נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מגה לאן (Mega Lean)

>>
>>
שירות לקוחות מגה לאן (Mega Lean) טלפון
צור קשר שירות לקוחות מגה לאן

מגה לאן (Mega Lean) הינה חברה המציעה מגוון מתנות, קופונים, שוברים והנחות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מגה לאן (Mega Lean)

צור קשר שירות לקוחות מגה לאן

טלפון של שירות הלקוחות של מגה לאן (Mega Lean)

מספר הטלפון הינו:  

054-2200462

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 9:00-18:00 | ו': 9:00-13:00

שימו לב דרך מספר זה ניתן ליצור קשר גם דרך הווצאפ

מייל של שירות הלקוחות של מגה לאן (Mega Lean)

כתובת המייל הינה:

mega@leaan.co.il 

צור קשר באתר של מגה לאן (Mega Lean)

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3xzZIUh

רשימת טלפונים נוספים של מגה לאן שירות לקוחות

  1. מגה לאן טלפון 054-2200462
  2. מגה לאן כללית טלפון 054-2200462
  3. מגה לאן כרטיסים טלפון 054-2200462

מגה לאן טלפון הוא משרד הכרטיסים הגדול והוותיק בארץ יותר מחמישים שנים. מגה לאן טלפון הוא משווק כרטיסים למנעד נרחב של אטרקציות, פארקים, הצגות, מופעי בידור, צרכנות , נופש, כושר וספא ומגוון רחב של מארזי מתנות. במסגרת זו מועדון מגה לאן פועל לשם השגת שפע רב של הצעות, פעילויות, שוברים, שירותים ומוצרים בתחום התרבות, הנופש והפנאי, במחירים ובתנאים מיוחדים. טוב תעשו באם תחליטו לקרוא את המאמר הזה למן ראשיתו ועד לתומו, כי בו נדון על – מגה לאן טלפון.

מה ייחודי באטרקציה של ריינג'יירים אחוזת ציפורי שמציעה מגה לאן טלפון?

הנה מה שכל כך ייחודי באטרקציה של ריינג'יירים באחוזת ציפורי, אשר מציעה – מגה לאן טלפון – תצפיות מרהיבות נוף עוצר נשימה וטבע ירוק מכל עבר. הכירו את החוויה בלתי נשכחת במושב ציפורי , אחד המקומות היפים במרחבי מדינת ישראל – רק שעה ורבע מתל אביב וחצי שעה מטבריה וחיפה. טיול ריינג'רים מאתגר וחוויתי, דרכו תכירו את בירת הגליל היפהפייה, ציפורי
בטיול נעבור בתצפיות מרהיבות תוך כדי רכיבת שטח מאתגרת בכלים חדישים. הטיול מתאים למשפחות ולחברים (ילדים החל מגיל ארבע ,בני זוג, ימי כיף לקבוצות וחברות , ואורכו שעה וחצי בנהיגה עצמית.

את הטיול ילווה מדריך צמוד ומאסף שיבטיחו את בטיחותכם ויספקו הסברים, רקע ומידע על האזור.
בנוסף לכך, הם ידאגו לפנק אתכם במים קרים, קפה בשחור, בעוגיות מצוינות בזמן ההפסקה בתצפית משגעת.
בעת הגעתכם לאטרקציה זאת, תתכבדו בקבלת פנים הכוללת קפה לסוגיו ,עוגיות הבית, מים קרים ולימונדה קרה. ומה במסלול?

ובכן, יוצאים מהיציאה המערבית של המושב ובדרך נראה מצודת צלבנית אשר נמצאת בגן הלאומי ציפורי. נכנסים ליער ציפורי שם תחוו נסיעה מאתגרת עם עליות וירידות. נתצפת לכיוון מערב כשפנינו לעבר רכס הרי כרמל ונמשיך בנסיעה אל בריכות השיקוע של קיבוץ הסוללים בהם מי ביוב הופכים ראויים להשקיית השדות החקלאיים. נתקדם אל עבר שמורת יער הסוללים שם נעשה הפסקה בתצפית לנוף משגע. נחצה את השמורה אל עבר שדות מושב ציפורי ונעצור ב"מצפה סנדו" הגבעה בה נולד חזון הארגון "השומר החדש" . ומשם נחזור לאחוזה. במקום אחוזה מטופחת עם צימרים, ספא ,חווה לגידול סוסי טנסי ,פינת חי מיוחדת. בקרבת מקום גן לאומי ציפורי, נחל ציפורי.

באיזה תחומים פועלת מגה לאן כללית טלפון?

  • קודם כל, פועל המועדון מגה לאן כללית טלפון להבאת מנעד נרחב של הטבות ומוצרי תרבות ופנאי במחירים הטובים ביותר ובתנאים נוחים. הוא פועל בכל החזיתות כדי להגיע לכל קהלי היעד להשגת ההצעות הטובות ביותר ללקוחות. ואלו הם התחומים שבהם פועל מועדון מגה לאן כללית טלפון – מועדון "מגה לאן" תרבות ופנאי יפעל לאורך כל השנה להשגת מגוון רחב של פעילויות ושירותים בתחומים שלעיל –
    פעילויות ספורט – שוברים למשחקי באולינג, שוברים למועדוני צלילה, שוברים לספורט אתגרי כמו למשל – קיר טיפוס, איי-ג'אמפ וכיוצא בזאת.

  • תרבות הפנאי -פארקים ואטרקציות לאורך השנה, הצגות בכל רחבי מדינת ישראל, מופעי בידור, מופעי מוזיקה ומחול, פסטיבלים, מנויים לתיאטראות ולבתי קולנוע, הצגות ילדים בחגים, סדנאות וימי עיון, מנויים לעיתונים ומגזינים, חדרי בריחה שוברי כניסה לאתרים ופארקים וכיוצא בזה.

  • טיולים ונופש במרחבי מדינת ישראל – שוברים לנופש כפרי בצימרים ואתרים ברחבי הארץ, נופש בבתי מלון ובתי הארחה, מנויי מטמון משפחתיים לרשות הטבע והגנים, שוברי פינוק וספא, שוברים לבילוי רומנטי ועוד פעילויות מיוחדות לאורך השנה.

מה הן אפשרויות יצירת קשר עם מגה לאן טלפון?

ואלו הן אפשרויות יצירת קשר עם קרולינה למקה טלפון:

  • בכל שאלה או בקשה יש לפנות לשירות הלקוחות בדואר אלקטרוני: mega@leaan.co.il
  • שירות הלקוחות פועל בימים – א' – ה' – 09:00 – 18:00, ו' – 09:00 – 13:00.
  • קרולינה למקה טלפון דרך וואצאפ – 0542200462.

אולי יעניין אתכם גם:

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק
שירות לקוחות מוסדות לימוד

שירות לקוחות מכון ערבה טלפון

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מכון ערבה דף הבית מכון ערבה – עוסק בלימודים ובמחקר אקדמי בתחומי הסביבה השונים, תוך דגש על שיתוף פעולה

קרא עוד »

ביקורות על החברה

5 תגובות

  1. השירות שלכם לוקה בחסר. אינכם עונים לטלפון. איך אני יכולה לברר דבר מה. רכשתי כרטיס לארוחת בוקר זוגית דרך ארגון המורים ולא שלחתם לי את טופס ההזמנה למייל? אודה לתשובה מהירה, וכן שליחת טופס ההזמנה ששילמתי עליו.
    בתודה מירי

  2. שרות מחפיר וגרוע מדוע בכלל מתקשרים עם חבר4ה שכזו?????

  3. שרות על הפנים. אתם עובדים על האנשים. טוענים שיש מענה טלפוני ובצורה זו גורמים לי אובדן זה וכעס. תתביישו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מגה לאן (Mega Lean)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מגה לאן (Mega Lean) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מגה לאן (Mega Lean). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מגה לאן (Mega Lean), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מגה לאן (Mega Lean), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מגה לאן (Mega Lean), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.