נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של כץ משלוחים

>>
>>
שירות לקוחות כץ משלוחים טלפון
צור קשר שירות לקוחות כץ משלוחים לוגו

כץ מעניקה שירותי שילוח לצד שירותי לוגיסטיקה ואחסנה TPL בסטנדרט עולמי המתקדם בישראל.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של כץ משלוחים

צור קשר שירות לקוחות כץ משלוחים לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של כץ משלוחים

מספר הטלפון הינו:  

5262*

זמינים בימים ושעות:

א’-ה’: 8:00-18:00 | ו’: 8:00-11:15

מספר טלפון נוסף ליצירת קשר- 089449999

צור קשר באתר של כץ משלוחים

כתובת האתר הינה:

https://new.katzd.co.il/

איפה המשלוח שלי? כך עומדים בקשר עם משלוחים גדולה

אין מי שלא צריך להזמין משלוח של פריט או חפץ ממקום למקום. יתכן ומדובר במסמך חשוב שחייב להגיע חתום ומקורי אל איש מקצוע, יכול להיות שיהיה זה זר פרחים נחמד לאדם אהוב או כמובן מתנה אישית ששולחים למי שמתגורר רחוק. כך או כך – יש צורך למצוא שליחויות שיש עליה כמה שיותר המלצות ושתוכל לבצע את השליחות על פי הדחיפות שיש במשלוח או בלוח זמנים שנוח ללקוח ומתאים לו.

 על מנת לבחור את השליחויות צריך לבדוק כמה פרמטרים ומאפיינים שלה ועל סמך המידע שמוצאים לבחור את המתאימה והנכונה ביותר. פרמטרים אלה יכולים להיות – משך זמן האספקה של המשלוח, האם לחברה יש גם משלוח באופנוע עבור פריטים קטנים במיוחד או עבור משלוחים שמתבצעים לאזור לב תל אביב וגוש דן, האם החברה מעמידה אפשרות מקוונת לעקוב אחרי המשלוח או לקבל עדכונים על המסירה וכמובן דרך נוחה ליצור איתה קשר במידת הצורך ומחירון ידידותי שמתאים ללקוח.

מה עובר על הלקוח שמזמין שליחות עם חברה מקצועית?

בין אם מדובר במסמך חשוב ובין אם מדובר בחפץ שהוא מתנה לאדם יקר – הלקוח שמזמין את המשלוח עומד בפני לא מעט מתח ולחץ. הוא רוצה לוודא בכל רגע היכן נמצא המשלוח, מה הסטטוס שלו וכמובן מתי צפויה מסירה. אם מדובר במסמך הרי שהוא ירצה להיות קט ורגוע שהמסמך הגיע בשלום ליעד ואיש המקצוע שצריך אותו ימשיך את הטיפול הדרוש ואם מדובר במתנה או הפתעה לאדם אהוב הרי שהלקוח יחכה בקוצר רוח להפתעה בצד המקבל וכמובן לשיחת הטלפון הנרגשת או להודעה שתישלח ותודה לו על המחשבה והרצון לשמח. 

על כתפיהם של השליחים מוטלת אחריות גדולה וכבדה ולכן החברה חייבת להעמיד לטובת הלקוחות שמזמינים את המשלוח את הדרכים הנוחות ליצור איתה קשר ולברר כל עניין בנוגע למשלוח שלהם. דרך כץ משלוחים טלפון 5262* אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות אדיב וסבלני שיוכל לתת ללקוח את המענה הדרוש לו על מנת שיידע שהמשלוח שלו נמצא בידיים טובות, מטופל בצורה המקצועית והטובה ביותר וכמובן יימסר על פי תנאי השליחה והמסירה שסוכמו עם הלקוח. באותה המידה אפשר לומר שיש גם לקוח בצד השני שממתין בקוצר רוח למשלוח (במידה והוא יודע אודותיו, כמובן) וייתכן ויש פעולות שצריכות להתבצע אחרי קבלת המשלוח.

בעידן האינטרנט יודעים בדיוק היכן המשלוח נמצא בכל רגע!

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת משלוחים יהיה קשור למערך שירות הלקוחות שלה. שירות לקוחות כץ משלוחים טלפון למשל מאפשר מענה מהיר ויעיל שבעזרתו הלקוח יכול לדעת מה קורה עם המשלוח שלו וכך לא ידאג. בנוסף לכך הוא יכול להיות שקט ובטוח שלא יקרה שום דבר למשלוח ואם חלילה משהו ישתבש – נציגי החברה יהיו אלה שייצרו איתו קשר ויסבירו את העניין. בכל זאת – מדובר בשליחים שנוסעים בכבישים, בין אם בכלי רכב ובין אם באופנועים או אופניים ולכן תקלות לא צפויות בהחלט יכולות לקרות, לרבות עיכובים בשל עומסי תנועה שלא תמיד אפשר לחמוק מהם או לא להיתקע בהם. לאחר שהלקוח מוסר את המשלוח שלו לשליח הוא רוצה לדעת שהחברה שומרת על המשלוח מכל משמר וזה בהחלט חלק בלתי נפרד ממתן שירות לא פחות ממעולה ללקוח. שמירה על המשלוח בנוסף למסירה על פי לוח הזמנים הדרוש ומחיר הגון שהלקוח חש ששילם הם המפתח לשירות לקוחות מצוין ולכך שאותו לקוח לבטח יחזור שוב במידה ויהיה לו משלוח נוסף להעביר.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

23 Responses

  1. 1/10 שירות על הפנים
    לא לעבוד איתם יש מלא חברות של משלוחים
    להתרחק שירות 0

  2. הזמנתי מתנה ליום הולדת ב19.09. היום 4.10 עדיין לא קבלתי. שליח מתקשר שהוא כבר בדרך. הואקבע איתי תאריך אחר, אך נעלם וחסם אותי. אחרי 100 מיילים וטלפונים לחברה, כש בקשתי מהם להביא לעבודה( 5 דקות מהבית) בשירות לקוחות אמרו לי, הללפת כתובת יקח יומיים.
    שליח אתקשר שוב אחרי שבוע. שוב אותו סיפור. הוא שוב בדרך, הרי אני צריכה שבועיים לשבת בבית ולחכות לו.. על בקשתי להביא לעבודה. אמר שיהי. בקשר איתי בעוש שעה. בעוד שעה לא התקשר, שוב חסם את טלוני, שלח הודעה" ניסינו להשיג אותך, לא הצלחנו"
    התקשרתי מטלפון אחר. זרק- אני בדרך הביתה וסגר טלפון בפרצוף

  3. לבחור שליחות אחרת הביאו לי משלוח התקשר פעם טחת לא עניתי חזרתי אליו לאחר 5 דק החליט להשאיר את החבילה איפה שחשב שזה הבית שלי וזה לא ולא קיבל אישור ממני להשאחר את החבילה ואני מחפשת אותה לא לעניין התקשרתי אליו חמש דק אחכ טען שהוא כבר לא באזור ונתקשר הרבה פעמים בעוד שהתקשר פעם אחת הניח ונסע

  4. שירות על הפנים
    שליח מתקשר לא ראיתי לאחר בדיוק דקה חזרתי אליו הוא אומר לי שהוא כבר לא פה ויביא בהמשך היום ועד עכשיו מחכה ואין מענה ולא כלום
    שירות על הפנים חא לעבוד איתם .

  5. שירות על הפנים , כבר פעמיים הייתי צריכה לקבל את החבילה והיא לא נמסרה לי… השליחים חסרי סבלנות ולא אכפת להם מהלקוח בכלל… חסרי כל מוסר עבודה…
    מזעזע.

  6. שליחים מצנתקים ובורחים, שירות לקוחות הכי לא שירותי שנתקלתי בו בחיים. מנתקים בפנים, מדבקים מסריח ומעיפים משלוחה לשלוחה, העיקר לסיים את השיחה.
    מהניסיון איתם מהיום לפני הזמנה אבדוק שהמשלוח לא מגיע דרך החברה הנוראית הזו, עדיף כבר לא להזמין. חבל על הכסף ועל המאמץ

  7. שירות גרוע ביותר לא מקבלים הודעות איסוף למרות שהם אומרים ששלחו, בנסטוריית הודעות אין לי הודעה אחת מהם. נודע לי רק כשביררתי עם החברה שקניתי ממנה היא עשתה בירור והחבילה כבר חזרה לספק.

  8. 2/10
    קיבלתי הודעה שהמשלוח אמור להגיע בזמן הקרוב וקיבלתי את המספר פלאפון של השליח
    כשניסיתי ליצור איתו קשר הוא סינן אותי במשך יומיים
    אחרי היומיים קיבלתי ממנו שיחה
    "אני דקה אצלך" בלי שום התראה מראש, לבדוק אם אני בכלל בבית בשביל לקבל את החבילה
    למזלי היה מי שיקבל את החבילה בשבילי, אבל מה זה הדבר הזה?!
    להימנע כמו מאש (כמו שהשליח נמנע ממני במשך יומיים)

  9. SGFGP0002804620YQ
    קיבלתי הודעה שהחבילה בחנות הג'וקר בפתח תקווה. הייתי שם פעמיים,החבילה לא הגיעה לשם.
    מה עושים? אין עם מי לדבר אצלכם

  10. כץ משלוחים, בוקר טוב.
    אני בדרך כלל אוסף את החבילות שלנו בכיכר מאירהוף חנות "מובייל" קרית אליעזר חיפה.
    אשתי נכה 90% אני נכה 88%, משום מה "כץ" משלוחים החליטו לפזר את החבילות שלנו בכל קצוות חיפה, וזאת עקב טעויות בכתובת שלנו!!!!
    הכתובת שלנו היא; רח' נחליאלי 4/9 בת גלים חיפה מיקוד 3501263!!!!! עוד אפשרות, שאתם פשוט החלטתם להתעלל בזוג נכים מבוגרים ופיזרתם את החבילות שלנו בכל קצוות חיפה!!!!!! אני כבר מודיע לכם שאין באפשרותנו לאסוף את החבילות שלנו מהמקומות שאתם פיזרתם אותם!!!!!!!! הנהגים שלכם נוכלים וסחטנים לכאורה!!!!!!!!
    מצידנו אתם יכולים להחרים את החבילות שלנו, ואני אמשיך לפרסם בכל מקום אפשרי את "מקצועיותכם"!!!!!!!
    ברצוני לדווח לכם על ההתעללות בזוג מבוגרים נכים!!!!!!!!
    אני מקווה שהפיזור נובע מטעויות בכתובת שלנו ולא עקב סחטנות לכאורה של הנהג שלכם שמנסים לסחוט לכאורה זו נכים מבוגרים!!!!!!!!!!

    בתודה מראש!!!!!

    1. לידיעתכם אני עדיין ממתינה שיעבירו לי את החבילה לחנות E MOBILE בכיכר מאירהוף קרית אליעזר חיפה שמשם אוכל לאסוף את החבילה שלי וזאת עקב היותנו זוג מבוגר נכים!!!!! אני נכה 90% בעלי נכה 88% אבל "כץ" פשוט שמה עלינו "קצוץ" וכמובן באיחור מוגזם בשליחת החבילות שלי. אם הכוונה של הנהג "לסחוט" לכאורה עוד כמה שקלים לכאורה אז אנחנו נכנעים ומבקשים משלוח עד הדלת בהקדם האפשרי אני אשלם לו את התוספת!!! לידיעתכם אנחנו לא אנשים רעים אבל במקרה זה אנחנו מאחלים לכל איש או אישה המעורבים בשוד הנל לכאורה שאת כל מה שהם גונבים לכאורה שתיקנו אך ורק תרופות שלא יעזרו לכם!!!!!!!! אמן!!!!!!!!

  11. משלוחים איטית לא אמינה. התקשורת קטסטרופלית. חבילה שנשלחה לפני שבוע מארגול. עדיין בדרך. משלוחים מסין מגיעים מהר יותר. חבל.

  12. אני מאוכזבת.אתמול התקשר המשלוחן לא עניתי הייתי עסוקה ולא שמעתי צילצול שחזרתי אליו אחרי כחצי שעה אמר שהוא כבר לא בסביבה.אתם כחברה צריכים לתת מספר טלפון שאפשר ליצור איתם קשר.הבנות שלי מחכות לקבל את ההזמן משיין חשבו שיהיה להם לחג.הבוקר קיבלתי הודעה שהייתה בעייה ונתנו לי מספר של משלוחן שאמר שזה כבר לא אצלו.מאז לא שמעתי מכם כלום ואין עם מי לדבר.מבקשת לטפל בזה עוד היום מגיעה לי המשלוח ששילמתי עליו.תודה ויום טוב

  13. יש ברשותכם חבילה (פרטי) 35246939350 בסטטוס נייד שגוי הפיכת ספרות מנובמבר.
    מנסה להשיג אתכם על מנת לתקן את הנייד ולקבל את החבילה ולא הצלחתי בשום דרך.
    הבוטים לא מגיבים
    בטלפון אין לכם מענה לחבילות הפרטיות רק לעיסקי.
    כמובן שהמתנתי נצח למענה אנושי אחד כמובן ללא הצלחה.
    אודה לכם על עזרתכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של כץ משלוחים

כל המידע על שירות הלקוחות של כץ משלוחים רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של כץ משלוחים. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של כץ משלוחים, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של כץ משלוחים, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של כץ משלוחים, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.