נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של לאומי מקס (Leumi Max)

>>
>>
שירות לקוחות לאומי מקס (Leumi Max) טלפון
מקס שירות לקוחות לוגו

לאומי מקס (Leumi Max) היא כרטיסי אשראי ישראלית.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של לאומי מקס (Leumi Max)

מקס שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של לאומי מקס (Leumi Max)

מספר הטלפון הינו:  

036178888

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

טלפונים נוספים לבירורים: 

מוקד אובדן כרטיסים- 036178800

זמינות: 7\24

מוקד גבייה036178833

זמינות: א'-ה'- 12:30-8:30 | א' וד' : 16:00-18:00

תמיכה טכנית- 1700703232

זמינות: א'-ה': 8:30-22:00 | ו': 8:30-13:00

צור קשר באתר של לאומי מקס (Leumi Max)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3y7V1C4

הפייסבוק של שירות הלקוחות של לאומי מקס (Leumi Max)

שם דף הפייסבוק הינו:

מקס max

האינסטגרם של שירות הלקוחות של לאומי מקס (Leumi Max)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

max.co.il

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של לאומי מקס (Leumi Max)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

max

צור קשר באפליקציית Google play של לאומי מקס (Leumi Max)

שם האפליקציה הינה:

max

צור קשר באפליקציית Appstore של לאומי מקס (Leumi Max)

שם האפליקציה הינה:

max it finance

טלפונים נוספים של לאומי מקס (Leumi max) שירות לקוחות

  1. ויזה לאומי מקס טלפון 03-6177766
  2. לאומי מקס טלפון 03-6177766
  3. לאומי מקס עסקים טלפון 03-6177766
  4. לאומי מקס שירות לקוחות טלפון 03-6177766
  5. max טלפון 03-6177766
  6. max אשראי טלפון 03-6177766
  7. max הלוואות טלפון 03-6177766
  8. max כרטיס אשראי טלפון 03-6177766
  9. max כרטיסי אשראי טלפון 03-6177766
  10. max עסקים טלפון 03-6177766
  11. max שירות לקוחות טלפון 03-6177766
  12. visa max טלפון 03-6177766
  13. ויזה max טלפון 03-6177766
  14. max טלפון 03-6177766
  15. כרטיס max טלפון 03-6177766
  16. כרטיס אשראי max טלפון 03-6177766

לאומי מקס היא חברה המציעה פתרונות בנקאיים ללקוחותיהם. הם בת של קבוצת לאומי, שנוסדה בתחילת שנות ה-1900 בתל אביב, ישראל. הם מציעים חשבונות חיסכון, הלוואות ומשכנתאות אישיות, שירותי השקעות ועוד. המטרה העיקרית שלהם היא לספק שירותים בנקאיים איכותיים לכל מי שזקוק להם. לאומי מקס היא אפליקציה לנייד שמטרתה להפוך את הבנקאות לנוחה יותר עבור הלקוחות. זהו בוט אינטראקטיבי המופעל על ידי בינה מלאכותית המסייע ללקוחות עם הצרכים הבנקאיים שלהם על ידי מתן מידע על חשבונם, ביצוע תשלומים ומענה לשאלותיהם.

משתמשים יכולים לגשת לאפליקציה באמצעות הודעות טקסט, Facebook Messenger ו-WeChat. לאומי מקס הוא סטארטאפ ישראלי חדש שמטרתו להקל על ניהול הכספים שלך. האפליקציה כבר הורדה יותר מ-100,000 פעמים ויש לה למעלה מ-2,000 ביקורות. החברה הוקמה על ידי צוות יזמים ומהנדסי תוכנה במטרה ליצור מוצר קל לשימוש עבור אנשים שאין להם זמן לנהל את הכספים האישיים שלהם. האפליקציה מאפשרת לך להגדיר את חשבונך בתוך דקות ולהתחיל לעקוב אחר ההוצאות שלך וכן ליצור תקציבים לקטגוריות שונות כגון אוכל, תחבורה ובידור.

במה בדיוק יעזור לכם כרטיס אשראי של לאומי מקס טלפון?

לבני אדם שיש לאומי מקס טלפון נהנים מהרבה הטבות פיננסיות ותגמולים עבור ניהול סיכונים. סכום שהוצאת לא מנוכה ישירות מחשבונכם במקום. רכשו כל מוצר יוקרתי עם כרטיס האשראי של ויזה זהב או פלטינום. בהמשך הבנק יבדוק את היסטוריית האשראי לצורך התאמת סכום. האשראי מחויבת לשלוח את הדוחות לבנק אם יש בעיה כלשהי. דוחות היסטוריית האשראי שלכם מאוחסנים באינטרנט להורדה מידית. נוחות גבוהה יותר כיום, הקניות הופכות לתחביב עבור בחורים חובבי קניות.

באירועים מיוחדים, הם יכולים לקנות את הגאדג'טים האלקטרוניים האהובים ביותר ודברים אחרים מחנויות המותג. אם הם שמים את המזומנים שהרוויחו קשה עבור ביצוע רכישות, זה נטל עבורם. ויזה MAX טלפון עוזרת להם לקנות את המוצרים לאורך כל החודש אפילו שנה ללא תשלום ישיר. האשראי תמסור למשתמשים תדפיס בנק עם פרטים על העסקאות. קחו זמן להחזיר את היתרה הממתינה. אפילו יש הצעה להחזר כספי על מנת לקבל הנחות על המגוון הרחב של מוצרים מפוארים. חוץ מזה, קונים אינם צריכים לספק את פרטי הבנק האישיים שלהם לספקים.

זה הרבה בטוח ואמין עבור קונה. בתשלומים קטנים, אתם יכולים לחסל את החוב שלכם. זה יהיה תהליך ארוך וגוזל זמן לדחות את התשלום. אתם פטורים מתשלום סכום גבוה. אז, זה פחות מסובך עבור קונה לטפל. תכננו כיצד להחזיר לאחר סוף החודש. השוו אם אתם במצב נוח לקנות את המוצר הבא עם כרטיס האשראי MAX טלפון שלכם. לשכת האשראי כאן כדי לתת לכם את היסטוריית קו האשראי ואת התרשים הקודמים. בהתבסס על הזמינות של כרטיסי האשראי הפעילים של לאומי מקס טלפון, אתם יכולים לקחת פרסים ומתקנים לקניות אתגריות. כאשר אתם מחליטים לנסוע, אתם צריכים את הכסף לתשלום החשבון. במקום, ייתכן שתהיה לכם בעיה למסור את המזומנים שלכם לסוחר או לספק.

כרטיסי אשראי של לאומי מקס טלפון נמצאים בקרבתכם לסיוע מהיר יותר. בתעשיות הקמעונאות, האוכל, הבריאות והבריאות, אתם מרגישים בנוח עם כרטיס האשראי לאומי מקס טלפון. עד שלושים אחוזים הוזלת מחיר מוצעת באמצעות חנויות קמעונאיות ברכישת מוצרים. הם יתאימו את הסכום הכולל עד סוף החודש. קבלו כארבעים אחוזי הנחה מספקי שירותי בריאות במקרה של כרטיסי אשראי חוקיים של ויזה. באיזור פרימיום ויוקרתי, תקבלו את היחס המיוחד עם שלל קודי המבצע לסעודה ללא טרחה עם בני משפחה. אנשי עילית צריכים להחזיק את כרטיסי האשראי המדהימים של לאומי מקס טלפון בגודל כיס. הוא דק במיוחד ולכן כל אחד יכול להזיז אותו בקלות. נכון לעכשיו, מרכזי קניות גדולים מקבלים כרטיסי אשראי של ויזה בחו"ל. זוהי הדרך הטובה ביותר להחזיר עבור עסקאות פיננסיות. אפילו לכם יש את הכוח לבטל או לחסום את כרטיסי האשראי עקב ההונאה.

איזה הטבות טומן בחובו כרטיס אשראי לאומי מקס עסקים טלפון?

אם אתם מנהלים עסק קטן, אתם כנראה יכולים להפיק תועלת מכרטיס אשראי עסקי. שמירה על רכישות פרטיות ועסקיות נפרדות בכרטיסי האשראי שלכם היא רעיון מצוין, ללא קשר אם העסק שלכם מאורגן כבעלים בודדים, שותפות, חברה בערבון מוגבל או תאגיד. הנוהג המועדף הוא קבלת כרטיס אשראי נפרד בשם העסק. עם זאת, אם הדבר אינו אפשרי או רצוי, מכל סיבה שהיא, חלופה היא להחזיק בכרטיס אשראי אישי ייעודי בו אתם משתמשים רק עבור העסק. כרטיס אשראי לעסקים קטנים מציע את אותן הטבות כמו כרטיס אישי, כמו גם כמה הטבות ייחודיות של כרטיס אשראי עסקי. ואלו הן ההטבות שטומן בחובו כרטיס אשראי לאומי מקס עסקים טלפון:

  • כרטיס אשראי עסקי עשוי להציע יותר הטבות מהכרטיסים האישיים שלכם, כמו לדוגמה – יותר נקודות עבור תכניות החזר מזומן או נוסע מתמיד, ויתורים על דמי מטען של תעופה, מנוי בטרקלין של חברות תעופה והנחות על השכרת מלונות ורכב. אם אתם לא מרבים בנסיעות עסקים, כרטיס תגמולים כלליים להחזר כספי עשוי להיות הטוב ביותר.
  • נוחות – הרבה יותר קל לשאת כרטיס אשראי עסקי בארנק מאשר להסתמך על כמות גדולה של מזומן או פנקס הצ'קים שלכם כאשר יש צורך ברכישה. לאומי מקס עסקים טלפון נוח במיוחד לרכישות באינטרנט. ועם המגמה לכלכלה ללא מזומנים, כרטיס אשראי עשוי להיות הדרך היחידה לשלם עבור סחורות ושירותים מסוימים.
  • תנאים טובים יותר – לכרטיסי אשראי עסקיים יש בדרך כלל תנאים טובים יותר מאלו של כרטיס אישי, כדוגמת – ריביות נמוכות יותר, גבולות אשראי גבוהים יותר, תקופות ארוכות יותר לפני צבירת ריבית והנחות לתשלום מוקדם.
  • הגנת רכישה – ברוב הכרטיסים, יש לכם את היכולת לערער על כל חיובים לא הולמים בחשבון ולהימנע מביצוע תשלום עד שהמחלוקת תיפתר. כרטיסי אשראי רבים מציעים צורה כלשהי של הגנה על רכישה במקרה שהמוצרים שאתם רוכשים יאבדו, נגנבים או לא יסופקו.
  • צמצום בעיות תזרים מזומנים – בעלי עסקים חדשים רבים מתחילים לפעול בתקציב מצומצם. כרטיס אשראי עסקי יכול לאפשר לכם לבצע רכישות חיוניות גם אם חסר לכם כספים באופן זמני. זה יכול לייחד את תזרים המזומנים שלכם, מה שהופך את העסק שלכם לפחות נתון לעליות ומורדות לטווח קצר.
  • הפרדה מהוצאות אישיות – על מנת לשמור על הנהלת חשבונות טובה, יש להפריד את ההוצאות האישיות שלכם לגמרי מהוצאות העסק. כרטיס אשראי נפרד רק לעסקים שומר על החשבונאות מסודרת ויכול לשמור על הנכסים האישיים שלכם על ידי אי שילובם עם אלה של העסק.
  • קל יותר מאשר הסמכה להלוואה – בדרך כלל, התהליך לקבלת כרטיס אשראי עסקי מהיר יותר ופחות מטריד מאשר קבלת הלוואה רשמית לעסקים קטנים. זה נכון במיוחד אם אין לכם בטחונות משמעותיים, אשר נדרשים לעתים קרובות על ידי בנקים ומלווים אחרים עבור הלוואה מסורתית או קו אשראי עסקי.
  • סיווג הוצאות – כרטיסי אשראי רבים מספקים פירוט של הוצאות לפי קטגוריות, לרבות – מלונות, ארוחות, ציוד משרדי וכולי, מה שיכול לעזור להקל על חשבונאות ורישום מס. זה יכול להיות שימושי גם במקרה שתהיו כפופים לביקורת מס.
  • בניית אשראי לבית העסק – בניית היסטוריית תשלומים טובה יכולה לעזור לבסס ולשפר את ציון האשראי של העסק שלכם. בדיוק כפי ששיפור ציון האשראי האישי שלכם יכול לאפשר לכם ללוות יותר כסף בריבית נמוכה יותר ואף להשפיע לטובה על תעריפי הביטוח והיכולת שלכם לשכור נכס, כך גם לגבי האשראי העסקי שלכם.
  • כרטיסי אשראי לעובדים – לאחר שרכשתם את חשבון כרטיס האשראי העסקי שלכם, ייתכן שתוכלו להשיג כרטיסים נוספים עבור העובדים שלכם. פעולה זו מקלה על העובד לנהל את עסקי החברה תוך מתן אפשרות לעקוב אחר ההוצאות של העובד. ייתכן שתוכלו גם להגדיר מגבלת הוצאה לכל עובד, ובכך למנוע מעובד לחרוג מהתקציב שלו.
  • במצבים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך להתחיל עם כרטיס אשראי מאובטח, המגיע עם מסגרת אשראי קטנה ומובטח על ידי פיקדון בנקאי או צורה אחרת של בטחונות. לאחר שהעסק שלכם קבע רישום תשלומים טוב, אמור להיות אפשרי לעבור לכרטיס לא מאובטח ולהגדיל את מסגרת האשראי.
  • חשוב לחפש סביב כדי לקבוע אילו כרטיסים מתאימים ביותר לעסק שלכם. בנוסף לכך, קבלת כרטיס ממדינה או אזור גדול אל בנק עשוי לאפשר לעסק שלכם לנצל שירותים פיננסיים אחרים שמוסד כה גדול עשוי להציע.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

18 תגובות

  1. תוקעים אנשים שעות על הקו ולא עונים! שירות על הפנים,אני מבקש שמישהו יצור איתי קשר בהקדם. אני כבר שעתיים על הקו ואין מענה?!!!!

  2. שלום רב
    ישנה הורדה באחד מכרטיסי האשראי שלנו ( של אשתי ) של 149.9 ש.ח בעסקה לחו"ל ,עסקה שלמיטב ידיעתי לא ביצענו כלל. אני מנסה כבר מספר ימים ליצור קשר אתכם או עם בנק לאומי על מנת לברר פרטים על העסקה ואני לא מצליח . מעבירים אותי ממענה אחד לשני מהבנק למקס והפוך .אנא מכם אני מתחנן עזרו לי לברר את העסקה.. העסקה נערכה בתאריך 6/10 מהכרטיס של פנקס נורית.

  3. המתנתי לשרות לקוחות יותר מחצי שעה וסגרתי לא יכולתי יותר אני לקוח חדש וזה לא סימן טוב לחברה

  4. אי אפשר להשיג את שרות הלקוחות בטלפון.סה נוגד את כל כללי השרות ומעיד על זלזול בלקוחות

  5. קיבלתי הודעה על מועד הכרטיס שהוזמן , השליח לא הגיע , לא נמסרה הודעה על אי ההגעה , התקשרתי מספר פעמים לשירות הלקוחות , המתנתי מעבר ל25 דקות עד קבלת מענה מ״שירות הלקוחות ״ שאמור לפקח על רמת השירות אך נוהג בזלזול בלקוחות שלו .
    לא מצאתי כל דרך אחרת ליצירת קשר עד שלבסוף זכיתי לקבל מענה קולי של נותנת שירות ראויה שהבטיחה לבדוק את טענותי .
    ציון נכשל לשירות הלקוחות של MAX .
    ראובן

  6. מטרטרים אותי עם שליחת כרטיס האשראי אלי ולא עוזר שאני מתנגד שהשליחים יצלמו לי את תעודת הזהות, גם בהודעות לנייד הם מבקשים שאצלם להם את תעודת הזהות לא רק שזה לא אתי בימים אלו זה גם מסוכן, לא ברור לי כיצד חברה כלכלית שמכירה את הסכנות האלו דורשת כזה דבר.
    אני כבר מותר על כרטיס האשראי הזה שמועדון "ביחד בשבילך" מחייב את חבריו לרכוש דברים דרך כרטיס עם שרות כזה , אני גם רואה את התלונות והתחנונים לשירות כאן ונחרד.

  7. אין עם מי לדבר
    עשיתי כרטיס ולא קיבלתי איתו את ההטבה
    מנסה ליצור קשר המתנה של שעה ועשרים ואז מענה שלא עוזר
    בקיצור לא משהו….

  8. שירות מזעזע!! שעתיים וחצי על הקו של ה"מענה אנושי" ובסוף מתנתק לי בפרצוף כי סיום שירות
    בחיי לא נתקלתי בכזה זלזול
    הגשתי תלונה במועצה לצרכנות וממליצה לכולם לעשות כמוני
    אם בכל זאת איזה אידיוט מ"מקס" רואה את הביקורת מתבקש ליצור קשר במיידי-0583229201

  9. שלום
    אין מענה מקס עסקים – שרות לקוחות
    ממתינה על הקו ואין מענה
    וכשענו אמרו שיחזרו אני עדין
    ממתינה שיחזרו אלי ,פניתי ב15.2.23לקוחות לעסקים
    מה עלי לעשות עלמנת לשוחח עם נציג מקס עסקים

    שרות לקוחות גרוע ביותר

  10. מחכה זה 4 שעות על הקו פשוט בלתי נסבל היום 9.3.2023 משמונה בבוקר עד רגע זה 11.45
    אין עוד דוגמא לכך.

  11. המתנה של שעות ואין מענה מסכת של שקרים רוצים להתנתק וגם לזה איו מענה בושה בושה שולחים פקס וגם לזה אין מענה ממש חוצפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של לאומי מקס (Leumi Max)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של לאומי מקס (Leumi Max) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של לאומי מקס (Leumi Max). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של לאומי מקס (Leumi Max), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של לאומי מקס (Leumi Max), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של לאומי מקס (Leumi Max), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.