שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד התקשורת טלפון
משרד התקשורת הוא משרד ממשלתי בישראל, אשר אחראי על כלל תחומי התקשורת במדינה, בכללם טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, טלפון, סלולרי, דואר ועוד.
מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של משרד התקשורת
בקצרה אודות משרד התקשורת
משרד התקשורת הינו גוף ממשלתי, אחד ממשרדי הממשלה הרבים, והינו ממונה על ענייני התקשורת והדואר במדינה, ועושה זאת על ידי קביעת נהלים, פיתוח ותכנון תשתיות ומיזמים, ופיקוח על ספקי התקשורת הקיימים בשוק. על ידי פעילותו הענפה, מצליח משרד התקשורת להוביל את ישראל אל חזית המדינות המובילות בטכנולוגיות תקשורת מתקדמות. כל מדיניות וצורות ההתנהגות של גופי התקשורת השונים בישראל, בין אם מדובר בחברות הסלולר, בבזק, או בדואר ישראל ובבנק הדואר, כולם מחויבים לנהוג בהתאם לתקנות, והגבלות משרד התקשורת, ולהתאים את מחירי השירותים שלהם לפי התעריפים שמשרד התקשורת מאשר. משרד התקשורת שם דגש על פיתוח תשתיות תקשורת מתקדמות, מתוך הבנה שזהו צורך וכלי חזק לקידום החברה, לקידום הכלכלה, התרבות וחיזוק מערכות היחסים בין הפריפריה לערים המרכזיות בארץ.
משרד התקשורת החל את דרכו בשנת 1951, כאשר היה משרד הדואר, והיה הגוף הבלעדי אשר סיפק לתושבי המדינה, אפשרות ביצירת קשר דרך הטלפון והדואר. בשנת 1971, משרד הדואר עבר טרנספורמציה, והפך להיות משרד התקשורת, כאשר תפקידו העיקרי הינו לדאוג להסדרים, תקנות ואופי הפעילות של גופי התקשורת השונים, תוך כדי קידום ופיתוח תשתיות.
משרד התקשורת דוגל במתן מקום לתחרות, מתוך הבנה שתחרות בריאה בענף התקשורת, תוביל לירידות מחירים אשר יאפשרו לצרכנים חבילות זולות יותר, ובנוסף יעודדו ביצוע עסקאות מול חברות גדולות מחוץ למדינה ובכך יחזקו את הכלכלה ואת הענף כולו.
כיום כל גוף וחברה אשר רוצים לקחת חלק בפעילות הכרוכה בשינוי או יצירת עסקאות הקשורות לענף התקשורת, זקוקים ליצור קשר ולגשת לקבל אישורים מהמחלקות הרלוונטיות הפועלות במשרד התקשורת.
אם אתם מעוניינים לבצע פעילות או לקבל מידע ממשרד התקשורת, כגון קבלת היתרים או רישיונות, ליצור קשר עם נציב פניות הציבור, לקבל מיידע עבור הליכי יבוא מוצרי תקשורת, או מידע עבור רשת 5G, תוכלו ליצור קשר עם משרד התקשורת דרך אתר האינטרנט או דרך מוקדי שירות לאזרח של משרד התקשורת.
יצירת קשר – משרד התקשורת
- עבור פניות כלליות, יש ליצור קשר עם המוקד הארצי במספר הטלפון – 6621*.
- זמני פעילות מוקד השירות הינם בימים א-ה, בין השעות 07:30-17:00.
- בנושאי ציוד אלחוטי ו/או ספקטרום, יש ליצור קשר בימים א-ה, בין השעות 09:00-12:00.
- עבור יצירת קשר בנושאי טלקום, דואר ישראל, ובנק הדואר, ועבור אזרחים ותיקים ו מוגבלויות, יש ליצור קשר בימים א-ה, בין השעות 10:00-12:00.
דרכי יצירת קשר עבור בעלי מוגבלויות:
יש לפנות לגברת הדי נבואני בדרכים הבאות.
- דרך הפקס, במספר – 03-5192125.
- דרך יצירת קשר טלפוני למספר – 03-5198254. שימו לב שיצירת קשר טלפוני אפשרית רק עבור בעלי מוגבלויות אשר אינם יכולים למלא פניה בכתב!
- המעוניינים יוכלו לפנות דרך שליחת מייל לכתובת המייל adin@moc.gov.il .
- עבור יצירת קשר בנושאי טלקום, יש ליצור קשר עם מוקד השירות בימים א-ה, בין השעות 08:00-16:00, דרך מספר הטלפון – 03-5198285 .
- המעוניינים בדרכי יצירת קשר ופרטי כתובות עבור משלוח דואר למחלקות השונות במשרד התקשורת, יוכלו למצוא את כל פרטי ודרכי יצירת הקשר דרך מעבר אל הקישור הבא – https://bit.ly/3joSjGz .
משרד התקשורת – אתר אינטרנט
אתר האינטרנט של משרד התקשורת, מכיל את כל המידע הרלוונטי, על אופי המשרד, דרכי פעילותו, ותחומים אשר איתם הוא בא במגע. באתר תמצאו את כל הטפסים והמידע עבור הוצאת וקבלת רישיונות לספק תקשורת, ניוזלטר עדכני המכיל את כל החדשות החמות אשר מתרחשות במשרד התקשורת, ובנוסף תמצאו באתר, קישורים שימושיים, מידע על סיבים אופטיים ורשת 5G, את כל מספרי הטלפון ודרכי יצירת הקשר עם משרד התקשורת, ועוד מידע רב.
ניתן להיכנס אל אתר משרד התקשורת דרך הכתובת הבאה – https://bit.ly/3JC9Vcw .
שאלות נפוצות למשרד התקשורת
שאלה: מהי הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר עבור דיווח על מטרד ו/או עבירה תקשורתית?
תשובה: ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הארצי, או ישירות עם אגף הפיקוח והאכיפה דרך מספר הפקס – 03-5198110 .
שאלה: האם ניתן ליצור קשר עם משרד התקשורת מעבר לשעות הפעילות?
תשובה: יצירת קשר עם משרד התקשורת, מתאפשרת רק בתוך מסגרת זמני הפעילות.
שאלה: ברצוני לייבא מכשירי פלאפון לארץ, האם צריך אישורים מיוחדים לשם כך?
תשובה: כל אדם המעוניין ביבוא מוצרי תקשורת, צריך ליצור קשר ולקבל את האישורים הרלוונטיים עבור המוצרים אותם הוא מעוניין לייבא.
טיפ על משרד התקשורת:
לפני שיוצרים קשר עם נציגי השירות של משרד התקשורת, נכנסים אל אתר האינטרנט של המשרד, ובודקים אם המידע אותו הנכם מחפשים, קיים באונליין, במידה וכן, תוכלו לחסוך את הפנייה הטלפונית, ולהיעזר במידע הקיים באתר.
אולי יעניין אתכם גם:
שירות לקוחות מלון אירופה טבריה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון אירופה טבריה דף הבית מלון אירופה בטבריה מלון בוטיק, משפחתי ואינטימי השוכן בבניין היסטורי ייחודי ומלא אופי ויופי.
שירות לקוחות לאונרדו ביץ' טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של מלון לאונרדו ביץ' דף הבית מלון לאונרדו ביץ' תל אביב מציע את השילוב האופטימלי של חופשה תל אביבית במיקום
שירות לקוחות שרפ הדסה עין כרם טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שרפ עין כרם דף הבית שרפ עין כרם הוא בית חולים,מרכז רפואי האוניברסיטי הדסה. במקביל לשירות הניתן ברפואה
שירות לקוחות שיש ליאן טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של שיש ליאן דף הבית שיש ליאן היא חברה שהוקמה בשנת 1994 והיום היא נותנת מתן שירות בכל
שירות לקוחות חומוס בדרה טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של חומוס בדרה דף הבית חומוסיה משפחתית, ביתית, עממית, חברתית, טבעונית, כפרית, סביבתית, מרגשת, מאוהבת, מחבקת כל המנות טבעוניות כולל
שירות לקוחות פיצה שמש מוצקין טלפון
שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של פיצה שמש מוצקין דף הבית פיצה שמש מוצקין סניפים בכל הארץ ויש משלוחים. מבט מהיר על דרכי יצירת
תגובה אחת
שלום לכולם מבקשת בדיקה בעניין שימוש נתונים באתר אדנוקלסניקי..אתר שמשתמשים בנתונים של אנשים שנפתרו. מוספים מזייפים תמונות אישיות. ומזיפים תמונות. נתונים..של אנשים כבר לא בחיים ..ומנצלים נתונים. ..אישים..בעבר הייתה פניה למשטרה אל מצב גלישה של זיוף כרטיסי דפים..אישים..שוב זה ממשיך. אנשים מנצלים עניין של מספר מכשירים. שאנשים לא בחיים..מטרדים. ומזיפים. דרך דיגיטלית אישורים…ו נתונים אישים מזייפים. התאמות גורמים. סחיטה.. רגשית ממשית. נזק לשםם. טוב..וארכים מוסרים..דרך ימורים דרך תקשורת. ונגישות..הנהלת אתר. מתעלמת לחלוטין ..ומנצלת. תמימות. כלוסיה…וניצול. והטעיה… מבקשת פגישה..ותצרו. קשר ..אדם שנפתר לפני כמה שניםם. מישהו משתמש. ב חומר. שלו דף אישי. כרטיס. נתונים. האכזריות ללא התחשבות..וזה בין. לאומי אתר. אם שפות. נוספות….והתור יזראחית ישראל שנפתרה מי סרטן. לבלב.. סוכרת מגיעה. הגנההה מנוחה. ..וכבוד המתה..