות לקוחות רשתות שיווק

שירות לקוחות טיקטים טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טיקטים דף הבית כרטיסים וחבילות לאירועים בחו״ל. בקרו באתר למידע על הופעות בחו״ל והזמינו כרטיסים ודילים במחיר משתלם. מבט

קרא עוד »

ביקורות על החברה

15 תגובות

  1. גועל נפש של וולט טועים בהזמנות ולא מקבלים מענה מחכים כמעט שעה לאוכל ובסוף הכל טעויות אני רוצה תשובה עכשיו

  2. פעם אחרי פעם לא שמים פס על הלקוחות שלהם עושים טעויות כל הזמנה שזה משו שהוא בילתי נסבל כבר .. גונבים כסף מהלקוחות טעו לי בהזמנה ורוצים לחייב אותי את כל הסכום הזמנה על הטעיות שלהם פשוט בושה מקווה שאף אחד לא יקנה מימכם כלום אתה גרועים

  3. השליחים לכם פשוט עבריינים. נוסעים על מדרכות ושבילים בגינות ציבוריות וכמעט דורסים אנשים . היום בשעה 18:15 דקות שליח לריוב קיבוץ דליה 13 פשוט נסע על שביל הולכי רגל ועבר תמרור שמורה שאין כניסה ומעבר לקטנועים. השליח רכב כמו אחוז אמוק ללא כל התחשבות באחרים ובעצמו וכמעט דרס אישה מבוגרת. לאחר שהערתי לו על כך קיבלתי טון גידופים קללות ועוד . אשמח אם תעשו סדר אצל השליחים שלכם שהם בעצם מועסקים שלכם לפני תביעה ייצוגית !

  4. הוזמנה במסעדת מרלן גבעתיים ארוחה בסך 64 ש בתאריך3 בדצמבר משום מה חוייבתי בנוסף פעמיים בסך 73 ש על מה ולמה קצת מוזר בלשון המעטה נא בבקשה זיכוי ובהקדם

  5. שלום רב׳
    עשי הזמנה בשעה 22:00 בערב כאשר רשום שההזמנה צריכה להגיע עד כ70 דקות גג אך הזמן רק עולה ומיראה כי השליח נתקע במחנה יהודה. בשע. 23:55 נמסר כי השליח יגיע מחר.
    אבקש לבדוק למה זה קרה ולקבל פיצוי על כך כראוי לגבי עוגמת הנפש הנגריה לאחר תשלום של כ308 שקלים ובנוסף לכך קיבלנו אוכל קר.
    הבקש לבדוק זאת במהירות כל האוכל שהגיע היה נראה אכול, וחצי מנות גועל נפש!

  6. מדוע וולט לא מובילה מ KFC לנס ציונה 7 דקות מדוד ( תחילת נס ציונה )
    מבטיח טיפ ענק !

  7. שלום. שמי אילן ואני שומר בדלפק של הבניין המדובר.
    ברצוני להתלונן על שליח. בניין מגורים בת"א. אני השומר. ביקשתי שיוריד את הקסדה וישאיר אותה אצלי על הדלפק. השליח
    "צפצף" עלי והמשיך בדרכו ללקוח תוך שאני קורא לו לעצור ואף צועק לעברו והוא מתעלם. כשחזר אמרתי לו שלא יעז להכנס לכאן כי אקרא למשטרה ואתלונן על התפרצות.
    הכתובת היא אורי לסר 8-10, נשלח לבניין 8 דירה 32 תאריך 3.23. 13 המסירה היתה בשעה 15:20 בחור ג'ינג'י גבוהה.
    מן הראוי שתעיפו את הלייצן החוצפן הזה לכל הרוחות.
    שלא יגיע לכאן יותר לבניין.
    תודה.

  8. מאוד לא בסדר,כסף מושכים ,מחזיקים ומבטלים את הזמנה ,ממש לא בסדר !!!אכזבה גדולה.

  9. זה פשוט לא נורמלי, אי אפשר להשיג אתכם, סה"כ רציתי להזמין 2 מנות מרק עוף לילדה שלי ובעלה שחלו, אין עם מי לדבר 😡

  10. שרות לקוחות גרוע
    אין מענה אף לא דרך יצירת הקשר היחיד שזה הצ'אט
    הזוי

  11. אני גר בנס ציונה אתם לא מובילים KFC מראשל״צ ולא מרחובות
    צריך לפחות מאחת מהערים

  12. כמי שקשור לחברות גדולות התאכזבתי מרמת השליחים ,ואני מצטרף לתלונות נוספות הדוגלות כי שליח וולט בחלקם הרע מתנהגים בבריונות…שליח שהיה אמור להכנס לביתי לצורך מסירת השליחות דרש שאצא החוצה,וכשהסברתי לו כי בקשתי כוללת כניסה ענה ..״סתום את הפה״…זרק את המשלוח וברח. הזוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של וולט (Wolt)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של וולט (Wolt) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של וולט (Wolt). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של וולט (Wolt), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של וולט (Wolt), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של וולט (Wolt), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.