נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של ניגא (Nyga)

>>
>>
שירות לקוחות ניגא (Nyga) טלפון

בניגא תוכלו לרכוש מוצרים למטבח כמו כיורים, ברזי מטבח ועוד

צור קשר שירות לקוחות ניגא

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של ניגא (Nyga)

צור קשר שירות לקוחות ניגא

טלפון של שירות הלקוחות של ניגא (Nyga)

מספר הטלפון הינו:  

03-6157701

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:30-15:30 | ו': 8:30-12:30

מספרי טלפון נוספים ליצירת קשר: 

אולם תצוגה פולג, נתניה-03-6157717

אולם תצוגה כוכבים במטבח, בני ברק- 03-6157702

מייל של שירות הלקוחות של ניגא (Nyga)

כתובת המייל הינה:

Service@nyga.co.il 

כתובות מייל נוספות ליצירת קשר: 

אולם תצוגה פולג, נתניה- Nyga@nyga.co.il

אולם תצוגה כוכבים במטבח, בני ברק- Stars@nyga.co.il

צור קשר באתר של ניגא (Nyga)

כתובת האתר הינה:

https://www.nyga.co.il/

הוואצפ של שירות הלקוחות של ניגא (Nyga)

מספר הטלפון בוואצפ הינו:

052-7430632

הפייסבוק של שירות הלקוחות של ניגא (Nyga)

שם דף הפייסבוק הינו:

ניגא מוצרים למטבח ולאמבט

האינסטגרם של שירות הלקוחות של ניגא (Nyga)

שם המשתמש באינסטגרם הינו:

nygaquality

ערוץ היוטיוב של שירות הלקוחות של ניגא (Nyga)

שם ערוץ היוטיוב הינו:

ניגא בע"מ

צור קשר בפקס של ניגא (Nyga)

מספר הפקס הינו:

03-5706268

ניגא נתניה טלפון 03-6157702

חווית שירות יוצאת מן הכלל עם הדגל למוצרי מטבח השונים בסטנדרט האיכות הגבוה ביותר הינה ניגא, שמחסניה הלוגיסטים ממוקמים בנתניה והיא מספקת מערך שירות לקוחות נרחב – ניגא שירות לקוחות טלפון 03-6157702. הזמין בימי ראשון עד חמישי 8:30 עד 15:30, ובימי שישי 8:30 – 12:30, לכל נושא ושאלה.

שירות מקצועי ואמין עם ניגא

בניגא אתם תוכלו למצוא מוצרי מטבח מכל הקטגוריות והקצוות השונים, בעוד שניגא מתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים פורצי דרך המיועדים הן לחדר המטבח והן לחדר האמבטיה. בניגא אתם תוכלו למצוא ברזים מכל הסוגים והגדלים, מערכות מים חכמות ומשוכללות ביותר שיכולות להתאים לכל בית או בית עסק, מסנני מים, טוחני אשפה ופורמייקה על פי הסוג או הבחירה שלכם, שבמרכז הפרשה ניצב לו שירות לקוחות של ניגא אשר אחראי לספק את המענה הדרוש לכל בקשה ומענה עבור לקוח.

לקוחות הפונים לניגא שירות לקוחות טלפון 03-6157702, יכולים להיות לקוחות מתעניינים שרוצים לברר מה על מוצר שעוד לא קנו אך מחפשים פתרון איכותי ומיוחד עבור המטבח או האמבט שלהם ולצד זאת, אלו יכולים להיות לקוחות שכבר רכשו מוצר כלשהוא וזקוקים רק להכוונה או שינוי מוצר בגלל גודל, איבוד, חוזק המוצר או כל דבר אחר שאינו מתאים ללקוח לאחר שרכש את המוצר (ומקרים כאלה מתרחשים) במיוחד עם חדר האמבטיה או המטבח שלנו, וברגע שזה קורה, ניגא נתניה טלפון 03-6157702 תהיה זמינה עבורכם הן בטלפון המיועד והן גם כשירות ווצאפ בטלפון: 052-7430632 פקס: 03-6161049 או מייל: Service@nyga.co.il.

אילו דברים מיוחדים אתם תוכלו למצוא בניגא?

מכיוון שניגא שמה לעצמה כמטרה להמציא את עצמה מחדש בכל פעם ולספק את חווית השירות הבלעדית שאין כמותה בארץ בכלל בתחום ייבוא ושיווק מוצרי מטבח ואמבט, כן גם, סטנדרט מוצרי החברה נחשב למגוון ביותר עם מבחר ענק של סוגים שונים עבור ברזים, מערכות מים, מסנני מים, טוחני אשפה ופורמייקה מכל הסוגים והגדלים שאתם תצטרכו.

הברזים החכמים של ניגא חוסכים ומטהרים מים, מערכות קפה המופעלות על ידי סמארטפון ויכולות למזוג לכם קפה בלחיצה אחת קטנה ופשוטה – מה שאפילו לשירות של ניגא ייקח יותר זמן לפעולה.

ניגא שירות לקוחות טלפון 03-6157702

באתרי הביקורת השונים, לקוחות מדווחים על חווית שירות יוצא מן הכלל של ניגא, ושירות לקוחות אשר זמין באופן מהיר ועקבי בשעות הפעילות המצוינות באתר. ואתם תוכלו לקבל מענה לכל שאלה ותשובה שאתם רק תרצו. אין ספק שחווית לקוח מגיעה מאיכות המוצר אבל לא רק מכך, השירות שמקבל הלקוח בכל שאלה או בעיה חלילה שעלולה להיווצר – גם היא חלק מהחוויה הכללית של כל העסקה הגדולה ובזה – אין ספק ששירות לקוחות של ניגא מתמקצע בהכרח.

אז, אם אתם זקוקים לטלפון של השירות שלהם, ניתן להשיג אותם – ניגא שירות לקוחות טלפון 03-6157702

בימי ראשון עד חמישי, בשעות 8:30-15:30 ובימי שישי 8:30-12:30.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

תגובה אחת

  1. שלום. אני כבר חודש מול שירות הלקוחות שלכם בוואטסאפ. מבקש מתקן אוברפלאו הגומיה נשחקה ויש לי נזילה. אני כותב ושוב כותב ושוב שולח חשבונית שקניתי את הכיור אצלכם בלנקו. שולח תמונה וכול פעם אותה פקידה עונה לי אני מבררת בשבילך ומתי ב 3:30 ואז המערכת נסגרת ולמחרת מתחיל מחדש. אותם שאלות עם הרובוט. ושוב הפקידה בסוף היום עונה לי כן אני זוכרת. תכלס אני לא מקבל שירות. מבקש תצילו אותי. הנייד שלי 0523995735

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של ניגא (Nyga)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של ניגא (Nyga) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של ניגא (Nyga). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של ניגא (Nyga), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של ניגא (Nyga), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של ניגא (Nyga), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.