נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סאוטר (Sauter)

>>
>>
שירות לקוחות סאוטר (Sauter) טלפון
צור קשר שירות לקוחות סאוטר

סאוטר הוא מותג מוביל בישראל בתחום הבישול והאפייה.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של באייר (Bayere)

צור קשר שירות לקוחות סאוטר

טלפון של שירות הלקוחות של סאוטר (Sauter)

מספר הטלפון הינו:  

 073-2625603

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

לשליחת הודעת טקסט במסרון לנייד: 052-7398448

לשליחת מסמכים בפקס:073-2625611

מייל של שירות הלקוחות של סאוטר (Sauter)

כתובת המייל הינה:

 agent@plrom.co.il

צור קשר באתר של סאוטר (Sauter)

הפייסבוק של שירות הלקוחות של סאוטר (Sauter)

שם דף הפייסבוק הינו:

מותגים מבית אלקטרה

אודות סאוטר ומוצריה

סאוטר היא מכשירי חשמל הידועה במוצרי האפייה האיכותיים שלה. היא מייצרת ומשווקת מוצרי חשמל רבים תחת מותג החברה, ביניהם תנורי אפייה בנויים, תנורי אפייה משולבים, קולטי אדים, מיקרוגלים, מקררים, כיריים, מדיחי כלים ומיקסרים. בארץ, משווקים מוצרים סאוטר על ידי אלקטרה החל משנת 2013. אלקטרה גם מספקת אחריות רשמית על המוצרים של סאוטר ושירות תיקונים לתקלות במוצרי סאוטר.

שירות לקוחות של סאוטר – דרכי יצירת קשר

לקוחות הנזקקים לשירות לקוחות למוצרי סאוטר יכולים לפנות למוקד שירות הלקוחות של אלקטרה, המספקת שירות למותגים אותם היא משווקת. מוקד סאוטר שירות לקוחות זמין במספר דרכים, ביניהן שיחה עם נציג, פנייה באתר וטופס מקוון. ניתן להשיג את סאוטר בטלפון 073-2625600. מוקד זה פעיל בימים ראשון עד חמישי, בין השעות שמונה בבוקר עד ארבע וחצי אחר הצהריים. בימי שישי, המוקד פעיל מהשעה שמונה בבוקר ועד שתיים עשרה בצהריים. סאוטר גם מאפשרת שירות לקוחות בווטסאפ או בהודעות – ניתן להתכתב עם נציג באמצעות הודעות טקסט בטלפון 052-7398448. דרכים נוספות ליצירת קשר עם סאוטר שירות לקוחות הן באמצעות שליחת דואר אלקטרוני לכתובת agent@plrom.co.il, או מילוי טופס מקוון באתר האינטרנט של האם אלקטרה המשווקת את המוצרים, בכתובת www.electra-trade.co.il/private-customer/.

הפעלת המוצרים של סאוטר

לקוח הנתקל בבעיה בהפעלת המוצר או בתקלה במוצר, יכול להוריד את חוברות ההפעלה של כל מוצרי סאוטר באתר האינטרנט של החברה בכתובת https://www.electra-trade.co.il/brand/sauter/. בקטלוג זה ניתן לא רק לראות את מוצרי החברה הנמכרים בארץ אלא להוריד למחשב האישי או לנייד את חוברת ההפעלה של כל אחד מהמוצרים. בנוסף, באתר האינטרנט ניתן גם למצוא מידע על טיפול נכון במוצרים לאורך זמן וטיפים לשמירה על המוצר על מנת למנוע הזדקקות לטכנאי בעתיד בשל בעיות הנגרמות משימוש לא נכון או לקוי במכשיר. את הטיפים ודרכי הפעולה הנכונות ניתן למצוא באתר האינטרנט בכתובת https://www.electra-trade.co.il/service/tips/.

הגעת טכנאי של מוצרי סאוטר

גם בשימוש נכון, מכשירי חשמל לעתים נזקקים לתיקון, טיפול תקופתי או טיפול בתקלה. מוצרי סאוטר הנזקקים לטיפול שכזה, מקבלים שירות מהאם אלקטרה באמצעות השירות פלרום. מומלץ להזמין טכנאי המוסמך לטפל במוצרי סאוטר ולדעת שמומחה מטפל במוצר ומשתמש אך ורק חלקים מקוריים. כדי להזמין שירות של טכנאי מוסמך ומומחה של פלרום המטפלת במוצרי סאוטר, יש להתקשר לסאוטר שירות לקוחות בטלפון 072-3969528. שירות הטכנאים הרשמי של סאוטר מגיע לבית הלקוח על מנת לטפל בבעיה שצצה במוצר.

בנוסף, שירות פלרום לסאוטר בטלפון 072-3969528 מספק לא רק שירות טכנאים אלא גם מוכר חלקי חילוף של מוצרי סאוטר. במידה וטכנאי של פלרום תיקן את המכשיר, הלקוחות זוכים לקבל גם שלושה חודשי אחריות לתיקון אותו הם מבצעים, אחריות רשמית של סאוטר הניתנת על ידי החברה עצמה.

את הטכנאים של פלרום המטפלים במוצרי סאוטר ניתן להזמין דרך טלפון סאוטר 072-3969528, במוקד שירות הלקוחות. המוקד פעיל בין הימים ראשון עד חמישי בשעות שמונה בבוקר ועד ארבע וחצי אחר הצהריים, ובימי שישי וערבי חג מהשעה שמונה בבוקר ועד שתיים עשרה בצהריים. בשבת ובחג מוקד שירות הלקוחות סגור. מחסן פלרום המוכר חלפים וחלקים למוצרים סגור גם הוא בימי שישי ושבת.

ניתן ליצור קשר ולהזמין טכנאי לטיפול במוצרי סאוטר גם ללא התקשרות למוקד, אלא דרך האתר. באתר האינטרנט של פלרום בכתובת https://www.plrom.co.il/. יש טופס מקוון אותו ניתן למלא, ונציגי החברה יחזרו אל הלקוח בטלפון ויסייעו לו בפרון התקלה או בתיאום ביקור טכנאי.

ניתן להזמין טכנאי של סאוטר לא רק לשם טיפול בתקלות אלא גם לשם התקנת מוצרים חדשים. על מנת לשמור את המוצר ולטפל בו בדרך הנכונה, מומלץ שמומחה ירכיב אותו וידאג לחבר אותו בצורה המיטבית ולהסביר ללקוח בביתו כיצד להשתמש. ניתן להזמין טכנאי סאוטר להתקנת מוצרים חדשים באמצעות שירות הלקוחות של סאוטר או באתר האינטרנט https://www.plrom.co.il/, שם קיים טופס היוצר בקשה להתקנה של מוצר חדש בבית הלקוח.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סאוטר (Sauter)

כל המידע על שירות הלקוחות של סאוטר (Sauter) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סאוטר (Sauter). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סאוטר (Sauter), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סאוטר (Sauter), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סאוטר (Sauter), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.