נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של משרד התקשורת טלפון

>>
>>
שירות לקוחות משרד התקשורת טלפון
תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

משרד התקשורת הוא משרד ממשלתי בישראל, אשר אחראי על כלל תחומי התקשורת במדינה, בכללם טלוויזיה, רדיו, אינטרנט, טלפון, סלולרי, דואר ועוד.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של משרד התקשורת

תמונה כללית שירות לקוחות בקליק

טלפון של שירות הלקוחות של משרד התקשורת

מספר הטלפון הינו:  

*6621


צור קשר באתר של משרד התקשורת

כתובת האתר הינה:

https://bit.ly/3ocM73u

שירות הלקוחות בכתובת של משרד התקשורת

כתובת החברה הינה:

חנה ומרדכי ויסר, תל אביב-יפו

מסנג'ר של שירות הלקוחות של משרד התקשורת

הפייסבוק של שירות הלקוחות של משרד התקשורת

שם דף הפייסבוק הינו:

משרד התקשורת

בקצרה אודות משרד התקשורת

משרד התקשורת הינו גוף ממשלתי, אחד ממשרדי הממשלה הרבים, והינו ממונה על ענייני התקשורת והדואר במדינה, ועושה זאת על ידי קביעת נהלים, פיתוח ותכנון תשתיות ומיזמים, ופיקוח על ספקי התקשורת הקיימים בשוק. על ידי פעילותו הענפה, מצליח משרד התקשורת להוביל את ישראל אל חזית המדינות המובילות בטכנולוגיות תקשורת מתקדמות. כל מדיניות וצורות ההתנהגות של גופי התקשורת השונים בישראל, בין אם מדובר בחברות הסלולר, בבזק, או בדואר ישראל ובבנק הדואר, כולם מחויבים לנהוג בהתאם לתקנות, והגבלות משרד התקשורת, ולהתאים את מחירי השירותים שלהם לפי התעריפים שמשרד התקשורת מאשר. משרד התקשורת שם דגש על פיתוח תשתיות תקשורת מתקדמות, מתוך הבנה שזהו צורך וכלי חזק לקידום החברה, לקידום הכלכלה, התרבות וחיזוק מערכות היחסים בין הפריפריה לערים המרכזיות בארץ.

משרד התקשורת החל את דרכו בשנת 1951, כאשר היה משרד הדואר, והיה הגוף הבלעדי אשר סיפק לתושבי המדינה, אפשרות ביצירת קשר דרך הטלפון והדואר. בשנת 1971, משרד הדואר עבר טרנספורמציה, והפך להיות משרד התקשורת, כאשר תפקידו העיקרי הינו לדאוג להסדרים, תקנות ואופי הפעילות של גופי התקשורת השונים, תוך כדי קידום ופיתוח תשתיות.

משרד התקשורת דוגל במתן מקום לתחרות, מתוך הבנה שתחרות בריאה בענף התקשורת, תוביל לירידות מחירים אשר יאפשרו לצרכנים חבילות זולות יותר, ובנוסף יעודדו ביצוע עסקאות מול חברות גדולות מחוץ למדינה ובכך יחזקו את הכלכלה ואת הענף כולו.

כיום כל גוף וחברה אשר רוצים לקחת חלק בפעילות הכרוכה בשינוי או יצירת עסקאות הקשורות לענף התקשורת, זקוקים ליצור קשר ולגשת לקבל אישורים מהמחלקות הרלוונטיות הפועלות במשרד התקשורת. 

אם אתם מעוניינים לבצע פעילות או לקבל מידע ממשרד התקשורת, כגון קבלת היתרים או רישיונות, ליצור קשר עם נציב פניות הציבור, לקבל מיידע עבור הליכי יבוא מוצרי תקשורת, או מידע עבור רשת 5G, תוכלו ליצור קשר עם משרד התקשורת דרך אתר האינטרנט או דרך מוקדי שירות לאזרח של משרד התקשורת.

יצירת קשר – משרד התקשורת

  1. עבור פניות כלליות, יש ליצור קשר עם המוקד הארצי במספר הטלפון – 6621*.
  2. זמני פעילות מוקד השירות הינם בימים א-ה, בין השעות 07:30-17:00.
  3. בנושאי ציוד אלחוטי ו/או ספקטרום, יש ליצור קשר בימים א-ה, בין השעות 09:00-12:00.
  4. עבור יצירת קשר בנושאי טלקום, דואר ישראל, ובנק הדואר, ועבור אזרחים ותיקים ו מוגבלויות, יש ליצור קשר בימים א-ה, בין השעות 10:00-12:00.

דרכי יצירת קשר עבור בעלי מוגבלויות:

יש לפנות לגברת הדי נבואני בדרכים הבאות.

  1. דרך הפקס, במספר – 03-5192125.
  2. דרך יצירת קשר טלפוני למספר – 03-5198254. שימו לב שיצירת קשר טלפוני אפשרית רק עבור בעלי מוגבלויות אשר אינם יכולים למלא פניה בכתב!
  3. המעוניינים יוכלו לפנות דרך שליחת מייל לכתובת המייל adin@moc.gov.il  .
  4. עבור יצירת קשר בנושאי טלקום, יש ליצור קשר עם מוקד השירות בימים א-ה, בין השעות 08:00-16:00, דרך מספר הטלפון – 03-5198285 .
  5. המעוניינים בדרכי יצירת קשר ופרטי כתובות עבור משלוח דואר למחלקות השונות במשרד התקשורת, יוכלו למצוא את כל פרטי ודרכי יצירת הקשר דרך מעבר אל הקישור הבא – https://bit.ly/3joSjGz .

משרד התקשורת – אתר אינטרנט

אתר האינטרנט של משרד התקשורת, מכיל את כל המידע הרלוונטי, על אופי המשרד, דרכי פעילותו, ותחומים אשר איתם הוא בא במגע. באתר תמצאו את כל הטפסים והמידע עבור הוצאת וקבלת רישיונות לספק תקשורת, ניוזלטר עדכני המכיל את כל החדשות החמות אשר מתרחשות במשרד התקשורת, ובנוסף תמצאו באתר, קישורים שימושיים, מידע על סיבים אופטיים ורשת 5G, את כל מספרי הטלפון ודרכי יצירת הקשר עם משרד התקשורת, ועוד מידע רב.

ניתן להיכנס אל אתר משרד התקשורת דרך הכתובת הבאה – https://bit.ly/3JC9Vcw .

שאלות נפוצות למשרד התקשורת

שאלה: מהי הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר עבור דיווח על מטרד ו/או עבירה תקשורתית?

תשובה: ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות הארצי, או ישירות עם אגף הפיקוח והאכיפה דרך מספר הפקס – 03-5198110 . 

שאלה: האם ניתן ליצור קשר עם משרד התקשורת מעבר לשעות הפעילות?

תשובה: יצירת קשר עם משרד התקשורת, מתאפשרת רק בתוך מסגרת זמני הפעילות.

שאלה: ברצוני לייבא מכשירי פלאפון לארץ, האם צריך אישורים מיוחדים לשם כך?

תשובה: כל אדם המעוניין ביבוא מוצרי תקשורת, צריך ליצור קשר ולקבל את האישורים הרלוונטיים עבור המוצרים אותם הוא מעוניין לייבא.

טיפ על משרד התקשורת:

לפני שיוצרים קשר עם נציגי השירות של משרד התקשורת, נכנסים אל אתר האינטרנט של המשרד, ובודקים אם המידע אותו הנכם מחפשים, קיים באונליין, במידה וכן, תוכלו לחסוך את הפנייה הטלפונית, ולהיעזר במידע הקיים באתר.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שלום לכולם מבקשת בדיקה בעניין שימוש נתונים באתר אדנוקלסניקי..אתר שמשתמשים בנתונים של אנשים שנפתרו. מוספים מזייפים תמונות אישיות. ומזיפים תמונות. נתונים..של אנשים כבר לא בחיים ..ומנצלים נתונים. ..אישים..בעבר הייתה פניה למשטרה אל מצב גלישה של זיוף כרטיסי דפים..אישים..שוב זה ממשיך. אנשים מנצלים עניין של מספר מכשירים. שאנשים לא בחיים..מטרדים. ומזיפים. דרך דיגיטלית אישורים…ו נתונים אישים מזייפים. התאמות גורמים. סחיטה.. רגשית ממשית. נזק לשםם. טוב..וארכים מוסרים..דרך ימורים דרך תקשורת. ונגישות..הנהלת אתר. מתעלמת לחלוטין ..ומנצלת. תמימות. כלוסיה…וניצול. והטעיה… מבקשת פגישה..ותצרו. קשר ..אדם שנפתר לפני כמה שניםם. מישהו משתמש. ב חומר. שלו דף אישי. כרטיס. נתונים. האכזריות ללא התחשבות..וזה בין. לאומי אתר. אם שפות. נוספות….והתור יזראחית ישראל שנפתרה מי סרטן. לבלב.. סוכרת מגיעה. הגנההה מנוחה. ..וכבוד המתה..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של משרד התקשורת

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של משרד התקשורת רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של משרד התקשורת. במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של משרד התקשורת, אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של משרד התקשורת, יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של משרד התקשורת, אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.