נערך לאחרונה ב-

שירות לקוחות ודרכי יצירת קשר של סיבוס (Cibus sodexo)

>>
>>
שירות לקוחות סיבוס סודקסו (Cibus sodexo) טלפון
סיבוס שירות לקוחות לוגו

ארוחות לעובדים באמצעות פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת לעובדים ליהנות ממבצעים והטבות במעל 6200 רשתות ומסעדות.

מבט מהיר על דרכי יצירת קשר של סיבוס (Cibus)

סיבוס שירות לקוחות לוגו

טלפון של שירות הלקוחות של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo)

מספר הטלפון הינו: 

1700701130

זמינים בשעות ובימים:
א'-ה': 8:00-17:00 | ו': 8:00-12:00

מייל של שירות הלקוחות של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo)

כתובת המייל הינה:

IsraelOffice@sodexo.co

כתובת מייל נוספת-

cs.il@sodexo.com

צור קשר באתר של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo)

כתובת האתר הינה:

https://www.cibus-sodexo.co.il/

הפייסבוק של שירות הלקוחות של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo)

שם דף הפייסבוק הינו:

Cibus Sodexo – סיבוס סודקסו

ליצירת קשר ברשתות החברתיות של סיבוס סודקסו: 

צור קשר באפליקציית Google play של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo)

שם האפליקציה הינה:

Cibus Sodexo

צור קשר באפליקציית Appstore של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo)

שם האפליקציה הינה:

Cibus Sodexo

צור קשר בפקס של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo)

מספר הפקס הינו:

 09-950-0751

בקצרה על סיבוס סודקסו

סיבוס היא אחת מחברות שירותי המזון והמשלוחים הגדולה בישראל. החברה הוקמה בשנת 1998 והיא אחת מחברות משלוחי המזון הוותיקות בישראל. סיבוס היא כיום בת של סודקסו, חברה צרפתית שהוקמה בשנת 1967 ופועלת כיום בלמעלה מ-80 מדינות ברחבי העולם. סיבוס מספקת ללקוחותיה שירותי הזמנת אוכל ומשלוחים, הן בדרך של פתרונות לעסקים והן בדרך של פתרונות לאנשים פרטיים. בנוסף, סיבוס משתפת פעולה עם משלוחי המזון וולט. למעלה מ-7,500 מסעדות בישראל לוקחות חלק בסיבוס, והשירות של סיבוס מאפשר לכל אחד להזמין אוכל טעים, מזין ובריא ישירות אליו הביתה, מתוך מגוון רחב מאוד של סוגי מזון ומשקאות.

השירות של סיבוס ניתן באמצעות כרטיס סיבוס, שאותו אפשר לחבר לכרטיס האשראי של הלקוח. לאחר החיבור לכרטיס האשראי, יכולים לקוחות סיבוס לשלם ישירות בבית העסק עם כרטיס הסיבוס שלהם, ואפילו לבצע קניות בסופרים או מכולות. כמו כן, יכולים הלקוחות להזין את פרטי הכרטיס באפליקציה של סיבוס ולהזמין אוכל ישירות מהאפליקציה לאחר שביצעו תשלום מאובטח, פשוט ומהיר. סיבוס עובדת באופן צמוד עם למעלה מ-4,000 חברות בכל רחבי ישראל.

אפליקציית סיבוס

אחד מהשירותים המרכזיים של סיבוס הוא אפליקציית סיבוס, המאפשרת ללקוחות החברה להזמין אוכל טרי במהירות ישר לביתם או למקום העבודה. האפליקציה גם מאפשרת ללקוחות סיבוס לבצע הזמנות חוזרות בלחיצת כפתור פשוטה במקרים שבהם רוצים להזמין מנה שכבר הוזמנה בעבר. באמצעות האפליקציה ניתם גם לדווח לסיבוס על משלוח שמאחר או במקרים שבהם הייתה שגיאה בהזמנה. אפליקציית סיבוס גם מאפשרת לחלוק את ההזמנה עם חברים, ולחלק את התשלום באופן אוטומטי כך שכל אחד ישלם רק על המנה שלו. המשלוחים שמוזמנים באמצעות אפליקציית סיבוס הם ללא דמי משלוח, וככה אפשר ליהנות לא רק ממזון טעים ובריא במהירות, אלא גם בעלות מוזלת לעומת המתחרים של סיבוס.

סיבוס ללקוחות עסקיים

השירות של סיבוס הוא לבתי עסק, והוא לא ניתן לאנשים פרטיים. עסקים וחברות יכולים לרכוש חבילות של כרטיסים לעובדים שלהם. המעסיק יכול לקבוע תקציב מסוים לעובדים, בין אם תקציב יומי, שבועי או חודשי, וסיבוס תעקוב אחר ההוצאות באופן אוטומטי ותקצה לכל עובד את התקציב שמגיע לו בהתאם להחלטת החברה. כאשר מחבר כל עובד את כרטיס הסיבוס שלו לכרטיס האשראי, הוא יכול להמשיך ולשלם עם כרטיס הסיבוס גם אם הוא חרג מהתקציב שהוקצב לו מראש, ושאר הסכום ינוכה מכרטיס האשראי של העובד. ככה אפשר להבטיח לעובדים חוויה נוחה של הזמנת אוכל ומשקאות מבלי שהם צריכים להשתמש בכרטיסים שונים במעמד החיוב.

שיתוף פעולה עם וולט

סיבוס משתפת פעולה עם וולט באופן בלעדי, כך שלקוחות סיבוס יכולים לבצע הזמנות ישירות מאפליקציית וולט ולשלם על ההזמנה באמצעות תקציב הסיבוס שניתן להם מבית העסק שבו הם עובדים. באמצעות אפליקציית וולט אפשר גם לבצע הזמנות עתידיות, לפי שעה מסוימת שבה מעוניין הלקוח לקבל את האוכל, ואפילו לצפות בזמן אמת במיקום הגיאוגרפי של השליח שבדרך אליכם.

שירות לקוחות של סיבוס

סיבוס חרטה על דגלה לספק שירות מהיר, יעיל ואיכותי לכל לקוחותיה, עסקיים או פרטיים. סיבוס עושה זאת באמצעות אספקת מזון טרי ובריא, במהירות המרבית, בהתאם להעדפות המזון של כל לקוח ולקוח. לעיתים ישנם מקרים שבהם משלוח מאחר או שההזמנה הגיעה בצורה שגויה, ללא מנה שהלקוח בחר או בלי שהמסעדה התחשבה ברגישויות המזון של הלקוח שצוינו במסגרת ההזמנה. לעיתים יכולים לקרות גם מקרים שבהם לאחר ביצוע ההזמנה באפליקציה, המסעדה התעכבה עם הכנת המנות, או שהתגלה שהמסעדה לא יכולה לספק את המנה בגלל חוסר במצרכים מתאימים. גם במקרים כאלה אפשר ליצור קשר עם שירות הלקוחות של סיבוס שינסה לסייע בטיפול בבעיה.

סיבוס שירות לקוחות פועלים במגוון דרכים כדי לתת שירות:

  1. אפשר ליצור קשר עם סיבוס שירות לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני בכתובת IsraelOffice@sodexo.com
  2. באמצעות אתר האינטרנט בכתובת www.cibus-sodexo.co.il.
  3. כמו כן, אפשר ליצור קשר עם סיבוס שירות לקוחות בטלפון מספר 1-700-70-11-30.
  4. בנוסף, יכולים לקוחות סיבוס ליצור קשר עם החברה באמצעות אפליקציית הוואטסאפ בטלפון מספר 052-334-3241.
  5. משרדי סיבוס נמצאים בכתובת המלאכה 5, תא דואר 8406, אזור התעשיה פולג, נתניה. ניתן ליצור קשר עם משרדי סיבוס כדי ללמוד עוד על החברה ועל היצע המסעדות שהיא מציעה ללקוחותיה, או כדי לבחון שיתוף פעולה עסקי ואפשרות לתת לעובדי החברה הטבת סיבוס.
  6. אפשר ליצור קשר עם סיבוס בטלפון מספר 09-9610600 או בפקס מספר 09-9500751.

אולי יעניין אתכם גם:

ביקורות על החברה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שאלות נפוצות בנוגע לשירות לקוחות של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo)

[adinserter block="14"]
כל המידע על שירות הלקוחות של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo) רשום למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה בכדי לראות דרכים לקבלת שירות לקוחות מבית העסק.
אנחנו משתדלים תמיד להוסיף ולעדכן את מספר טלפון שירות הלקוחות של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo). במידה וקיים טלפון, הוא נמצא למעלה בעמוד, יש לגלול למעלה וללחוץ על כפתור השיחה בכדי לחייג לבית העסק.
לא, אנחנו לא האתר הרשמי של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo), אלא אנחנו אינדקס רחב שמציג דרכי יצירת קשר עם שירות לקוחות של מגוון עסקים.
אנחנו משתדלים תמיד לעדכן את המידע על דרכי יצירת קשר עם שירות הלקוחות של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo), יחד עם זאת בעקבות שינויים תדירים בפרטי עסקים כאלו ואחרים לפעמים יכולה ליפול טעות בפרטים הרשומים בעמוד, לכן אם נתקלתם בטעות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לתקנה.
מלבד מספר הטלפון של סיבוס סודקסו (Cibus sodexo), אנחנו תמיד משתדלים להוסיף את כל דרכי ההתקשרות מול בית העסק ושירות הלקוחות שלו. לכן בעמוד תמצאו יותר מדרך אחת ליצירת קשר, כמו לדוגמא אתר האינטרנט של בית העסק, רשתות חברתיות, מייל, מספר וואצפ, פקס ועוד המון.