נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של טן (Ten)

>>
>>
שירות לקוחות טן (Ten) טלפון

טן חברה לדלק היא אנרגיה ישראלית העוסקת בייזום הקמה ותפעול של תחנות דלק ובשיווק של מוצרי דלק ללקוחות עסקיים.

צור קשר שירות לקוחות תן

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של טן (Ten)

צור קשר שירות לקוחות תן

טלפון של שירות הלקוחות של טן (Ten)

מספר הטלפון הינו:  

8410*

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של טן (Ten)

כתובת המייל הינה:

tenvip@10ten.co.il

צור קשר באתר של טן (Ten)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3C99XT3

הפייסבוק של שירות הלקוחות של טן (Ten)

שם דף הפייסבוק הינו:

טן – Ten תחנות דלק

טן שירות לקוחות טלפון הינה חברה לדלק אשר עוסקת בייזום, בהקמה ובתפעול של תחנות דלק, ואף בשיווק של מוצרי דלק למגזר העסקי. טן שירות לקוחות טלפון חמישית בגודלה בארץ, והיא נוסדה ב- 1991 בשם מאור חברה לדלק, באמצעות החברה לפיתוח גוש עציון, בעקבות הרפורמה שחלה בשוק הדלק, אשר אפשרה מתן רישיונות לחברות דלק חדשות בארץ. השם טן הוענק לה ב- 1994. במהלך 1993 רכשו את טן אליעזר פישמן. בראשית דרכה של טן היא עסקה בהפצת ובשיווק סולר לתעשייה ולחימום ביתי בירושלים. בשנת 1995 החלה טן שירות לקוחות טלפון להקים ולתפעל מרכזי תדלוק סולר במרחבי מדינת ישראל. כאשר ב- 1997 טן התחילה להפעיל תחנות דלק לשם שימוש הקהל הרחב. בשנת 2007 הנפיקה טן אגרות חוב לציבור ובשנת 2008 התחילה טן להפעיל בתחנות הדלק שברשותה חנויות נוחות.

מה גורם לרשת תחנות הדלק טן טלפון להיות כל כך מומלצת?

על מנת להתחרות ולשגשג, בעלי תחנות דלק צריכים להתכוון להפעלת עסק מצליח. הציפיות משתנות, מה שמספק לבעלי תחנות דלק כגון – טן טלפון הזדמנות לשרת טוב יותר את הצרכים שלה, למשוך עסקים חדשים ולפתח נאמנות לקוחות. והנה מה שגורם לרשת תחנות הדלק טן טלפון להיות כל כך מומלצת:

  • טן טלפון מוכרת יותר מסתם דלק – שירותי מזון היווה 22.6% מהמכירות בחנויות. זה לא ממש סוד שאוכל שירות מהיר הוא אזור הזדמנויות לתחנות דלק שרוצות לשפר את שולי הרווח. זה אולי נראה מרתיע להוסיף עוד שכבה של שירותים לחברה, אך עם הטכנולוגיה של היום כמו קיוסקים להזמנה עצמית ואפליקציות להזמנה ניידת, זה הרבה יותר קל לבעלי תחנות דלק טן טלפון לקחת את הקפיצה לשירות המזון מאי פעם.

  • טן טלפון מגייסת עובדים אמינים וידידותיים – עובדים יכולים ליצור או לשבור את העסק. תחנת דלק מצליחה כמו טן טלפון דורשת עובדים אמינים, ישרים ואדיבים. כבעלת תחנות דלק, טן מוכרת סחורה, באופן הזה שדברים קטנים יכולים להגדיל את ערך הלקוח. כאשר העובדים של טן טלפון מטפלים בנקודות המגע של הלקוח בחן, היא יוצרת יותר ערך עבור הלקוח בצורה שהוא יכול להעריך. לקוחות אוהבים לקבל את פניהם כשהם נכנסים לחנות, ומעריכים חיוך ועסקה ידידותית שהם יכולים לצפות לה כשיחזרו. לקוחות אוהבים גם עובדים לבושים ומטופחים היטב. כשעובדי טן גורמים ללקוח להרגיש מוערך, הם מבדילים את עצמם מהמתחרים. אמינות חשובה גם מכיוון שהחברה צריכה ביטחון שהמיקומים שלה פועלים בצורה חלקה כדי שתוכל להתמקד בעבודה שלה.

  • יש לטן אסטרטגיית תמחור תחרותית כדי לנצח את המתחרים – אסטרטגיית תמחור יכולה להבדיל את תחנת הדלק של טן טלפון מהמתחרים. מעקב אחר מגמות השוק עוזר לה למצוא הזדמנויות למשוך יותר לקוחות ולמכור פריטים ברווח גבוה יותר. פעולת האיזון היא להגן על הרווחים תוך מתן ערך מספיק ללקוחות כדי שיחזרו. באופן כללי, טן טלפון שומרת על מחירי הדלק שלכה בהשוואה או נמוכים משל השכנים שלה. להביא מישהו למשאבה הוא הצעד הראשון להכנסתו לחנות. מחירי דלק נמוכים שומרים על נאמנות ומושכים לקוחות חדשים.

האם טן שירות לקוחות טלפון נחשבת לייחודית, ולמה?

תחנות התדלוק והשירות נמצאות בתקופה של טרנספורמציה. מיקומי חזית חדשים צצים בשווקים מתעוררים, מצוידים באוטומציות הטכנולוגיות העדכניות ביותר לשירות מהיר יותר. מובילי מותגים בשווקים מפותחים מצמצמים את מספר המיקומים ועוברים לדלקים חלופיים על מנת לעמוד בתקנות הלאומיות ולפנות ללקוחות מודעים לסביבה. שינויים אלה בדלק ובטכנולוגיה מונעים באמצעות הדרישות של הצרכנים עם הרגלי נהיגה מתפתחים וציפיות משתנות לשירותים מותאמים אישית. האם טן שירות לקוחות טלפון מוכנה לעתיד? בואו ונבדוק ביחד האם באמת טן שירות לקוחות טלפון נחשבת לייחודית ולמה?

  • תשלומים אלקטרוניים – לקוחות רוצים לבחור כיצד הם משלמים עבור שירותים. למרות שהמזומן עדיין אחראי ליותר משבעים וחמישה אחוזים מהעסקאות, מספר זה הולך לרדת ככל שאפשרויות אלקטרוניות יעילות ומאובטחות יהפכו לנגישות יותר.

  • מבצעים מבוססי נתונים – הנחות ומבצעים מיוחדים הם אסטרטגיית מכירה קלאסית. למרות שזו עדיין דרך נהדרת להגביר את התנועה, המכירות והמודעות למותג, הטכנולוגיה מעצימה לעסקים דרכים חדשות ומתקדמות ליצור ולמדוד קמפיינים.

  • מערכות מסחר מאוחדות, המאחדות נתונים עסקיים ולקוחות בתוך מסד נתונים אחד, הן מגמה גוברת בקמעונאות. כאשר כל המידע נאסף באותה מערכת, טן שירות לקוחות טלפון יכולה להבין טוב יותר את קהל הלקוחות והעסק שלה, ליצור דוחות מכירה רלוונטיים, משמעותיים ובזמן, ולהתאים אישית מבצעים, מוצרים ואפילו מחירים. אם היא תגלה שנקניקיות לא נמכרות במיקום מסוים עד אחרי השעה 15:00, היא תוכל ליצור הצעה לארוחת צהריים כדי להגביר את מכירות הבוקר.

  • הזדמנות נוספת לאסוף נתונים ולקבל תובנה אישית לגבי העדפות הלקוחות של טן שירות לקוחות טלפון היא בעזרת יישום תכנית נאמנות. תכנית מסוג זה יכולה לא רק להניע מכירות, כי אם גם לחזק את הקשר בין הלקוח של החברה לבין המותג שלה. כשהלקוחות של טן שירות לקוחות טלפון מנצלים את תגמולי הנאמנות, היא יכולה לקבל תצוגה אחידה של הנתונים שלהם, לא משנה באיזה מהמיקומים הם קונים או מתדלקים, ולהשתמש במידע זה כדי ליצור תגמולים, הצעות ותקשורת מותאמים אישית.

  • גיוון שירותים – העתיד הלא ברור של דלקים מאובנים בשווקים מפותחים, בשילוב עם ירידה בבעלות על מכוניות ועלייה באפשרויות הניידות כמו למשל – כלי רכב חשמליים ושיתוף נסיעות, פירושו שהגיע הזמן לשקול להרחיב את החברה מעבר להצעות הדלק וחנויות הנוחות המסורתיות. כדי למשוך לקוחות, תחנות דלק צריכות לספק שירותים שמפשטים את חייהם של אנשים.

  • כמה זרמי הכנסה אלטרנטיביים כבר פופולריים במגרש הקדמי. אוכל ושתייה, ממנות טייק אווי לפי הזמנה ועד למסעדות לשבת, נותרו אופציה מצוינת לשמור על מעורבות הלקוחות של טן שירות לקוחות טלפון עם המותג שלה.

  • אוטומציה בטכנולוגיה – אוטומציה מביאה יעילות ואמינות, ואנו מצפים לראות יותר מזה נכנס לעולם החזית. ככל שהאוטומציות ממשיכות לייעל את התפעול, הן מאפשרות למותגי החצר להשקיע פחות זמן במשימות שגרתיות, ויותר במתן מגע אנושי ללקוחות שמגדיר את המותג.

מדוע כדאי לעבוד בטן טלפון?

בין אם זו חנות נוחות, חנות C, תחנת מילוי או תחנת משא, לכל אלה יש דבר אחד במשותף. העובדים מוכרים דלק. כמן כן, הם צריכים למכור פריטים אחרים על מנת להרוויח יותר כסף ולשדרג את המתקנים. יחד עם זאת, יש דבר נוסף שמשותף לכל תחנות הדלק הללו – הן זקוקות לעובדים. גם אתם יכולים להפוך לעובדים בתחנת דלק טן טלפון. והנה מדוע כדאי לעבוד בטן:

  • סיגריות בעונה – תחנות דלק פופולריות מאוד גם עבור אנשים שרוכשים סיגריות ומוצרים אחרים הקשורים לטבק. בעצם, בעיירות קטנות רבות יותר, המקום היחיד לקנות מוצרים אלה הוא בתחנות דלק. לכן, עבורכם, סיגריות הן תמיד בעונה. אנחנו ממליצים, אם אתם לא מעשנים, להכין את עצמכם לדחף להדליק סיגריה לאחר שהייתם ליד המוצרים האלה כל היום. הפיתוי חזק, וכך גם הריח.

  • כרטיסי הגרלה – אולי אתם לא מישהו שמשחק בלוטו, אבל אתם תמכרו את זה להרבה בני אדם. תחנות דלק פופולריות למדי בקרב אותם לקוחות המעוניינים להמר על חסכונות חייהם.

  • שפע של הזדמנויות עבודה – יש תחנות דלק טן טלפון בכל עיר גדולה וקטנה, ותמיד תוכלו למצוא עבודה עם הניסיון שלכם בתור תחנת דלק. בין אם אתם שואבים דלק בתחנת שירות מלא באורגון, או שאתם עובדים כקופאים בתוך תחנת משאית, אתם למעשה עושים עבודה שמיליוני אחרים ברחבי העולם גם עושים. לעולם לא יהיה מחסור בעבודה עבורכם, משום שאתם יכולים למצוא עבודה בתחנת דלק בכל מקום.

  • מקום עבודה עמוס – תחנת דלק היא אחד המקומות העמוסים שבהם תעבדו. אתם יכולים לצפות לראות לקוחות בכל עת, ביום או בלילה, מכיוון שאנשים צריכים לשאוב דלק כדי להגיע לעבודה ולחזור הביתה. תחנות דלק מספקות משאב ושירות יקרי ערך גם לקהילות המקומיות. יהיו לכם מקומיים שמגיעים דרך החנות שבה אתה עובד בתדירות גבוהה מאוד. כתוצאה מכך, אתם יכולים לבנות את הרשת החברתית שלכם על ידי עבודה בחנות זו.

  • לדעת על מחירי הדלק – במשק הזה, מחירי הדלק משתנים ללא הרף. אבל כאשר אתם מועסקים בתחנת דלק טן טלפון, אתם תהיו בשורה הראשונה לדעת מה קורה עם מחירי הדלק. גלו את העובדות וקבלו את המידע הנכון בהתבסס על הניסיון שלכם ממקור ראשון בעבודה בתחנת דלק. זה יכול להיות חשוב מאוד אם אתם מטיילים או נוהגים הרבה. אתם יכולים ללמוד איך לחסוך כסף על דלק לעצמכם.

  • גישה למזון ולמשקאות – כשאתם הולכים לעבוד בתחנת דלק טן טלפון, בדרך כלל אתם מוכרים אוכל ושתייה. המשמעות היא שיש לכם גם גישה למזונות ולמשקאות הזמינים למכירה. אתם לא צריכים לדאוג לגבי אריזת ארוחת צהריים לפני היציאה לעבודה מכיוון שיש אוכל זמין לרכישה באתר. זה משחרר את לוח הזמנים שלכם ומקל עליכם את החיים. כמו כן, אתם יכולים לקבל הנחה על ידי עבודה בחנות, אי אפשר לדעת.

  • מדי עבודה – רוב האנשים שעובדים בתחנות דלק טן טלפון צריכים ללבוש מדים. לכן, סוף סוף אפשר להגיד שאתם עובדים בעבודה שמחייבת אתכם ללבוש חולצה או כובע מסוימים. עבור אנשים מסוימים, זו הטבה ענקית מכיוון שהם יכולים להשתלב טוב יותר עם המקומיים. כמו כן, אתם יכולים להימנע מלהרוס את הבגדים שלכם בזמן העבודה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

3 תגובות

  1. צרן קשר.תדלקתי בתחנה בפארק ראם והדלק לא תקין. דורון 0528967016

  2. שלום רב, אני לקוח שלכם המון זמן בתחנת הדלק בפארק סיבל בתאריך 7/6/22 יצרתי קשר אם מנהלת הסניף הודיה על מנת לקבל כרטיס VIP שלכם המקנה הנחות לתדלוק ומאז אני לא מצליח לתדלק חייב לציין שקיבלתי כרטיס חתמתי מול הודיה המנהלת סניף לשעבר ושום דבר לא קורה לא מצליח לתדלק ואין תשובה מספקת מהמנהלת הסניף הנוכחית רבקה שבאמת ניסתה לעזור אבל כנראה גדול עליה הסיפור ואין ספור התקשרויות מול שירות הלקוחות שלכם
    דורש לבטל לאלתר את הכרטיס/ חוזה ולקבל מענה ממנהל איזור או מנהל כלשהו שאכן ויכול לעזור לי כבר בתדלוק הבא.
    מבקש שמנהלת הסניף רבקה לא תחזור אליי
    תודה והמשך יום טוב

  3. שלום.
    אני לקוחה שלכם, בתאריך 11.07.2023 בשעה 13:07 תדלקתי את האוטו בתחנת דלק "עד הלום", שאלתי את העובד שתדלק את האוטו האם השטיפה פתוחה? העובד ציין שכן בלי שום מידע נוסף.
    העובד בשטיפה שהיה שם אמר שהוא בהפסקה ושאני אחזור ב 13:30. הייתי חייבת להמתין עד 13:30 כדי לשטוף את הרכב.
    הראתי לעובד שטיפה את הקבלה שתדלקתי והוא מודיע לי פתאום שהמחיר לשטיפה תלוי בגודל של רכב והוא קבע שהרכב שלי גדול ויש לחייב אותי ב 20 ש"ח במקום 10 ש"ח שתמיד שילמתי.
    אני נוסעת ברכב מסוג "סוזוקי קרוס אובר 2016".
    פניתי למנהלת סניף שהייתה במקום, מנהלת סניף ציינה שזה מה יש, זה הנוהלים.

    לסיכום: אף אחד לא הסביר שיש שינוי מחירים כשנכנסתי לתדלק, לא העובד שתידלק ושאלתי אותו ספיציפית שאני מעוניינת לשטוף את הרכב, לא העובד שטיפה שאמר שאני אמתין מעל 20 דקות ולא ציין שום דבר על שינוי תעריפים.
    אף אחד מהעובדים ולא מנהלת סניף לא הראו לי את התעריפים החדשים שהם לפי סוג רכב שאתם קבעתם כנוהל חדש עם מחירים חדשים. אין שום שלטים שמודיעים על שינוי תעריפים.
    המצב שבו העובד פשוט קובע לכל מתדלק מחיר אחר לפי נראות עיניו ללא מסמך שאתם קבעתם לפי סוג רכב, נראה לי פשוט לא מקצועי וכעבודה בעיניים.

    אני לקוחה VIP שמתדלקת המון וכבר תקופה ארוכה, אני רוצה לקבל הסבר בנושא.

    אינה,
    0544668132

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של טן (Ten)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של טן (Ten) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של טן (Ten). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של טן (Ten), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של טן (Ten), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של טן (Ten), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.