נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מיטב דש

>>
>>
שירות לקוחות מיטב דש טרייד טלפון
מיטב דש שירות לקוחות לוגו

מיטב דש היא חברה ציבורית המתמחה בניהול השקעות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של מיטב דש

מיטב דש שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של מיטב דש

מספר הטלפון הינו:  

*3366

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

טלפון נוסף לשירות לקוחות – 03-6236111

קרנות נאמנות – 03-6843333

זמינות : א'-ה' 9:00-22:00

פנסיה ישירה – 6067*

זמינות : א'-ה' 9:00-22:00

שירות לקוחות ב-SMS של מיטב דש

מספר הטלפון ל-SMS הינו:

0557003612

מייל של שירות הלקוחות של מיטב דש

כתובת המייל הינה:

gemel@meitavdash.co.il 

צור קשר באתר של מיטב דש

כתובת האתר הינה:

https://shorturl.at/EJT68

פייסבוק :  Meitav – מיטב 

יוטיוב : מיטב בית השקעות

הוואצפ של שירות הלקוחות של מיטב דש

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

054-6333888

מסנג'ר של שירות הלקוחות של מיטב דש

רשימת טלפונים נוספים של מיטב דש שירות לקוחות

  1. מיטב דש טלפון 03-790-3717
  2. מיטב דש גמל ופנסיה טלפון 3366*
  3. מיטב דש הלוואה טלפון 03-790-3717
  4. מיטב דש הלוואות טלפון 03-790-3717
  5. מיטב דש הלמן אלדובי טלפון 03-600-0100
  6. מיטב דש חדר מסחר טלפון 03-7903555
  7. מיטב דש טרייד טלפון 03-7903555
  8. מיטב דש מעסיקים טלפון 9008*
  9. מיטב דש משרדי ההנהלה טלפון 03-7903000
  10. מיטב דש נציג שירות טלפון 03-7903000
  11. מיטב דש פיצויים טלפון 03-7903222
  12. מיטב דש פנסיה טלפון 3366*
  13. מיטב דש קופת גמל טלפון 3366*
  14. מיטב דש קופת גמל להשקעה טלפון 3366*
  15. מיטב דש קרן השתלמות טלפון 3366*
  16. מיטב דש קרן השתלמות שירות לקוחות טלפון 3366*
  17. מיטב דש שירות לקוחות טלפון 3366*

אודות מיטב דש

מיטב דש הינה חברה ישראלית אשר מספקת פתרונות בנקאות אישיים. החברה עוסקת כבר למעלה מ-20 שנה בתחום, יש לה ידע וניסיון נרחב. לקוחותיה של החברה נהנים ממגוון רחב של שירותים תחת קורת גג אחת. המטרה של החברה היא להיות בית חם לכל מי שרוצה ומעוניין להנות משירותים מתקדמים. אך מה קורה כאשר עולה לכם שאלה הנוגעת אליכם בתור לקוחות החברה המקבלים ממנה שירות?

כדי לקבל פתרונות ממוקד שירות הלקוחות יהיה עליכם לפנות אליו. נדגיש כי מוקד שירות הלקוחות של מיטב דש זמין בפלטפורמות שונות. כאן באתר שירות בקליק תוכלו למצוא את כל האופנים ליצירת קשר. מבחינתכם תוכלו לבחור את הפלטפורמה שלדעתכם תהיה הנוחה והמתאימה לכם. מרבית האנשים מחפשים מיטב דש טלפון, אך כמובן שיש עוד אופציות נוספות שנמצאות על הפרק. בסוף אתם אלה שמחליטים באיזה אופן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של מיטב דש.

מיטב דש – מידע על החברה

יכול להיות שיצא לכם לשמוע על מיטב דש בכל מיני פרסומות שונות. עם זאת חשוב שתבינו מה בדיוק החברה נותנת ואילו פתרונות היא מספקת. החברה היא חברה המספקת פתרונות בנקאית אישית כמו קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, מסחר בבורסה, ניהול תיקי השקעות וכן הלאה. החברה הוקמה בשנת 2013 כדי להעניק לכל אחד את הפתרונות האישיים עבורו. ברגע שעוברים בין חברות רבות המצב הופך להיות מסובך ונוקשה פי כמה. מי שמשקיע את הכסף שלו באפיק כזה או אחר ירצה לקבל את התמורה המקסימלית מכל היבט אפשרי.

מיטב דש שירות לקוחות

בעת השקעה באפיק מסוים עם מיטב דש יכולות לצוץ להן כל מיני שאלות במעלה הדרך. אל מי אתם יכולים לפנות כדי לקבל מענה לשאלות הללו? מיטב דש שירות לקוחות טלפון זמין בשבילכם. מהו המספר שאליו יהיה עליכם לחייג כדי להגיע אל מוקד שירות הלקוחות? מוטב כי תכירו אותו על מנת שתוכלו לחייג בזמן המתאים.

עומדות לרשותכם שתי אפשרויות כאשר רוצים להגיע אל מוקד שירות הלקוחות. המספר המקוצר הינו *3366 או המספר המלא הינו 03-790-3717. תוכלו לבחור את המספר שיהיה לכם הכי קל לחייג אותו בכל פעם. עם החיוג למוקד שירות הלקוחות תוכלו לווסת את השיחה אל השלוחה הרצויה.

דרכים נוספות ליצירת קשר מיטב דש

בנוסף לאופציה של מיטב דש גמל ופנסיה טלפון, ישנן דרכים נוספות ליצירת קשר. אם אין לכם את הרצון להמתין עד למענה של הנציגים – תוכלו למצוא דרך אחרת ליצירת קשר. מעוניינים לשלוח לשירות הלקוחות הודעה בוואטסאפ? תוכלו לעשות זאת על ידי שליחת הודעה למספר הבא: 054-6333888. מי מכם שרוצה לעשות זאת דרך הודעה במייל, זוהי גם אפשרות שצריך לקחת בחשבון. הכתובת אליה תצטרכו לשלוח את המספר היא: gemel@meitavdash.co.il. באתר שירות בקליק תמצאו את כל הדרכים הכי מעודכנות ליצירת קשר במהירות.

שאלות ותשובות שכדאי לשאול את מיטב דש

שאלה: מדוע לסחור עם מיטב דש?

תשובה: על הנייר הינם יכולים לסחור באופן עצמאי, כל עוד יש לכם את הידע הנדרש. מסחר עם מיטב דש יספק לכם את הביטחון הנדרש. כמו שאתם מתארים לעצמכם מסחר בכל תחום שהוא יכול להסתבך בין רגע. עם המומחים של מיטב דש תדעו כי אתם בידיים הכי טובות שיש.

שאלה: איך תדעו איזה השקעה מתאימה לכם?

תשובה: כיום ישנו היצע רחב של השקעות, לכל אחד יכולה להתאים השקעה מסוג שונה. איך תוכלו לדעת אילו השקעות יהיו הכי מתאימות לכם? זוהי שאלה מפתח שיכולה להאיר את עיניכם רבות. תוכלו להתקשר אל מיטב דש קופת גמל להשקעה: *3366 לקבל ייעוץ אישי בשבילכם.

שאלה: האם ההשקעה היא השקעה בטוחה?

תשובה: השקעה כפי שאתם מתארים לעצמכם מביאה איתה סיכונים מסוימים. עם זאת השקעה עם המומחים של מיטב דש תאפשר שקט בהיבטים רבים. תדעו כי יש אנשי מקצוע מיומנים שעושים את כל העבודה הקשה בשבילכם. אתם רק שם על מנת לקצור את הפירות, אך להבין כי לפעמים ישנם סיכונים.

שאלה: מהו הליווי שאותו נותנת מיטב דש?

תשובה: הליווי שתקבלו ממיטב דש הוא ליווי אישי על ידי מומחי החברה. החברה מאפשרת לכם להשקיע בתבונה, אפילו אם אין לכם ידע או ניסיון מקדים. המומחים של מיטב דש הם אלה שעושים את הבחירות המדויקות. רק תצטרכו להצטרף לחברה על מנת שתוכלו לקבל חלק – התקשרו עוד היום: 03-790-3717.

מספר דברים לדעת על מיטב דש לסיום:

  • ההמתנה לנציגי השירות הטלפוני עייפה אתכם? בעבר המתנה טלפונית למענה של נציגי שירות הייתה בגדר חובה. לא הייתה לכם אופציה אחרת ליצור קשר עם הנציגים כדי לקבל מענה אפקטיבי. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של דרכים ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות של מיטב דש. אנו כאן באתר שירות בקליק עשינו לכם את הסדר בכל הדרכים הכי מקובלות.

  • באילו שעות תוכלו לחייג למוקד שירות הלקוחות? מוקד שירות הלקוחות מיטב דש טלפון 03-790-3717 זמין בימים ובשעות קבועים. כדי שלא תתקשרו בימים או בשעות לא רלוונטיים, נסביר לכם בדיוק באילו ימים תוכלו לעשות זאת. אז באילו שעות כדאי לכם להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות? בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00 עד 16:00 בלבד.
     
  • מה קורה אם אינכם יודעים איזה השקעה לעשות? כאן תוכלו להתייעץ עם המומחים של מיטב דש כדי לקבל מהם מענה הולם. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב בו תעשו בחירה שגויה. הרי בסופו של יום כל השקעה שתעשו תוכל להצעיד אתכם קדימה ותעלה אתכם לדרך המלך.

  • במה תורם לכם אתר שירות בקליק? חשוב להגיד כי אין קשר בין מיטב דש שירות לקוחות לבין אתר שירות בקליק. אתר שירות בקליק הוקם על מנת לסייע לכם לפנות אל מוקדי שירות הלקוחות. באתר ריכזנו לכם את כל הדרכים הכי יעילות לשוחח עם הנציגים. מה אתם צריכים לעשות? רק לבחור את הדרך שתהיה לכם הכי נוחה ליצירת קשר מהירה.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של מיטב דש טרייד

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של מיטב דש טרייד רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של מיטב דש טרייד. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של מיטב דש טרייד, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של מיטב דש טרייד, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של מיטב דש טרייד, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.